Kirjoittaja Aihe: M8e ?  (Luettu 71768 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa samp-pa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #150 : 03.07.12 - klo: 00.07 »
Millaisia jousia ja iskariöljyjä 8ight-kuskeilla on käytössä? Maailmalla tarjotaan hyväksi yleissetupiksi/lähtökohdaksi Adam Drake setuppia (PDF-tiedosto), mutta tuossa omassa konversio 8ight:ssa ei tahdo säätövara riittää, että saisi hopeisilla etujousilla maavaran edessä hilattua 27mm:n. Ajokunnossa painoa on 3,8kg, mutta en usko, että konversion ja oikean 8ight e:n välillä kovin suurta painoeroa on.

Poissa pande-72

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #151 : 03.07.12 - klo: 23.30 »
vihreät jouset eteen,painoeroa nitroversioon n.400g kuitenkin.Mitkäs männät edessä on?

edit. Liikkuuko tukivarret myös herkästi? :wink:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #152 : 04.07.12 - klo: 10.46 »
Tänään iltapäivästä Lavankoon, anyone?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #153 : 04.07.12 - klo: 13.52 »
Tänään iltapäivästä Lavankoon, anyone?

Lauantai on omassa kalenterissa "varattu" ko. aktiviteetille. Toivotaan, että säät suosii ja auto pysyy ehjänä siihen saakka. Katotaan, saanko ketään mukaan.
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #154 : 04.07.12 - klo: 14.17 »
Ok, valitettavasti itse vkonloppuna risteilyllä
Stokikseen. Have fun!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa samp-pa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #155 : 04.07.12 - klo: 23.02 »
vihreät jouset eteen,painoeroa nitroversioon n.400g kuitenkin.Mitkäs männät edessä on?

edit. Liikkuuko tukivarret myös herkästi? :wink:
Ok, vihreillä etujousilla tuntui toimivan. Edessä 55 männät ja 45wt öljy.

Tukivarret liikkuu kyllä herkästi kun en ole vielä kerinnyt pikaliiman kanssa läträämään...  :smiley:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #156 : 06.07.12 - klo: 20.28 »
Nyt sviddu joku hemmo hoitaa himaan
toi et saatais lisää autoja vantaalle, ok paketti?
http://rc10.fi/index.php?topic=67899.msg615412#msg615412
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa duda

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #157 : 06.07.12 - klo: 23.01 »
Mites on GT Warrior toiminu toi sun Etronix Powerpal 4 Multi Balance Charger -laturi? Suositteletko samantyyppistä? Kenties sama tässä?

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #158 : 06.07.12 - klo: 23.50 »
Syksyllä ois kyllä tarkotus tulla kokeilemaan Lavankoon muutaman akullisen verran. Paljonkos siellä se kertamaksu olikaan?
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #159 : 07.07.12 - klo: 00.06 »
Mites on GT Warrior toiminu toi sun Etronix Powerpal 4 Multi Balance Charger -laturi? Suositteletko samantyyppistä? Kenties sama tässä?

Ihan hyvä noille 4500mah akuille
jotka ei lainkaan huonoja! se on 5A
per akku eli 4 menee kolmessa vartissa.
Mutta 6500mah 90C akuille käytän
Dual orion laturia joka työntää 15A
per kanava/akku koska virtalähde Venom
ei pysty parempaan.. Alle tunti sekin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #160 : 09.07.12 - klo: 23.47 »
Taas harmittaa kun myin 808e:n poies. Tunteeko kukaan linkin lelua? Kokemuksia?

http://www.ebay.com/itm/NEW-Ofna-1-8-Ultra-LX-2E-Buggy-EP-ARR-34302-NIB-/330723901088?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item4d00ae3ea0

Lähes "ilmainen. Ei viitsisi pihasuttaukseen enää uutta xrayta taas hankkia, tulee turhan kalliiksi leikki.
Tuli taas oluthuuruissa ostettua MMM setti niin autokin kai pitää hommata

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #161 : 10.07.12 - klo: 00.01 »
Mulla oli LX-1E autoja parikin, äkkiä muisteltuna ei mitään valittamista.
Tuskin ovat mitään varsinaisia kisa autoja mutta jos vertaa vaikka VE:hen
niin sanosin että ihan sama ajaako LX:llä vai VE:llä.
Ite tilasin vara-osat nitrohausesta ja amainista.

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #162 : 10.07.12 - klo: 00.20 »
Hyvä, mietitytti tuo varaosien saatavuus kun ebayssa ainakaan ei niitä juuri ole tarjolla. Varmaan siis pihasuttaukseen enemmän kun soiva peli. Taidan laittaa tilauksen vetämään jahka kesäloman kunniaksi rohkaisen vielä parilla pirkkaoluella itseäni tilaamaan

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #163 : 23.07.12 - klo: 11.24 »
Olen nyt kesän mittaan ajanut neljän eri M8e:n kanssa Lavangossa jos oikein muistan. Autoja on siis ollut yhteensä 5, tosin ei samaan aikaan.

Kyllähän tuo määrä pitäisi helposti olla tuplattavasissa PK seudulla mutta autot eivät vaan päädy radoille asti.

Kannattais kuitenkin tulla, koska ei se homma nyt sinänsä sen ihmeellisempää ole, ajaminen radalla vaan paljon kivempaa kuin jossain takapihalla tai hiekkakuopalla. Tai ainakin vaihtelua siihen. Varsinkin nyt kun käytettävissä on niin hieno rata tuolla Lavangossa.




Kiitos 20 vuodesta!

Poissa duda

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #164 : 23.07.12 - klo: 15.52 »
Olen nyt kesän mittaan ajanut neljän eri M8e:n kanssa Lavangossa jos oikein muistan. Autoja on siis ollut yhteensä 5, tosin ei samaan aikaan.

Kyllähän tuo määrä pitäisi helposti olla tuplattavasissa PK seudulla mutta autot eivät vaan päädy radoille asti.

Kannattais kuitenkin tulla, koska ei se homma nyt sinänsä sen ihmeellisempää ole, ajaminen radalla vaan paljon kivempaa kuin jossain takapihalla tai hiekkakuopalla. Tai ainakin vaihtelua siihen. Varsinkin nyt kun käytettävissä on niin hieno rata tuolla Lavangossa.

Turussa taitaa olla mun auton lisäksi vain yksi M8e. Luulis, että näitä on enemmän kun vauhtiakin riittää...

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #165 : 23.07.12 - klo: 16.05 »
Tampereen seudulla M8e autoja radalla on tänä kesänä näkynyt noin 10 eri henkilön toimesta. Tosin samaan aikaan radalle niitä on sattunut ehkä 3  :sad:
Eipä se meitin ratakaan kovin hyvässä kunnossa ole tänä suvena ollut...

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #166 : 23.07.12 - klo: 16.27 »

Kannattais kuitenkin tulla, koska ei se homma nyt sinänsä sen ihmeellisempää ole, ajaminen radalla vaan paljon kivempaa kuin jossain takapihalla tai hiekkakuopalla. Tai ainakin vaihtelua siihen.

+1

Alussa se voi tuntua vaikealta ja tyhmältä, kun pitää pysyä viivojen välissä ja ei voi päästää menemään kaasu pohjassa, mutta jo muutaman kierroksen jälkeen se pihasuttaus voikin tuntua haasteettomalta  :azn:

Nimim. 3 vuotta sitten hurahdin uudelleen ja en ole pihasuttaillut muistaakseni kertaakaan autojen koeponnistuksen lisäksi.

XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa duda

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #167 : 23.07.12 - klo: 16.48 »

Kannattais kuitenkin tulla, koska ei se homma nyt sinänsä sen ihmeellisempää ole, ajaminen radalla vaan paljon kivempaa kuin jossain takapihalla tai hiekkakuopalla. Tai ainakin vaihtelua siihen.

+1

Alussa se voi tuntua vaikealta ja tyhmältä, kun pitää pysyä viivojen välissä ja ei voi päästää menemään kaasu pohjassa, mutta jo muutaman kierroksen jälkeen se pihasuttaus voikin tuntua haasteettomalta  :azn:

Nimim. 3 vuotta sitten hurahdin uudelleen ja en ole pihasuttaillut muistaakseni kertaakaan autojen koeponnistuksen lisäksi.

Todellakin. Itse olen myös jo yhden kisan ajanut polttisten joukossa ilman ongelmia.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #168 : 23.07.12 - klo: 17.49 »
Samma här ja silloin meitä oli 2 ja
jätettiin monet polttikset taakse.

Oli niillä syy mikä hyvänsä niin maalissa
oltiin 3. ja 4.

Rataluokkia ajetaan sekaisin mutta ymmärrän
että krossissa nostajilla voi olla riski kun eivät
kuule stealtheja. Pitäs laittaa pietso kyytiin.


Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #169 : 23.07.12 - klo: 21.30 »
Tuli haettua Xerun 150A, niin ei tarvi enää toimintasavujakaan niin pelätä. Lavankoon kyllä yritetään tulla, kunhan Helsinkiin päin suunnataan täältä kaamoskorkeuksilta. Tosi on, ettei rata-ajoa voita mikään.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #170 : 23.07.12 - klo: 23.49 »
+1
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #171 : 25.07.12 - klo: 11.45 »
M8 top 3 kuskeista yks oli ajanu häkämiehen autolla 39s
joten siinä hyvä tavoite nyt alkuun kaikille.
Itse olen yli sekunnin päässä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #172 : 28.07.12 - klo: 18.50 »
mieli tekis vaihtaa hyvin palvellut ve8 pois ja hankkia uus auto, mikä ois järkevä ja hyvä hankinta?
kiikaris ois xray xb808e :shocked:

Poissa sami.salmela

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #173 : 28.07.12 - klo: 19.26 »
Itse ajattelin vaihtaa oman Losin 8ight-E auton uudempaan "tehdas" sähköautoon,mutta en loppujen lopuksi nähnyt mitään hyötyä vaihdosta.Itse katselin lähinnä Hobao Hyper 9E ja Team Durangon DEX408,koska niissä ovat osien/komponenttien sijoittelu asiallista.Xray 808E on varmasti hyvä hankinta ja osien saanti on hyvä Suomessa.

-sami-
FAST MOTORS RC
YOKOMO / WIRC / REDS RACING

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #174 : 28.07.12 - klo: 20.15 »
Jos nyt pitäisi päättää minkä patterikasin ostaisin niin se olisi Durango DEX408. Mun silmään siinä on paras layout ja painopiste matalalla. Viime talvena pari nitro 408 oli pöydällä levällään ja teknisesti auto on laadukkaan ja kestävän oloinen. Jos XB9:iä saisi patteri versiona niin ei tartteis miettiä millä autolla ajaisi.
Kylätason RC-kuski.

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #175 : 28.07.12 - klo: 20.27 »
Tämän hetkisen tiedon perusteella hommaisin MP9e:n uudeksi autoksi. Toinen vaihtoehto olisi Team C:n T8E. MP9 näyttää erittäin rauhalliselta ja vakaalta autolta ja kestävyyskin on kunnossa. Varaosia luulisi saavan aika hyvin, niin moni M8-kuski ajelee MP ysillä.

Tuosta Team C:stä on itselläni hyvät kokemukset (auto tosin Ansmanin logoilla...). Kestävä, melko helppo ajaa mutta kärsii samoista ajo-omituisuuksista kuin Losi/Xray 808/laita tähän valitsemasi uusi kapea M8-auto. Varaosia saa peräti kahdesta suomalaisesta kaupasta!

Hyviin sähköihin kannattaa kuitenkin panostaa...

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #176 : 28.07.12 - klo: 20.52 »
tuo mp9 jää jo heti merkin takia pois laskuista, durango voi olla mut taitaa sopia vaan 2x2s lipot?
pitäis sit taas hankkia uudet akut kun nyt käytössä 4ässät

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #177 : 28.07.12 - klo: 21.05 »
Mä olen kanssa tuon Team C:n (Ansmannin) kannalla. Tosin, mulla on rajallinen kokemus muista autoista. Lähinnä olen vain testannut muita, kuten Mugenia, Reiskaa, Serpenttiä jne.. ja ne ei ole käteen tuntuneet yhtä hyvältä. Mutta tottumiskysymys se on myös... Anssi on kestänyt hyvin ja erittäin helppo ajaa! Se, onko se nopea/nopein, selviää 18.8 Tampereella  :wink:

Ja tuo kahden varaosakaupan etu on HUOMATTAVA! Aina on ollut jommassa kummassa ne osat, jota kaipaa. K-kauppoja tosin on Suomi pullollaan  :azn:
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa sami.salmela

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #178 : 28.07.12 - klo: 21.21 »


Tuosta Team C:stä on itselläni hyvät kokemukset (auto tosin Ansmanin logoilla...). Kestävä, melko helppo ajaa mutta kärsii samoista ajo-omituisuuksista kuin Losi/Xray 808/laita tähän valitsemasi uusi kapea M8-auto. Varaosia saa peräti kahdesta suomalaisesta kaupasta!


Ihan mielenkiinnosta rupesi kiinnostamaan,että mitä tarkoitat tuolla "kärsii samoista ajo-omituisuuksista kuin Losi/xray/ym.ym"

-sami-
FAST MOTORS RC
YOKOMO / WIRC / REDS RACING

Poissa duda

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8e ?
« Vastaus #179 : 28.07.12 - klo: 21.26 »
Itselläni on JQ The Car Tekno Rc -kitillä ja olen enemmän kuin tyytyväinen; auto hyppää tasapainoisesti ja on nopea. Suosittelen!

PS. Katsokaa tämä.