Kirjoittaja Aihe: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?  (Luettu 5107 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« : 03.01.12 - klo: 13.56 »
Hei,
luin keskusteluja joissa vuoroin haukutaan mad forcea ja vuoroin kehutaan maasta taivaaseen. Onko kyoshon monsterit todellakin niin huonoja kuin jotkut väittävät vai ovatko ne jotka haukkuvat kyoshoja vain niin kokeneita harrastajia että kyosho ei kelpaa?
Itselläni on yksi kyoshon pureten alpha ep josta vasta nyt viidentenä vuotena hajosi ensimmäiset osat. Joten itse olen ollut tyytyväinen kyoshoon. Keväällä olisi uuden auton hankinta tulossa kuvioihin joten mietin onko tuleva auto kyosho vai jokin muu, esim. Hpi.
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

Poissa rc jonne

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« Vastaus #1 : 04.01.12 - klo: 07.50 »
jos haluat hyvän crossarin niin hommaa Kyosho inferno neo race spec.  :cheesy:

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« Vastaus #2 : 04.01.12 - klo: 10.21 »
Hei,
luin keskusteluja joissa vuoroin haukutaan mad forcea ja vuoroin kehutaan maasta taivaaseen. Onko kyoshon monsterit todellakin niin huonoja kuin jotkut väittävät vai ovatko ne jotka haukkuvat kyoshoja vain niin kokeneita harrastajia että kyosho ei kelpaa?
Itselläni on yksi kyoshon pureten alpha ep josta vasta nyt viidentenä vuotena hajosi ensimmäiset osat. Joten itse olen ollut tyytyväinen kyoshoon. Keväällä olisi uuden auton hankinta tulossa kuvioihin joten mietin onko tuleva auto kyosho vai jokin muu, esim. Hpi.

Ei Kyoshossa merkkinä ole mitään vikaa, mutta Kyoshon RTR-autoissa on käytetty joitain hieman ärsyttäviä ratkaisuja jotka pakottavat kuskin käymään varaosakaupoilla tai sijoittamaan puolitoistakertaisesti auton hankintahinnan verran viritysosiin jolloin auto vastaa alunperin suunnilleen samanhintaista muiden merkkien vastaavaa autoa.

Oikeissa käsissä Mad Force Cruiser on varmasti ihan passeli auto, kunhan on valmis elämään sen kanssa että moottoria vaihtaessa joudut ostamaan joko kalliilla samanlaisen "halpismoottorin" tai sitten moottoripukit ja alkukäyrän uuden "standardin" moottorin kanssa.

 - Hount

jos haluat hyvän crossarin niin hommaa Kyosho inferno neo race spec.  :cheesy:

Ketjun aloittaja kysyy Mad Force Cruiserista ja ehdotat Buggyä? hmm... ja "hyvä krossari" voidaan ymmärtää nyt väärin kun ehdotat Kyoshon kilpamallista karsittua halpaversiota. Tuo Infero Neo Race Spec on mihin tahansa hyvään krossariin verrattuna ihan hirveää RTR-kuraa jonka kruunaa ensimmäisenä päivänä kulunut säkillinen vara & viriosia. Kyosholta löytyy myös ne hyvät krossarit jotka eivät kanna "Neo" nimeä.

 - Hount

Poissa InfernoSP4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« Vastaus #3 : 04.01.12 - klo: 11.10 »
Juu ja lähtökohtaisesti Mad Force ja M8 buggy on jo kyllä ihan eri käyttöön ajateltuja. Minusta buggy on omimmillaan silloin, kun halutaan mennä radalla lujaa. Pihasuditteluun tai soramontulle se ei varmaan ole
järkevin valinta. Kuten tuossa toisessa säikeessä onkin todettu, truggy olisi hyvä kompromissi aika monenlaisiin käyttötarkoituksiin. Mutta sekään ei keuli! Eli jos autosta pitää löytyä vaihteet ja sen halutaan keulivan sekä toimivan suht ok hankalahkossa maastossa, niin monsteri varmaan on se johon katseet pitää suunnata.
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« Vastaus #4 : 04.01.12 - klo: 11.57 »
Mieluummin valitsen sellaisen monsterin johon ei tarvitse ostaa varaosasia joka
ajokerran jälkeen. Mad force vaikuttaa ihan ok monsterilta lukuun ottamatta sitä että se on aika kiikkerä ja jouset ovat mitä ovat. Taidan siis kallistua Hpin mostereihin....
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

