Kirjoittaja Aihe: Sauli presidentiksi.  (Luettu 34639 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #120 : 30.01.12 - klo: 07.57 »
Ottaa näköjään kaaliin kuin yksi ääni ei ole menossa Niinistölle  :grin:
Tää on kyllä niin hupaisaa että ohoijja  :tongue:
Politiikkaa kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo jäätynyttä koiranpashgaa  :grin: mutta jollekkin se ääni "kai" annettava niin EI missään nimessä tähän leiriin sitä anna  :wink:
No tästä alkaa taas tämä käännyttäminen mutta minkääs teet kuin ei Saulin naama kiinnosta.
Hänen saavutukset ovat niin alaarvoiset että ei ei (tästäkin tulee mollaamista mutta sen takiahan tuon laitoin tuohon jotta keskustelua tulee ja mollaaminen jatkuu).
Jerzi

HAAVISTO 2 jos ei tiedä minkä näköinen on hänen naama niin vasen yläkulma niin siellähän se Haavisto on  :grin: :grin:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #121 : 30.01.12 - klo: 13.01 »
Senkus äänestät tuskin on keneltäkään pois... vaikka koko foorumi täältä äänestäis haavistoa.

Eiköhän se 1.01 kerro jo sen verran, että ihan sama vaikka miten paljon sitä keuhkois kummankaan puolesta niin ei mitään vaikutusta. Lähinnä huvittavaa lukea kun ihmiset vetelee hemapaa urakalla molempiin sieraimiin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #122 : 30.01.12 - klo: 13.40 »
Molemmat on niin syvältä että jätän äänestämättä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #123 : 30.01.12 - klo: 14.49 »
Molemmat on niin syvältä että jätän äänestämättä.

PRKL näin minä myös tekisin mutta tuota Saulin naamaa en vaan kestä  :angry:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #124 : 30.01.12 - klo: 14.52 »
Molemmat on niin syvältä että jätän äänestämättä.

Samaa mieltä...täysin mahdoton valinta :angry:
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #125 : 30.01.12 - klo: 14.58 »
Yleensä valinnat suoritetaankin valitsemalla se vähemmän huono vaihtoehto. Ja kun vastapeluri on homo niin avarakatseisten suomalaisten äänet ohjautuu  toiseen suuntaan. Tai sitten jättää äänestämättä kuten väyrysen äänestäjät varmaan tekeekin.

En ole koskaan jaksanut perehtyä polittiikkaan lähinnä intuitiivisesti arvotaan ketä äänestettään. Viime eduskunta vaaleissa ääni meni piraattipuolueelle :D ihan vaan sen takia kun tulee vieläkin sensuroitu. Ei mitään hajua niiden politiikasta, mutta nimi natsas...
« Viimeksi muokattu: 30.01.12 - klo: 18.35 kirjoittanut OV »

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #126 : 30.01.12 - klo: 21.46 »
.
« Viimeksi muokattu: 27.04.12 - klo: 19.31 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #127 : 30.01.12 - klo: 22.49 »
Mikäli joku kertoo mielipiteensä ehdokkaista niin onko se pahempi asia kuin se että kerrot mielipiteesi jerzistä???

Sitä en osaa sanoa kumpi on pahempi, tai onko kumpikaan, mutta siitä olen varma että ei tuo viestisi nyt kyllä kovin paljon kehittyneempi ollut.

Poissa srela

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #128 : 30.01.12 - klo: 23.41 »
En ota kantaa äänestettäviin ehdokkaisiin.

Totean vain yleisellä tasolla että on kurjaa jos (mihin tahansa) harrastukseen aletaan sotkea tavalla tai toisella mukaan valtakunnanpolitiikkaa, uskontoasioita tai vaikkapa puolueellista kaupallisutta. Ne ovat nopein tapa saavuttaa eripuraa varsinaiseen harrastukseen keskittyvien ihmisten keskuudessa.  :undecided:

Itsekään en pitänyt tyylikkäänä eleenä sitä että myydään vaalimainos RC10:n etusivulle, mutta toisaalta "pisnis is pisnis ja mooses on mooses". Eli foorumi on hyvä (hinta/laatusuhteeltaan meille peruskäyttäjille siis erinomainen) joten sen takia ymmärrän hyvin jokaisen mainoseuron merkityksen toiminnan mahdollistamiseksi...

