Kirjoittaja Aihe: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck  (Luettu 76754 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MJMuhis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #150 : 28.02.13 - klo: 21.52 »
Kasniin. Ennen nukkumaanmenoa muutin auton takapäässä palikoita. Laitoin koiranluun iskaritornin toiselle puolen ettei hankaa iskareita vasten ja ruuvasin sitä reilusti lyhemmäksi ettei takavetarit vääntelehdi 4cell-akulla irti.
Tänään tein 12h 15min työpäivän ilman tauon taukoa. Eli 8h työpäivä +3,5h ylitöitä +30min ruokkis -kaikki tauot tein rc-auton osia ja ylitöiden lisäksi 15min rc-autoa.

Aluksi mittailin palikoitani ja tein eteen sekä taakse iskaritorneihin uudet mallikappaleet, jotka yllättäen istuivat molemmat nätisti jo ensimmäisellä yrittämällä.
Sen jälkeen tein prototyypin tuesta, jossa molepien iskaritornien sekä pitkittäistuki on täysin yhtä puuta. Yllätyin todella kuinka hyvin se ensimmäinen mallikappale istuikaan, mutta halusin palikasta hieman pitemmän jotta tuki aavistuksen "pönkittää" torneja vasten, antaen auton pohjalevylle maksimaallisen tuennan. En edes yrittänytkään tehdä tästä ensimmäisestä "yhden kappaleen tuesta" mitään valmista yksilöä, vaan halusin varmistaa että kaikki mitat sopivat keskenään.
Seuraavaksi levensin pitkittäistuen "keskitangon" leveyttä runsaasti, sekä pituutta muutamalla millillä ja lisäsin ohjelmaan kevennysreikiä työkoneessa sattumoisin olleella 5mm pistimellä. Ajattelin ensin tekeväni 10mm kevennysreiät mutta en jaksanut vaihtaa työkaluja koneeseen.
Työstön jälkeen päädyt veli särmäsi ja sahasi haluamallani tavalla päiden vierestä levessuunnassa lovet molempiin päihin, jonka jälkeen särmättiin pitkittäissuunnassa molemmin puolin jotta palikasta tuli todella jämäkkä, ei jousta eikä taipuile. Tuli turhankin jämäkkä, vähempikin riittäisi ja olisi ollut kevyempi, mutta olen täysin tyytyväinen enkä rupea tekemään uutta.

Ainiin, meinasin unohtaa, tuo ensimmäinen pitkittäistuki-prototyyppi painoi 89 grammaa, ja lopullinen tuki painaa 122 grammaa. Olisi tuosta kevyemmänkin saannut tehtyä. Kevennysreiät olisi voinnut olla isompia ja ehkä enemmän, ja kiinnityksen takapäässä olisi voinnut lisätä yhden kevennysreiän lisää.

Kuvia kappaleista latasin albumiin osoitteeseen:
http://s1261.beta.photobucket.com/user/MikkoMuhis/library/RC%20-%20Thunder%20Tiger%20MT4%20G3?



Kuvan ottohetkellä ei ruuveja ollut paikallaan, mutta tietenkin ne tuli siihen laitettua  :cheesy:
ps. anteeksi tapani kirjoittaa romaaneja..
« Viimeksi muokattu: 31.05.15 - klo: 01.32 kirjoittanut MJMuhis »

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #151 : 28.02.13 - klo: 22.07 »
Saako sen kannen paikalleen kun tuki on paikoillaan? Taitaa käydä ahtaaksi tai ainakin oman tukeni joudun irroittamaan aina akun vaihtoa varten, mutta toisaalta se on onneksi nopea operaatio.
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa MJMuhis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #152 : 02.03.13 - klo: 15.20 »
Saako sen kannen paikalleen kun tuki on paikoillaan?
Kyl sen saa pujotettua, mutta vaatii vähän enemmän työtä, kun pitää piuhat ja antenni pujotella kopan koloista ulos

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #153 : 07.03.13 - klo: 14.47 »
Vai että becciä 1256:sen kaveriksi? 4A virtaa? mistä sait tuon datan? Täytyy alkaa tilaileen itsellekkin sit varmaan ulkoinen becci.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Happonen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #154 : 07.03.13 - klo: 19.17 »
Mulla on kyseinen servo ja on toiminut ilman savuja.
MT4 G3

Poissa Happonen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #155 : 08.03.13 - klo: 17.09 »
Voisin ihan hyvin päivittää tuon BECin itsekin. Saako suomesta järkihintaan tilattua?

