Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC210 2wd SC truck  (Luettu 253231 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Qashmir

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #360 : 14.08.13 - klo: 11.18 »
Itselläni en ole muita "vikoja" huomannut kuin;

- 1x vantti ruuvi hajonnut
- 2x Hingepin holder
- 2x Diffikotelon ympärillä olevat 10x15 laakerit räjähtäny
- takaata runko hiemon murtunut ruuvin paikkojen kohdilta. (varmaan olen kiristellyt hieman tiukalle)
Vantti ruuvi ja hingepin holderit ovat tietysti omasta ajovirheestä mennyt rikki, ja näitä ajovirheitä on tullut useita... Auto on käynyt ojassa, nokka kolareita useita, jne..
Laakerit tosissaan sanoivat irti itsensä jo n.5 akullisen jälkeen mitä ihmettelin suuresti...

Kestävyys on ollut ihan tajuton, muuten "kulutus" osat ovat kestäneet tosi hyvin ja olen ollut tosi tyytyväinen tähän ensimmäiseen Durangoon / Rc-Autoon.


Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #361 : 14.08.13 - klo: 11.58 »
Itseltäkin on vain hajonnut tuo jo aikaisemmin mainitsemani laakeri. Päivityksiä ole tehny sen verran että nuo hingepin holderit ja etu blocki on niitä revolutionin messinkisiä (alkuperäiset ei ole hajonnu ja on varaosina). Ja pohjaan ostin nuo Sumo racingin metalliset "skidplatet".

Auton painopiste on nyt todella matalalla ja sitä on melkein mahdoton saada kaatumaan. Samoin auto on nyt mielestäni huomattavasti vakaampi ajaa.


Poissa tpahula

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #362 : 15.08.13 - klo: 13.55 »
DESC210 rungon heikoimmat kohdat ovat korjattu B-tyypin rungossa, jossa käytetään myös uusia parempia B-tyypin tukivarsien kiinnityspaloja sekä moottorisuojaa. Itse kasasin autot B-tyypin osilla suoraan, kun hommasin pari autoa. Niissä on DIMEC ja DIMEC20 rungot, joista ensiksi mainittu tuntuu paremmalta. Toistaiseksi kuukauden kerhokisojen ja treenien jälkeen autot ovat kestäneet erittäin hyvin. Suurempia kolareita en tosin ole ajanut.

Onko kellään kokemuksia Durangon iskareiden kartiomännistä (taper) ? Noita löytyy kahtakin eri tyyppistä (taper ja dual taper). Kotirata on aika kuoppainen ja liukas.
Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #363 : 15.08.13 - klo: 16.16 »
Toki tuo B-tyypin runko on parempi jos sellainen jo on, mutta nuo pohjan metalliosat ajaa saman asian ja halvemmalla jos on a-tyyppinen runko käytössä. Nuo metalli läpyskät on todella vahvan tuntuisia ja ne menee juurikin niiden alustan heikkojen kohtien päälle (siis alle  :smiley:).

Ja nuo messinkiset osat on minusta huomattava parannus, koska DESC210 on muutenkin ehkä jo vähän liian kevyt vakiona. Tuovat painoa/vakautta lisää autoon. ja Niillä pystyy hyvin säätämään painojakauman haluamakseen.
« Viimeksi muokattu: 15.08.13 - klo: 16.20 kirjoittanut MiG-77 »

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #364 : 19.08.13 - klo: 14.18 »
pitkä on durangon kevättarjous rtr paketista mitä piti olla rajoitettu erä, vieläkin saa samaan rahaan!

kirjoitin eilen hobbyfactoryn osioon kyseisestä asiasta ja nyt ovat poistaneet sen kysymyksen,
teinpä sen siten uudestaan.  taitaa kyllä mulla vaihtua durango vaikka himotoon, iitä kun tietää jo valmiiks mitä saa..

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #365 : 19.08.13 - klo: 14.28 »
Ei kai siinä mitään ongelmaa ole? Kai kauppa saa hinnoitella tuotteensa miten haluaa ja laittaa vaikka kaikki tuotteensa alennusmyyntiin.

