Kirjoittaja Aihe: Kyosho PureTen Alpha EP  (Luettu 42365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laturi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #60 : 28.04.04 - klo: 16.08 »
Lainaus käyttäjältä: "terokorhonen"
Onko kellään tietoa mikä osa tämä on PureTen Alpha EP:ssä?


Itselläni nimittäin tuota osaa ei ole  :D .
 Toinen kysymys: Miksi autoni (joka oli ajovalmis)vastaanottimeen  
ei mene patterin johtoa? Silti se toimii hyvin... Tuntuu puressani olevan asiat huonosti...  :mrgreen:


Nyt vasta huomasin että juuri mun auton sisäkalut on päässy kuvaa  :D

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #61 : 28.04.04 - klo: 19.02 »
.Niihän nuo on, sori jos kopioin  :cry:
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Laturi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #62 : 28.04.04 - klo: 19.04 »
Lainaus käyttäjältä: "noob"
.Niihän nuo on, sori jos kopioin  :cry:


Ei se mitään. Voin ottaa lisääkin kuvia tuosta jos on tarvetta. Tarttis varmaa vaa rasvata noi hammasrattaat, mutta ku ei viittis mennä ostaa silikoni rasvaa niihin.

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #63 : 28.04.04 - klo: 21.13 »
No niin ! :D  :D
Tulipahan laakeroitua ep III  lopultakin diffien ja kardaanin osalta  ja olipahan ihan tarpeen varmaankin pitällä tähtäimell avatakkin diffit kun autolla on ajettu noin 6-7 akullista vasta.  Onkin sopiva väli availla paikat kun on karkeat koneistus ja valupurskeet hioutunut hammaspyöristä pois mutta rouhu ei ole vielä aiheuttanut mitaan vaurioita mutta ajan kuluessa olis varmaan ruvennut kulumaan kun ois rasvat toimineetkin hiomatahnana eikä voiteluaineena. Kunnon putsaus ja uudet rasvat sisään ja eiköhän kulje liukkaammin.
Mitä opimme? Ei kannatakkaan vaihtaa kuulalaakereita heti vaan vasta "sisäänajon" jälkeen niin tulee samalla   puhdistettua sisäänajettujen hammaspyörien jättämät pölyt pois.
vakio öljy iskaritkin oli täytetty vajaiksi ja niissä olikin lievää lonksumista mutta nyt on niissäkin 600 silikoniöljyt vaihdettu ja ai että toimii tasaisesti ja täysin ilman välyksiä.
Huomenna testaamaan mitenkä kulkee ja toimii.  :wink:
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #64 : 29.04.04 - klo: 00.12 »
Hieman off-topic ,mut ostin pojalleni kolmisen vuotta sitten pureten alpha ep2:sen ja auto on muuten laiteltu/viritelty ihan kivaksi asfalttiautoksi ,mut nesteiskarit puuttuu. Kattelin ep3:sen kuvia netissä ja sain käsityksen ,et siinä olis nesteiskarit.

Onko pureten alpha ep3:ssa öljyiskarit vai ei ?, soitin tässä paripäivää sitten http://www.atalarc.fi ja siellä väitettiin et ne on kitkaiskarit ja et öljyiskareita ei oo edes saatavilla pureten alpha ep/gp-sarjan autoihin ,onko asia näin?

Jos on jollakin foorumin lukijalla tietoo ,että mistä saa ostettua kyseiseen autoon nesteiskarit jousineen, niin ilmotelkaa yv tai sit tänne.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #65 : 29.04.04 - klo: 06.08 »
PureTen 3:ssa on vakiona nesteiskunvaimentimet, tai ainakin oli 2003 mallissa.
Kyllähän Atalan luulisi tälläisen tietävän !
Ota yhteyttä uudestaan Atalaan, sieltä saat varmasti tilattua. Hinta on sitten eri asia, voit saada jonkin muun merkin iskarit halvemmalla, ne Kyoshon hinnat!