Onko joku löytänyt sopivaa "lumiajosäkkiä" auton suojaksi? Joillakin on aika kätevän näköisiä pusseja 1/10 autojen suojina.
MT4 G3

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #156 : 08.03.13 - klo: 18.59 »
Vai että becciä 1256:sen kaveriksi? 4A virtaa? mistä sait tuon datan? Täytyy alkaa tilaileen itsellekkin sit varmaan ulkoinen becci.
Toisena vaihtoehtona halvempi ratkaisu eli kondensaattori  :wink: Helpompaa ja halvempaa ja ajaa saman asian  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #157 : 10.03.13 - klo: 17.01 »
Aah, no semmonen multa jo löytyykin, 4000µf hobbyking. Eli unohdetaan BECci.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Happonen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #158 : 18.03.13 - klo: 15.06 »
Vähän tunnelmia ansimmäisestä kunnon ulkoajosessiosta:



Onhan toi aivan jäätävän hauska vehje ulkona!

Olisko jollakin enemmän Bashanneellä laittaa vinkkiä mistä saa mitäkin varaosia ja millä toimitusajalla? Suomen liikkeistä oli suht hankala saada selvyyttä varastotilanteesta verkkosivujen kautta, mutta osia ilmeisesti esim. TietoNIkkarilla kohtuudella varastossa?
MT4 G3

Poissa Happonen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #159 : 23.03.13 - klo: 11.52 »
Tulkaahan muutkin MT4 kuskit huomenna Offikuskien kokoontumisajoihin Vuosaareen. Olisi kiva nähdä mitä enemmän konetta viritelleet ja piesseet saavat laitteesta irti.

Kutsu ohessa:
http://rc10.fi/index.php?topic=59227.msg668638#msg668638
MT4 G3

Poissa MJMuhis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #160 : 01.04.13 - klo: 00.49 »
Lunta oli hieman päässyt sisään, mutta ei pahemmin.
Kannattaa muuten vastaanottimesta tehdä vesitiivis ennen talviajoja. Se kun ei tarvitse paljoakaan lunta sisälle niin alkaa kiukkuamaan.

Työpaikalla oli hieman joutoaikaa niin tein uuden version tuosta keskituesta, tai tarkemminkin muokkasin ihan ensinmäistä tekemääni protomalliani, syynä että tuo protomalli kuitenkin painoi ainoastaan 89grammaa. Sahasin päädystä hieman laippojen juuriin vekkiä, ruuvipenkissä taivutin keskiosan reunat alemmas ja hitsautin  reunat takaisin kiinni päätylaippoihin. Painoa tuolle uudelle keskituelle tuli 91 grammaa ilman kevennysaukkoja. Eli tuo protomalli oli muuten hyvä mutta sen keskiosa antoi joustoa pystysuunnassa, nyt se on korjattu.


edit: ajatuskatkos korjattu, kuvaa pienennetty entisestään.
« Viimeksi muokattu: 31.05.15 - klo: 01.33 kirjoittanut MJMuhis »

Poissa Sami Leskinen

  • Tulokas
    • Profiili
    • Big Dipper Oy
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #161 : 16.04.13 - klo: 00.32 »
Mahtava auto! Ei tule aika pitkäksi latausten välillä.

http://www.youtube.com/embed/EDACkvN2axM
TT MT4 G3 4WD

Poissa Sami Leskinen

  • Tulokas
    • Profiili
    • Big Dipper Oy
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #162 : 17.04.13 - klo: 10.26 »
Jep nelikennoisella mennään.
Osaisikohan joku asiantunteva harrastaja kertoa automerkkejen ja mallejen osien yhteensopivuudesta keulan osalta?
http://flic.kr/p/ebzs2H - http://flic.kr/p/ebzrgR Pientä remonttia pukkaa.

Mahtava auto!