Poissa hpi racing

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« Vastaus #5 : 04.01.12 - klo: 14.11 »
Tuo on oikea päätös kallistua hpi:N monstereihin.

 markus.
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Poissa TAlho

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« Vastaus #6 : 04.01.12 - klo: 17.32 »
Hei,
luin keskusteluja joissa vuoroin haukutaan mad forcea ja vuoroin kehutaan maasta taivaaseen. Onko kyoshon monsterit todellakin niin huonoja kuin jotkut väittävät vai ovatko ne jotka haukkuvat kyoshoja vain niin kokeneita harrastajia että kyosho ei kelpaa?
Itselläni on yksi kyoshon pureten alpha ep josta vasta nyt viidentenä vuotena hajosi ensimmäiset osat. Joten itse olen ollut tyytyväinen kyoshoon. Keväällä olisi uuden auton hankinta tulossa kuvioihin joten mietin onko tuleva auto kyosho vai jokin muu, esim. Hpi.

Ei Kyoshossa merkkinä ole mitään vikaa, mutta Kyoshon RTR-autoissa on käytetty joitain hieman ärsyttäviä ratkaisuja jotka pakottavat kuskin käymään varaosakaupoilla tai sijoittamaan puolitoistakertaisesti auton hankintahinnan verran viritysosiin jolloin auto vastaa alunperin suunnilleen samanhintaista muiden merkkien vastaavaa autoa.

Oikeissa käsissä Mad Force Cruiser on varmasti ihan passeli auto, kunhan on valmis elämään sen kanssa että moottoria vaihtaessa joudut ostamaan joko kalliilla samanlaisen "halpismoottorin" tai sitten moottoripukit ja alkukäyrän uuden "standardin" moottorin kanssa.

 - Hount

jos haluat hyvän crossarin niin hommaa Kyosho inferno neo race spec.  :cheesy:

Ketjun aloittaja kysyy Mad Force Cruiserista ja ehdotat Buggyä? hmm... ja "hyvä krossari" voidaan ymmärtää nyt väärin kun ehdotat Kyoshon kilpamallista karsittua halpaversiota. Tuo Infero Neo Race Spec on mihin tahansa hyvään krossariin verrattuna ihan hirveää RTR-kuraa jonka kruunaa ensimmäisenä päivänä kulunut säkillinen vara & viriosia. Kyosholta löytyy myös ne hyvät krossarit jotka eivät kanna "Neo" nimeä.

 - Hount

Itse asiassa Mad Forcessa on nykyään KE25-kone joka on normi moottoripukeilla kiinni pohjalevyssä ja koneessa on SG-akseli. Eli mikä tahansa vetokäynnisteinen SG-akselilla oleva moottori käy mutta eri asia miksi joku haluaisi vaihtaa KE-25:n pois sillä se on oikeasti hyvä moottori ja tehoakin on mukavasti vakiona mukana tulevalla "viri"pillillä.

Itse tuli viimekesän kerhokisat höylättyä Inferno Neo Race Specillä jossa on sama moottori/pilli yhdistelmä ja kyllähän tuolla muiden vauhdissa mukana kerkisi. Ainoastaan tankki väli jäi lyhyemmäksi kuin kilpamoottoreilla varustetuilla kisa-autoilla.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Mad Force Kruiser hyvä vai huono?
« Vastaus #7 : 04.01.12 - klo: 17.47 »
Jep.. ja mulla oli ainakin hauskaa Kruiserilla, tosin nyt olen aika rajusti ulostanut autoja tallista joten tätäkään ei enää ole. Tehnyt tilaa uusille, ei sen kummempaa draamaa  :wink:


Kiitos 20 vuodesta!