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #366 : 19.08.13 - klo: 14.53 »
Eikai tuo mikään ihme ole? Valmistaja itse (Team Durango) on pitäny tuota hintaa alhaalla, joten jälleenmyyjät myyvätkin sen halvemmalla. Eli samaan hintaan tuota nyt saa joka paikasta. Samoin nyt saa tuota DESC410V2 myös todella halvalla (Itse ostaisin sen nyt heti jos rahaa vain olisi).

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #367 : 19.08.13 - klo: 15.01 »
Ei kai siinä mitään ongelmaa ole? Kai kauppa saa hinnoitella tuotteensa miten haluaa ja laittaa vaikka kaikki tuotteensa alennusmyyntiin.

sahaan sitä tehtä mitä vaan, mutta huijaamaalla myytiin keväällä tätä romua....  mun ainakin ollu tupla maanantai
eihä se kauppiaan vika oo mutta vois vastata

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #368 : 19.08.13 - klo: 15.46 »
Tod.näk liittyy mahollisesti tulossa oleviin uusiin malleihin, eikä siihen, että autoissa olis ollut jotain vikaa.
Tää on vaan omaa mutuilua, enkä ota kantaa tohon sun autoon.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #369 : 19.08.13 - klo: 17.38 »
Mitä mä nyt olen netistä käsittänyt niin keväällä durango halusi promota rtr autojaan ja myi ne kauppiaille alehintaan. Kaupat tottakai myi autot eteenpäin alennetuilla hinnoilla. Nyt kesällä durango päätti tehdä uuden alekampanian jolloin monta mallia laitettiin alehintaan. Silloin tottakai kauppiaat sai taas ale autoja ja myy niitä nyt eteenpäin alehinnalla. Tällä hetkellä durangon eri malleja saa Todella edullisesti sekä suomesta että ulkomailta, ihme juttu jos se on niin suuri ongelma et pitää vaihtaa himotoon. Luulen et sitten kuin ajat silmä himotolla niin siinä saattaa olla vähän toisia ongelmia kuin että autoja myydään liian halvalla liian pitkään...  :cheesy:

Meidän kerholla on ollut 4rtr duraa käytössä 8.1 alkaen ja niillä on ajettu joka tiistai 2h romurallia aloittelijoiden toimesta, usein suoraan tolppaan/tukkiin/muihin autoihin ja autoissa on hajonnut osia ehkä jollain 40 eurolla. Joka kerta vähintään 3/4 autosta on selvinnyt ongelmitta, eli aika hyviä on ollut. Muutenkin näitä on pyörinyt lavangossa tosi paljon ja kaikki ovat vaikuttaneet erittäin tyytyväisiltä, joten jis auton isoin ongelma on se että sitä myydään alehinnoilla niin ehkä se ei ole niin iso ongelma... :smiley:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #370 : 19.08.13 - klo: 21.23 »
himoton kun ostaa niin tietää mitä saa, enkö niin kirjoittanut :shocked:

no jos hintaa oikeestii aletaan kattoo niin alkus ois pitänyt googlettaa kunnolla ja ettimällä ettiä ja plaa plaa plaa

että mikää tää rtr oikein on, servolla ei tee yhtään mitää kuten saverillakaan, noparissa ei pakkia,
moottori aivan lussu vaikka täällä sen kehutiin menevän vaikka ja kuinka. radiosta en tiä kun en ees kokkeillu.

eli rtr vehkeestä meni kaikki sähköt uusiksi, niin ja nopari kesti mulla minuutin ja savut pihalle,
yhdes iskaris oli alutyöstön silput sisällä, 4ratas muutoksen rattaan uudet pinnit joutu ohentaa että mahtu laakeriin,

kaveria lainaten blitzi oli parempi kun tää. 