Samaa mieltä  :grin: Nelikennoisella akullako tuossa videolla ajellaan?
Täytyykin kuivempien kelien kunniaksi asentaa keulimistuki omaankin autoon :roll:
TT MT4 G3 4WD

Poissa Ihopistooli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #163 : 17.04.13 - klo: 11.59 »
Tuliko vaurioit tuon videon viimeisen kaidekohtaamisen ansioista?

Poissa Sami Leskinen

  • Tulokas
    • Profiili
    • Big Dipper Oy
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #164 : 17.04.13 - klo: 18.44 »
Tuliko vaurioit tuon videon viimeisen kaidekohtaamisen ansioista?

Jep.. ei pahoja :) Kuvan osat menee vaihtoon.

http://flic.kr/p/ec2dKt
TT MT4 G3 4WD

Poissa Sami Leskinen

  • Tulokas
    • Profiili
    • Big Dipper Oy
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #165 : 20.04.13 - klo: 00.37 »
Tämä ei ole ilmeisen suosittu auto harrastelijapiireissä.. Mihin autoihin kannattaa keskittyä jos ei sc kiinnosta? Isopyöräiset ovat lähellä sydäntä mutta ilmeisesti toiminta rajoittuu marginaaliryhmän hiekkakuoppasessioihin.
TT MT4 G3 4WD

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #166 : 20.04.13 - klo: 08.33 »
Tämä ei ole ilmeisen suosittu auto harrastelijapiireissä.. Mihin autoihin kannattaa keskittyä jos ei sc kiinnosta? Isopyöräiset ovat lähellä sydäntä mutta ilmeisesti toiminta rajoittuu marginaaliryhmän hiekkakuoppasessioihin.
Ei se liikaa ole tainnut saada vieläkään suosiota vaikka ainakin täällä foorumilla omistajien määrä on "kasvanut räjähdysmäisesti"  :grin: Kyllähän se suosiota nakertaa kun suomesta tämä maksaa aika reippaasti. Tuskin omaasikaan suomesta ostit?
No mutta sitten tuosta marginaalisuudesta. Käsittääkseni tämmösille vastaaville 1/8 monstereille/truggyille ei kai ole edes mitään kisatoimintaa, eli ihan sama sinällään millä ajat (näin ainakin olen itse ajatellut). MT4G3:sen isona etuna edelleen pidän sitä että esim saksasta autoja saa ok hintaan ja kyllä tämä kestää ihan käsittämätöntä rääkkäystä, ei tietenkään sitä että paiskotaan täysiä lipputankoja tai metallikaiteita päin  :wink:

Täytys nyt koittaa josko saisi taas omia autoja liikenteeseen. Iski pien ketutus kun hobbykingin akkujen kanssa oli riittävästi huonoa tuuria niin into vähän nyykähti ja onneksi taas muut harrastukset ovat ottaneet aikaa ja rahaa. Toisaalta kun hylyssä odottaa uutta moottoria, noparia, servoa jne, niin ei ole isoa riskiä että touhu jäisi kokonaan pois.

Täytys testata josko taas saisi ruberkonin kautta tilattua osia ok hintaan.
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa j1000

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #167 : 23.04.13 - klo: 13.37 »
Mahtuuko tämä akku varmasti auton akkukoteloon jos siellä sijaitsevasta muovipalikasta työstää materiaalia pois? Tuntuu olevan todella vähissä tuohon autoon sopivat 3s1p 4000-5000 mAh:n edulliset akut.

Akun mitat: 145x50x27mm
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9962__ZIPPY_Flightmax_5000mAh_3S1P_40C.html

Sitten löysin tälläisen akun mikä ainakin mahtuisi autoon, mutta pitäisi sitten ostaa TRX uros-->Deans naaras adapteri.
Akun mitat: 136 x 25 x 43mm
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21939__Turnigy_nano_tech_4000mah_3S_40_80C_Lipo_Pack_TRA2849_Slash_Rustler_Bandit_Stampede_compatible_.html


Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #168 : 23.04.13 - klo: 18.32 »
Tilaat tuommosen ja itselles sopivan deanssin, tai sitten vain vaihdat trx liittimen tilalle deanssin, eikös tuo vaihto olis halvin ja järkevin?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8322__Traxxas_plug_Male_14awg_10cm.html
« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo: 18.43 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Ihopistooli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #169 : 10.05.13 - klo: 11.43 »
Mistä tilaatte osanne Thunder Tigeriin?

