Kirjoittaja Aihe: Hobbykingin tilauksista...  (Luettu 144715 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #240 : 31.12.14 - klo: 15.52 »
muutama noita on tullut tehtyä milloin minkäkin källin takia. Koska paypalia tai muita maksuja ei ole sotkettu mukaan, jää se roikkumaan listalle.
Pending lukee vain koska tilaus odottaa maksua.

Poissa temppa.kk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #241 : 31.12.14 - klo: 15.59 »
En minä nyt aivan tyhmä ole. Tietysti otin yhteyttä mutta kun ei kuulunut sieltä mitään nion päätin kysäistä.

Poissa temppa.kk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #242 : 01.01.15 - klo: 16.15 »
Sain äsken pisteet siitä rikkinäisestä combosta. Olisin varmaan voinut saada myös rahana tilille mutta sanoin etten ala täyttämään mitään RMA kaavaketta.

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #243 : 20.01.15 - klo: 07.28 »
Oisin tilannu kummipojan joululahja-autoon pari nimh akkua ja laturin. Ni heitti kingi 50€ postit 48€ tilaukseen ja et tulli pitäs maksaa(väh.10%)etu käteen!
Jäi tilaamatta :shocked:
On vissiin postit pikkasen noussu sitte viimekerran...
(o\_!_/o)

Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #244 : 20.01.15 - klo: 07.34 »
Otitko eurovarastolta? 11e toimarit.

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #245 : 20.01.15 - klo: 10.26 »
Noita nimh akkuja ei oo euroopan varastossa, jotkut oli niitä kinunnukin jo sinne.
(o\_!_/o)

Poissa temppa.kk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #246 : 21.02.15 - klo: 13.54 »
Tuli toisessa paikassa kinaa siitä, että toimiiko oikeasti se että paketin päällä lukee väärä hinta,  niinkuin esimerkiksi hobbykingissähän voi valita, mitä siinä paketissa lukee summana. Eli kysymys kuuluu, toimiiko tämä ja voiko sillä lailla välttää veron maksun?

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #247 : 21.02.15 - klo: 13.59 »
Kyllä noi nykyään aika pitkälle tullissa tietää tuon systeemin. Jos kyselevät hintaa,niin parempi sanoa oikea hinta.
Muuten voi tulla kiva sakko petoksesta.niitäkin on nähty :shocked:

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #248 : 28.02.15 - klo: 17.19 »
Tuli toisessa paikassa kinaa siitä, että toimiiko oikeasti se että paketin päällä lukee väärä hinta,  niinkuin esimerkiksi hobbykingissähän voi valita, mitä siinä paketissa lukee summana. Eli kysymys kuuluu, toimiiko tämä ja voiko sillä lailla välttää veron maksun?

Älä edes harkitse moista...se on petos ja seuraamukset ovat sen mukaiset. Tulli voi milloin tahansa avata pakettisi ja sisällä onkin oikeat hinnat invoice:ssa...käry käy ja maksat vielä sakot päälle.

Ihme kun muutaman euron takia pitää tollasia suunnitella  :shocked:
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #249 : 28.02.15 - klo: 19.07 »
Tuli toisessa paikassa kinaa siitä, että toimiiko oikeasti se että paketin päällä lukee väärä hinta,  niinkuin esimerkiksi hobbykingissähän voi valita, mitä siinä paketissa lukee summana. Eli kysymys kuuluu, toimiiko tämä ja voiko sillä lailla välttää veron maksun?
oma suosikki mesta mistä olen tilannut kamaa niin aina paketin päällä 5 dollarin lappu eikä koskaan jäänyt tulliin.Toki jos joutuisi tulliin niin ilmottaisin oikean hinnan,vaikka tuossakin pystyy koijaamaan koska ei niiden pakettien arvoja kukaan tarkista.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa temppa.kk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #250 : 28.02.15 - klo: 19.31 »
Tuli toisessa paikassa kinaa siitä, että toimiiko oikeasti se että paketin päällä lukee väärä hinta,  niinkuin esimerkiksi hobbykingissähän voi valita, mitä siinä paketissa lukee summana. Eli kysymys kuuluu, toimiiko tämä ja voiko sillä lailla välttää veron maksun?

Älä edes harkitse moista...se on petos ja seuraamukset ovat sen mukaiset. Tulli voi milloin tahansa avata pakettisi ja sisällä onkin oikeat hinnat invoice:ssa...käry käy ja maksat vielä sakot päälle.

Ihme kun muutaman euron takia pitää tollasia suunnitella  :shocked:
Siis nimenomaan minä halusin saada täältä varmistuksen toiseen paikkaan siitä ettei tämä toimi. Itse olen siis sitä mieltä ettei kannata käyttää.

Poissa calicha92

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #251 : 01.03.15 - klo: 12.39 »
Tuli toisessa paikassa kinaa siitä, että toimiiko oikeasti se että paketin päällä lukee väärä hinta,  niinkuin esimerkiksi hobbykingissähän voi valita, mitä siinä paketissa lukee summana. Eli kysymys kuuluu, toimiiko tämä ja voiko sillä lailla välttää veron maksun?

Älä edes harkitse moista...se on petos ja seuraamukset ovat sen mukaiset. Tulli voi milloin tahansa avata pakettisi ja sisällä onkin oikeat hinnat invoice:ssa...käry käy ja maksat vielä sakot päälle.

Ihme kun muutaman euron takia pitää tollasia suunnitella  :shocked:
Siis nimenomaan minä halusin saada täältä varmistuksen toiseen paikkaan siitä ettei tämä toimi. Itse olen siis sitä mieltä ettei kannata käyttää.


