Kirjoittaja Aihe: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit  (Luettu 22965 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #60 : 09.05.13 - klo: 21.02 »
Sitten vielä tuosta uudesta jarrukitistä sen verran, että niillä pärjää kyllä kovemmissakin jarrutuksissa. Tehoa on vähintäänkin riittävästi.

Oliko sulla yksi vai kaksi settiä?
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #61 : 09.05.13 - klo: 21.09 »
Sitten vielä tuosta uudesta jarrukitistä sen verran, että niillä pärjää kyllä kovemmissakin jarrutuksissa. Tehoa on vähintäänkin riittävästi.

Oliko sulla yksi vai kaksi settiä?
Kaksi on paikallaan. Takimmainen levy pitää katsoa tarkkaan, että ei ota vauhtipyörään kiinni.
Kaiken kokoista menopeliä

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #62 : 09.05.13 - klo: 21.49 »
Olitko Hyvinkään baanalla ajelemassa. Ajoitko uusillla Grp renkailla? Itse mietin jos menisin Hyvinkään radalle treenaa seuraavan viikonloppuna. Toivottavasti uudet osat ehtisi tulla ennen sitä.  Mä oon kans vaihtanut kardaanien ja vetareiden tappeja. etukardaanin tappi kuluu aikas kovaa vauhtia varmaankin suuren kulman takia. Hudyn tapit sopii hyvin.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #63 : 09.05.13 - klo: 22.02 »
Hyvinkäällä kävin juu eilen. Ajelin viel viime vuoden kumeilla, kun ei vielä raaskinnu noita uusia kokeilla.
Kaiken kokoista menopeliä

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #64 : 21.05.13 - klo: 08.35 »
...ja sitten kun pääsisi vielä radalle  :smiley:, naapureiden "iloksi" tuli vedeltyä jo edes takas pitkinkatua...

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #65 : 21.05.13 - klo: 10.38 »
No jotain samaa ohjauksessa..kuin omassani ja sama mosakin on ei vielä vaan kiinni autossa.
Auto kyllä kulki tattiksella hienosti tällä setupilla.
« Viimeksi muokattu: 21.05.13 - klo: 10.45 kirjoittanut Riku.F »
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #66 : 26.05.13 - klo: 10.32 »
Hyvin pelitti uudet tuunaukset...  öljyjen paksuuksia pitää vielä hakea.




Uusi korikin tuli maalattua, mutta säästetään sitä vielä kisoihin :) Vanha vetten kori on vielä jotenkin "yksiosainen", niin sillä on hyvä treenata.

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #67 : 26.05.13 - klo: 10.37 »
Oliko sulla yksi vai kaksi settiä?
Kaksi on paikallaan. Takimmainen levy pitää katsoa tarkkaan, että ei ota vauhtipyörään kiinni.

Otin pois taaemman jarrulevy kokonaan, kun jarrupöly sotkee koneen ja kytkimen. Eilen kävin testimässä ja hyvin jaksoi jarrutella yhdelläkin jarrulevypaketilla.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #68 : 27.05.13 - klo: 09.28 »
Vähän aluksi ihmettelin noit vaihteiston päälle nostettuja jäykkäreitä.. mutta tarkemmin pohjasta otettua kuvaa katsottuani asia selvisi :laugh:  Onkos sulla muuten alumiiniset vai orkkis vaihteisto pukit?
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #69 : 03.03.14 - klo: 01.44 »
Jotenkin tutun näköinen alusta.. http://ofna.com/gtv2.php
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #70 : 03.03.14 - klo: 02.24 »
Tässä minun raaseri:
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

meritane

  • Vieras
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #71 : 03.03.14 - klo: 09.27 »
Moro!

Siulla oli noissa etutukivarsissa vahvikkeena hiilikuitua, mistä olet hankkinut sitä? Itse tarvitsisin pienen hiilikuitupalan kun olen ajatellut vahvistaa tuuppikrossin tukivarsia samalla tavalla kuin gt-autossasi.

Ja millä työkaluilla tuo hiilikuitulevyn työstäminen jotta saa hyvän ja tasaisen jäljen?

Seurakaveri oli hankkinut multikopterit-verkkokaupasta palan edullista hiilikuitulevyä http://multikopterit.mycashflow.fi/category/36/2-mm mutta se ei ollut samanlaista kuin rc-autoissa käytetään. Siinä oli nuo hiilikuituruudut huomattavasti isompia.

Seurakaverini ottamassa kuvassa näkee selvästi eron...
« Viimeksi muokattu: 03.03.14 - klo: 09.51 kirjoittanut meritane »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #72 : 03.03.14 - klo: 11.24 »
dremel katkaisu- ja hiomalaikat toimii hyvin. hirveesti ei kannata hengitellä pölyä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #73 : 03.03.14 - klo: 13.29 »
Rikulla hieno raaseri kyl!  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #74 : 03.03.14 - klo: 19.04 »
Kiitos!  Vaihdelaatikon välityksiin teen muutoksia, joko itse modaamalla evolvan ja orkkis lodjun osia yhteen tai kaupasta tilaamalla. Tämä siksi että todella upeasti toiminut WERKS B5saa jäädä eläkkeelle(tulee ehkä vähän ikäövä) :cry: .Ja Voimaa tulee toimittamaan Novarossin NN21R7. Nova kun kiertää n. 5000 r/min enemmän.  Ja huippu nopeutta ei tarvita lisää. Vaan tehoa oikealle alueelle.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa valtsu99

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« Vastaus #76 : 01.05.14 - klo: 15.58 »
Anssin auto sai uuden kodin :azn:. Nyt tarttis vaan laittaa tuo ajokuntoon.
EuroRC -Turku fb.com/eurorcturku