Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012  (Luettu 7719 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« : 17.01.12 - klo: 10.18 »
Kilpailukutsu M8e-kisat, NIRK Nokia



Kilpailuaika: 18.02.2012

Kilpailupaikka: Suomen hienoin sisäcrossirata, Nokia Indoor Racing Klub (NIRK), Pirkkalaistie 1, 37100 Nokia

Sponsori: EuroRC.com

Ilmoittautuminen: prcarace(at)gmail.com, 13.2.2012 klo 21:00 mennessä.
•   Nimi
•   Seura (jos on)
•   Luokka (jos tulee useampia luokkia)
•   Taajuus/taajuudet jos muu kuin 2,4GHz
•   Transponderin numero

Ajanotto: Amb, vuokratranspondereita tarjolla rajoitetusti, vuokra 5€

Luokat:
- M8e
- Mahdollisista Tähtivierasluokista (entinen täyteluokka) ilmoitetaan myöhemmin

Osallistumismaksu
15€

Ajoformaatti:
Pyritään ajamaan kaksi eräharjoitusta (7min), kolme alkuerää (7 min), A-finaalit ajetaan kolminkertaisina (10 min),
muut vähintään kaksin (7 min).
Eräharjoitusten jälkeen pidetään kokous, jossa tarvittaessa muutetaan erien / finaalien kestoa.
Harjoitukset ja alkuerät ajetaan todennäköisesti kuudella (6) autolla ja finaalit kahdeksalla (8) autolla.

Säännöt:
M8e-luokka on tarkoitettu 1/8-mittakaavan Buggy-tyyppisille sähköautoille.
Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan.
Autot voivat olla alunperin polttomoottorikäyttöisiä autoja, joihin on päivitetty sähkökonversiosarja.
Vain 4WD-autot hyväksytään, eikä autoissa saa olla vaihteita.

Renkaat
Vapaa, pitoaineet ja muut vastaavat menetelmät kielletty! Kuviointia voi leikellä/trimmata.
Ulkona käytettyjä likaisia (savi/hiekka) renkaita ei saa käyttää, jos niitä ei puhdista kunnolla.
Renkaat saa pestä vedellä.

Kori
1/8-mittakaavan polykarbonaatti (Lexan) krossi (Buggy) kori.

Akku
Vapaa kovakuorinen LiPo-akku, jonka on maksiminimellisjännite on 14.8 volttia. Akku voi olla joko 4S tai 2x 2S.
Jos käytetään 2x2S-akkuja, tulee niiden olla saman valmistajan samaa mallia. Myös 3S-akuilla saa ajaa.
Lataus suojapussissa!
(Nimellisjännite on se jännite, joka lukee akun tuotetiedoissa.)


Moottori
Vapaa 1/8-kokoluokan autoihin tarkoitettu moottori tai pienempi (esim. 550 SC-moottori).
Polttomoottorit, kaasuturbiinit ja polttokennot kielletty!

Transponderi
Kilpailuja varten autossa pitää olla kilpailujärjestäjän ilmoituksen mukainen tai yhteensopiva transponderi. Transponderin
toiminnasta vastaa kilpailija, ellei selkeästi pystytä osoittamaan että toimimattomuus johtuu kilpailujärjestäjän
huolimattomuudesta tai ajanottolaitteiston viasta. (vrt. usealla kilpailijalla toimimattomia pondereita).
Kilpailunjärjestäjä ei pysty takaamaan jokaiselle vuokrapondereita. Transponderi varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä.

Kilpailijanumero
Kukin saa oman kiinteän kilpailijanumeron. Numerot jaetaan satunnaisesti. Numeron saa kilpailupaikalla, numerotarrojen kera.

