Kirjoittaja Aihe: Ratakasi - Sarjasäännöt 2014 ensimmäisen viestin liitteenä (15.5.2014)  (Luettu 121021 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #270 : 29.10.13 - klo: 10.45 »
Sitten kun saadaan Bervoets väsäämään rata meidän 1/8 polttis PM:stä VCR Prohon, voidaan sanoa että ollaan aika pitkällä isojen ratapolttisten henkiinherättämisessä... Elämähän on unelmien toteuttamista...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #271 : 29.10.13 - klo: 10.47 »
Kulut per rata on noin 5000euroa VRC:lle Pieterin mukaan kun keväällä oltiin yhteydessä lähes päivittäin parinkuukauden ajan.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #272 : 29.10.13 - klo: 15.16 »
Kulut per rata on noin 5000euroa VRC:lle Pieterin mukaan kun keväällä oltiin yhteydessä lähes päivittäin parinkuukauden ajan.

"Lypsävää lehmää kannattaa lypsää"...

p.s. Juttelin Patrick Shäferin kanssa... osaa se Bervoets rokottaa, varsinkin valmistajia ! kaikki "virtuaalinen kalusto" pelissä maksaa valmistajille. Se on säätänyt jokaista mottiakin kolme versiota Low, medium ja high tuned. Mä jo ihmettelin että millä se Pieter noita tuunaa mutta ihan virtuaalista tuunausta on. hehe..
Mä sentään meinaan tehdä todellista tuunausta...
« Viimeksi muokattu: 05.11.13 - klo: 13.15 kirjoittanut raddaddy »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

meritane

  • Vieras
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #273 : 05.11.13 - klo: 16.23 »
Moro!

Jos joku suunnittelee ennen kesää luopuvansa vanhasta C8-kalustosta niin voi ottaa yhteyttä minuun.

Ja kaikista mieluiten otan tarjouksia vastaan Mugenin autoista.

Terkuin,

Tane

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #274 : 05.11.13 - klo: 16.44 »
Mulle tulee 2 kpl tehtaan käytettyä Shepherdiä, voin laittaa sinut listalle. Myös on kaksi SMP slide Chrome autoa, mutta ne on jo keräilykappaleita joten laitan ne E-bayhyn  niistä maksetaan siellä tonni kappaleelta...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

meritane

  • Vieras
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #275 : 05.11.13 - klo: 17.31 »
Mulle tulee 2 kpl tehtaan käytettyä Shepherdiä, voin laittaa sinut listalle. Myös on kaksi SMP slide Chrome autoa, mutta ne on jo keräilykappaleita joten laitan ne E-bayhyn  niistä maksetaan siellä tonni kappaleelta...

Asia selvä. Sillä varauksella että minulla ei ole laisinkaan minkäänlaisella asvalttirata-ohjuksella minkäänlaista ajokokemusta... 
Semmoinen asetelma olisi minun kannaltani paras että kun talven lumet sulaa kevään korvalla ja kaverit kokoontuu johonkin radalle treenaamaan esim. Kouvolaan niin minä tulisin sinne kanssa ja jos siellä sitten pääsis ottaan pienet koeajot autolla. Ja jos tuntuu hyvältä, niin siinä sitten voitaisiin hieroa kauppaakin  :azn:

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #276 : 05.11.13 - klo: 22.10 »
Mulle tulee 2 kpl tehtaan käytettyä Shepherdiä, voin laittaa sinut listalle. Myös on kaksi SMP slide Chrome autoa, mutta ne on jo keräilykappaleita joten laitan ne E-bayhyn  niistä maksetaan siellä tonni kappaleelta...

Asia selvä. Sillä varauksella että minulla ei ole laisinkaan minkäänlaisella asvalttirata-ohjuksella minkäänlaista ajokokemusta... 
Semmoinen asetelma olisi minun kannaltani paras että kun talven lumet sulaa kevään korvalla ja kaverit kokoontuu johonkin radalle treenaamaan esim. Kouvolaan niin minä tulisin sinne kanssa ja jos siellä sitten pääsis ottaan pienet koeajot autolla. Ja jos tuntuu hyvältä, niin siinä sitten voitaisiin hieroa kauppaakin  :azn:

Tämä on juuri se politiikka, rata saattaa tosin olla Tattis, sillä täällä on porukka "kotona", seuraa blogiani, niin tiedät missä mennään:   http://raddad-racinginfinland.blogspot.fi/
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #277 : 06.11.13 - klo: 10.14 »
Pientä negailua mutta tämän hypetyksen jälkeen on parasta sitten autoja olla viivalla koko kesän.

Itsellä ainakin into lopahti täysin viime kesänä kun aina oli hihnat poikki (älkää kysykö miksi) tai centax kytkimestä lensi painelakut. Ihan sama oliko käyttövirheitä vai ei, mutta olis luullu 10 vuoden kokemuksella osaavan. No en näköjään osannut, mutta kaiken innon keskellä kandee varautua siihen ettei homma olekaan niin ruusuista kuin kuvitelmissa. Homma vie aikaa eikä ajaminen todellakaan ole aina pääosassa.

M8e on vaan niin paljon helpompaa vaikka ei samasta lajista voikaan mitenkään puhua. Silloin kun C8 autot liikuu, niin ajaminen on hienoa eikä edes kovin vaikeeta, kun ajatellaan putkien välissä pysymistä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #278 : 06.11.13 - klo: 12.11 »
perusajatus on mielestäni se että C-8 autoilla mennään lähes koko ajan "luukku levällään" se on otettava huomioon valmistautumisessa ja varsinkin mekkauksessa. Ei käy kökät laakereissa eikä rispaantumassa oleva hihna..
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #279 : 06.11.13 - klo: 13.48 »
Yup, kukas sitä nyt vanhoilla hihnoilla edes ajaa.
Kiitos 20 vuodesta!

meritane

  • Vieras
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #280 : 06.11.13 - klo: 14.49 »
Minä olen saanut joitakin varoituksensanoja yksityisviesteinä liiittyen Kuninkuusluokkaan. Muun muassa: "C8 ei ole aloittelijoille" ja "Siinä joutuu tekemään paljon mekkaustyötä ja sinä et siitä pidä" jne. Ja mikä huvittavinta nämä henkilöt jotka ovat antaneet oman lausuntonsa asiasta  eivät ole koskaan, omien tietojeni mukaan, ajaneet metriäkään 1/8 asvalttipolttista saatika huoltaneet tai omistaneet C8-autoa...  (Terveisiä vaan asianomaisille  :wink:)
Toivottavasti kyseisillä henkilöillä ei ole ollut salaisena tavoitteena lannistaa minun innokkuuttani C8-luokkaa kohtaan.

Minä näen asian kuitenkin niin että sitä pitää kokeilla, sittenhän sen tietää mitä se homma on. Tuossahan aiemmin racingdaddy ehdotti että mitäpä jos:


Mutta entä jos saisi ajettavakseen oikean 1/8 ratapolttiksen ilman mitään investointia, vain maksamalla vähän fuilista ja käyttämistään renkaista... Se on nyt mahdollista ! Tsekkaa tuota mainostajan foorumia kunhan sellainen on pistetty pystyyn myös Racing Hobbylle RC 10.fi foorumille tai tsekkaa Blogini. JV/ raddaddy

Tuo on loppujen lopuksi rautainen idea. Sitähän voisi ihan tosissaan harkita.

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #281 : 06.11.13 - klo: 19.22 »
Voin olla varma että autoja on enemmän kuin nuo kaksi MODEL EXPOON mennessä... Jos ei muuta niin sponssataan Racing Daddyn eläkkeistä...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

meritane

  • Vieras
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #282 : 07.11.13 - klo: 14.16 »
Ja sehän saattaa olla että tulen ajamaan Model Expoon Winterjumps-kisan (viimeksi tuli käytyä ja oli kyllä mukava rata ajella) ja sittenhän sitä voisi katsella niitä C8-autojakin  :azn:
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo: 21.54 kirjoittanut meritane »

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #283 : 07.11.13 - klo: 16.12 »
Ja sehän saattaa olla että tuun ajamaan Model Expoon Winterjumps-kisan (viimeksi tuli käytyä ja oli kyllä mukava rata ajella) ja sittenhän sitä vois  kattella niitä C8-autojakkii  :azn:
Tervetuloa ! Uskon että siellä tulee olemaan paljon ihmettelemistä Nitrokisaajalle, 1/8 -1/10 ja jopa 1:1 skaalassa... ( kymmenen pisteen vihje: VP Racing Fuels eli Specialty Engineering/ Simo Patoharju Nitro Dragster Guru on tiimimme sponsori)
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

meritane

  • Vieras
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #284 : 17.01.14 - klo: 18.51 »
Moro!

Millonkas tulee myyntiin Team Shepherd Racing Hobby Finland t-paitaa?

Oma silmääni miellyttää tuossa logossa tuo häijynnäköinen sarvipää  :grin:

Tuo olisi nimittäin ensimmäinen rc-autoaiheinen t-paita jonka voisi pukea päälle ihan julkisestikin  :wink:
« Viimeksi muokattu: 17.01.14 - klo: 19.24 kirjoittanut meritane »

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #285 : 19.01.14 - klo: 23.14 »
Onpa hauska kuulla ! laita postiosoitteesi mulle e-maililla niin saat tarrat , ne taitaa olla valmiit tässä ihan viikon sisällä ( vatanenj@gmail.com ) T-paita taitaa olla Shepherdin oma, jonne painetaan sarjakuvahahmo selkään ja vanha racing hobbyn logo:http://jwphblog.blogspot.fi/search?updated-max=2013-12-09T12:19:00-08:00&max-results=7
« Viimeksi muokattu: 19.01.14 - klo: 23.20 kirjoittanut raddaddy »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa Tuukka T

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #286 : 21.02.14 - klo: 10.14 »
Moro,
Ensi kesän kalustoa varten servot hankinnassa. Standardi taitaa C8 luokkaan olla Futaban BLS351 ohjaukseen ja BLS451/BLS351 kaasuun.

Mutta pakista löytyy perushyvä Sävox SC-1258TG jonka arvot ovat vertailukelpoisia 451sen kanssa. Kai se kaasuun kelpaa, vai mitä sanovat mestarit?

Tuukka
Löysin rantein...

meritane

  • Vieras
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #287 : 21.02.14 - klo: 10.59 »
Kaasuun varmaankin Savöxin 1258 TG riittää mutta en tiedä että riittääkö kyseisen servon 12 kg voima sitten jarruun...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #288 : 21.02.14 - klo: 23.49 »
Kaasuun varmaankin Savöxin 1258 TG riittää mutta en tiedä että riittääkö kyseisen servon 12 kg voima sitten jarruun...

Mikä on sinun kokemus tästä luokasta :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #289 : 22.02.14 - klo: 14.55 »
Mun mielestä 12kg riittää kyllä jarruun, edessä kun on oneway niin takarenkaat saa kyllä tuolla voimalla lukkoonkin(mikäli jostain syystä haluaa)...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #290 : 23.02.14 - klo: 18.55 »
12kg riittää molempiin, sekä kaasuun että ohjaukseen.

Omat suosikkini ovat Sanwa ja KO.

-A-

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #291 : 23.02.14 - klo: 19.41 »
...ja jos nyt sähköhommista vielä jatketaan, niin varmuus on kaikki kaikessa.

- Virtakatkaisijat ei ole hyvä juttu, virtaliitin on parempi
- Jänniteregulaattorit ei ole hyvä juttu, sellainen vastarinakku, mistä tulee suoraan ilman muunnoksia sopivaa sähköä muille laitteille.
- Mahdollisuuksien mukaan uusi vastariakku, uudet johdot ja uudet letkut joka kesäksi
- Johtojen kunnollinen kiinnitys ettei ne laahaa maata tai pyöriviä osia, yms...
- Jokainen ruuvi liimalla kiinni, mikä siis metalliin kierretään.

==> Ihan perusjuttuja

-A-

Poissa Tuukka T

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #292 : 24.02.14 - klo: 15.16 »
No sitähän minäkin mielessäni arvelin, että 12 kilon vääntö on tarpeeksi kumpaan tahansa. Mutta jatketaan hetki servoista. Sävoxit ovat ainakin sähkövehkeissä osoittautuneet hyviksi ja luotettaviksi. Henkka mainitsi havainneensa että Futabat käytännössä ovat hyvin taloudellisia ts. vastarinakku kestää todella pitkään. Sävoxit puolestaan olisivat jokseenkin tuhlailevia. Mulla on crossi-kasissa Futaba BLS451 ohjauksessa ja S9452 kaasussa ja kymmenen taalan Turnigyn NanoTech 1450 mAh LiFe-akku tuntuu olevan enemmän kuin riittävä keston puolesta.

Siis, millaisia kokemuksia / suosituksia mestareilla on näistä? Pikkasen houkuttelisi hommata toinenkin 1258TG, joka maksaa maailmalla puolet siitä mitä futte.

T
Löysin rantein...

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #293 : 24.02.14 - klo: 17.08 »
Itse en ole havainnut että Savöxit olisi mitenkään virtasyöppöjä. Mulla oli pari kesää TP-10:ssä Savöx&Savöx kombo servoissa, viimekesänä Savöx kaasussa ja Sanwa ohjauksessa, ja 1600mah NiMH ei ole loppunut kertaakaan 45min finaaleissa joten ei ongelmaa. Suurin syy mulle käyttää nimenomaan Savöxiä kaasussa on se että servo on ilman virtoja löysä (ainakin mallit 1256 ja 1257 jotka mun autoissa näkyy olevan kaasussa) toisin kuin esim. Sanwa joka mulla on ohjauksessa, eli servovarteen kun laittaa kuminauhan niin se jaksaa vetää kaasun pois jos sähköt katkeaa (niinkuin viimekesänä kävi Kouvolan kisassa).
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #294 : 26.02.14 - klo: 12.48 »
Suurin syy mulle käyttää nimenomaan Savöxiä kaasussa on se että servo on ilman virtoja löysä (ainakin mallit 1256 ja 1257 jotka mun autoissa näkyy olevan kaasussa) toisin kuin esim. Sanwa joka mulla on ohjauksessa, eli servovarteen kun laittaa kuminauhan niin se jaksaa vetää kaasun pois jos sähköt katkeaa (niinkuin viimekesänä kävi Kouvolan kisassa).

==> Tuo on tärkeä pointti!!

-A-

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #295 : 01.03.14 - klo: 17.10 »
Olen miettinyt että pitäisikö lähteä kokeilemaan C8 luokkaa tulevana kesänä.  Auton ostaisin mieluiten uutena.
No tässä kohtaa se sitten meneekin vaikeaksi. Serpent näyttää hyvältä mutta onko se sitä, varaosia pitäisi saada suomesta. Ilman että ostaa kaksi autoa toinen varaosiksi. ei kiitos! Sitten olisi CAPRICORN LAB C801 1/8 ON ROAD CAR - 2014 EDITION. Tuntematon merkki itselle. Pro laitteelta näytttää, mutta mitäs jos olen ainoa joka ajaisi tuolla.
kaikki mahd ongelmat pitäisi yksin ilman apuja tuskailla läpi. Olen kyllä kärsivällinen mekkaaja mutta kisa tilanteessa pienikin apu joltai kanssa kilpailijalta voi olla tosi tärkeää.. XRAY on myös houkuttelevan oloinen.. Eli Mugen sitten ostos listalle vai.. :huh:
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #296 : 01.03.14 - klo: 18.46 »
Moi Riku, tommonen olis:
http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?cPath=27&products_id=9220

tuolta tulee DHL päiväs paris.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #297 : 01.03.14 - klo: 19.48 »
Miten shepard. Hb vai onko se hpi. Sillähän Teemu ihan suht kovaa ajoi mm kisoissa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #298 : 02.03.14 - klo: 16.45 »
Jos luokkaan lähden, oma valinta tulee tod. näk. olemaan Serpentin ja Xray:n välillä. Katsellaan nyt kuitenkin vielä hetki mitä GT-8 –luokan kanssa käy.

Xray RX8 2014 julkaistaan varmaan parin viikon sisällä. Ei varmaankaan paljon mitään merkittävää muutosta ole tapahtunut tämän vuoden malliin. Mutta Xrayn kohdalla voi kuitenkin olla varma, että kestävä/luotettava auto on tulossa. Juuri luotettavuus on omalta kohdaltani merkittävä auton valintaan vaikuttava tekijä. Serpenthän on kyllä nopeutensa jo osoittanut MM-kisoissa.

Olisikohan ideaa tehdä vaikka kimppatilaus Xraysta tai Serpentistä Suomalaisesta liikkeestä  ja tätä kautta myyjäliike voisi varata myös varaosia tulevaa kautta ajatellen? Kisoihin sitten liikkeen varaosapakki mukaan.

Capricorn on itselle jäänyt vähän vieraaksi, pitää vähän tutkailla tuotakin. Future-RC näyttää noita kauppaavan.

Leinohan on tosiaan menestynyt hyvin HB:n uudella R8 –mallilla (ei taida olla vielä myynnissä). En taida kuitenkaan olla HB:n edustusta Suomessa ollenkaan. Tämä on sinänsä harmi. Eikä yleensäkään taida HPI/HB:n tilanne olla kovinkaan hyvä. Aika paljon porukkaa lähtenyt muualle.

Luokkaanhan näyttää olevan tulossa paljon uusia kuskeja niin olisi hyvä, jos kokeneet kuskit järjestäisivät keväällä esim. Tattiksella muutaman ”esittely/koulutus -päivän”. Mahtavaahan olisi saada esim. Leinolta vinkkejä. Paikalle sitten myös myyjäliikkeitä niin voisi saada vaikka pari autoa kaupatuksi… Tätä ajatustahan voisi laajentaa koskemaan myös TP-10 ja GT-8 -luokkia… Jenkeissähän näyttää nuo kolme luokkaa olevan aina samoissa kisoissa.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi - Nyt suunnitellaan kesää 2014 (7.10.2013)
« Vastaus #299 : 02.03.14 - klo: 18.24 »
Suomessa se ei käy koska kumipuru sotkee sm rataluokkien hihnavedon.
Kiitos 20 vuodesta!