Kirjoittaja Aihe: Miten olet varustautunut?  (Luettu 5762 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« : 04.04.04 - klo: 08.06 »
Tänään ne pummit (kerjäläiset,noidat) alkaa kiertämään muistaakseni klo:11.00. Miten olette varustautuneen ja mitä aijotte tehdä kun ne tulevat? Itse olen syönyt kaikki karkit talosta kaikki ovet laitan lukkoon ilmäkyvääri varalta ja portille kyltti "ei pummeja".  :mrgreen:  :D
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Serpent

  • Vieras
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #1 : 04.04.04 - klo: 09.38 »
Kyllä mulla on jotai mars munia ja milkivei munia :D

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #2 : 04.04.04 - klo: 09.57 »
Yksin oon himassa, enkä mun karkkeja mee kerjäläisille luovuttaan... PRKL! ettäs kehtaa..
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa esa67

  • Jäsen
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #3 : 04.04.04 - klo: 09.59 »
Täytyy näin neljän lapsen isänä todeta, että huoli se on tuokin.
Mister Jee Jeen kannattaa sitten huolehtia ettet itse tee näitä pieniä virpojia tähän maalimaan.Muuten tuo kirjoituksesi oli ihan hauska kun olisit sen v:llä alkavan juttusi siitä lopusta jättänyt pois.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #4 : 04.04.04 - klo: 10.06 »
Äiti hoitaa nuo virpojat pois..Tietystipalkan kera ;) Saadaampahan hienoja oksia keittiön pöydän päähän.. On meillä jotain suklaa autoja (ainakin siinä oli porsche ja ferrari) ja koppakuoriaisia tuolla jääkaapissa.  :mrgreen:

Se vaan potuttaa kun ollaan muutettu tähän paritaloon. ja tällä alueella on niin maan perkuleesti kakaroita että. Kun ennen asuttiin kerrostalossa jossa oli koodi!  :mrgreen:  Niin saatiin siskon kanssa syödä kaikki suklaamunat. Kun ei kukaan tullut virpomaan... ihmettelen miksi....  :?  :D

Kauheesti tuli varmaan aika turhaa tekstiä  :mrgreen:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #5 : 04.04.04 - klo: 10.46 »
Äähh, jo niitä virpoja kerkes meillekki :x

Siin meni monta suklaamunaa mun nokan edestä. :evil:

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #6 : 04.04.04 - klo: 10.51 »
Isukki seisoskelee oven vieressä haulikko kädessä, :lol:  niin ei uskalla virpojat tulla :mrgreen:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #7 : 04.04.04 - klo: 11.02 »
Hahaha mulle tullee hauska pääsiäinen tässä mun suunnitelma:
pikkusisko lähtee  kerää äiti ja iskä menee konserttii mä jään yksin kotii muhahaha saan antaa ite karkit eli annan yks karkki per henkilö (tai sit ei yhtää) ja sit sala kuvaan sen video kamerall!  :P  
Meillä kato on ikkuna iha vasta päätä ovee ja kukaa ei huomaa sitä videokameraa.  

ps. tietty popsin ison osan mini suklaa patukoista ite...  :)

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #8 : 04.04.04 - klo: 11.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"
Kyllä mulla on jotai mars munia ja milkivei munia :D
Niin ja kuka ne syö. Ettet vaan itse.  :mrgreen

Lainaus
Täytyy näin neljän lapsen isänä todeta, että huoli se on tuokin.
Mister Jee Jeen kannattaa sitten huolehtia ettet itse tee näitä pieniä virpojia tähän maalimaan.Muuten tuo kirjoituksesi oli ihan hauska kun olisit sen v:llä alkavan juttusi siitä lopusta jättänyt pois.
Joo nyt se on poistettu ja ei sitä tiedä vaikka niitä tuliskin tehtyä joskus. :mrgreen: Eipä ole näkynyt vielä ketään(onneksi)..
Lainaus
Yksin oon himassa, enkä mun karkkeja mee kerjäläisille luovuttaan... PRKL! ettäs kehtaa..
Sullahan on oikea asenne.  :D
Lainaus
Äiti hoitaa nuo virpojat pois..Tietystipalkan kera  Saadaampahan hienoja oksia keittiön pöydän päähän..

