Kirjoittaja Aihe: Mistä päin?  (Luettu 1797 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mistä päin?
« : 20.03.04 - klo: 14.17 »
Mietin vaan kun tuntuu vähän siltä että Espoossa ei oo kovin montaa alan harrastajaa ja jos onkin niin en oo ikinä nähny ketään mutta jos joku on espoon läheltä tai espoosta niin ilmoittakaapas koska voitais ajaa sitten kesällä mun radalla kilpaa :wink:

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä päin?
« Vastaus #1 : 20.03.04 - klo: 14.32 »
On meitä täällä espoon suunnalla aikas moniakin, muutamia olen tavannutkin. Ensi kesästä  on tulossa lupaava rallin, tattarisuon rata-autoilun, ym. off-road rälläyksen suhteen ja mitä enemmän porukkaa sen parempi.
Mutta muut ilmoittautukoon tahtoessaan, joten en ala heitä tähän listaamaan.
Minkälainen rata on kyseessä, kiinnostusta varmasti löytyy!
Tyhjä

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Mistä päin?
« Vastaus #2 : 20.03.04 - klo: 18.12 »
Yarr, espoossa tulee liikuttua kesällä varmaan ihan tarpeeks ajomielin, sillä kaverin kanssa ostettiin yhteiseksi toureri. Ja kaveri asuu Espoossa.
Tattarisuon radalla voisi olla mahtavaa ottaa kisaa. Mika ja Keke supereillaan, minä ja Janne Serpentillä ja sinä jussi jollain omalla autollasi!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mistä päin?
« Vastaus #3 : 20.03.04 - klo: 18.32 »
Niin tää mun rata on pellolle rakennettu (keskellä metsää) ja se on täynnä tommosta puuhaketta ja multaa. Hyppyreitä löytyy ja korkeus eroja ainut huono puoli on se että en ole keksinyt mitä laittaisin radan reunoille merkiksi missä rata kulkee. Viimekesänä radan reunoille tehtiin mullasta pienet reunat. Että jos vaan jotenkin onnstuis niin kesällä olis hauska kisata siellä kun olen kunnostanut radan. voin pistää pohja piirrustuksen tänne 8)

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Mistä päin?
« Vastaus #4 : 20.03.04 - klo: 18.33 »
laita puitten pätkiä reunoiksi ja heitä vähän väriä pintaan jos huvittaa

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mistä päin?
« Vastaus #5 : 20.03.04 - klo: 18.54 »
Kiitos pegi90 :D
tässä on radan pohjapiirrustus
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=26207
 8)

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä päin?
« Vastaus #6 : 20.03.04 - klo: 19.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Niin tää mun rata on pellolle rakennettu (keskellä metsää) ja se on täynnä tommosta puuhaketta ja multaa. Hyppyreitä löytyy ja korkeus eroja ainut huono puoli on se että en ole keksinyt mitä laittaisin radan reunoille merkiksi missä rata kulkee. Viimekesänä radan reunoille tehtiin mullasta pienet reunat. Että jos vaan jotenkin onnstuis niin kesällä olis hauska kisata siellä kun olen kunnostanut radan. voin pistää pohja piirrustuksen tänne 8)

Jossain videossa oli rata reunustettu semmoisella putkella minkä sisällä kulkee sähköjohtoja maan alla(toivottavasti ymmärsitte :) )
Näytti oikein hyvältä ja varmasti kestää useita vuosia. Kustannuksista en sitten tiedä.
Ja eihän koko rata tarvitsisi olla moisella putkella reunustettua, kepit ym. varmasti ajaa tarvittavan asian, varsinkin suorilla osuuksilla.

Missäpäin asustelet, laita vaikka YV:nä jos viitsit.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Mistä päin?
« Vastaus #7 : 20.03.04 - klo: 19.33 »
Jees, me ollaan ajettu parkkiksilla espoossa silleen että ollaan laitettu oranssit keilat ratamerkeiksi. Sillä on pärjätty ihan hyvin paremman radan puutteessa ja hauskaa on ollut, vähän niinku ovaalia vedetty.

Nyt on kuvioissa rata-autojen lisäksi rallyt kuten keke jo kertoi, ainakin 3 kpl: HPI SNR, TT EB-4 Rally ja Kyösti LMII, ehkä joku Infernokin tmv. ja kekellä TT:n lisäksi HPI MT2 jos TT ei ole iskussa vielä keväällä.

Rata-auto puolella kuskeja taitaa olla enemmänkin kuskeja, ainakin nelja tai viisi. Sieltä löytyy Kyöstin Superi, 2 kpl HPI Supereita, Asso NTC3, Mugen keppivetoinen toureri (MTX2 vai mikähän nyt olikaan).

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mistä päin?
« Vastaus #8 : 20.03.04 - klo: 21.59 »
Ilmoittakaa mulle jos haluutte tulla sitte ajalemaan.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä päin?
« Vastaus #9 : 07.04.04 - klo: 23.27 »
Löysinpä mielenkiintoisen sivun  :D
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=76646
Taas kehissä.. ;)