jos haluu ostaa vaikka etuiskaritornin ostaa niin tarvii ostaa molemat,
c palat/ohjauspalat niin pussissa tulee dex210 ohjauspalat ja erikseen ostettava desc210 ohjauspalat
voishan tässä valittaa ja kuinka mutta todellisuudessa ajamalla hajonnut etu- ja takaiskaritornit. etujäykkäri, sit pari kertaa tuo spurriakselin pikkulaakeri, eikä oo hifi osaa yhtään laitettu.

sinänsä jees mutta ois pitänyt osta kitti versio. ja etupään jousto kummallisen lyhyt....

tässä mun kokemus tästä autosta ja jotain varmaan jäi vielä kertomati,
noita muoviosia tulee pirusti mukaan niin piti vaihtaa uus hexi mut ne uudet oliki 14mm hexejä :cry:

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Re: Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #371 : 19.08.13 - klo: 21.31 »
ja etupään jousto kummallisen lyhyt....
Ootko kahtonu ulosjouston rajotus ruuvit tukivarsista?
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #372 : 19.08.13 - klo: 22.04 »
himoton kun ostaa niin tietää mitä saa, enkö niin kirjoittanut :shocked:

no jos hintaa oikeestii aletaan kattoo niin alkus ois pitänyt googlettaa kunnolla ja ettimällä ettiä ja plaa plaa plaa

että mikää tää rtr oikein on, servolla ei tee yhtään mitää kuten saverillakaan, noparissa ei pakkia,
moottori aivan lussu vaikka täällä sen kehutiin menevän vaikka ja kuinka. radiosta en tiä kun en ees kokkeillu.

eli rtr vehkeestä meni kaikki sähköt uusiksi, niin ja nopari kesti mulla minuutin ja savut pihalle,
yhdes iskaris oli alutyöstön silput sisällä, 4ratas muutoksen rattaan uudet pinnit joutu ohentaa että mahtu laakeriin,

kaveria lainaten blitzi oli parempi kun tää. 

jos haluu ostaa vaikka etuiskaritornin ostaa niin tarvii ostaa molemat,
c palat/ohjauspalat niin pussissa tulee dex210 ohjauspalat ja erikseen ostettava desc210 ohjauspalat
voishan tässä valittaa ja kuinka mutta todellisuudessa ajamalla hajonnut etu- ja takaiskaritornit. etujäykkäri, sit pari kertaa tuo spurriakselin pikkulaakeri, eikä oo hifi osaa yhtään laitettu.

sinänsä jees mutta ois pitänyt osta kitti versio. ja etupään jousto kummallisen lyhyt....

tässä mun kokemus tästä autosta ja jotain varmaan jäi vielä kertomati,
noita muoviosia tulee pirusti mukaan niin piti vaihtaa uus hexi mut ne uudet oliki 14mm hexejä :cry:
Kyllä sulla on sitten ollut epäonnea sähköjen kanssa. Moottori ja nopari on meillä kestänyt ongelmitta, vaikka ajettu tosi kosteessa pari kertaa. Servo on aika huono, me ei kokeiltu edes niitä, koska haluttiin että auto varmasti toimii ilman ongelmia junnujen käsittelyssä, eikä ajoaikaaa mene hukkaan kun autot ovat servojenvaihdossa. Hajonneita osia meillä on yksi pohjalevy ja yksi tukivarsi ja pari kpl muovisia hingepinniholdereita. Hingepinniholdereita tulee paketissa mukana 3kpl, eli niitä on kaksi varalla mutta me laitettiin hajonneiden tilalle metalliset jotta autot olisi ajossa eikä mekattavana. Yhessä tai kahdessa autossa on vielä muovinekin holderi että ei nekään mitkään ihan huonot ole... Noparin pakin puute on ehkä vähän huono juttu, toisaalta auto mainostetaan Race ready rtr:änä ja kisoissa ei pakkia saa käyttää. Ja nopariksi on valittu laadukas mutta hyvin simppeli nopari joka on tehty kisakäyttöön. Jotkut iskarit vuoti, mutta rakentamalla ne uudestaan samoilla osilla ne ei ole enää vuotanut.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #373 : 19.08.13 - klo: 22.04 »
himoton kun ostaa niin tietää mitä saa, enkö niin kirjoittanut :shocked:

no jos hintaa oikeestii aletaan kattoo niin alkus ois pitänyt googlettaa kunnolla ja ettimällä ettiä ja plaa plaa plaa

että mikää tää rtr oikein on, servolla ei tee yhtään mitää kuten saverillakaan, noparissa ei pakkia,
moottori aivan lussu vaikka täällä sen kehutiin menevän vaikka ja kuinka. radiosta en tiä kun en ees kokkeillu.

