Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012  (Luettu 9326 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #30 : 30.03.12 - klo: 13.16 »
Jospa vaa ajeltais kisaa tosiaa eikä joka asiasta aina väännettäis. Ei oo kuiteka kyseessä kuin kerhokisojen sarja, ei edes sm..

Sorry ot mutta mikä on WJ ja SM ero muutakuin pytyt,nimike,lisenssi  :embarrassed:
Minun mielestä ei saa missään nimessä aliarvioida WJ kisoja. Ne ovat hyviä tapahtumia ja onneksi noita kisoja on missä ei tarvitse olla seuran jäsen tai omistaa lisenssin.
Erittäin hyviä tapahtumia sanoisin nämä NS kerhoskabat.
Yhtäpaljon niissä jännittää olkoon mikä kisa nimike tahansa. Minä jopa joskus jännitän kuin ajamme vain treeniäkin.
Jerzi

PS Tsemppiä kaikille ja ajetaanhan sitten REILUSTI.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #31 : 30.03.12 - klo: 13.25 »
Hilpeetä.

Kerron mielipiteeni asiasta niin se on itkua, vääntämistä jne.

En itke... Esitän mielipiteeni sekä toiveen.
Siihen on kaikilla oikeus... jopa minulla.

Mun milestä parhaat kisat saadaan aina aiksiks kun rata on jokaiselle uusi.
Mun mielipide... ei itku eikä vääntö.
Vääntö syntyy vain sillä että aletaan itkemään vastaan jonkun mielipiteelle.
Jos ei asia kiinnosta, tai ei haluta vääntöä niin pitää sitten näppiksen kurissa  :wink:
Ja varsinkin tunteilun syrjässä niin ei ala kiukuttamaan  :afro:

Tuleehan siitä kotikenttäetua jos paikalliset pääsee perjantain duunejen jälkeen treenaamaan ja muualta suomea moni ehtii vasta lauantaille... jos kaikki vielä sillonkaan.
Onhan siinä kisaajilla erilaiset mahdollisuudet treenaamiseen juuri kisa profiililla.

Ei silti vaikuta mun kisa asenteeseen millään tavoin.
Olis vaan mun mielestä kiva ajaa kisaa pitkästä aikaa radalla joka on kisa aamuna kaikille yhtä uusi.
Mielenkiintosimmat väännöt radalla saa aikasiks aina silloin.

Mut hei... nyt pipot löysemmälle... Kelitkin lämmenneet niin ettei pipoa välttämättä edes tarvitse  :afro:

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #32 : 30.03.12 - klo: 14.05 »
Tuleehan siitä kotikenttäetua jos paikalliset pääsee perjantain duunejen jälkeen treenaamaan ja muualta suomea moni ehtii vasta lauantaille... jos kaikki vielä sillonkaan.
Onhan siinä kisaajilla erilaiset mahdollisuudet treenaamiseen juuri kisa profiililla.


Kisapäivän on jokainen tiennyt jo jokusen viikon, tai jopa kuukauden. Eli vapaiden järjestäminen perjantaille/lauantaille ei ole ollut meistä kiinni.  Jos ei muusta syystä pääse edes lauantaina treenaan niin se on ihan oma häpee. La päivän treeniaika on kuitenkin 8h ja voidaan vaikka venyttää aamuun asti jos se helpottaa tuskaa.  Kerkee ajaan jokusen tuhatta läppiä kun oikeen tosissaan ajaa.

Ite meen ainakin ajaan ja ajan koko ens yön..  :cool: opettelen radan niin hyvin että voi ajaa silmät kii. Tuskin oon silti A finaalissa.

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #33 : 30.03.12 - klo: 14.09 »
Vielä tarkennuksena tuohon. Että kisa on sunnuntaina, koska meillä ei ollut varmuutta tilan vapautumisesta aikaisemmin. Ja nyt saimme sen jo käyttöömme vähän aikaisemmin. Rata tosiaan puretaan heti kisojen jälkeen.

Rataprofiili on propattu kiinni kivilattiaan, joten sen puolesta profiilin muokkaaminen on aika hankalaa. Myös kyseinen kivilattia vaatii toimiakseen ajoa, jotta se puhdistuisi ja saimme edes hiukan pitoa siihen.

Näin ollen pidänkin erittäin hyvin perusteltuna, että radalla ajetaan ennen kisaa. Enpä usko, että tuolla on lopputuloksiin minkäänlaista merkitystä.

Voi sitä itkun määrää, jos kisat olisi järjestetty liukkaalla ja testaamattomalla radalla.

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #34 : 30.03.12 - klo: 17.24 »
Rata on profiililtaan erittäin helppo mietoine obstaakkeleineen ja Profiili suosii nimenomaan kisaamista nappi pohjassa. Kukaan ei saa suurta etua treenaamalla, mutta sen sijaan pitoa on ajettava rataan porukalla.. Jos paikalle ehtii edes lauantai iltana, ehtii jokainen yhtään ajaa osaava saada tuntuman kisapäivälle. Hauskaa kisaa kaikille!!  :azn:

Poissa hese80

  • PRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #35 : 30.03.12 - klo: 17.32 »
Olisiko mahdollista saada tänne kuva rataprofiilista ja ehkä jopa video mallikierroksesta? Voisi edes tehdä mielikuvaharjoituksia  :smiley:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #36 : 30.03.12 - klo: 18.11 »
Vielä tarkennuksena tuohon. Että kisa on sunnuntaina, koska meillä ei ollut varmuutta tilan vapautumisesta aikaisemmin. Ja nyt saimme sen jo käyttöömme vähän aikaisemmin. Rata tosiaan puretaan heti kisojen jälkeen.

Rataprofiili on propattu kiinni kivilattiaan, joten sen puolesta profiilin muokkaaminen on aika hankalaa. Myös kyseinen kivilattia vaatii toimiakseen ajoa, jotta se puhdistuisi ja saimme edes hiukan pitoa siihen.

Näin ollen pidänkin erittäin hyvin perusteltuna, että radalla ajetaan ennen kisaa. Enpä usko, että tuolla on lopputuloksiin minkäänlaista merkitystä.

Voi sitä itkun määrää, jos kisat olisi järjestetty liukkaalla ja testaamattomalla radalla.

Erittäin hyvä perustelu.

Kiitos.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« Vastaus #37 : 31.03.12 - klo: 01.00 »
Tulee hienot kisat, rata on parhaita ellei jopa paras sisärata jota on ite ajanut! radassa todella hyvä flow, mennään reipasta vauhtia, mutta tarkasti ajettavaa riittää.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi