Kirjoittaja Aihe: Polttis rikkikö?  (Luettu 1360 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Somnium

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttis rikkikö?
« : 23.03.04 - klo: 22.16 »
Eli tämmönen hommeli kun tuossa koitin käynnistellä polttista (pure ten), se ei tuntunu antavan mitään elon merkkejä. Hehku ladattu täyteen, tulppa toimii. Polttoainetta menee sylinterille asti (kävi voimailusta kiskoa lunttua käyntiin  :mrgreen: ). Ei inahakkaan. Autoa kallistaessa huomasin pillistä valuvan suhteellisen KURAVELLIN näköistä mönjää. Normaalisti sieltä on tullu semmosta sinistä, polttoaineen väristä sotkua. Mutta tuo oli kyllä mustaa, rusehtavaa sotkua. Viittaako johonkin pahempaankin?? Ilman putsari hoidettu vasta viime ajokerran jälkeen ja on varmasti paikallaan ollut koko aika.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis rikkikö?
« Vastaus #1 : 23.03.04 - klo: 22.18 »
Onko vanhaa löpöä ? Se voi olla liian rikkaalla tai kokeile kuumempaa tulppaa  :roll: Moni % löpöä ?
Taas kehissä.. ;)

Poissa Somnium

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
rosentit....
« Vastaus #2 : 23.03.04 - klo: 22.26 »
10% litkua on nytte käytössä... tossa pari päivää takaperin ajelin ja sillo pelas hyvin, joten pensa varmaan on vielä ihan käyttökelposta kun vasta samasta pullosta tankkasin tankin täyteen.

Poissa ashen

  • Jäsen
    • Profiili
Polttis rikkikö?
« Vastaus #3 : 23.03.04 - klo: 22.29 »
ota ilman suodatin pois ja tiputa 1-2 tippaa löpöä kaasarista sisään nii (saattaa alkaa toimii)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis rikkikö?
« Vastaus #4 : 23.03.04 - klo: 22.31 »
Jos otat tulpan poijes ja nyvit käyntiin, ja sieltä sumuaa ainetta, ni sillo on tulppa liian kylmä/ saa liikaa löpöä. Mä kun oon kans mikkelistä, ni voin tulla vilkasee  :wink:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Somnium

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
joopa...
« Vastaus #5 : 23.03.04 - klo: 22.37 »
Pitää koittaa...... asun kyllä täällä korvessa n. 20 km mikkelistä, mutta kyllä päivittäin oon vierailemassa mikkelin "keskustassa"  :mrgreen:

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis rikkikö?
« Vastaus #6 : 23.03.04 - klo: 22.39 »
Nii, tuo löpön tiputtaminen kans voi auttaa.
Taas kehissä.. ;)