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #66 : 29.04.04 - klo: 07.02 »
Tämä vuoden luettelossakin kehutaan että on neste iskarit kummassakin ep:ssä ja gp:ssä.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #67 : 29.04.04 - klo: 07.49 »
Nesteiskarit maksaa n.25 euroa pari, ainakin prohobbyssä helsingissä. Towerhobbiesista saa myös mutta taitaa tulla postikulujen kanssa kalliimmaksi.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=KYOC4900&P=7
- Tamiya solar car -

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #68 : 29.04.04 - klo: 22.18 »
Totta on! Neste iskarit on vakiona ep III :ssa
kuten aiemmin mainitsin.
Tietonikkarista löytyy takuulla apua
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #69 : 11.05.04 - klo: 19.14 »
Onkos monilla jo Alpha kolkki? Millanes auto tämä sitten oikein on, että kuinka vankka, hajoaako helposti jne? Itsellenikin on kyseinen auto tulossa ja mietein joskos, vaikka menis sen kanssa johonkin kisoihin.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #70 : 11.05.04 - klo: 20.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
Onkos monilla jo Alpha kolkki? Millanes auto tämä sitten oikein on, että kuinka vankka, hajoaako helposti jne? Itsellenikin on kyseinen auto tulossa ja mietein joskos, vaikka menis sen kanssa johonkin kisoihin.
Tarkoitatko 3 ostan sen harjottelu autoks ku talvella ei pääse polttiksella ajamaan mihinkään mut sähköllä pääsen... :mrgreen:

Ilmoittelen ku saan kyseisen pirssin...

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #71 : 11.05.04 - klo: 20.11 »
Juu kolmosta tarkotan. Saas ny nähä millasta Kyösti laatua auto on  :)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #72 : 11.05.04 - klo: 21.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
Juu kolmosta tarkotan. Saas ny nähä millasta Kyösti laatua auto on  :)
On mulla aikasemminkin ollut Pureja ja vieläkin on tuo polttis... Kyllä ne mulla menee pihasuditteluun :wink:

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #73 : 12.05.04 - klo: 19.15 »
No millais on ne sun Puretenit toiminut? Jos oon oikein ymmärtänyt niin ton alpha kolmosen pitäis ol paremmat kuin aikaisemmat. Saas sit nähdä, että miten tolla pärjää kisavermeille  :)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #74 : 12.05.04 - klo: 21.33 »
Joo ei mulla mitää jakoa kisavermeille ole sehän on selvää mut niinkun sanoin mulle riittää näin alukseen pihasuditteluun. Sitä voi katsoa vanhempana sit kaikkea kisavermeitä.

Hyvin Puret toimii paitsi polttiksen kanssa on omia kämmejä käynny ku on ihan uus juttu mulle.. :wink:

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #75 : 12.05.04 - klo: 21.40 »
No mul on onneks noita kisavermeitäkin tippuillut ni pääsee sitten vertailemaan, että kuinka paljon jää jne. Sitähän on sanottu, että kyllä Pure suorilla kulkee, mutta mutka kun tulee niin silloin on äitiä ikävä  :)  No teen kaikki mahdolliset toimenpiteet ja katson miten käy.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #76 : 12.05.04 - klo: 22.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
No mul on onneks noita kisavermeitäkin tippuillut ni pääsee sitten vertailemaan, että kuinka paljon jää jne. Sitähän on sanottu, että kyllä Pure suorilla kulkee, mutta mutka kun tulee niin silloin on äitiä ikävä  :)  No teen kaikki mahdolliset toimenpiteet ja katson miten käy.
Mulla ainakin ku ajelin sähköllä tässä pihassa ja mulla oli kaikki asfaltti renkaat ja sellaset kiinni. Hyvin auto kulki mut kyllä se sitte mutkassa hyvin puski.

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #77 : 13.05.04 - klo: 08.59 »
Kyllähän sillä ajelee asfaltillakin muttei varmaan hätyytellä rataenkkoja mutta hauskaa on silti ollut, kun vielä sais kaikki säädöt kohdalleen niin ajokin luultavasti helpottuisi.
Säädettävät vantit joka paikassa, 600 iskariöljyt, täyskuulalaakerointi. Pyörissä on reilusti klappia uutena ja vantit ja kuulalaakerit kandee vaihtaa jo senkin takia. Ja alkuperäinen iskariöljy oli melkoliurua ja ainakin mulla iskarit oli täytetty vajaiksi. Ilmanjousia kun iskareita pumppaili niin niissäkin oli millipari välystä ennen kuin vaimennus alkoi toimia.
"Säätöjä haeskellaan edelleen :wink: "
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #78 : 13.05.04 - klo: 17.38 »
Nonni nyt on mulla sitten Pure kolkki  :)  Ihan kivaltahan toi näyttää ja mun mielestä siinä on sähköt sun muut osat aika hyvin sijoitettu. Niin kuin aikaisemmin jo kerrottiinkin niin kyllä sitä klappia ainakin riittää  :)  Onneksi mulla nyt kuiteskin on kuulalaakerit tohon, et tarttee vaan pistää sit, kun jaksaa. Millasias motteja ootte käyttäneet Pureteneissä? Aattelin ite pistää ehkäpä 13 tai 17 lankasen motin, mut se vaatii varmaankin vähän kestävämpiä rattaita vai?