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #170 : 31.05.13 - klo: 06.11 »
No niin nyt voin hyvällä omalla tunnolla osallistua keskusteluun kun ostin tuon Maccinan auton. Yksi ajokerta hiekkamontulla takana ja äärimmäisen hauska vehje!!! Tuo keulimis tuki täytyy laittaa paikoilleen, suojaa hiukan koria. 4s lipolla mentiin ja vauhtia riittää silläkin, 6s:llä varmaan jo lentää. Kiitos Esa!!
Associated on julkaissut uuden sähkömonsterin. Tässä linkki tytäryhtiön tuotteen säikeeseen: http://rc10.fi/index.php?topic=76400.0
Osia saa esim Tietonikkareiden kautta ja RCM.fi:stä.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #171 : 22.07.13 - klo: 12.11 »
Kuinka hyvä osatarjonta on, ko rcm kaupassa oli lähinnä e-mtA OSIA listattu. Ja lähinnä EB4-G3 osat kiinnostaisivat, koska sellasen sais nyt halpaan hintaan modelsportista. 259 puntaa.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #172 : 27.04.14 - klo: 21.59 »
Noniin nyt se tuli, siis ensimmäinen hajonnut osa, takapyörän saranatappi katkesi pyörän pussatessa lyhtypylvästä. Auton olen omistanut melkein vuoden ja nyt ensimmäinen osa hajosi. Onneksi täällä viisaammat olivat asiasta jo informoineet, niin osat oli tullut hankittua jo varastoon aikaa sitten. Täytyy sanoa että on äärimmäisen luja laite suoraan laatikosta. Kori on myös saanut osumaa huolella ja uusi korikin on odottamassa kun entinen hajoaa lopullisesti. Koetin rakennella tuota jäykkäriä iskaritornien väliin alumiiniputkesta, mutta ne ei päivää pitempään kestäneet. Miten muiden rakennelmat ovat kestäneet käytössä?
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #173 : 27.04.14 - klo: 22.52 »
Reiluun vuoteen ei ole kumpikaan mun autoista liikkunut. Pitäs kai jaksaa katella nekin taas liikenteeseen. Tyssäsi se into vähän kun sain takaripustuksia palasiksi kolaroidessa ja lipojen laatu hobbykingiltä oli sellasta kuraa että ei jaksanut säätää. Nyt taitaa olla aika tarkkaan kaks vuotta siitä kun laitoin 1/16 revon palasiksi huoltoa varten, jaksaiskohan senkin kasata  :grin: Onneksi tämä ei ole ainoa harrastus mihin saa aikaansa kulumaan niin ei ole iso murhe jos välillä onkin vuoden tauko... Onkos tässä reilussa vuodessa ilmaantunut hobbykingin lisäksi muita paikkoja mistä saisi edullisesti lipoja? Joku 6S vois olla seuraavaksi. Luulis pelaavan nätisti sen asennusta odottavan hobbywingin sensorillisen moottorin ja noparin kansa.
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #174 : 28.04.14 - klo: 09.24 »
Ehkä hinta ei ole ihan Hobykingin tasoa, mutta nuo Euro-RC:n akut pitäisi olla ihan laadukkaita. Kisaporukkakin käyttää niitä. Itsellä krossi-autossa noi Gen-ace:it, tuli käytettynä hommattua mutta hyvin on toiminut. Itsekin pitäisi hommata lisää akkuja laitteseen.
Välillä luova tauko tekee hyvää. Itsellä nitrovehkeet ovat saaneet olla huilimassa parivuotta. nyt alkais vähän kiinnostaa kokeilla niitäkin.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ToniMT4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #175 : 04.08.14 - klo: 14.47 »
Moi!

Ostin kyseisen auton itselleni. Olen ensikertalainen niin ei oikeen mitään hajuu näistä.
Tarvitsisin perus laturin ja akun. Itselläni löytyy Turnigy 5800Mah 25-35c 14.2 ja kyllä kelpaa ajella.
Lisää pitäs saada akkuja?? Mistä ootte hommannu ja minkälaisia?? Auttakaa!!! Kiitos jo etukäteen...