Sinänsä aivan turhaa vängätä ja riidellä noista puolueista ja ehdokkaista. Makuasioita ja jokaiselle varmasti löytyy omaan ajatusmaailmaan sopivia ihmisiä ehdokkaiksi eikä muita tarvitse sen päälle kovalla kiukulla värvätä...  :lipsrsealed:

"Make love, not peace..."
Kalusto: Team Xray T4. Taso: Aloittelija...(taas kerran)  https://Riihimaenpaklubi.wordpress.com

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #129 : 31.01.12 - klo: 07.37 »
Kyllä se menee niin että kuin nyt mollataan enemmän tuota Haavistoa niin kyllä minä sille annan äänneni.
Kyllä alkaa jo tuo raso olla sitä luokkaa että kyllä se ääni ei MISSÄÄN nimessä tälle PELLELLE (Sailille) ole menossa.
Kyllä minä sen sitten kestän jos Pekasta tulee pressa että sillä on se kundi siinä käsivarressa mutta tuota Saulia en missään nimessä äänestä.
sääli että porukat ottavat tällaisia asioita esille, se kertoo vaan miten ihminen on vaajaamielinen.
Veikkaan että Pekkaa mollataan nyt kuin tiedetään että sillä on jopa jotkut mahikset pressaksi.
Nykyään ei tapella rehellisesti vaan likaisia juttuja otetaan vaan esille entistä enemmän.
Siis numero 2.
Jerzi

Tämä viesti kertoo paljon Jerzin kehitystasosta. Tummennettu osa kuvastaa hyvin taas hänen mieltään.

Eikö tässä ole nimenomaan solvaava kirjoitus?

Lainaus käyttäjältä:  foorumin säännöt
Foorumissa yllä mainittujen lisäksi kiellettyä on toisen tahallinen ärsyttäminen, riidan lietsominen, hyökkäävä ja solvaava keskustelutyyli, riidan tarkoituksellinen jatkaminen ja tarkoituksellinen väärän käsityksen antaminen tai korjaamatta jättäminen.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #130 : 31.01.12 - klo: 08.03 »
Totean vain yleisellä tasolla että on kurjaa jos (mihin tahansa) harrastukseen aletaan sotkea tavalla tai toisella mukaan valtakunnanpolitiikkaa, uskontoasioita tai vaikkapa puolueellista kaupallisutta. Ne ovat nopein tapa saavuttaa eripuraa varsinaiseen harrastukseen keskittyvien ihmisten keskuudessa.  :undecided:

Itsekään en pitänyt tyylikkäänä eleenä sitä että myydään vaalimainos RC10:n etusivulle, mutta toisaalta "pisnis is pisnis ja mooses on mooses". Eli foorumi on hyvä (hinta/laatusuhteeltaan meille peruskäyttäjille siis erinomainen) joten sen takia ymmärrän hyvin jokaisen mainoseuron merkityksen toiminnan mahdollistamiseksi...

Toisesta vaalijupinatopikista lainattua:

Todettakoon nyt, että kyseessä ei ole maksullinen mainos vaan oma kontribuutioni Haaviston kampanjaan.

Se että sivuston "sloganissa" lukee riippumaton tarkoittaa, että sivusto ei ole kaupallisesti riippuvainen kenestäkään alan toimijasta ja näin ollen sisältö sivustolla on puolueetonta.

Mitä tulee politiikkaan, niin itse avoimesti voin sanoa että Pekka Haavisto on oma valintani ketä tulen äänestämään myös toisella kierroksella. Tämä riippumatta siitä että Haavistolla on juuria RC -puolella, mutta ei se toki haitaksikaan ole.

Mainos toki häviää kun vaalit on pidetty ja ulkoasu palautuu entiselleen.

Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa monsteri79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #131 : 31.01.12 - klo: 08.07 »

Itsekään en pitänyt tyylikkäänä eleenä sitä että myydään vaalimainos RC10:n etusivulle, mutta toisaalta "pisnis is pisnis ja mooses on mooses". Eli foorumi on hyvä (hinta/laatusuhteeltaan meille peruskäyttäjille siis erinomainen) joten sen takia ymmärrän hyvin jokaisen mainoseuron merkityksen toiminnan mahdollistamiseksi...

