Kirjoittaja Aihe: LOPPUTULOKSET: Six Hours Le Tikkurila - Corr Endurance 18.3.2012  (Luettu 14672 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sahu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tännehän ne vois laittaa...kunhan (Nicke ?) kerkee...

Laitetaas nyt kuitenkin kuvia, joista kyllä tuloksetkin ilmenee....
Kuvissa kaikkea mahdollista, ihmisiä, autoja, yleistä näkymää ym. sekä hyviä, jonkummoisia ja huonoja kuvia.

Ei vaan jaksanu niitä ruveta valkkaileen tai fiksaileen niin täräytin kaikki nettiin :evil:

https://picasaweb.google.com/110833073760469557685/SixHoursLeTikkurilaCorr?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOfR5s6RtMCL1gE&feat=directlink

Linkin aukaisu saattaa kyllä tökkiä(ainakin itsellä tökkii), mutta kyllä sen pitäis toimia, haitanneeko sitte se että siellä on 678 kuvaa samassa kansiossa.

Kiitokset vielä Jerzille putken lainasta....oli aika nasta peli kuvailla...suattaa olla että joutuu vastaavanlaisen joskus hankkimaan :undecided:
« Viimeksi muokattu: 18.03.12 - klo: 21.29 kirjoittanut sahu »
JQ The Car, ALPHA Plus, Xray T3, Durango DEX410v3, DEX210 & DESC210.
NOSRAM, Orion ja Savöx. Spektrum DX3R & Sanwa M11X.

Poissa Fullspeed RC

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Fullspeed RC
LOPPUTULOKSET: Six Hours Le Tikkurila - Corr Endurance 18.3.2012
« Vastaus #1 : 18.03.12 - klo: 21.48 »



Suuret kiitokset kaikille osallistujille hienosta päivästä!

Täältä voi katsella tarkempia tuloksia.
« Viimeksi muokattu: 18.03.12 - klo: 22.10 kirjoittanut PKSRCA Ry »

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Kiitos kerhon puuhamiehille koko talven hauskimmasta kisasta!

Tulokset löytyvät jo myRCM:n verkkosivuilta:

http://www.myrcm.ch/fi/pksrca/20120317_634161/Endurance/index.html
Wacky Stack Racing Team

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Kävi vähän typerästi tulos topicin suhteen, pahoitteluni. Pyydetään että topicit yhdistetään.

Suuret kiitokset kuvista Samille!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Aiheet yhdistetty pyynnöstä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Aiheet yhdistetty pyynnöstä.

Ja nyt odotellaan että saadaan topicit yhdistettyä vielä oikeinpäin  :wink:

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Suuret kiitokset kaikille osallistujille sekä kaikille ketkä auttoivat kisan toteuttamisessa!

Te teitte tästä todella hienon päivän, kuuluu ainakin omalla kohdalla varmasti yhteen parhaimmista rc kokemuksista.

Kisa oli paikoitellen yllättävän tiukkaa, kärkipaikkaakin pidettiin yli 5h hallussa mutta muutama pieni vastoinkäyminen sekä voittajatiimin vauhdin nousu ratkaisi kisan. Hauska pieni fakta tuloksista oli average läpin ero voittajatiimin ja toisen tiimin välillä, 0.096s. Jokainen voi miettiä paljonko eroa olisi tullut 5min hiitin aikana  :wink:

10.5t moottori tuntui todella hyvältä valinnalta tällaiseen kisaan, enkä ainakaan itse keksinyt kisan aikana suurempia puutteita säännöissä. Nyt opittiin paljon uutta, ja seuraavan kerran kun järjestetään vastaavia niin voidaan vielä hieman hioa konseptia. Lähtötapa tulee ainakin muuttumaan oleellisesti, sekä tuomarointiin pitää panostaa useamman tuomarin voimin.


Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo, mahtavat kisat oli! 6h jännitystä! Meidän tiimillä meni paremmin kuin odotettiinkaan eikä mitään ihmeempiä teknisiä murheita tullut. Yks tukivarsi tais katketa ja hexin tappi menivät assosta, losista ei mitään. Ja sähkötkään ei oirehtinu kisan aikana.