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja: Aki Kaukovirta
Tuloslaskenta: Riku Tolonen, Antti Turtiainen
Tuomari: On

Palkinnot: Pokaalit annetaan parhaille.
              Lisäksi arvotaan / jaetaan muilla perusteilla EuroRC:n lahjakortteja.
              Esimerkiksi paras junnukuski palkitaan!!!
              Jokainen kilpailuun ilmoittautunut palkitaan EuroRC:n alennuskoodilla, joka käy kaikkiin ostoksiin EuroRC:n verkkokaupassa.
              Koodi lähetetään kilpailuilmoittautumisen vastausviestissä (joka tulee kun saadaan se naputeltua, ei siis automaattinen)
              HUOM! sähköpostiosoitettasi EI liitetä millekään postituslistalle, jos haluat EuroRC:n tarjouksia
              sähköpostiisi, liity klubiin EuroRC.com verkkosivuilla.
   
Rata:
Betonia ja keinonurmea

Hyvin toimivat renkaat:
•   Schumacher Mini Pin (Yellow)

Muuta:
Sähköt on, omat jatkojohdot mukaan, omat pöydät ja tuolit mukaan. Akkujen lataus aina latauspussissa.
Kisapaikalla puffetti, josta saatavilla pientä purtavaa ym.

Ilmoittautuneet:
NimiPonderiTaajuus, jos muu kuin 2,4GHz
Antti Turtianen7625356
Jari ToivonenMyöhemmin
Kari Kauppinen3705466
Aki Kaukovirta2569634
Mikko Ylinen7076526
Petteri Partinen8132913
Lassi-Jussi VäänänenMyöhemmin
Tomi KononenMyöhemmin
Mika RinneVuokra ponderi
Pasi HongistoMyöhemmin
Jani HongistoVuokra ponderi
Niko VuorenmaaMyöhemmin
Jukka Häkämies255954740,665; 40,675; 40,685
Petri Niemelä5915628
Antti Silvennoinen705823327.125

Yhteensä: 15
Tervetuloa!
« Viimeksi muokattu: 14.02.12 - klo: 18.59 kirjoittanut PRCA »

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #1 : 17.01.12 - klo: 21.02 »
Aivan mahtavaa!
Toivottavasti tästä alkaa patterikasiluokan nuosukiito!
On ne vaan niiiiin hienoja laitteita  :cool:

Poissa Petteri P

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #2 : 18.01.12 - klo: 08.31 »
Upee homma!
Vasta kk sitten harmittelin, kun ei patterikaseille näkyny kisoja. Ehdottomasti mukana, pitäähän se kisaaminen joskus alottaa ;)

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #3 : 18.01.12 - klo: 15.56 »
Upee homma!
Vasta kk sitten harmittelin, kun ei patterikaseille näkyny kisoja. Ehdottomasti mukana, pitäähän se kisaaminen joskus alottaa ;)

Näin se on. Rohkeasti vaan spostia tulemaan ilmossa olevaan osoitteeseen ja laitetaan nimet kirjoihin!
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #4 : 19.01.12 - klo: 09.24 »
Vähän yleisiä kokemuksia akkujen kestoista kasiautoilla Nokian radalla.

Nämä tiedot perustuvat kokemuksiin "kerhokisoista" joissa on ajettu 7min lähtöjä.

Itselläni on kiinanakut 2x2S (5600 mAh) ja ne jaksaisivat hyvin kymmenen minuutin eränkin,
mutta ongelmana on liian tehokas moottori (2650 kv) joka lämpenee todella paljon,
eikä todennäköisesti jaksaisi kolmea 10 min A-finaalia (jos nyt ikinä A-finaaliin
pääsisin) ilman kunnon jäähdytystaukoja. Ratkaisen ongelman laittamalla paremmin
sisäradalle sopivan 2000kv mootorin (tällä hetkellä joutuu ajamaan pintakaasulla
EPA:t raakasti miinuksella), koska Serpentiin ei kunnon jäähdytintä ko. mottiin mahdu,
joka luonnolisesti olisi toinen ratkaisu ja  kolmas olisi pienempi pinioni mutta sekin
on Serpentissä vähän ongelmallista kun 14t on pienin joka yltää spurille kunnolla (isompi
spurri olis tietysti yksi vaihtoehto mutta sellaista minulla ei ole).

