Kirjoittaja Aihe: tyhmin/typerin tekemäsi asia!  (Luettu 10749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tekonurmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #30 : 11.08.14 - klo: 06.15 »
Poistin vanhan maalin lexan-korista xyleenillä.. Lähti vähän muutakin oleellista kuin maali.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #31 : 11.08.14 - klo: 08.40 »
Olen tehnyt varmast hyvinki monta tyhmää asiaa elämässäni, mutta en minä aio silti niitä täällä kertoa.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #32 : 11.08.14 - klo: 16.32 »
Naimisiin meno. Niin typerä teko.. Ei kannata nuorena mennä lainkaan. Sitä voi leikkiä perhettä ilman sormuksiakin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nakkikioski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #33 : 12.08.14 - klo: 21.22 »
Onhan sitä vaikka mitä typerää tullu tehtyä, mutta näistä rc jutuista typerin teko on että menin luottamaan että pattereissa on virtaa ja parin minuutin ajon jälkeen auto ladon seinässä. Sitten ykkös sijan jakaa myös se jonka huomasin tänään, eli unohdin lähettimeen täydet paristot ja se unohtui vielä päälle, tänään sitten kun menin autoa vilkaisemaan niin olipa patterit tyhjät.
Kyosho dbx 2.0,  Himoto Viper xst infinity ja Kyosho pureten alpha ep

Poissa Mikavski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #34 : 15.08.14 - klo: 17.47 »
En mitään. Kaikki olleet hyviä, niin pahassa kuin hyvässä.



Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

Mies tuli baariin..Eikun se olikin hevonen.
Mies tuli hevoseen.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #35 : 22.08.14 - klo: 17.22 »
Oletko ajanut sellaisella?

Naru on halvempaa.. :grin:

Siis oikeasti se on jo tyhmyyttä asentaa sellainen.

Silloin kun sitä kaverin kanssa suunniteltiin oli idea vielä hyvä ja hauska mutta oli se  35hp ihan liikaa siihen  :afro:

Tietääkseni sitä tehoa voi säädellä sitä oikeanpuoleista kahvaa eriasentoihin kääntelemällä.  :grin:
pöö

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #36 : 24.08.14 - klo: 04.51 »
Olen tehnyt varmast hyvinki monta tyhmää asiaa elämässäni, mutta en minä aio silti niitä täällä kertoa.

No mitäs järkeä tuossa nyt sitten oli?? sama kun minä laittaisin Mikä ilahduttaa tänään? -topicicin että moni asia ilahduttaa mutta en silti aio niitä täällä huudella..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #37 : 02.09.14 - klo: 22.22 »
Typerin ikinä tekemäni asia on epäilemättä se, että joskus sorrun kommentoimaan tuolla facebookissa johonkin kuplassa asuneen prinsessan näkemykseen... oivoi sitä peppukipeyden määrää, jos jonkun hivenenkin toisenlaisen näkemyksen tuot asiaan...  :grin: Hermoja siinä säästää, kun suosiolla sivuttaa tuollaiset ja vaikka poistaa kaikilta listoilta hölmöt. Ei kai sitä kaverilistaa siellä muutenkaan pidetä pippelinjatkeena, vaan se on sitten ihan oikeille kavereille tarkoitettu  :cool:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« Vastaus #38 : 03.09.14 - klo: 00.43 »
Typerin asia komen viikon sisään: tilasin kännissä eByasta 200kpl 4mm pelti liittimiä :grin: Luulin niitä bulleteiksi mutta kun seuraavana päivänä katoin mitä oikeen olen huudellut niin ei hel*etti, kuvaa kun kattoi tarkemmin niin ne paljastuikin semmosiks halvoiks pelti liittimiks joita esim Traxxas käyttää harjallisissa moottoreissa. Tosin nuo ovat kullattuja :grin: Eli mitä tästä opimme? Ei kannata tilata eikä edes huudella mitään kännissä tai umpi väsyneenä..

Samana yönä tapahtui myös toinen hauska juttu joka melkee kuuluis vitsi puolelle. Juttelin kaverin kaa naamakirjassa ja sitten ihmettelin että missäs mun luuri on, no sitä siinä muutaman minuutin haeskelin ja katoin et onks tippunu lattialle ja nousin jopa sängystä ylös ja katoin pöydältä ja ei löytynyt, sitten tajusin et vit*u sehän on mun kädessä :grin: :roll: joo o taitaa olla parempi alkaa nukkumaan :roll:
Traxxas Summit / HPI Savage