"Make love, not peace..."

jotenki sen vielä ymmärtäs jos se olis ostettu mainos mutta kun ei, toisessa ketjussa ylläpitäjä sen ilmoitti että euroakaan siitä ei ole saatu vaan on henkilökohtanen kannanotto....

Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #132 : 31.01.12 - klo: 10.22 »
.
« Viimeksi muokattu: 27.04.12 - klo: 19.29 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #133 : 31.01.12 - klo: 10.29 »
.
« Viimeksi muokattu: 27.04.12 - klo: 19.30 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #134 : 31.01.12 - klo: 11.05 »
Eipähän tarvi tätä "miestä" äänestää

Eihän kenenkään tarvitse, ellei ole mieleinen ehdokas. Mutta miksi hevelvetissä pitää mainostaa ettei meinaa äänestää jotain?
Tuommoisen bluebeetle kirjoitit mulle tuossa toisessa säikeessä. Miksi et täällä puuttunut siihen, että Jerzi mollaa Saulia? Johtuuko kenties siitä, että hän on kovempi RC-mies kuin minä? Vai kenties siitä, että äänestätte samaa henkilöä?

Minä en tiedä kumpi teistä on kovempi rc-mies, eikä kiinnostakaan.

Enkä myöskään tiedä mistä sinä tiedät ketä minä olen äänestänyt, eikä kiinnostakaan.

Sensijaan, jos osaat ensi viikon lottonumerot kertoa niin ne kiinnostaisi kyllä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #135 : 31.01.12 - klo: 12.17 »
Eipähän tarvi tätä "miestä" äänestää

Eihän kenenkään tarvitse, ellei ole mieleinen ehdokas. Mutta miksi hevelvetissä pitää mainostaa ettei meinaa äänestää jotain?
Tuommoisen bluebeetle kirjoitit mulle tuossa toisessa säikeessä. Miksi et täällä puuttunut siihen, että Jerzi mollaa Saulia? Johtuuko kenties siitä, että hän on kovempi RC-mies kuin minä? Vai kenties siitä, että äänestätte samaa henkilöä?

tää on aivan naurettavaa että tällä foorumilla sallitaan suora sääntöjenvastaisuus ja yksityisten henkilöiden solvaaminen.
Tosin... Tällaista ei sallita kaikilta... Ja taas muutamaa henkilöä kohtaan heitettu julkinen herjaaminen on täällä myös täysin sallittua.


Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #136 : 31.01.12 - klo: 12.25 »
Eipähän tarvi tätä "miestä" äänestää

Eihän kenenkään tarvitse, ellei ole mieleinen ehdokas. Mutta miksi hevelvetissä pitää mainostaa ettei meinaa äänestää jotain?
Tuommoisen bluebeetle kirjoitit mulle tuossa toisessa säikeessä. Miksi et täällä puuttunut siihen, että Jerzi mollaa Saulia? Johtuuko kenties siitä, että hän on kovempi RC-mies kuin minä? Vai kenties siitä, että äänestätte samaa henkilöä?

tää on aivan naurettavaa että tällä foorumilla sallitaan suora sääntöjenvastaisuus ja yksityisten henkilöiden solvaaminen.
Tosin... Tällaista ei sallita kaikilta... Ja taas muutamaa henkilöä kohtaan heitettu julkinen herjaaminen on täällä myös täysin sallittua.

Meniköhän sun lainaukset nyt vähän keturalleen...?

Vai missä tuossa solvataan tai herjataan ketään?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #137 : 31.01.12 - klo: 12.40 »
No ei näköjään kännykällä ihan täydellisestikään onnistunut, vaikka onhan tuossa lainauksessa jerryn solvaamiseen liittyvää.
Pointti varmaan tuli esiin, vaikka nokialaisella tähtäilty quote ei ihan täydellisesti onnistunutkaan.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #138 : 31.01.12 - klo: 12.43 »
No ei näköjään kännykällä ihan täydellisestikään onnistunut, vaikka onhan tuossa lainauksessa jerryn solvaamiseen liittyvää.

Jep.. Solvaaminen tarkoittanee vähän eri asiaa eri henkilöiden kohdalla...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #139 : 31.01.12 - klo: 12.56 »
korjailen quotet kun pääsen tietokoneen ääreen.

Ja kuten sanoin niin onhan tuossakin näköjään asiaan liittyvääkin tekstiä. Vaikka siinä onkin sinun tekstiä myös niin en tarkoita että sinä mollaisit tällähetkellä ketään.

Rottapaavo sensijaan ei näköjään tajua koko asiaa kun hänen mielestään näyttäis ehdokkaasta mielipiteensä kertominen olevan verrattavissa yksityisen henkilön solvaamiseen.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #140 : 31.01.12 - klo: 14.15 »
.
« Viimeksi muokattu: 27.04.12 - klo: 19.29 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #141 : 31.01.12 - klo: 14.19 »
Eipähän tarvi tätä "miestä" äänestää

Eihän kenenkään tarvitse, ellei ole mieleinen ehdokas. Mutta miksi hevelvetissä pitää mainostaa ettei meinaa äänestää jotain?
Tuommoisen bluebeetle kirjoitit mulle tuossa toisessa säikeessä. Miksi et täällä puuttunut siihen, että Jerzi mollaa Saulia? Johtuuko kenties siitä, että hän on kovempi RC-mies kuin minä? Vai kenties siitä, että äänestätte samaa henkilöä?

Ylläpito voisi lisätä forumin sääntöihin että
Jerziä ja Hokea saa herjata ihan vapaasti, muita ei  :wink:
Nuo lotto numerot olisivat kivat  :wink:
Ha minä kovempi rc-mies, olen ihan harrastelija joka vaan tykkää tästä lajista.
Mutta lokaa saa heittää ihan vapaasti.

Ei ollut todellakaan helppo valinta eilen, mutta kuin 2 ON YKKÖNEN niin päätin kakkosta äännestää  :grin:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #142 : 31.01.12 - klo: 15.42 »
Niin mistäs sitä tietää kumpi on kovempi jos ei ole kokeillut kuin toista ;).

Tunteita pintaan nostattava aihe tämä kahden miehen väliltä valinta...

Ite ainakin ollut vähän sillä linjalla jos tahallaan trollaa/provosoi muita niin eiköhän sitten kestä vastakommentointia. Toki rajansa kaikella... Tässä nyt tuskin on keneltäkään yöunia,tienistejä tai mainetta ja kunniaa mennyt?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #143 : 31.01.12 - klo: 16.14 »
Pitäis pystyä näkemään mikä ero on yleisellä "provolla" verrattuna suoraan henkilökohtaisuuteen.

On täysin eri asia jos minä lauon kovia mielipiteitä vaikkapa madforcesta, kuin suoraan henkiläkohtaisesti nimittelisin ketään idiootiksi, tai viittaisin suoraan kenenkään älylliseen tasoon.

Siinä menee mun raja.
Mielipiteitä eri asioistahan saa ladella, mutta henkilökohtaisesti yhdestäkään foorumin käyttäjästä ei saa heittää julkista herjaa.


Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #144 : 31.01.12 - klo: 16.27 »
Jep.

Rottishan myönsi ylittäneensä riman ja pahoitteli sitä.

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #145 : 04.02.12 - klo: 19.33 »
Katsoittekos vaalitenttejä? kumpi vei ja kumpi vikisi?
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #146 : 05.02.12 - klo: 16.00 »
eipä tullut katsottua, kumpi sitten vei ja kumpi vikisi?
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #147 : 05.02.12 - klo: 16.04 »
No onneksi tänään saadaan nämäkin väittelyt loppumaan kun vaalitulos selviää...ja "päästään" seuraavaksi parhaaseen eli loppuvääntöön siitä oliko tulos oikea vai ei  :laugh:
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #148 : 05.02.12 - klo: 19.13 »
Niinistö vikisi 8)
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sauli presidentiksi.
« Vastaus #149 : 05.02.12 - klo: 19.39 »
Nyt se on sitten lähellä,siis tuo mitä topicin otsikossa lukee. :smiley:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!