Uskon että kun seuraavat tämäntyyliset kisat järjestetään niin tulee kiire ilmoittautua että ehtii mukaan ennenkuin paikat on täynnä!
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olipa mielenkiintoiset kisat. Taistelu kolmospaikasta oli kyllä lopussa tiukka, piti puristaa ihan tosissaan menemään kun kymmenen minuuttia ennen loppua oltiin vielä kierros normipäivää perässä.
Vähän statistiikkaa liitteenä, jalkamitattuna kierros oli 112m eli Team Mazdan autoihin tuli yhteensä noin 121km lisää mittariin.

Kiitos järjestäjille, ja "Mazda" omistajille Rempalle ja Hessulle  :afro:

EDIT:
Päivitetty Sheetti muutama postaus myöhemmin..
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo: 17.36 kirjoittanut -Jari- »
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Aiheet yhdistetty pyynnöstä.

Ja nyt odotellaan että saadaan topicit yhdistettyä vielä oikeinpäin  :wink:

Viestit menevät yhdistettäessa kirjoitusajan mukaiseen järjestykseen, koettakaa elää asian kanssa..

:)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa HLuomanen

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Kiitos kerhon puuhamiehille koko talven hauskimmasta kisasta!

Tulokset löytyvät jo myRCM:n verkkosivuilta:

http://www.myrcm.ch/fi/pksrca/20120317_634161/Endurance/index.html

Irtoaisko systeemeistä kohtuullisella vaivalla tiimikohtaiset listaukset excel-taulukkoina tms.?
Kauhavan UA, Short Course 2WD (SC2-10) harrastelija vuodesta 2010

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Aiheet yhdistetty pyynnöstä.

Ja nyt odotellaan että saadaan topicit yhdistettyä vielä oikeinpäin  :wink:

Viestit menevät yhdistettäessa kirjoitusajan mukaiseen järjestykseen, koettakaa elää asian kanssa..

:)

Siellä on täppä mitä painamalla ei mene  :wink:

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut

Vähän statistiikkaa liitteenä, jalkamitattuna kierros oli 112m eli Team Mazdan autoihin tuli yhteensä noin 121km lisää mittariin.

Mielenkiintoinen taulukko. Siitäkin sai yllättävän hyvän kuvan kisan kulusta; vaihdot, kisaaminen sijoituksista, huoltokohteet jne.

Harmittaa, ettei päässyt katsomaan paikan päälle. Kuulostaa siltä, että seuraava kisa saattaa täyttyä aika nopeasti.

Tulokset mukavasti esillä MyRCM:ssä.  Olisikohan yli tuhannella kierroksella niiden historian pisin tuloslista ;-)
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
ISO, siis todella ISO kiitos Nickelle.

Nicke teki ison työn kisan eteen ja kaikki sujui esimerkillisen hyvin. Toki kuten Nicke itsekin kirjoitti joissain asiossa on hiottavaa, mutta ne oli pikkujuttuja.

Aivan mahtava päivä ja tätä tahtoo lisää. Voisi kuvitella, että omien ajovuorojen välissä voisi levätä ja rauhoittua, mutta psknmarjat - ajaessa sai levätä kun ei tarvinu keskittyä muuhun kuin radan kiertämiseen  :grin:

Pitänee varmaan ottaa omaan piikkiin välillä vähän turhan isoksikin venynyt ero kärkitiimiin. Kaksi kertaa laitoin ponderin huonosti paikoilleen ja toisella kerralla se irtosi kokonaan, toisella kerralla pikainen kierto varikon kautta riitti paikkaamaan tilanteen. Lisäksi vielä kerran jätin laittamatta etukardaanin paikoilleen. Näiden lisäksi ylimääräistä hämmenystä herätti toisen auton sähköjen, lähinnä radioiden mykkyys, joka sitten vain katosi eikä kiusannut tämän jälkeen.

Vähän liian pitkään spektaakkelistit sai ajella ilman ongelmia, tai siltä se ainakin näytti. "Onneksi" heillekin niitä tuli niin saatiin hiukan välimatkaa takaisin ja loppuviimein päästiin kärkeen, tais olla viimeinen tunti menossa.

Kiitos vielä kaikille kilpakumppaneille mukavasta ja erilaisesta kilpailupäivästä.
Old fart

Poissa niemis

  • Moderaattori
    • Profiili

Iso Kiitos järjestäjille!! Ja kanssa kilpailijoille.