Mulla ei ainakaan paketin sisällä ole koskaan ollut invoicea jossa on oikea hinta.
HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #252 : 07.03.15 - klo: 12.33 »
Mulla ei ainakaan paketin sisällä ole koskaan ollut invoicea jossa on oikea hinta.

Ei siellä varmaan olekaan, kun Hobbyking on mukana petoksessa. Mutta joskus siitä nettitullauksesta pitää lähettää tositteet sinne tullille. Ja en usko, että siihen kelpaa väärennetty kuitti HK:lta, vaan odottavat saavansa luottokorttilaskun.

Kun tulli pysäyttää tai päästää läpi niitä paketteja, ei sen paketin päällä oleva hinta ole se ratkaiseva tekijä. Ihan hyvin voi tulla läpi paketti, jossa on iso hinta ja toisaalta pienelle hinnalle merkitty paketti voidaan pysäyttää. Eli ei siitä HK:n merkitsemästä hinnasta ole lopulta mitään apua, ellet aio myös laittaa vääriä tietoja tullaukseen ja tarvittaessa väärennä myös luottokorttilaskuasi.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #253 : 07.07.17 - klo: 16.57 »
Vene tilattu viime sunnuntaina, ja tiistai on ainoa päivä jolloin on seurannassa ollut liikettä. Ihme jumitusta kun ei tavara liiku :sad:
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa Bnito

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #254 : 07.07.17 - klo: 17.49 »
Vene tilattu viime sunnuntaina, ja tiistai on ainoa päivä jolloin on seurannassa ollut liikettä. Ihme jumitusta kun ei tavara liiku :sad:

Hk:n europaan varastolta jos tilattu, etenee yleensä siten et näkyy ensin hollannissa ja tai saksassa ja seuraavaks suomesta. Jos sunnuntaina olet tilannut niin ensi viikon alkupuolella pitäisi olla noudettavavissa.

Ainakin itsellä järjestäen mennyt sen 5-10 arkipäivää. Sama pätee moneen muuhun euroopasta ostettuun roinaan, 5-10 arkipäivää, jos ei 2 viikossa näy niin sit kannattaa alkaa ihmetteleen. Jotkut toki tulee 2 päivässäkin, mutta ei kyllä hk:lta.

Poissa ariilari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #255 : 15.01.20 - klo: 14.29 »
Hobbykingin euroopan varastolta tilattu 29.12.2019 tavaraa 187 euron arvosta. Hitto kun en maksanut seurantaa vaan on halvin mahdollinen postitus. Ei ole pakettia kuulunut. Pari viikkoa varmaan vielä venaan sitten dispute paypalille.

Pojan autoon sähköt tulossa. eipä pääse ajelemaan :cry:

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #256 : 15.01.20 - klo: 14.42 »
Paypal ei ota mitään valituksia vastaan ellet ole ensin valittanut itse myyjälle. Ja jos ei seurantaa niin ei mene Paypal valitus läpi. Kokemusta on.

Poissa Deguello

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #257 : 15.01.20 - klo: 14.55 »
Reilut kaksi viikkoa Hobbykingiltä on lyhyt aika. Minulle on tilaukset tulleet 1-4 viikossa perille.

Poissa ariilari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #258 : 15.01.20 - klo: 16.19 »
Siis euroopan varastostako? Olen aiemmin vain tilannut akkuja kiinan varastosta ja niissä on kestänyt.

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #259 : 15.01.20 - klo: 16.37 »
Siis euroopan varastostako? Olen aiemmin vain tilannut akkuja kiinan varastosta ja niissä on kestänyt.
Euroopan varastosta on tullut aina 10 päivässä. Ole nyt ihmeessä yheydessä itse Hobbykingiin heti. Onhan se mahdollista etrtä se on vaan jäännyt jumittamaan jonnekin ihan alkuunsa. Paypal on ainakin väärä paikka tehdä se eka yhteydenotto.

Poissa ariilari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #260 : 15.01.20 - klo: 17.38 »
Olin eilen heihin yhteydessä. Kehoittivat vain odottamaan.

Seuraavalla kerralla ehdottomasti maksettava lisää että saa tuon seurannan. Ainakin jos hiemankaan arvokkaampi tilaus.
« Viimeksi muokattu: 15.01.20 - klo: 17.48 kirjoittanut ariilari »

Poissa ariilari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #261 : 16.01.20 - klo: 09.33 »
Johan nyt. Eilen kävin noutamassa postista erään toisen paketin ja samalla kysyin löytyykö henkkaria näyttämällä muuta postia. Ei ollut.
 Kotona olikin postin noutolappu postilaatikossa ja sillä sainkin Hobbykingin tilauksen noudettua  :azn:
Paketti oli kyllä saanut kyytiä, ihan rutussa ja yksi kylki auki. Tavarat näyttivät kuitenkin olevan sisällä ehjiä.

Jatkossa kyllä maksan tuon seurannan.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #262 : 16.01.20 - klo: 09.54 »
Pääasia, että säästää pitkän pennin. :laugh:
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa aakoskin

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbykingin tilauksista...
« Vastaus #263 : 16.01.20 - klo: 10.33 »
Nyt alkuvuonna ja viime syksynäkin (jo ennen postilakkoa) olen huomannut ulkomailta tulevissa paketeissa kummia viiveitä. Seurannan mukaan paketit kyllä tulevat Suomeen ihan muutamassa päivässä, mutta sitten Vantaa (tai Lieto) -> Hki on se jossa kestää ja kestää...
Tamiya Sand Scorcher - Team Associated RC10 Classic/Andy's/MIP/Houge/A&L/Stealth/World's/B6.2D - Airtronics/Sanwa 27MHz/40MHz/2.4GHz - MaastoCup 1987-1988 - Maastosarja 2020-... - Vintage/Modern