Kirjoittaja Aihe: Hyvä Kärpät!  (Luettu 2940 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« : 11.04.04 - klo: 19.33 »
Onnea kaikille oululaisille Kärppien 2004 Suomen Mestaruuden johdosta!

Peli oli hieno. Jatkoajalla Kärppien latauksesta näki, että nyt se tulee.

(Kaikkein tärkeintähän oli, että mestaruutta ei voittanut helsinkiläinen eikä turkulainen porukka. Ja kun Ilves tipahti pois, oli Kärpät itse asiassa paras mahdollinen SM-joukke  :wink: )

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #1 : 11.04.04 - klo: 19.38 »
Kärppien play-offien jatkoaika tilasto on suhteellisen murhaava, joten varmasti ansaittu mestaruus.
Ainoa lohtu on, että HIFK tippui mestareiden takia finaalista :)
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #2 : 11.04.04 - klo: 19.49 »
Joo, Onnea vaan Ouluun!

Poissa BoOsTeR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #3 : 11.04.04 - klo: 20.21 »
Olihan tuo kiva käydä tööttäilee TPS kanattajille Raksilassa, vaikka jääkiekko ei muuten juuri kiinnostakkaan. :mrgreen:
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #4 : 11.04.04 - klo: 20.40 »
Parasta niiden voitossa oli se, että koko sirkus ratkesi neljässä finaalipelissä ja yhtään oikeasti hyvää ohjelmaa telkkarista ei peruta jonkun Hockey Night p*skan takia. ;)

Tämä tietysti vain on minun mielipiteeni, mutta en kyllä yhtään häpeä myöntää sitä että SM-liigan ottelut eivät vain ole minun mieleeni, varsinkaan silloin kun niitä näytetään muiden ohjelmien tilalla.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #5 : 11.04.04 - klo: 20.47 »
Oikein!
Itse sain kuulla vasta eilen, mikä mestaruusmatsien tilanne oli, ja että tänään olisi SM katkolla.
Meni ihan nappiin, että tuli katsottua yksi ainoa, mutta juuri se oikea matsi.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #6 : 11.04.04 - klo: 20.55 »
Minulle oli itseasiassa täysin sama kuka sen voitti koska kannatan Ilvestä, Jokereita, HPK:ta ja Bluesia. Joku noista ois saanu olla mestari. Mut ite en noissa finaaleissa käytännössä kannattanu kumpaakaan.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #7 : 11.04.04 - klo: 20.57 »
Mielestäni nämä SM-liiga pelit ovat täysin turhia. Tietysti televisiosta tulee aika roskaa ohjelmaa, mutta ei näitä pelejä pitäisi niiden päälle silti laittaa.
Suomi VS Suomi ja Suomi voittaa - siinä asenteeni SM-liigaan.
Kuukauden päästä se voittaja on jo unohtunut.

(En edes vaivaudu kertomaan mielipiteitäni Liigapörssistä.)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Raiser

  • Jäsen
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #8 : 11.04.04 - klo: 21.35 »
Juu ei se SM-Liiga mitään oikeen merkitse minulle katselen vain maa- ja NHL-otteluita.(Näkyy Canal + niin voi katsoa.)
Duratrax Maximum ST Pro ja HPI Micro.

Poissa BoOsTeR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #9 : 11.04.04 - klo: 22.40 »
No jos SM-liiga ei merkitse mitään. Ihmettelen kyllä todella suuresti, miten sitten NHL VOI kiinnostaa. :wink:
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #10 : 11.04.04 - klo: 23.06 »
Itse asiassa tämä keskustelu on yhtä turha kuin tuo SM-liiga. :roll:
Itseäni ei kiinnosta pätkääkään tuo jääkiekko, mtv3 vois näyttää jääkiekon tilalta vaikka rc-auto kisoja. :mrgreen:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #11 : 11.04.04 - klo: 23.08 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Parasta niiden voitossa oli se, että koko sirkus ratkesi neljässä finaalipelissä ja yhtään oikeasti hyvää ohjelmaa telkkarista ei peruta jonkun Hockey Night p*skan takia. ;)

Tämä tietysti vain on minun mielipiteeni, mutta en kyllä yhtään häpeä myöntää sitä että SM-liigan ottelut eivät vain ole minun mieleeni, varsinkaan silloin kun niitä näytetään muiden ohjelmien tilalla.


No kyllä otti pattiin ku joka toinen päivä salkkareiden tilalle tuli jotain kuppasta lätkää  :shock:
Taas kehissä.. ;)

Poissa 2 fast 4 u

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://khendricksson.1g.fi/kuvat/
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #12 : 11.04.04 - klo: 23.36 »
Onnea kärpille, vaikkakin HIFKi rulaa... no ei ainakaan tepsi tai jokerit voittanu  :lol:

Btw, SM-liiga playoffs on tärkeempää kun mikään muu mikä telkkarista voi tulla!!! :mrgreen:
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #13 : 12.04.04 - klo: 12.14 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Parasta niiden voitossa oli se, että koko sirkus ratkesi neljässä finaalipelissä ja yhtään oikeasti hyvää ohjelmaa telkkarista ei peruta jonkun Hockey Night p*skan takia. ;)

Tämä tietysti vain on minun mielipiteeni, mutta en kyllä yhtään häpeä myöntää sitä että SM-liigan ottelut eivät vain ole minun mieleeni, varsinkaan silloin kun niitä näytetään muiden ohjelmien tilalla.


No kyllä otti pattiin ku joka toinen päivä salkkareiden tilalle tuli jotain kuppasta lätkää  :shock:

Juu... Niin teki  :evil:  !! Suomilätkä on syvältä (ainakin jos kärpät voittaa, no mutta SAIPA voittaa ens kaudella  :mrgreen: !!!)...
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #14 : 12.04.04 - klo: 12.18 »
Saipa tuskin voittaa koskaan mestaruutta jos se jatkaa tätä nykyistä linjaa että vuokraa aina kauden loppupuolella Vladimir Machuldan johonkin huippuseuraan joka voittaa mestaruuden  :wink:

Onnittelut Oulun Kärpille ja Saipan ainoalle kahden (?) mestaruuden miehelle!

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #15 : 13.04.04 - klo: 14.59 »
Pakkohan Kärppiä mestaruudesta on onnitella. Mestaruus on iso asia Pohjois-Suomelle. Tosin ei tullu kyllä itsellä paljon hurrattua, kun satun olemaan vannoutunut TPS-fani... Harmi, ettei RoKi (=Rovaniemen Kiekko) pelaa liigatasolla, vois muuten olla, etten Rovaniemeltä lähtöisin olevana kannustais enää Tepsiä....
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #16 : 13.04.04 - klo: 15.01 »
Mulle ei ole kovin iso asia mutta meijän luokalla on sitäkin isompi. Melkein akikki oli katsomassa pelii ja jos ne ois hävinnyt niin ne ois alkanut itkemään. Täältä ei oo kuin 100km ouluun.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
KÄRPÄT JYRÄÄ!!!!
« Vastaus #17 : 13.04.04 - klo: 19.10 »
Niin mekin käytiin tyyttäämässä turkulaisille.Oulun kaupunki oli ihan jumissa ja porukkaa oli ihan kauheesti liikkeellä yöllä paitsi mä olin
baarista ovimiehenä :cry:  :cry:  :cry:
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #18 : 13.04.04 - klo: 23.53 »
Juu-u.. Autolla ajaminen oli tuskaa.. Lisäksi pätki sytytys niin huhhuh kun meinasi pinna katketa  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa henrikhomppi

  • Jäsen
    • Profiili
Hyvä Kärpät!
« Vastaus #19 : 23.04.04 - klo: 23.40 »
Multakin vähän myöhäiset  :lol:  onnittelut Kärpille
vaikka mä oon kyllä TPS fani ja oisin halunnu et
TPS voittaa...
Salkkarit sum muut hömppä ohjelmat vois kaikki jättää pois ohjelmistosta ja näyttää SM/NHL jäkistä niiden tilalla :mrgreen:
Mut se on vaan mun mielipide...
Iron Maiden