Oli tähänmennessä ehdottomasti paras RC kokemus.
Yllätyksenä tuli kuinka vähän ajovuorojen välissä pysty rauhoittumaan ja lepäämään.
Jännitys oli koko kuus tuntia katossa kun kisattiin 3. sijasta, eikä malttanut pysyä poissa radan vierestä.

Toisena yllätyksenä oli miten tasaista teemien välillä oli. Nelkkujen tiheempi akkujenvaihto tarve tasotti hyvin nopeusedun radalla.

Enää ei tarvi kun opetella ajamaan nopeemmin ja varmemmin  :grin:
Ens vuonna podiumille!
Slow is smooth, smooth is fast!

Poissa JiiIii

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tiukka vääntö oli Japanin tehdastiimin kanssa, Samin päivän aikana tulostaulusta ottamat kuvat oli lopulta musertavaa katsottavaa.
Tällä formaatilla saatiin podiumpaikalle oikeuttavaan averageläppiin 0.017s ero  :tongue:
I race what ever the marketing department tells me is fast.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Onko joku jo ehtinyt tehdä johtopäätöksiä ennen kisaa käynnissä olleista spekulaatioista eri vetotavan, kevyt/raskas auto ym. näkökulmien suhteen?
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Onko joku jo ehtinyt tehdä johtopäätöksiä ennen kisaa käynnissä olleista spekulaatioista eri vetotavan, kevyt/raskas auto ym. näkökulmien suhteen?
Kisa voitettiin Durangon nelkulla, kakkoseksi tultiin Kyoshon(?) tuupilla ja kolmanneksi taas nelkulla.

Me vaihdettiin autoa (akkua) 10 - 15 min välein, normaalisti n. 13 min. Varikolta kuultuna tuupit vaihtoi n. 20 min välein. En tiedä oliko yhtään tiimiä liikkeellä yhdellä autolla. Uskoisin, että valtaosa ajoi kahdella autolla ja akun loputtua ponderi vain autosta toiseen.
Old fart

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
http://www.filedropper.com/6hourletikkurilaresults

Tein pikku excelin parissa minuutissa. Katsokaa jos saatte dataa ulos

Juu ei tuosta ihan suoraan saakaan dataa ulos, mutta olkoon siellä
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo: 13.04 kirjoittanut Bigbear »
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Se tuli huomattua että eri moottorien kulkupuolen lisäksi virrankulutuksissa on iso ero. GM:llä noin 15 minuutin vedossa mulle meni akusta noin 3500mah, LRP:llä mulla loppui 5200mah akku kaksi kertaa noin 13 minuutin kohdalla.
Jos jaksais ni vois jalostaa tota mun Exceliä vielä, vois esim. laskea eri ajovuorojen average läppejä, average läppejä / tunti yms.
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Aiheet yhdistetty pyynnöstä.

Ja nyt odotellaan että saadaan topicit yhdistettyä vielä oikeinpäin  :wink:

Viestit menevät yhdistettäessa kirjoitusajan mukaiseen järjestykseen, koettakaa elää asian kanssa..

:)

Siellä on täppä mitä painamalla ei mene  :wink:

No, nyt ne kuitenkin menivät... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Meillä kesti nelkku losissa 6000mah akku parhaimmillaan 19-20 minsaa, mut meni liian riskirajalla ja tiputettiin aikaa vähän. Oisko silti ollu 17minsan vetoja. 2wd assolla meni helposti 20minsaa ja sit vaihettiin ponderi seuraavaan autoon.

Pörssi tiimi tais ajaa hyvin pitkälti yhdellä autolla siinä loppuvaiheessa, aloittivat kyllä kahdella. Ja olikos turun 2wd blitz tiimilla vain yksi auto vai kaksi samannäköistä?

Itse olisin yhen auton ja vapaan moottorivalinnan kannalla, mutta kyllähän tämä näinkin oli pirun hauskaa.
Tulis enempi endurance henkeä, mutta tää on vain mielipide eikä mikään vaatimus / sodanjulistus / näppisrallaus haaste.  :grin:

Voiton ratkaisi käsittääkseni enempi kuskit kuin kalustovalinnat. Samat hurjathan ne on podiumilla ajetaan sit 5 minsaa tai 6 tuntii.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kuinka paljon teknisiä murheita tiimeillä oli? Meillä taisi olla Assossa pari vika, joka piti auton poissa radalta hetken. Losissa ei yhtään.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Meillä kesti nelkku losissa 6000mah akku parhaimmillaan 19-20 minsaa, mut meni liian riskirajalla ja tiputettiin aikaa vähän. Oisko silti ollu 17minsan vetoja. 2wd assolla meni helposti 20minsaa ja sit vaihettiin ponderi seuraavaan autoon.

Pörssi tiimi tais ajaa hyvin pitkälti yhdellä autolla siinä loppuvaiheessa, aloittivat kyllä kahdella. Ja olikos turun 2wd blitz tiimilla vain yksi auto vai kaksi samannäköistä?

Itse olisin yhen auton ja vapaan moottorivalinnan kannalla, mutta kyllähän tämä näinkin oli pirun hauskaa.
Tulis enempi endurance henkeä, mutta tää on vain mielipide eikä mikään vaatimus / sodanjulistus / näppisrallaus haaste.  :grin:

Voiton ratkaisi käsittääkseni enempi kuskit kuin kalustovalinnat. Samat hurjathan ne on podiumilla ajetaan sit 5 minsaa tai 6 tuntii.

Meillä oli varaauto joka oli käytössä reilut 2 ajosessiota. syy miksi otimme sen käyttöön oli
- Raidetangon kiinnitys mutteri oli hävinnyt autosta.
-Servo saveri oli löystynyt
-Rengas irtosi

Oltaisi helposti siis saatu nuo korjattua pois ilman sen suurempaa aika häviötä.

KIITOKSET hienoista kisoista.
Jalat olivat minulta loppu kisapäivän jälkeen.
Minä olin omasta mielestä aika aktiivinen nostaja ja kuin olin siellä nostamassa silmään pisti että yksi joukkue ei vaan tajunnut ajaa niinkuin säännöt ja herrasmiehet ajavat.
Taisivat olla myös ainoa joukkue joka sai stopparin.
Harmittaa kuin ei pidetä kanssa kisailijoita samanarvoisena vaan ohi mennään vaikka miten rymisten.

Seuraavaan kisaan 1 auto ja 3 kuskia ja vapaa kone, siinä hyvät lääkkeet seuraavaan kisaan, ja tälläkin formaatilla oli hauskaa.

Tiim pörssi kuittaa ja kumartaa
Jerzi

PS Hienoin ohitus minkä näin oli Juho Hattusen tekemä. Pöytähyppyrissä kuin tullaan alas sieltä niin Juho ohitti ilmassa edelle olevan ja täytynee sanoa että oli kyllä mallikas suoritus.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
ISO kiitos järjestäjille ja kanssakilpailijoille myös Team "MAZDA:n" puolesta!!

Aivan loistavat skabat ja ehkä kaikkien aikojen makoisin sijoitus!! 6 tuntia ajoa ja vajaa kierros eroa neloseen. Jartsa teki kyllä aivan mahtavan ajon, mies veti koko tiimin best läpin viimeisellä ajovuorolla ja polki kiinni normipäivän ja ohi.

Muutama tekninen murhekin sattui:
-ponderi ei toiminut pariin oteesee(-8 läppiä)
-1 moottori kaput
-1 tukivarsi
-2 kertaa ohjauslinkki irti törmäyksessä

Muuten honkkarit toimi hienosti tuon 121km!


Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Stinde

  • RSRCA
    • Profiili
Kiitokset järjestäjille , hauskaa oli oikein isolla kädellä

LRP Areenan tiimi ajoi tosiaan vain yhdellä autolla ( HPI Blitsi )

Akunvaihtovälinä meillä oli n. 30 minuuttia , jossa ajassa virtaa kului vajaat 5000mAh .
Akun vaihtoon meni keskimäärin ehkä 1,5 minuuttia

"Slowhand" kuskeja vaihdettiin n.10 minuutin välein ja Proo kuskit ajoi sitten hukattua aikaa kiinni pidempään .. toisin sanoen akullisen verran.