Muilta kuultua:

- MMM 2200 kv kombolla ja kiinalaisilla 3000 mAh akuilla. 7min erät ovat onnistuneet 10min
  jää haaveeksi eli isommat akut.
- HW:n 2200 kv kone ja sillä ajelee hyvin 2x5min ja 2x7min erät 5000 mAhin akuilla.
  Akkuina (kehutut) Gen's Acet. Joten 10 min finaali ei akuista jää kiinni.
- 1700kv Tekin combo ja 5800 mAh akut kestävät 15-20 min revitystä helposti.

T: Aki Kaukovirta

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #5 : 19.01.12 - klo: 10.20 »
JesesJes!! Hienoa, että näille tulee kisat! Jospa nyt olis tullut aika saada läjään sähköjä odottamaan jäänyt 808e! Merkattu kalenteriin, ilmokin lähtee kun näkee saako laitteet läjään ja passaako aika muutenkin.

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #6 : 19.01.12 - klo: 15.52 »
Kannattaa laittaa vaikka yksityisviestiä mulle (Antille) tai akaulle (Akille) joka tapauksessa, jos ei pääse ajamaan, mut kiinnostais ajaa. Saadaan vähän kartoitettua, kuinka moni oikeasti tahtois ajaa ko. luokkaa. Jos vaikka tuo 18.2 on huono päivä tai joku muu syy estää pommikoneilla ajelut :)
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #7 : 19.01.12 - klo: 19.35 »
Kannattaa laittaa vaikka yksityisviestiä mulle (Antille) tai akaulle (Akille) joka tapauksessa, jos ei pääse ajamaan, mut kiinnostais ajaa. Saadaan vähän kartoitettua, kuinka moni oikeasti tahtois ajaa ko. luokkaa. Jos vaikka tuo 18.2 on huono päivä tai joku muu syy estää pommikoneilla ajelut :)

Tiedä YV:stä, mutta ehdottomasti itselle kiinnostavin luokka tällä hetkellä. Koitan päästä jatkossakin mukaan mitä järjestetään. Varsinkin Nokian karkeloihin...  :wink:

Poissa Hount

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #8 : 23.01.12 - klo: 20.55 »
Itselläni on kiinanakut 2x2S (5600 mAh) ja ne jaksaisivat hyvin kymmenen minuutin eränkin,
mutta ongelmana on liian tehokas moottori (2650 kv) joka lämpenee todella paljon,
eikä todennäköisesti jaksaisi kolmea 10 min A-finaalia (jos nyt ikinä A-finaaliin
pääsisin) ilman kunnon jäähdytystaukoja.

Ei ole "liian tehokas" moottori, vaan liian suuri KV-arvo auton välityksiin nähden. Ison kv-arvon moottori ei väännä niin paljoa ja auttamatta enempi tehoa hukkuu moottorin huonontuneena hyötysuhteena.

esim. Castle/Neu koneissa 2650kv on huomattavasti tehottomampi kuin 2200kv malli. Kannun pituus jo kertoo karua kieltään ja tuon 2200kv:n voi huoletta välityksellä säätää samoille huippunopeuksille kuin kevyemmän ja lyhyemmän sisarmallinsa.

Akuista: tässä topicissa taidetaan puhua vain noista kisalaillisista 4S akuista, mutta muutoin kannattaa puhua ennemmin akun vattitunneista, kuin milliampeereista. Esim. 6s 3300mAh on aika samoissa 4s 5000mAh akkujen kanssa sillä erotuksella että 6s akuilla säädin ei käy lähellekään niin kuumana pienemmästä virrasta johtuen (Sillä oletuksella että moottori, välitykset ja tehot on säädetty ~samaan kiihtyvyyteen / huippunopeuteen akuista riippumatta.

Siksi pidän vähän outona että täällä Suomessa pidetään niin kiinni tuosta max 4S akuista, kuin jo 3s akuilla on mahdollista repiä autosta samat tehot kuin 6s akuilla, mutta jälkimmäisellä virta ei tapa säädintä. Toki 6S tai 3s kovakennoiset akut on aika harvassa. Varsinkin kun 6s akustolla yksittäisen kennon kapasiteetti täytyy olla tuo n. 3000-3500mAh ettei akun paino taas kasva liian suureksi.

