Kirjoittaja Aihe: HongNor X3 Sabre  (Luettu 128270 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
Vs: HongNor X3 Sabre
« Vastaus #90 : 16.10.13 - klo: 21.40 »

Jakarta Regional Buggy Champ Rd.5

1.  Adrian W
2.  Hakinen Malik
3.  Chopin Yusuf  Hongnor
11. Stefanus Pipi  Hongnor

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #91 : 16.10.13 - klo: 21.42 »
Dutch Buggycup 2013

Jacco Koch jälleen mestariksi 40+ sarjassa

For the second year in a row, Dutch Hong Nor, CRD and TWF8 team rider Jacco Koch, won the Dutch Buggycup Championship 2013 in the 40 + class, with his Hong Nor X3 Sabre 2.0 buggy!
Congratulations Jacco!
Jacco wish to thank his sponsors Hong Nor, TWF8 and Custom Racing Decals for their support!

« Viimeksi muokattu: 18.10.13 - klo: 08.02 kirjoittanut jucca »

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #92 : 28.10.13 - klo: 06.58 »

DJ and the X3 Sabre finishes 3rd in the TLR Series

Chula Vista RC Club hosted the Team Losi Racing Series a 5 race series that was held just about two weeks apart from each race. The track had changes throughout the series making challenges for every driver, the track is huge and was sometimes very fast and go to a more technical track for every driver skill set. I raced all 5 races and had 1 dnf late in a race which was throw out, the races were all exciting and sometimes frustrating but in all just plain good racing. I managed one TQ in one of the races and that keep me close to 3rd in the series, the last race I needed to place high, but one section of the tracking was not to my liking and was killing my pace. I was attacking too hard and fumbling to get control in the quals. The main was down then up as I started good but rolled alot in the middle of the race after the first pit I got better control and worked forward with other drivers having issues to and falling apart late in the race, I charged as hard as I could as the tires wore and I started pushing through the corners so more throttle input earlier would make my car better and race back into the top 5. All I needed was that spot to take home 3rd in the series because of my TQ point and that where I finished in the series one point ahead of my competitor and a place on the podium. I could not have done it without the OFNA drivers Mario Netto,Dylan Elliot,Joe,Dave Durant and Mason Elliot though not a team driver(X-RAY) has help out in split seconds to get me back on the track to race and others that help along the way, it's always fun to go out and race with buddies and scream and yell at them because at the end of the day it's all good talk and laughs.

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #93 : 02.11.13 - klo: 11.20 »
T-Work's

HongNor X3 & X3E Alum. Centre Drive shaft Safety Collar  TO-163 2pcs/pack

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #94 : 04.11.13 - klo: 20.14 »

Indian RC Dirt Series Rd2

1. Amey
2. Murali  HongNor X3
3. Ajo Joseph

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Last weekend on Nov.03.2013 an opening race was held at ShinChu track in Taiwan, Hong Nor team driver Cheng Yi Yuan won TQ and A1 with his X3 Sabre 2.0. Congratulations!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Congrats Hong Nor driver won Southern Alley Night Race Fever 2nd Nov 2013..

TQ - Loon Lee  HongNor X3
A1 - Cat'z Farez  HongNor X3

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #95 : 06.11.13 - klo: 19.59 »

Slow motion pätkä Callum Nibletin ajosta

Callum Niblet Slow Mo 120 Fps HD

Poissa iceracer

• Veteraani
    • Profiili
« Vastaus #96 : 06.11.13 - klo: 22.08 »
Olipa mahtavat saundit moottorissa-aivan kuin honda cr500 ois möyriny menee... :cool:
VD12

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #97 : 13.11.13 - klo: 22.00 »

Miguel Perez 2nd in the JBRL Series in 40+                 Reported by Dj Sandate

The JBRL Series is finally done from early in the year with several races with tracks all around the So Cal area,Pro-line,CVRC,Thunder Alley,Palm Desert,ARC,Revelation and finishing up last weekend at Hot Rod Hobbies. For Miguel it was a hard fought season racing and fitting in some vacationing between the races to travel Europe, with all the racing going on in the season the JBRL was the one he needed to stay in the battle with Tim Long the JBRL 40+ champion. Their race at the finale at Hot Rod was a race for consistency and finishing out the year with a good run to hold on to 2nd for the series, a 4th place run in the race kept his points and cash in his pocket for some hardware and pictures. It was a long weekend but well worth it Miguel said as it was his first race at Hot Rod and an experience so different from other tracks as it was so blue-grooved that tires turned to slicks at the end of their runs, so good running MR. Perez and putting the great effort and showing that the X3 can duke it out with the best.

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #98 : 25.11.13 - klo: 22.22 »
LAP PARADISE ROUND 4 Grand Final

1.  Youyi
2.  David Aw   HongNor
3.  Loon Lee   HongNor

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #99 : 13.12.13 - klo: 22.08 »
T-Work's osia

Graphite Radio Tray Support Mount    TO-168

Aluminum low body mounting cap, grooved for folding shock boots    TO-002

« Viimeksi muokattu: 13.12.13 - klo: 22.11 kirjoittanut jucca »

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #100 : 31.12.13 - klo: 20.39 »
Vuoden vaihtuessa ja rakettien paukkeessa on aika tehdä (tosi) lyhyt yhteenveto X3 Sabresta viime kesältä. Pääsin kesällä radalle jonkun vuoden tauon jälkeen ja se tietenkin näkyi ainakin alussa lukuisina kohelluksina ja mälläyksinä (vaikkakin sisäradalla ehdin talvella taas totuttelemaan ajamista). Kaikesta huolimatta auto kesti tällit hyvin eikä suurempia remontteja tarvittu. Lähdin radalle perus manuaalin säädöillä jotka toimivat hyvin turffilla enkä pieniä muutoksia lukuunottamatta lähtenyt säätöjä suuremmin muuttamaan kesän aikana. Eli ainakin turffilla auto käyttäytyy rauhallisesti ja ainakin itselleni hyvin (ensi kesänä sitten saviradoille pöllyttämään).

Kesän aikana vaihdoin autoon ainoastaan etuiskari tornin (ei vääntynyt paljon mutta ehkä tarpeeksi) ja säädettävän aurauspalan muoviosan (L3).

Kardaanien tapeissa on vähän kulumaa mutta niitä ei tarvitse vielä hetkeen vaihtaa. Tietysti muutaman laakerin ja kytkipalat vaihdoin mutta ne ovatkin kulutustavaraa. Honkkarin siiven vaihdoin pari kertaa mutta nyt autoissa on käytössä Pro Line ja Jconcepts illuzion siivet jotka varmasti kestävät pidempään. Kun alkuperäisen siiven vaihtaa johonkin toiseen, en usko, että varaosia tarvitsisi olla varalla isoa kasaa ja nyt Suomestakin saa suoraan käytännössä kaikki osat.

Toivottavasti ensi vuonna tulisi kokemuksia ja kommentteja muiltakin auton omistajilta ettei menisi ihan yksin jutteluksi tämä aihe.

Hyvää harrastuksen täyteistä vuotta 2014 kaikille pienoisautoilijoille.   :smiley:

Jukka

« Viimeksi muokattu: 31.12.13 - klo: 20.44 kirjoittanut jucca »

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #101 : 06.01.14 - klo: 10.01 »
Mustien 1,0mm kytkinjousien lisäksi tullut (jokunen hetki sitten mutta kuvaa en aiemmin löytänyt) jäykemmät hopea/kromi väriset 1.1mm jouset (#407D).

« Viimeksi muokattu: 06.01.14 - klo: 11.32 kirjoittanut jucca »

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #102 : 06.01.14 - klo: 10.02 »

Rymistelyä Sardiniassa

Terralba 04.01.2013

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #103 : 27.01.14 - klo: 21.53 »
Lap Paradise 1/8 Off-Road League Round 1   2014

1. Chan Kim Hoi  (Boy Chan)
2. David Aw   HongNor X3
3. Loon Lee

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #104 : 29.01.14 - klo: 21.46 »

Nicolas Rodriguezin Warm up GP Montpellier set-up.

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #105 : 12.02.14 - klo: 22.46 »

Pari kuvaa Rodriguezin autosta.

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #106 : 13.02.14 - klo: 22.05 »

Damien Boudetin X3 tulevaan Montpellierin kisaan.

Poissa C1S F1

• Fullspeed RC
    • Profiili
« Vastaus #107 : 15.02.14 - klo: 02.20 »
Minun ensi kesän kilpuri
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #108 : 18.02.14 - klo: 20.38 »
Minun ensi kesän kilpuri

Hienoa, toivotetaan menestystä ensi kesän M8 sarjaan.

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #109 : 18.02.14 - klo: 20.41 »

Murali Kannadhason kurvaili (The Indian RC Dirt Series) intian mestariksi.   (truggy sarjan 2)

« Viimeksi muokattu: 23.02.14 - klo: 08.29 kirjoittanut jucca »

Poissa olenhan jonne

• Tulokas
    • Profiili
« Vastaus #110 : 19.02.14 - klo: 13.37 »
nyt mose pois tältä foorumilta

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #111 : 19.02.14 - klo: 19.07 »
nyt mose pois tältä foorumilta

Anteeksi maalaisuuteni mutta voisitko kertoa saman suomeksi?

Poissa C1S F1

• Fullspeed RC
    • Profiili
« Vastaus #112 : 21.02.14 - klo: 17.19 »
Joo minäkin haluaisin tietää????  :shocked:

Poissa jerzirccar1

• Fullspeed RC
    • Profiili
« Vastaus #113 : 21.02.14 - klo: 23.58 »
Tämän auton jarru on suora lainaus kyosho burnsista :tongue:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa C1S F1

• Fullspeed RC
    • Profiili
« Vastaus #114 : 22.02.14 - klo: 03.43 »
Kyllä Jerzi, mutta tuplana. Joten ei se ihan kopio ole  :laugh: Ja eihän se voi olla huono jos samanlaista palikkaa löytyy kössi-brändin alta  :shocked:

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #115 : 28.02.14 - klo: 22.14 »

Ranskalaisen Thomas Musson omia hiilikuitu värkkäilyjä X3e Sabreen.

Poissa C1S F1

• Fullspeed RC
    • Profiili
« Vastaus #116 : 02.03.14 - klo: 22.32 »
Tuohan on patterikasi, jos pilkkua viilataan se ei edes kuuluisi tähän topicciin  :cheesy: Tai mistä minä mitään tiedä, mutta näyttää toi tankki vain kauhean sähköiseltä  :afro:

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #117 : 02.03.14 - klo: 23.07 »
Tuohan on patterikasi, jos pilkkua viilataan se ei edes kuuluisi tähän topicciin  :cheesy: Tai mistä minä mitään tiedä, mutta näyttää toi tankki vain kauhean sähköiseltä  :afro:

Juu, X3e kyseessä kuten tuohon ylemmäs laitoin mutta melkein tähänkin topiciin käy  :grin:

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #118 : 03.03.14 - klo: 23.39 »
Taiwanin Wei Li Cup

1. Jason Huang
2. Guang He Chen
3. Jiun Ru Shau   HongNor X3
(TQ) Cheng Yi Yuan  HongNor X3

Video finaalista. Rata... no joo, rata on.

偉立盃第21屆1/8引擎越野車全國公開賽
« Viimeksi muokattu: 03.03.14 - klo: 23.55 kirjoittanut jucca »

Poissa jucca

• KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
« Vastaus #119 : 06.03.14 - klo: 14.01 »
Sain vihdoin laitettua autoon pari osaa jotka ovat olleet pakissa jo jonkin aikaa.

Puskuri, uudempaa 2.0 Version mallia. Osanumero pysynyt samana (X3-52). Vähän pyöreämpi muoto,  paksumpi ja jämäkämmän oloinen kuin alkuperäinen vaikka siinäkään ei ole ollut kestävyys ongelmaa. 2.0 versiossa ei lue HongNor ja painoa 3.6 grammaa enemmän.

1.0 Versio  5.5 grammaa
2.0 Versio  9.1 grammaa

T-Work'sin olkoon nimeltään vaikka kardaanin pinnin pidätinholkki tai kardaanin suojus (Centre Drive shaft Safety Collar) TO-163.
Alkuperäistä väljempi sovitus joten katsotaan ajan mittaan miten toimii. Painaa aika lailla saman kuin muovisetkin.

Muovinen 3.4 grammaa (2kpl)
Alumiininen 2.6 grammaa (2kpl)