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #176 : 04.08.14 - klo: 23.47 »
EEIII!!!
Ei mitään peruslaturia vaan kunnollinen tasaava lipo laturi. Täällä foorumilla on noista latureista paljon juttua ja kannattaa paneutua nyt lipo akkuihin ja niiden lataukseen. Oikeilla laitteilla oikein käsiteltynä turvallisia, tehokkaita ja pitkäikäsiä. Eli perus vaatimukset laturille: lataa vähinttään 4s lipoja mielummin 6s:ään asti jos innostut hankkimaan 6s akut. Laturissa pitää olla lipo balanseri ja siihen liitettävät johdot ja tasuri "lauta" jolla saat akun tasausliittimen kiinni laturiin. ja tietenkin latauskaapelit. Pitemmän päälle laturi jossa on varastointi ohjelma maksaa säästyneinä akkuina hintansa takaisin. Hyvin hoidetut laadukkaat akut oikein käsiteltynä kestävät pihasuttailussa vuosia.
Tähän autoon ei mahdu kovin moni akku, pituus on se rajoittava tekijä yleensä. Älä sorru niihin halvinpiin akkuihin. Tämä auto haukkaa virtaa ja mitä suurempi c-arvo sitä parempi. Mielestäni vähintään 30C 4000mAh 14v. Lipon virran anto kyky heikkenee reilusti kelin lähestyssä huomenna pakkasasteita. Eli mikäli haluat harrastaa rc-autoilua kelien viilentyessä, kannattaa varata akkuihin hiukan lisää potkua. Itsellä 5000mAh 40C 14v kovakuorinen laatu akku ja virtaa riittää talvellakin pullistelematta. Mainitsemasi akku specseillä vaikuttaa ok, mutta ko merkillä aika suurta hajontaa laadussa. yksi toimii toinen pullistuu jne. Kannattaa sijoittaa se kymppi tai kaksi että saa pitkäikäisen akun. Kannatta lukea tämä säie läpi, sieltä löytyy paljon hyvää tietoa, myös käypäsistä akuista.
Latureita on varmasti paljon hyviä, ja itselläni ei ole muista merkeista kokemusta, kuin Graupnerista. Vanha Ultramat 8 on ilman sisäistä balansseria, kun ei niitä siihen aikaan vielä juuri ollut. Toiminut uskollisesti noin 5 vuotta, ilman mittään häikkää. Nyt vuosi sitten päivitin Graupnerin Ultrmat 16s:ään jossa myös tuo varastointi lataus ohjelma. Hienosti pelannut molemmat, enkä ole kuullut moiteita tälläkään foorumilla. Tärkeätä on että voi luottaa laturiin lipoja ladattaessa. Ei kannata muutaman kympin säästön takia polttaa kämpäänsä. Tässä nyt esimerkkinä ja omana mielipiteenä. Ei ole niitä halvinpia, mutta arvostan sitä kämppääni... ;-)
Onnea uuden auton johdosta, et tule pettymään. Ehdoton suosikkini kymmenen autoni joukosta.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ToniMT4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #177 : 05.08.14 - klo: 18.16 »
Moi... Kiitoksia tiedosta. Eli perus laturi jää ostamatta ja satsaan tohon samaan. Itselläni hajos toi Variable-6s. Lämpes sen verran että suli verkkopuolen johto? Mistä oot ostellu noita akkuja? Onko jotain "halpaa" paikkaa? ja mistä oot tilannu osia autoon?

Poissa ToniMT4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #178 : 05.08.14 - klo: 22.55 »
Mulle tarjottiin 2 tällästä sarjaan? aika hintavat on...
Silverback Sprial 7200mAh 80C 7.4V Inboard (5mm Plugs included)
Mielipide?

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« Vastaus #179 : 05.08.14 - klo: 23.58 »
Eikös tämä olisi halvempi kun on valmiiksi 4s?: http://fi.eurorc.com/product/7492/gens-ace-5800mah-4s-148v-45c-hard-case-lipo-battery-pack
Tuossa pitäisi olla T eli deans liitin vakiona. Noita ajattelin itse seuraavaksi tilata. Hinnat on mielestäni kilpailukykyiset.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.