Toivottavasti Team C:n T8e tyyppinen akkujen sijoittelu yleistyy, niin voi alkaa käyttämään järkevästi isojakin 6S akkuja (3+3) pilaamatta täysin painojakaumaa. Moottorin kv pitää olla sitten paaaljon alle 2000.

Castle/Neu (a'la HPI) 2200kv koneella. MMM säätimellä ja 4S 5000mAh Turnigyn akuilla täydestä akusta cutoffiin on n. 15-18 minuuttia. (Cutoff 3,2V / kenno) Auton paino 4kg. Tuosta voi vähän laskea kuinka pitkiä eriä tulevaisuudessa pystytään ajamaan kun ihmiset oppivat säätämään autonsa oikein niin että kamat ei kuumene.
Auton painosta kun tiputtaa 500 g pois niin ajoaika kasvaa heti silmissä (itselläni oli kytkin, jarruservo ja kaikkea omaa pientä viritelmää auton kyydissä) Moottorissa olisi varaa keventää aika paljon, eikä yhdellä servolla tarvitse edes BEC:iä, niin 3,5 kg on ihan todennäköinen M8E:n paino.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo: 21.07 kirjoittanut Hount »

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #9 : 23.01.12 - klo: 21.27 »
Itselläni on kiinanakut 2x2S (5600 mAh) ja ne jaksaisivat hyvin kymmenen minuutin eränkin,
mutta ongelmana on liian tehokas moottori (2650 kv) joka lämpenee todella paljon,
eikä todennäköisesti jaksaisi kolmea 10 min A-finaalia (jos nyt ikinä A-finaaliin
pääsisin) ilman kunnon jäähdytystaukoja.

Ei ole "liian tehokas" moottori, vaan liian suuri KV-arvo auton välityksiin nähden. Ison kv-arvon moottori ei väännä niin paljoa ja auttamatta enempi tehoa hukkuu moottorin huonontuneena hyötysuhteena.

Totta, huono ilmaus toi liian tehokas moottori, eli KV-arvo on liian suuri

Akuista: tässä topicissa taidetaan puhua vain noista kisalaillisista 4S akuista, mutta muutoin kannattaa puhua ennemmin akun vattitunneista, kuin milliampeereista.

Taitaa mennä fifty fifty noi 4S-akuilla ajajat ja 2 x 2S ajajat meillä, itselläni Serpentin Cobra 811-Be jossa on
tommonen "kasi auton sadle pack", kisalaillisia leimattuja akkuja ei ole vaatimuksena

Toki 6S tai 3s kovakennoiset akut on aika harvassa.
ja kovakuorisuus on se vaatimus jota ihan yleisesti kisoissa vaaditaan, toki jokin verran paremmin löytyy kovakuorisia 3S-akkuja


« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo: 21.30 kirjoittanut akau »

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #10 : 24.01.12 - klo: 11.13 »
Muutama aktiivinen on jo ilmoittaunut, kiitos heille  :azn:

Ilmoittautuneet lisätty ensimmäiseen viestiin.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #11 : 27.01.12 - klo: 11.10 »
Onhan tämä nyt sen verran hieno mahdollisuus että laitoin ilmoittautumisen mukaan kisaan

t.Mika R
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #12 : 31.01.12 - klo: 08.59 »
Lisäilin taajuus tiedon ilmoittatuneiden listaan.

Pieni pyyntö tähän väliin:
Jos nyt sinulla on tiedossa että pääset osallistumaan kisoihin niin,
laitappa ilmoa tulemaan vaikka ilmoittautumis aikaa on 13.2. asti.

Eli älä laita kalenteriin 13. päivän kohdalle että muista ilmoittautua,
vaan laita 18. päivän kohdalle että muista lähteä kisoihin  :wink:

Pokaalit tulee kuitenkin tilata 1 1/2 viikkoa ennen kisoja ja
olisi hyvä että olisi edes jonkinmoinen ajatus siitä montako erää
saadaan aikaiseksi.

Kiitos.

-Aki

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #13 : 02.02.12 - klo: 10.54 »
Eräharjoitusten pituus on muutettu kilpailukutsussa 7 minuuttiin.
Eräharjoituksissa ajetaan parhaasta kierrosajasta.
Ajanottaja kuuluttaa erän aikana väliaikoja, esim. 3 minuuttia ajettu jne.
Eräharjoituksen voi halutessaan ajaa vaikka vain 5 minuuttisena ja
POIKKEUKSELLISESTI poistua ajajakorokkeelta, muita häiritsemättä,
tarkistamaan moottorin / noparin lämmöt.
Eräharjoituksen keskeyttänyt kuljettaja EI saa palata ajajakorokkeelle,
eikä näin ollen jatkaa keskeytettyä eräharjoitusta.
Jos kuljettaja keskeyttää eräharjoituksen, on hänen pysäytettävä autonsa
merkitylle alueelle, niin ettei siitä koidu haittaa vielä harjoitusta jatkaville
kuljettajille.
Eräharjoitusten jälkeen pidetään kokous, jossa voidaan muuttaa erien/finaalien
kestoa. Päätös ei ole enemmistöpäätös, vaan maalaisjärkipäätös, koska
tavoitteena on että kaikki kisoihin osallistuvat kuljettajat voisivat ajaa kisat loppuun.

-Aki

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #14 : 07.02.12 - klo: 22.16 »
Seuraavanlaista aikataulua olemme kaavailleet:

Ovet auki : 9.00 mennessä

Harjoitukset: 9.30 alkaen

Ajajakokous: 10.30

                                Erä1         Erä2         Erä3

Alkuerä1 (7min)   11:00   11:20   11:40
Alkuerä2                   12:00   12:20   12:40
Alkuerä3                   13:00   13:20   13:40
         
         
C-fin (10min?)          14:30   15:30   16:30
B-fin                          14:50   15:50   16:50
A-fin                          15:10   16:10   17:10

Onko tällä aikataululla porukoiden mielestä mahdollista viedä kisa läpi ilman, että akkujen lataus on ongelma?
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #15 : 08.02.12 - klo: 09.13 »
Ihan hyvältä näyttää! Onhan tuossa reilut välit.

Itsellä on vain pari akkuja, yritän käydä tänään kokeilemassa kestoa ja siitä vähän extrapoloida latausaikaa.
Voi olla että panostan vielä toiseen satsiin niin ei pitäs jäädä siitä kiinni sitten.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #16 : 08.02.12 - klo: 15.54 »
Ihan hyvältä näyttää! Onhan tuossa reilut välit.


Jep yritetään pitää rento kisapäivä niin että akut ehtii ladata ja moottorit jäähdyttää,
kuitenkin myös niin ettei päivä venyisi tarpeettoman pitkäksi, eikä välttämättä
tarvitsisi ihan viideltä aamulla lähteä ajeleen kohti kisapaikkaa  :wink:

Ja vaikka erälista hahmotelma on esillä niin mukaan mahtuu vielä,
eli ilmoja kehiin, niin saadaan aikaiseksi hyvät kisat

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #17 : 09.02.12 - klo: 21.44 »
Yritin webcamista tihrustaa millanen rata siellä on, ilmeisesti kohtuullisen paljon kurveja ja matot hyndissä, mutta kurveissa paljas lattia. Ihan hyvä... huomenna jos pääsis vihdoin testaa omaa kiesiä, akut ladattuna, öljyt vaihdettuna ja uudet minipinnit alla. Saapa nähdä miltä tuntuu! Kisaa odotan innolla, toivotaan että vielä huomisen jälkeenkin  :wink:

Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #18 : 09.02.12 - klo: 22.01 »
Joo, paljasta on muuten, mut minipinni antaa kyllä juuri sopivan pidon. Rata on miellyttävä ajaa :)

Kisaa tässä itsekin odotellaan, vielä kun muutama kaveri tulis lisää, niin sais loistavat kapinat! (siis kyllähän ne nyt tulee olemaan erinomaiset, mut erien koon kannalta esim 18 olis mukava luku...)
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa Petteri P

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #19 : 10.02.12 - klo: 09.38 »
Olikos tänne tulossa ketään myymään noita minipinnejä? Tuntuu olevan kiven alla varsinkin 1/8 kokoluokkaan..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #20 : 10.02.12 - klo: 10.32 »
Medaseciltä tilasin soittamalla. Kokeile löytyykö!
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #21 : 10.02.12 - klo: 14.27 »
Yritin webcamista tihrustaa millanen rata siellä on, ilmeisesti kohtuullisen paljon kurveja ja matot hyndissä, mutta kurveissa paljas lattia.