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #79 : 13.05.04 - klo: 18.06 »
Integy matrix v8, 17 x 2 mutta sais olla kireempikin tai sitten on vakio nopari tulppana välissä. No uusi on tulossa. Rattaissa ei toistaiseksi mitään vikaa ole ollut vaikka ajotyyli on ollut vähintäänkin ronskia. Onkos saatavana vahvempia rattaita jos vaikka tulis tarvis...?
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #80 : 13.05.04 - klo: 18.28 »
Mun tietääkseni tohon ois mahdollista saada jonkun sortin teräs rattaat, mutta en silti varma ole. No nopari kyl tekee aika paljon asiaa ja luonnollisesti tietenkin, että mitkä liittimet on kyseessä. Itse aion pistää samantien eri noparin corallyn liittimillä varustettuna.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #81 : 20.06.04 - klo: 11.36 »
Mitä rasvaa/öljyä kannattaa laittaa diffeihin?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #82 : 21.06.04 - klo: 16.56 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Mitä rasvaa/öljyä kannattaa laittaa diffeihin?


Ite laitoin tamiyan keraamista rasvaa on kuulemma alansa huippua makso muistaakseni jotain ~5 eur riittää pariin täyttö kertaan etu + taka diffeihin.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #83 : 21.06.04 - klo: 20.32 »
Okke, purin ja katsoin niin on siellä hyvin rasvaa joten annan olla. Osa oli lennellyt reunoille mutta törkin ne rattaille.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #84 : 21.06.04 - klo: 23.39 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Okke, purin ja katsoin niin on siellä hyvin rasvaa joten annan olla. Osa oli lennellyt reunoille mutta törkin ne rattaille.

Eivät suosittele diffeihin rasvaa. Se kun ei voitele. Öljyä se olla pitää!  :D

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #85 : 22.06.04 - klo: 07.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Okke, purin ja katsoin niin on siellä hyvin rasvaa joten annan olla. Osa oli lennellyt reunoille mutta törkin ne rattaille.

Eivät suosittele diffeihin rasvaa. Se kun ei voitele. Öljyä se olla pitää!  :D


Eivät?! Ketkä eivät suosittele? Noh saavat olla toistaseks siellä.. Niin ja kuinka isot renkaat tohon sais ja missä ois sellasii mielellään jotkut möyrimis renkaat, ois siisti ajella pitkin ojia.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #86 : 22.06.04 - klo: 12.31 »
Niin se öljy ei vaan tahdo pysyä sisällä kun ei oo stefoja vetareilla vaikka kotelon saiskin tiivistettyä,  kunnollista rasvaa reilusti niin on toiminut itsellä toistaiseksi hyvin. (öljyä en oo kylläkään edes kokeillut em. ongelmien takia)
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #87 : 22.06.04 - klo: 12.42 »
Onko kukaan muuten vaihtanut pureen pidempiä iskareita?
Sillä sais maavaraa hieman lisää kun poistais alustasta ne rajoitin palat ja hieman suuremmat renkaatkin on mietinnän alla käviskö jostain crossista esim.
Vakio on 70x27 niin esim zaboonissa on84x38, infernossa edessä 84x34 jne... Onko kellään asiasta kokemusta eli mitenkähän mahtuu ja käykö vanteet kiinni muutenkaan.
Asfaltillekkin voisi suurentaa rengas kokoa jos on kokemusta niin eikun kokemukset esiin.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #88 : 22.06.04 - klo: 12.48 »
Joo määkin haluisiin isommat renkaat mutta kääntyminen sitten saattaa olla ongelma jos jotkut monsun renkaat laittais. Menee veto akselit aika jyrkästi, sittenhän ei mikään toppais niitä jos pistää pitkät jouset ja ne palat pois.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha EP
« Vastaus #89 : 22.06.04 - klo: 12.58 »
Joo mutta rajansa kaikella ajattelin lähinnä jotain 5mm vakio iskareita pidempiä ja renkaissakin pientä suurentamista  eikä mitään monterin renkaita, eivät varmasti mahdu pyörimään
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE