Kirjoittaja Aihe: Fullspeed RC:n turffirata Lavanko  (Luettu 175435 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #180 : 25.07.13 - klo: 08.03 »
Töttöröö, hienoa jos noin voidaan tehdä!! Mä yritän päästä lauantaina iltapäivällä klo15. jälkeen junnun kanssa paikalle niin saataisiin sitten ne pölkyt yhteen niin ei kenenkään radalla ajavan tarvitse rikkoa autoaan niihin pölkynpäihin.

Poissa leinmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #181 : 25.07.13 - klo: 18.12 »
Moro onkos tuo rata nyt sillein että siellä voisi käydä ekaa kertaa kokeilemassa miltä rata ajo tuntuu, on sen verran vähän ajoa takana tuolla 1/5 koko luokalla.
Baja 5b(sc) 29cc// E-Revo brushless//Axial scx10 full alu//Hpi Mini Recon

Poissa baja5t/juhis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #182 : 25.07.13 - klo: 18.52 »
voi käydä vapaasti ajamassa. tosin tulevana viikonloppuna alueella kilpailu minkä takia rata ei käytössä. alueen yleisen ajo/aukioloajan voi tarkistaa pksrca sivulta. kilpailut tai muut rajoitukset ilmoitetaan tässä topicissa kannatta selata pari sivua taaksepäin jos ei säännöllisesti tätä seuraa.
hpi baja5t.axial scx.turnigy1/16rallybrushless
(vintage27mhztikkuradio tamiya hotshot.kyosho progress4wds.)

Poissa leinmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #183 : 25.07.13 - klo: 18.58 »
Juu kattelin sivuja mut en nyt ollu varma saako siellä käydä testaamassa, tuosta viikonlopusta kyllä olin selvillä.
Baja 5b(sc) 29cc// E-Revo brushless//Axial scx10 full alu//Hpi Mini Recon

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #184 : 27.07.13 - klo: 23.15 »
Tässä kuva tämän päivän "aherruksen" tuloksesta 1/5 radalla, raunapölkyt kiinnittämistä vaille valmiina, huomenna olisi tarkoitus "naittaa" pölkyt kiinni naulauslevyillä ja ruuveilla.Onneksi oli juniori tänään apuna!! T: Mauri ja Niko

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #185 : 28.07.13 - klo: 09.46 »
Hyvä juttu kerrassaan !!! vaikka olen koko viikonlopun periaattessa radan läheisyydessä en pääse turaamaan  :sad:
Tiger II

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #186 : 28.07.13 - klo: 17.47 »
No niin, kävin tänään kiinnittämässä nuo ylemmässä kuvassa näkyvät reunapölkyt toisiinsa, ja lisäksi laitoin saumojen kohdalle takapuolelle kiviä tueksi, toivottavasti kestää!! nyt sit vaan testiajoja suorittamaan, itse en pääse kuin ehkä loppuviikosta kun oma Truggy on "telakalla". T: Maukka

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #187 : 28.07.13 - klo: 21.09 »
No niin, kävin tänään kiinnittämässä nuo ylemmässä kuvassa näkyvät reunapölkyt toisiinsa, ja lisäksi laitoin saumojen kohdalle takapuolelle kiviä tueksi, toivottavasti kestää!! nyt sit vaan testiajoja suorittamaan, itse en pääse kuin ehkä loppuviikosta kun oma Truggy on "telakalla". T: Maukka

Mennään huomenna toisen kahelin kanssa vetämään letkua.... siis kasteluletkua radalle  :grin:
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #188 : 29.07.13 - klo: 17.51 »
Nyt on rataa hierottu, kasteltu ja suolattu  :tongue: olis ollut yhdelle käsiparille vielä tekemistä mutta menihän se kahdellakin ukolla näemmä  :grin:
Tiger II

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #189 : 29.07.13 - klo: 18.53 »
Hienoa pojat, taputukset täältä :laugh: Mä pääsen paikalle seuraavan kerran torstaina ja aattelin ottaa silloin mukaan siimaleikkurin ja jatkojohtokelan(25m) niin voisin niitä rehuja vetää kunnolla alas siitä keskialueelta ja sieltä reunasta missä on se "lauta-aita". Mitä muuta siellä olisi mitä mä voisin ja ehtisin tehdä kun olen tulossa yksin paikalle!! Tosin harrastamista estävät tekijät (=perhe) ei ole paikalla loppuviikosta eli ehdin olla paikalla vaikka vähän myöhempäänkin :cool:

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #190 : 29.07.13 - klo: 20.05 »
Hienoa pojat, taputukset täältä :laugh: Mä pääsen paikalle seuraavan kerran torstaina ja aattelin ottaa silloin mukaan siimaleikkurin ja jatkojohtokelan(25m) niin voisin niitä rehuja vetää kunnolla alas siitä keskialueelta ja sieltä reunasta missä on se "lauta-aita". Mitä muuta siellä olisi mitä mä voisin ja ehtisin tehdä kun olen tulossa yksin paikalle!! Tosin harrastamista estävät tekijät (=perhe) ei ole paikalla loppuviikosta eli ehdin olla paikalla vaikka vähän myöhempäänkin :cool:

Ei siellä ole mitään akuuttia tekemistä, kastellahan sitä voi uudestaan jos tarvetta. Letkut on valmiina, käy vain lainaamassa suutinta sähköradalta. Olettaen että vesipumpun käynnistäminen on hanskassa  :shocked:
« Viimeksi muokattu: 29.07.13 - klo: 20.46 kirjoittanut jperala »
Tiger II

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #191 : 30.07.13 - klo: 10.39 »
Näin tehdään, torstaina menen käymään töiden jälkeen eli klo 17.aikoihin heilahdan paikalle ja yritän saada ne rehut radalta leikattua paremmin ja jos tarvetta niin pyrin kastelemaan radan, remppa näytti mulle pumpun toiminnan kerran, mutta pyydän apuja jos tarvetta tulee :embarrassed:  Onko radassa vielä sellaisia kuoppia mitä mitäisi täytellä niin voisin tehdä sen sitten samalla :smiley:

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #192 : 30.07.13 - klo: 10.43 »
Näin tehdään, torstaina menen käymään töiden jälkeen eli klo 17.aikoihin heilahdan paikalle ja yritän saada ne rehut radalta leikattua paremmin ja jos tarvetta niin pyrin kastelemaan radan, remppa näytti mulle pumpun toiminnan kerran, mutta pyydän apuja jos tarvetta tulee :embarrassed:  Onko radassa vielä sellaisia kuoppia mitä mitäisi täytellä niin voisin tehdä sen sitten samalla :smiley:

On siellä vielä monttuja joita voi tasotella, sinne radan vasempaan nurkkaan (korokkeelta katsottuna) ei saatu vettä ollenkaan kun letku on liian lyhyt. Jos sen saa korjattua niin hyvä, täytät sieltä sen ison montun ja vettä päälle :)
Tiger II

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #193 : 30.07.13 - klo: 11.35 »
Vesipumpun vetokäynnistimen kanssa pitää olla varovainen, sitä ei saa palauttaa liian nopeasti. Se alkaa sutia muuten tyhjää ja sitten ei auta kuin purkaa ja kasata se käynnistin uudestaan. Eli rauhallisesti vetoja ja viel rauhallisempi palautus.  :laugh:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #194 : 01.08.13 - klo: 16.49 »
Ei varmaan tarvi rataa kastella tänään  :cool: jos joku sielä meinaa käydä.
Tiger II

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #195 : 01.08.13 - klo: 17.22 »
Femmarata kuivuu todella nopeasti. Sateiden ollessa näin paikallisia on vaikea arvata sademääriä ja kuivumista mutta jos radalla on satanut saman verran kuin Stadissa satoi tänään on se jo ajokunnossa.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #196 : 01.08.13 - klo: 17.31 »
Femmarata kuivuu todella nopeasti. Sateiden ollessa näin paikallisia on vaikea arvata sademääriä ja kuivumista mutta jos radalla on satanut saman verran kuin Stadissa satoi tänään on se jo ajokunnossa.

Itse töissä lentokentällä ja kyllä sitä vettä on tullut...
Tiger II

Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #197 : 01.08.13 - klo: 22.18 »
Rata oli tänään aika märkä ja isoja lätäköitä siellä täällä, harjalla niitä huiskin tyhjäksi. Oli auto myös sen näköinen kun jokusen rundin vetäs,,,,ei jaksanut takaiskarit enään kannatella perää ylhäällä kun oli kopassa niin paljon mutaa. Ja samalla tuli huomattua pienoinen kytkimen lämpenemis ongelma, ei irrota enään kunnolla kun muutaman kierroksen ajaa. Ja ei tarvitse enään ajella radalla joka on märkä ja mutainen,,,,

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #198 : 02.08.13 - klo: 05.49 »
Rata oli tänään aika märkä ja isoja lätäköitä siellä täällä, harjalla niitä huiskin tyhjäksi. Oli auto myös sen näköinen kun jokusen rundin vetäs,,,,ei jaksanut takaiskarit enään kannatella perää ylhäällä kun oli kopassa niin paljon mutaa. Ja samalla tuli huomattua pienoinen kytkimen lämpenemis ongelma, ei irrota enään kunnolla kun muutaman kierroksen ajaa. Ja ei tarvitse enään ajella radalla joka on märkä ja mutainen,,,,

Heh, se on varmaan hetken hauskaa, mudassa ajaminen siis  :embarrassed: maanantaina itse menossa rälläämään.
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #199 : 03.08.13 - klo: 20.51 »
Onko kukaan käynnyt nyt radalla ? onko suolauksesta ollut mitään apua ??
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #200 : 04.08.13 - klo: 19.27 »
Huomenna lavankoon kukaan, itse ainakin menossa....
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #201 : 05.08.13 - klo: 13.55 »
Nyt käyty ja olihan se huomattavasti parempi ajaa, pölysi vähemmän ja profiili muutosten vuoksi pystyi pitämään vauhtia yllä, oli ihan kivaa tankillisen verran :) välillä kiristeltiin kaasuvivuston ruuveja lukitteen kanssa.

MUTTA !! todella säälimätön renkaille ja vanteille, nuo nappularenkaat jo repeilee sivuista ja vanteilta.. ei hyvä.
Tiger II

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #202 : 05.08.13 - klo: 14.09 »
Rata kannattaa kastella joka päivä jos se ei ole kostea ennen ajoa. Ja kesken päivän jos pääsee kuivumaan. Silloin renkaat kestävät enemmän ja rata kuluu vähemmän.

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #203 : 05.08.13 - klo: 21.30 »
Rata kannattaa kastella joka päivä jos se ei ole kostea ennen ajoa. Ja kesken päivän jos pääsee kuivumaan. Silloin renkaat kestävät enemmän ja rata kuluu vähemmän.

Olen huomenna tulossa paikalle klo 17.00 pintaan ja voin kastella radan kunhan joku vaan näyttää miten homma toimii...  Jos vaikka saisi omankin auton kasaan tällä viikolla niin voisi sitten tulla myös ajelemaan loppuviikosta, ja laittakaa viestiä jos olette huomanneet radalla jotain mihin pitäisi kiinnittää huomioita niin yritän parhaani mukaan laittaa paikkoja kuntoon.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #204 : 06.08.13 - klo: 20.54 »
Rata kannattaa kastella joka päivä jos se ei ole kostea ennen ajoa. Ja kesken päivän jos pääsee kuivumaan. Silloin renkaat kestävät enemmän ja rata kuluu vähemmän.

Olen huomenna tulossa paikalle klo 17.00 pintaan ja voin kastella radan kunhan joku vaan näyttää miten homma toimii...  Jos vaikka saisi omankin auton kasaan tällä viikolla niin voisi sitten tulla myös ajelemaan loppuviikosta, ja laittakaa viestiä jos olette huomanneet radalla jotain mihin pitäisi kiinnittää huomioita niin yritän parhaani mukaan laittaa paikkoja kuntoon.

Kävitkö ? olitko? teitkö mitään ?  :shocked:
Tiger II

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #205 : 06.08.13 - klo: 22.10 »
kävin, olin ja tein... eli kävin ja kiersin radan ja poistelin isoimpia pintaan nousseita kiviä sekä kastelin radan sen minkä letkut antoivat myöten, letkua pitää jatkaa että saadaan kasteltua myös  se vasen takaosa radasta!! Tässä juuri istun "pajalla" ja rakennan truggyyn uutta kaasuvivustoa, jos vaikka  viimeistään sunnuntaina pääsisi jo ajamaan.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #206 : 07.08.13 - klo: 07.28 »
letkua pitää jatkaa että saadaan kasteltua myös  se vasen takaosa radasta!!

OK, hommaan letkua lisää
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #207 : 07.08.13 - klo: 07.35 »
letkua pitää jatkaa että saadaan kasteltua myös  se vasen takaosa radasta!!

OK, hommaan letkua lisää

Säiliön luona on kerällä pätkä letkua. Jos se on vapaa niin ei tarvitse ostaa.

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #208 : 07.08.13 - klo: 11.42 »
letkua pitää jatkaa että saadaan kasteltua myös  se vasen takaosa radasta!!

OK, hommaan letkua lisää

Säiliön luona on kerällä pätkä letkua. Jos se on vapaa niin ei tarvitse ostaa.

Asia selvä!!

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« Vastaus #209 : 08.08.13 - klo: 15.49 »
Nyt radalla on pätkä lisäletkua, eli nyt pitäis pystyä kastelemaan koko rata.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"