Kirjoittaja Aihe: Radio häiriöö nitroautossa  (Luettu 2538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa |juhkii|

  • Veteraani
    • Profiili
Radio häiriöö nitroautossa
« : 26.11.11 - klo: 17.31 »
Missä ihmeessä vika voi olla kun mulla on tuommen kyoshon nitro auto ja ei taho saaha radioo toimimaa millään.

Kolmella eri radiolla kokeiltu ja aina sama vika. Kokeiltu on Bajan orkkis gigasilla radioilla, hobbykingin halppis gigasilla ja acomsin 27Mhz radioilla.

Eli toimii paikoillaan ollessa melko hyvin, välillä rupee servot nykimään itekseen mutta häviää kun autoa hieman liikauttaa.
Mutta kun käynnistää, saattaa toimia hyvin pitkäänkin mutta sitten kerta rykästystä häviää sekä ohjaus että kaasu kokonaan ja servot jaa paikoilleen.

Patterit on uudet, johot ja kytkimet uusin just äsken, liitännät katottu ja ei ollu hapettumaa tai mitään.

Ite kyllä epäilen virtapuolta edelleen, koska bajan Failsafe vastari ei vetänyt jarruja päälle hävikin aikana, mutta missähän siellä vois olla jotain vikaa? kun ite en ainakaan löydä mitään.

Vai voiko johtua servoista ? ne on Hobbykingin 10$ laitteet.
Ite tekemällä saa semmosen ku tulee.
Kyosho inferno TR15 ST. LRP s10 Blast BX.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Radio häiriöö nitroautossa
« Vastaus #1 : 26.11.11 - klo: 18.42 »
jos on se neljän patterin kotelo niin sen linkaset mäkeen, samoin virtakytkimen ja vastarinakku suoraan vastariin ilman kytkimiä.

tuo failitoiminnon toimimattomuus viittaa vahvasti vastarin virransaannin katkeamiseen.
 





pöö

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Radio häiriöö nitroautossa
« Vastaus #2 : 27.11.11 - klo: 08.24 »
kyllå.

Sieltä viestistä löytyy maaginen sana... "patterit"
eli patterikotelolla näköjään mennään.
Samantien mäkeen j vastaanotin akku tilalle.

Katkaisija korvataan laittamalla servon jatkojohto vastaanottimesta vastarikotelon ulkopuolelle... Akun johto myös ulkopuolelle.
Eli virrat kytketään päälle, kytkemällä johdot toisiinsa.