Kirjoittaja Aihe: M8 korit  (Luettu 1732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
M8 korit
« : 11.04.04 - klo: 10.57 »
Elikkä nyt en ole aivan varma, joten ajattelin varmistaa siis tarvitseeko polttiscrossarissa olla läpi näkyvät ikkunat?

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
M8 korit
« Vastaus #1 : 11.04.04 - klo: 11.39 »
Ei tarvitse olla.

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M8 korit
« Vastaus #2 : 11.04.04 - klo: 13.09 »
Lainaus sääntökirjasta:

3.2.1. KORI

Autoissa on oltava ikkunoita ja korin aukkoja lukuunottamatta läpinäkymätön ja joustava muovikori, jossa ei ole kovia tai teräviä reunoja. Korin on muistutettava esikuvaansa. Tuulilasin on oltava läpinäkyvä, paitsi mikäli esikuvassa ei ole tuulilasia. Korin on peitettävä runko, radiolaitteet, moottori, akut, nopeudensäädin, jne. paitsi korin aukoista tai alareunan alta katsottaessa.

Eli ikkunoista pitää näkyä läpi!
SC10 4x4

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
M8 korit
« Vastaus #3 : 11.04.04 - klo: 13.21 »
Toni: Koskeeko tuo korisääntö kaikkia luokkia? M8 kun ei olla niin tarkkoja juuri siitä esikuvasta, niin käsittääkseni ei tartvitse olla läpinäkyvät ikkunat.
Ei ole mulle ainakaan vielä tultu sanomaan tuosta asiasta.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
M8 korit
« Vastaus #4 : 11.04.04 - klo: 13.27 »
Kyllä minäkin olen asian niin ymmärtänyt, että tuulilasin tulee olla läpinäkyvä myös M-8 krossareissa, kuten muissakin krossiluokissa.
EuroRC / TEK

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
M8 korit
« Vastaus #5 : 11.04.04 - klo: 13.39 »
Kyllä porukoilla on näkynyt noita tummia ikkunoita, ja muidenkin suusta olen kuullut, että ei tarvitse olla m8:ssa läpinäkyvä.

Jos sääntö näin olis, niin luulis, että siitä sanottais, kun värillisistä renkaistakin yms. sanotaan?

Oisko jollain 100% faktaa asiasta?

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M8 korit
« Vastaus #6 : 11.04.04 - klo: 13.48 »
Sääntöjen mukaan crossarinkin etuikkunan (ainakin) tulee olla läpinäkyvä. On sitten eri asia miten katsastusmies tulkitsee sääntöjä.
SC10 4x4

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
M8 korit
« Vastaus #7 : 11.04.04 - klo: 15.40 »
Siis kumpi tässä nyt sitten on oikeassa, koska mulla on HoBaon valmiiksi maalattu kori ja siinä on myös ikkuna kohdat maalattu valkoiseksi.

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
M8 korit
« Vastaus #8 : 11.04.04 - klo: 15.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
Siis kumpi tässä nyt sitten on oikeassa, koska mulla on HoBaon valmiiksi maalattu kori ja siinä on myös ikkuna kohdat maalattu valkoiseksi.

Oikeasta en tämän topicin perusteella osaa sanoa, mutta samalla kopalla viimevuoden kisat ajoin, eikä sanomista tullut.