Onhan niistä risuista että ne saa polttaa mutta ne palaa alle minuutissa ettei ole mitään hyötyä. Mutta sehän siinä onkin kun itelle ei jää mitään kun kaikki karkit jaetaan poissa.

Lainaus
Siin meni monta suklaamunaa mun nokan edestä.
Mee perään ja ota takas.  :mrgreen:

Lainaus
Isukki seisoskelee oven vieressä haulikko kädessä,  niin ei uskalla virpojat tulla

No sepä ois hyvä että joku ois aseen kanssa ovella käännyttämässä ne muualle.  :D
Lainaus
ps. tietty popsin ison osan mini suklaa patukoista ite...
Lainaus
Kaikki vaan suuhun!
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #9 : 04.04.04 - klo: 12.27 »
ei tuu mitää tost lainauksista........ :evil:

No, en voi juosta perään, ku ne pässit lähti autolla pois :shock:  :x
Ja mopo ei kulje tarpeeks kovaa :evil:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #10 : 04.04.04 - klo: 12.40 »
No voi kekkonen sinne meni sitten hyvät namut. BUAHAHHAA.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #11 : 04.04.04 - klo: 12.49 »
Meilläkin on hyvä kun on sellainen kokopihan kattava aitaus koirille, eivätkä virpojat uskalla tulla sisälle! :)
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #12 : 04.04.04 - klo: 12.50 »
Lainaus käyttäjältä: "Erkhart"
Meilläkin on hyvä kun on sellainen kokopihan kattava aitaus koirille, eivätkä virpojat uskalla tulla sisälle! :)


No joo, oispa meilläki, sais ite enemmän suklaata :wink:  :mrgreen:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #13 : 04.04.04 - klo: 17.20 »
Noooniin nyt on suurin osa mennyt sinne jäivät oven taakse ja kukahan se katteli ikkunasta mässäs sulkaata ja nauro.  :mrgreen: No mä :!:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #14 : 04.04.04 - klo: 17.21 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Noooniin nyt on suurin osa mennyt sinne jäivät oven taakse ja kukahan se katteli ikkunasta mässäs sulkaata ja nauro.  :mrgreen: No mä :!:

Jee jee tosi jeess. jippii, kuinka mukavaa..  :?

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #15 : 04.04.04 - klo: 17.23 »
En mää nauranut että ne ois nähnyt eikä ne nähnyt mutenkaan mutta meijän mummo kerkes laittaa oven lukkoon ennen mua!
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #16 : 04.04.04 - klo: 18.32 »
Tähän asti ollaan selvitty yhillä virpojilla :P

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #17 : 04.04.04 - klo: 18.33 »
Meillä ei ole ollut ketään täällä.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #18 : 04.04.04 - klo: 19.00 »
Raotan ovea 10cm ja sanon "ei osteta eikä myydä mitään" :mrgreen:
-EhtoollisWeli

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #19 : 04.04.04 - klo: 19.11 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Tähän asti ollaan selvitty yhillä virpojilla :P

Luultavasti sama täällä... Kerran on ovikello soinut, mutta en oo varma "ehtiskö" kukaan avaamaan!? Ite nukuin vielä...  :lol:
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #20 : 04.04.04 - klo: 19.16 »
Täällä meillä päin oli jo aamusta polttis pöröttämässä oven eessä, että ei muuten pikku pummit uskaltanu TÄNNE TULLA  :mrgreen:  Jolloin sain syyä kaikki suklaamunat, ja oli muuten HAUSKAA!!  :mrgreen:  Ja kun yksikään virpoja ees vilkas tontille niin polttis käymään ja PERÄÄN huima takaa ajo ja noita pääsi TAAS KERRAN luudallaan karkuun.... On ne kovia pelejä noi luudat nääs...  :wink:  :mrgreen:  Satuja täytyy aina kertoa  :wink:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #21 : 04.04.04 - klo: 20.20 »
Joo, en taida olla ainut joka inhoo niitä.  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #22 : 04.04.04 - klo: 20.37 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Joo, en taida olla ainut joka inhoo niitä.  :mrgreen:

Etkä varmasti ainut joka täällä nyt höpöttää, mutta muutama vuosi taaksepäin itse sanko kourassa naapurin ovella :)
Hieno perinne ja lapset nauttii, eihän heille pakko ole mitään antaa. Itse varustaudun joka vuosi todella mielelläni.
Tänäänkin meni useampi pussukka karkkia, ja näkyi monta iloista ilmettä.
Tyhjä

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #23 : 04.04.04 - klo: 20.40 »
Lainaus käyttäjältä: "keke"
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Joo, en taida olla ainut joka inhoo niitä.  :mrgreen:

Etkä varmasti ainut joka täällä nyt höpöttää, mutta muutama vuosi taaksepäin itse sanko kourassa naapurin ovella :)
Hieno perinne ja lapset nauttii, eihän heille pakko ole mitään antaa. Itse varustaudun joka vuosi todella mielelläni.
Tänäänkin meni useampi pussukka karkkia, ja näkyi monta iloista ilmettä.

Tuo on aivan totta....  :D  Meillä ei kyllä käynyt kuin pari virpojaa tänään,, harmi sinäänsä, ei saanut hienoja oksia.  :?

Poissa Raiser

  • Jäsen
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #24 : 04.04.04 - klo: 20.50 »
Kävi taas virpojat saihan sitä oksia, kun oli viellä varmaan vuoden takaiset ja ens viikon lauantainahan niitä taas tulee jos tulee.
Duratrax Maximum ST Pro ja HPI Micro.

Poissa Somnium

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #25 : 04.04.04 - klo: 22.17 »
Meille jos joku eksyy (20 km sivistykseen) niin annan kyllä ilomielin mun... ööh suklaata.  :mrgreen:

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #26 : 04.04.04 - klo: 22.42 »
Somnium tarkoitti Mikkeliä  :D
Taas kehissä.. ;)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #27 : 05.04.04 - klo: 07.29 »
Must miksutin yritti tolla viestillään viestiä, että on niitä "noitia" korvessakin.. :D

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #28 : 05.04.04 - klo: 07.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"
Lainaus käyttäjältä: "Somnium"
Meille jos joku eksyy (20 km sivistykseen) niin annan kyllä ilomielin mun... ööh suklaata.  :mrgreen:


Ei ois ihme jos vaikka käviskin,kun tänään tultii Ylläkseltä niin ajettiin meidän mökin kautta(Tervolassa,joku voi tarkistaa että se on todella iha pikku kylä) niin vielä Tervolasta n.30km ylläkselle päin oli 2 "noita-akkaa" kävelemässä tien laitaa  :mrgreen:


Tervola kylä? Oon luullut aina sitä kemin osaksi.  :mrgreen:

Mitä onnee ne koitaaa levittää.  :D Mää en ole koskaan kerjännyt.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Miten olet varustautunut?
« Vastaus #29 : 05.04.04 - klo: 08.06 »
Eipä tuohon traditioon niin ryppyotsaisesti tarvitse suhtautua, vaikka tapaus onkin varmasti muuttanut luonnettaan aikojen saatossa. Sama juttu kaikenlaisten keräysten kanssa, se on hyvä tapa antaa niille mahdollisuus pikku lahjoituksiin jotka kokevat asian tarpeelliseksi, eikä varmasti ole muilta pois.

Itse en piittaa virpojista sen enempää, enkä todennäköisesti avaa ovea jos moisia ilmaantuu, mutta voin kuvitella, että joillekin vanhuksille se voi olla hyvinkin koko kuukauden kohokohta. Omaa egoa on kuitenkaan turha koittaa pönkittää nimittelemällä toimintaa yksinomaan kerjäämiseksi.
XC - Poor boys Bruiser