eli rtr vehkeestä meni kaikki sähköt uusiksi, niin ja nopari kesti mulla minuutin ja savut pihalle,
yhdes iskaris oli alutyöstön silput sisällä, 4ratas muutoksen rattaan uudet pinnit joutu ohentaa että mahtu laakeriin,

kaveria lainaten blitzi oli parempi kun tää. 

jos haluu ostaa vaikka etuiskaritornin ostaa niin tarvii ostaa molemat,
c palat/ohjauspalat niin pussissa tulee dex210 ohjauspalat ja erikseen ostettava desc210 ohjauspalat
voishan tässä valittaa ja kuinka mutta todellisuudessa ajamalla hajonnut etu- ja takaiskaritornit. etujäykkäri, sit pari kertaa tuo spurriakselin pikkulaakeri, eikä oo hifi osaa yhtään laitettu.

sinänsä jees mutta ois pitänyt osta kitti versio. ja etupään jousto kummallisen lyhyt....

tässä mun kokemus tästä autosta ja jotain varmaan jäi vielä kertomati,
noita muoviosia tulee pirusti mukaan niin piti vaihtaa uus hexi mut ne uudet oliki 14mm hexejä :cry:

Ja peiliin katsomalla ei ikinä löydy mitään vikaa, vaan tuotteessahan se vika aina on...
[PRCA] [TamUa]

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #374 : 20.08.13 - klo: 00.00 »
ja etupään jousto kummallisen lyhyt....
Ootko kahtonu ulosjouston rajotus ruuvit tukivarsista?

tottakai olen kattonut ja säätänyt, ei ulosjoustoo voi olla paljoa jos jouset on niin lyhkääset

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #375 : 20.08.13 - klo: 00.37 »
ja etupään jousto kummallisen lyhyt....
Ootko kahtonu ulosjouston rajotus ruuvit tukivarsista?

tottakai olen kattonut ja säätänyt, ei ulosjoustoo voi olla paljoa jos jouset on niin lyhkääset
Ei se haittaa jos jouset vähän hölskyy täydessä ulosjoustossa. NelkkuDescissä sama ominaisuus jäykillä jousilla ja matalalla ajokorkeudella, eikä haittaa  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #376 : 20.08.13 - klo: 11.47 »
kyllähän ne hölskyy muutaman millin :wink:

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #377 : 21.08.13 - klo: 20.02 »
himoton kun ostaa niin tietää mitä saa, enkö niin kirjoittanut :shocked:

no jos hintaa oikeestii aletaan kattoo niin alkus ois pitänyt googlettaa kunnolla ja ettimällä ettiä ja plaa plaa plaa

että mikää tää rtr oikein on, servolla ei tee yhtään mitää kuten saverillakaan, noparissa ei pakkia,
moottori aivan lussu vaikka täällä sen kehutiin menevän vaikka ja kuinka. radiosta en tiä kun en ees kokkeillu.

eli rtr vehkeestä meni kaikki sähköt uusiksi, niin ja nopari kesti mulla minuutin ja savut pihalle,
yhdes iskaris oli alutyöstön silput sisällä, 4ratas muutoksen rattaan uudet pinnit joutu ohentaa että mahtu laakeriin,

kaveria lainaten blitzi oli parempi kun tää. 

jos haluu ostaa vaikka etuiskaritornin ostaa niin tarvii ostaa molemat,
c palat/ohjauspalat niin pussissa tulee dex210 ohjauspalat ja erikseen ostettava desc210 ohjauspalat
voishan tässä valittaa ja kuinka mutta todellisuudessa ajamalla hajonnut etu- ja takaiskaritornit. etujäykkäri, sit pari kertaa tuo spurriakselin pikkulaakeri, eikä oo hifi osaa yhtään laitettu.

sinänsä jees mutta ois pitänyt osta kitti versio. ja etupään jousto kummallisen lyhyt....

tässä mun kokemus tästä autosta ja jotain varmaan jäi vielä kertomati,
noita muoviosia tulee pirusti mukaan niin piti vaihtaa uus hexi mut ne uudet oliki 14mm hexejä :cry:

Ja peiliin katsomalla ei ikinä löydy mitään vikaa, vaan tuotteessahan se vika aina on...

katos ku menny paavon kommentti ohi, mitäs tää paavon valitusvirsi ajaa takaa??
lueppa ajatuksella vaikka eka lause....

edit: lukihäiröi siis toinen lause
« Viimeksi muokattu: 21.08.13 - klo: 23.40 kirjoittanut risla78 »

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #378 : 22.08.13 - klo: 20.46 »
kehtaakohan täällä enää kysyy mitään ilman valituksia.....? kysyn kuitenkin.

eli eturenkaan mutterin kun kirstää kiinni niin rengas lakkaa pyörimästä, eli kun jättää mutteria höllään niin pyörii normisti?

uudet laakerit vaihdoin mutta ei vaikutusta.

jos mahdollista niin ei kiitos mitään valitusta yms asiattomia vastauksia.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #379 : 22.08.13 - klo: 21.10 »
kehtaakohan täällä enää kysyy mitään ilman valituksia.....? kysyn kuitenkin.

eli eturenkaan mutterin kun kirstää kiinni niin rengas lakkaa pyörimästä, eli kun jättää mutteria höllään niin pyörii normisti?

uudet laakerit vaihdoin mutta ei vaikutusta.

jos mahdollista niin ei kiitos mitään valitusta yms asiattomia vastauksia.
Muoviset hexit... Alumiinisilla tuo ongelma poistuu.
« Viimeksi muokattu: 22.08.13 - klo: 22.17 kirjoittanut Mikko L »
Old fart

Poissa tpahula

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #380 : 22.08.13 - klo: 22.12 »
kehtaakohan täällä enää kysyy mitään ilman valituksia.....? kysyn kuitenkin.

eli eturenkaan mutterin kun kirstää kiinni niin rengas lakkaa pyörimästä, eli kun jättää mutteria höllään niin pyörii normisti?

uudet laakerit vaihdoin mutta ei vaikutusta.

jos mahdollista niin ei kiitos mitään valitusta yms asiattomia vastauksia.
Oletko laittanut laakereiden väliin shimmit ? Tein itse rctech-foorumin ohjeiden mukaan crush tuben ja en ole huomannut ongelmia muovisten hexien kanssa.

http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/596475-team-durango-desc210r.html
Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #381 : 22.08.13 - klo: 23.02 »
ei oo shimmeistä tietoakaan, miltäköhän sivululta mahtaa löytyy, tais olla jotain 300 sivuu niin ei millään jaksais lukee



edit: oliki jo vissii ekal sivull?

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #382 : 25.08.13 - klo: 22.46 »
mitenkä pitkään teillä on diffi pitänyt öljyt sisässä? ny tulee öljyt pihalle vetareitten ulostuoloista ja nekin klppaa
kun joku jossain.... laakeri on uusittu just niiko....  jotenkin alkaa ottaa aivoon :angry:

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #383 : 26.08.13 - klo: 07.10 »
mitenkä pitkään teillä on diffi pitänyt öljyt sisässä? ny tulee öljyt pihalle vetareitten ulostuoloista ja nekin klppaa
kun joku jossain.... laakeri on uusittu just niiko....  jotenkin alkaa ottaa aivoon :angry:

Ei ole tullut öljyt pihalle sen jälkeen kun on ne tiivisteet vaihtanut (tässäkin threadissa on niistä aikaisemmin mainittu). Ne alkuperäiset vuotaa.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #384 : 26.08.13 - klo: 16.58 »
no kannaattkoo ostaa tilalle durangon omat tiivisteet jos alkuperäisetkin jo vuotaa :roll: ?
vai kastaanko nuo rtr vehkeet eriosista kuin pussitavarana myytävät tiivisteet?

mitäs ajo-ominaisuutta noilla taaksetulevilla kick-up kikkareilla säädetään?

enkä kaipaa valituksia.

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #385 : 26.08.13 - klo: 17.20 »
no kannaattkoo ostaa tilalle durangon omat tiivisteet jos alkuperäisetkin jo vuotaa :roll: ?
vai kastaanko nuo rtr vehkeet eriosista kuin pussitavarana myytävät tiivisteet?

Tottakai kannattaa, kyseessä on eri tiivisteet mutta käyvät tuonne diffiin. RTR paketin (ja kitin) mukana tulevat tiivisteet eivät vain toimi oikein.

Selvennyksenä tässä linkki mitkä tiivisteet kannattaa vaihtaa tilalle:
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-tasauspyorastot/shock-seal-o-ring-8pcs-td330099

Lainaus
mitäs ajo-ominaisuutta noilla taaksetulevilla kick-up kikkareilla säädetään?

Sitä kuinka paljon auton perä "niiaa" kiihdytettäessä eli kuinka paljon pitoa siellä on. Ja vastaavasti jos pitoa on tarpeeksi niin kuinka paljon kiihtyvyyttä menetetään ylimääräisen "niiauksen" seurauksena. Tai noin minä nuo olen ainakin ymmärtänyt.
« Viimeksi muokattu: 26.08.13 - klo: 17.32 kirjoittanut MiG-77 »

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #386 : 26.08.13 - klo: 17.30 »
no kannaattkoo ostaa tilalle durangon omat tiivisteet jos alkuperäisetkin jo vuotaa :roll: ?
vai kastaanko nuo rtr vehkeet eriosista kuin pussitavarana myytävät tiivisteet?

Tottakai, ne on eri tiivisteet mutta käyvät tuonne diffiin. RTR paketin (ja kitin) mukana tulevat tiivisteet eivät vain toimi oikein.

Lainaus
mitäs ajo-ominaisuutta noilla taaksetulevilla kick-up kikkareilla säädetään?

Sitä kuinka paljon auton perä "niiaa" kiihhdyttäessä eli kuinka paljon pitoa siellä on kiihdyttäessä. Ja vastaavasti jos pitoa on tarpeeksi niin kuinka paljon kiihtyvyyttä menetetään "niiauksen" seurauksena. Tai noin minä nuo olen ainakin ymmärtänyt.

ok. kumpaan suuntaan noi asteet sitten vaikuttaa, isomalla asteella enempi "niiausta" vai vähemmän?

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #387 : 26.08.13 - klo: 17.35 »
ok. kumpaan suuntaan noi asteet sitten vaikuttaa, isomalla asteella enempi "niiausta" vai vähemmän?

Minä olen ymärtänyt että, isommalla asteella vähemmän "niiausta" (enemmän "antisquattia"). Itse en ole noilla leikkinyt niin viisaammat saavat vahvistaa tai kumota väitteeni.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #388 : 26.08.13 - klo: 21.32 »
MM4 oli 1 vaihtoehto, keulimiset ei oikein kiinnosta... siispä se.

Ei se RM3 setupillakaan keuli kun moottori pyörii auton kulkusuuntaan nähden. Paino jakaantuu tosin laajemmalle alueelle ja painopiste taaempana.

jos saanen korjata tuota virhettä että RM3 ei pyöri kulkusuuntaan nähden. tai no mitensen nyt kattoo


http://www.team-durango.com/blog/2011/12/06/dex210-motor-configurations/

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #389 : 26.08.13 - klo: 22.05 »
3 rattaalla moottori pyörii eri suuntaan renkaiden kanssa oli moottori keskellä tai takana.