Murheita ei meillä juuri ollut, moottorin johto lähti irti jonka vuoksi veto hiipui.. reilu parin minuutin huoltostoppi.
Ainut suurempi korjaus oli ajolinjavirheestä johtunut ohjauspalan hajoaminen.. vajaan 7 minuutin seisahdus.
Eli aika vähällä selvittiin

Lämmöt pysyi kurissa sopivalla välityksellä , eli sillä puolella ei ollut mitään ongelmia.
Vaikka yhdellä autolla/noparilla/moottorilla kuusi tuntia putkeen ajettiinkin.

Aika meni tosi nopeasti, hyvä kun pizzan ehti syödä  :wink:

-Timppa


FG ChallengeLine #26
RS5 T15 #26

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hello,

Mukava kuulla kisojen olleen hyvät. Nyt ehdotankin seuraavaa: otetaan yhtenä torstaina samanlainen kisailta kolme tuntisena, mutta kokeillaanko kaikesta huolimatta seuraavaa:

1 AUTO/ TEAM. Mikäli se hajoaa, niin se korjataan ja sillä selvä. Akunvaihtoon varataan sopivan pituinen aika ja uskotaan ihmisten rehellisyyden riittävän: eli sovittu aika kellotetaan itse.
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo: 14.47 kirjoittanut mamyllyn »

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Hello,

Mukava kuulla kisojen olleen hyvät. Nyt ehdotankin seuraavaa: otetaan yhtenä torstaina samanlainen kisailta kolme tuntisena, mutta kokeillaanko kaikesta huolimatta seuraavaa:

1 AUTO/ TEAM. Mikäli se hajoaa, niin se korjataan ja sillä selvä. Akunvaihtoon varataan sopivan pituinen aika ja uskotaan ihmisten rehellisyyden riittävän: eli sovittu aika kellotetaan itse.
Muuten ihan oiva ajatus, mutta onko reilua varata rata kolmeksi tunniksi pois muiden käytöstä? x kpl 5 min lähtöjä on ihan ok, koska välissä on yleensä reilusti muilla aikaa ajella.

Jos haluatte järjestää 3 h kisan niin ehdottaisin, että se ajettaisiin esim. sunnuntaina tai jonain muuna ei virallisena aukiolo päivänä.

Edit: Ja jatkospekulaatio 3 h kisasta johonkin muualle kuin tähän Six Hours Le Tikkurila - Corr Endurance lopputuloksia käsittelävään ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo: 15.22 kirjoittanut Mikko L »
Old fart

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mazda-kuskien average läpit eri ajokerroille lisätty Sheettiin, average läpeissä on jätetty akunvaihtokierros pois laskuista niin pystyy vertaamaan tiimin jäsenten varsinaista ajovauhtia.

Reijolle meni yksittäisen ajokerran paras average läp 18,083, mentiin tosin jo niin lujaa että tukivarsikin katkesi  :laugh:

LISÄYS:
Huomio omasta parhaan average läpin ajokerrasta joka tuli vikalla ajovuorolla, alkuun oli hirveä attakki päällä että saa kolmospaikan joukkueen kiinni, kun pääsin ohi ja huomasin ettei pysynyt perässä niin aloin ajamaan huomattavasti rauhallisemmin ettei akku varmasti hyydy ennen loppua. Esim. suoralla hölläsin jo ennen sitä lopun vasen-oikee levikettä, ja muutenkin annoin auton rullata vapaasti paljon enemmän, vähän pyöreämmällä linjalla niin ettei vauhti pysähtelisi juurikaan. Silti kierrosajoissa ei tapahtunut lopussa mitään hurjaa notkahdusta.
Munmielestä 10,5 moottori oli just passeli valinta, veikkaan että jollain 8,5 koneella olisin vielä saattanut ajaa about samaa vauhtia, mutta 6,5 olisin todennäköisesti hävinnyt jo enemmän mutkissa kuin mitä sillä suoralla voittaa.
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo: 18.11 kirjoittanut -Jari- »
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pari iphone-laatuista amatööripätkää:

http://youtu.be/JhKGaoSFXC4
http://youtu.be/9kCG1AotdCM


Sami

Eilistä rallia, oli livenny väärään topikkiin.

Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)