Hypyissä astroturff muuten paljasta sekä pääsuora (pitkä), shikaani että mutkat.
Vähän on hyppyjen paikat muuttuneet WJ:n ja SC  witercupin jälkeen,
yritetään saada päivitettyä videokuvaa radasta ennen kisoja

Aki

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #22 : 10.02.12 - klo: 15.56 »
Kiitos Aki. Kyllä sen radan sitten paikan päälläkin näkee, no problem!

Minkäslaisella kalustolla ukot meinaa muuten vetää? Itsellä Kössi VE race spec ja minipinnit alla tulikin mainittua. Ovatko kaupan valmiita tuotteita kuten tuo vai itse rakennettuja? K Kauppisen tiedänkin, hänellä MP9e.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #23 : 10.02.12 - klo: 16.16 »
Minkäslaisella kalustolla ukot meinaa muuten vetää?

Kalustoa, no huh, eipä taida ainakaan PRCA:n porukalla yhteistä nimittäjää kuin toi Minipin rengas,
eli siellä on Mugen evo, Losi, Ansmanni, Itse tehty honkari, maitsemasi kyosho ja joitain muita
samaa autoa ei vissiin kellään ole, ainakaan musitaakseni. Itselläni Serpentin 811-Be
« Viimeksi muokattu: 10.02.12 - klo: 18.39 kirjoittanut akau »

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #24 : 10.02.12 - klo: 18.03 »
Joo, eipä tosiaan taida kahta samaa autoa löytyä...
Itsellä Mugen mbx 6 tehno rc:n konversiosarjalla.
Em. autojen lisäksi löytyy toinenkin Mugen mbx 6 jollakin muulla konveriosarjalla ja yksi Cen taitaa myös olla mukana?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #25 : 10.02.12 - klo: 20.27 »
No sehän on positiivinen juttu että monenlaista löytyy  :cool:

Vaikka kilpailukutsu ei nyt varsinaisesti taida olla tarkoitettu keskusteluun, mutta jos ei haittaa niin sen verran mainittakoon että pääsin nyt testaa omaa kiesiä ja ajoaika oli akkuparilla 15min eikä mitään lämpöongelmia ainakaan Tiksissä. Joten 10min erä sopii hyvin puolestani myös.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #26 : 10.02.12 - klo: 21.47 »
Ei haittaa,
kunhan pidetään sääntökeskkustelu kilpailijoiden kanavan puolella
ja muut yleissä, mutta toihan liittyi aiheeseen koska kutsussa on
maininta ajajakokouksesta jossa päätetään lopullisesti erien kestot  :smiley:

Hyvä kuulla  että lämmöt pysyy kurissa :azn:

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #27 : 12.02.12 - klo: 00.14 »
Lauantai-illan huumaa Nokialla  :grin:

Koetin etsiä videon pätkistä sellaisen, jossa rata ajetaan edes muutaman kerran peräkkäin ympäri. Tän parempaa ei tainnut kameralle osua, kun kuskeja jännitti kameran läsnäolo...

M8e esittely.wmv


« Viimeksi muokattu: 12.02.12 - klo: 00.18 kirjoittanut andetee »
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa akau

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #28 : 12.02.12 - klo: 08.42 »
Vielä ehtii mukaan ilmoittautumaan


Ilmoittautuminen: prcarace(at)gmail.com, 13.2.2012 klo 21:00 mennessä.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: M8e-kisat 18.2.2012
« Vastaus #29 : 12.02.12 - klo: 10.14 »
Kiitos videosta, kivannäköistä menoa!  :cool:
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe