Kirjoittaja Aihe: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)  (Luettu 4865 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Savager

  • Tulokas
    • Profiili
Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« : 24.03.12 - klo: 21.43 »
Morjens!

Olen 29-vuotias RC-harrastaja Turusta. Olen ajellut yksin nyt muutaman vuoden ja ajattelin et olis kiva tutustua muihinkin harrastajiin ja tietty ajella yhdessä. Mulla on Savage Nosramin RS.30 Monster motilla ja pakilla, servot on vaihdettu ja autoa on muutenkin modailtu jonkin verran. Radiona toimii Spektrumin DX3S. Olen ajatellut laajentaa driftaukseen mut se on vielä kehitteillä. Yks ongelma on se että mulla ei ole oikean auton ajokorttia joten liikkuminen paikasta toiseen on vähän vaikeaa.
Jos joku muukin on kyllästynyt ajelemaan yksin, laittakaa viestiä tulemaan!
[HPI Savage X Nosram RS.30 motilla] [LRP S10 Blast SC harjattomalla tekniikalla] [Spektrum DX3S radio]

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #1 : 25.03.12 - klo: 00.06 »
Terve.

Missä päin turkua herra majailee/ajelee? Ite kurvaan harjattomalla slässillä ja on kortti ja autokin, ja mikä parasta en käy töissä :grin: ainoa haitta on emännän työvuorot, mikä tarkoittaa sitä että oon vapaa aina kun eukko on töissä.

Itteeki ruvennu hiukan kyllästyttään toi ratille puhuminen, onhan mulla aina kakarat matkassa 3kpl, muttei niistä mitään järkevää ulos tule :laugh:

Asun maariassa (jäkärlässä) mutta liikun ripeästi paikasta toiseen, ja ikää karttuu pikapuoliin 28.

Käytettävissä olen ensiviikolla ma-ti 7-15 ke 7-13 la 13-21 ja su 7-15 :grin: :grin:

Navigaattori ei toimi, eli jos treffataan ni sen täytyy olla joku selkee paikka mistä noukin kyytiin :cheesy:
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa Savager

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #2 : 26.03.12 - klo: 20.09 »
No Tervehdys!

Täällä Vasaramäessä mä majailen, ja ajelen. Tääl on pari aika hyvää mestaa ajaa, esim. toi Kupittaan Dirt-rata ja tässä lähellä oleva soramonttu. Kun lähtis noi lumet vaan niin pääsis rässimään, sohjossa ei oo kivaa jurnuttaa. Oon nyt ollut ajamatta vähän aikaa, saa nähdä lähteekö auto käyntiin enää... :D Nähdään ihmeessä joku päivä kun sulla on aikaa, mulla on reilusti vapaata aikaa käytössäni. Tosi kiva kun vastasit, olis mahtavaa päästä ajelemaan! Laita viestiä osoitteeseen rahmansapala@gmail.com niin sovitaan jotain!
[HPI Savage X Nosram RS.30 motilla] [LRP S10 Blast SC harjattomalla tekniikalla] [Spektrum DX3S radio]

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #3 : 28.03.12 - klo: 13.27 »
Hei savager tarkoitatko tuolla kupittaan drifti radalla sitä vanhaa liikkennepuistoa? Itse asustelen naantalin seudulla mutta turkuun tuleminen ei ole ongelma
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa Savager

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #4 : 28.03.12 - klo: 17.58 »
Heipähei JanneKoskinen!

En tarkoittanut liikennepuistoa vaan sitä Dirt rataa joka on Kupittaalla, Hippoksentiellä. Siellä on myös Velodromi ja Skateparkki. Tiedän pari muutakin hyvää mestaa. Yksi kaveri löytyi jo, mutta lisää kaivataan, olis kiva tavata muita polttisharrastajiakin. :) Perustetaan vaikka kerho jos tarpeeksi porukkaa löytyy. Joten, jos luet tätä ja kaipaat ajeluseuraa niin ei muuta kun viestiä tulemaan osoitteeseen rahmansapala@gmail.com niin sovitaan jotain. :) Tämä koskee kaikkia jotka tätä lukevat, porukkaa ei oo ikinä liikaa ja olis aivan mahtavaa päästä hyvällä jengillä harrastamaan! :)
[HPI Savage X Nosram RS.30 motilla] [LRP S10 Blast SC harjattomalla tekniikalla] [Spektrum DX3S radio]

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #5 : 29.03.12 - klo: 22.45 »
Jep, messiin vaan.

Kävin tänään tsekkaamassa ton dirtin, ja oli täysin ajokunnossa. Täytyy ottaa varmuuden vuoksi lapakumit matkaan, ku rupee olemaan noi vakiot aika sileet.

Näillä näkymin LA 31.3 klo 13 jälkeen siellä. Nyt vaan pidetään munista kiinni ettei sitä lunta sada, ainakaan hirveesti, en jaksa enää laittaa ketjuja alle.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa Savager

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #6 : 30.03.12 - klo: 15.05 »
Morse!

Hyvä homma Lätty, piti itekin käydä tsekkaamassa mis kunnossa se on, mut en sit ikinä päässyt sinne asti. Foreca ainakin lupaa huomiselle ihan jees keliä (http://www.foreca.fi/Finland/Turku/details/20120331), sitä perhanan lunta voi vähän tulla mut toivotaan et ei. :) Odotan innolla et pääsee raastamaan sepeliä taas pitkästä aikaa! :) Huomiseen!
[HPI Savage X Nosram RS.30 motilla] [LRP S10 Blast SC harjattomalla tekniikalla] [Spektrum DX3S radio]

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #7 : 31.03.12 - klo: 10.01 »
Sittenkin 14-15 välistä lähtien.
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #8 : 31.03.12 - klo: 10.26 »
Jos omistaa esim Slashin, niin kannattaa tulla kerhoiltoina tutustumaan jyrkkälän rataan ja porukkaan. Kesällä vedetään SC autoilla leikkimielistä kisaakin tiistaisin. Eli siis kerhokisat tiistaisin ainakin 8.5 alkaen. Seuraan liittyminen maksaa muutaman kympin ja saa ajaa niin paljon kuin sielu sietää radalla. Lisäksi talvella ajellaan sitten LRP-Areenalla.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #9 : 31.03.12 - klo: 13.27 »
Vähän ajatellu tota liittymistä, sitten kun vielä olis lapsenvahtipalvelu ni kaikki olis oolrait. Tänään saan luultavasti 2/3 hetkeksi pois jaloista ni ei tarvii niin revetä joka suuntaan ja äänihuulet pysyy suht. kunnossa :grin:
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa racersrcshop

  • Veteraani
    • Profiili
    • RacersRCshop
Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #10 : 31.03.12 - klo: 21.12 »
Mulla ainakin oma mukula (8v tyttö) saa juoksennella siellä ympäristössä ja saattaa olla että siellä muitakin on. Ja sitten on tietysti paratiisin(Jyrkkälän) lapset jotka siellä ihmettelee. Riippuu tietysti lastesi iästä että onko järkeä ottaa mukaan.

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #11 : 31.03.12 - klo: 21.15 »
5,3 ja 1vuotiaat, ja kohta taas yksi lisää :undecided:
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #12 : 01.04.12 - klo: 01.10 »
Jos omistaa esim Slashin, niin kannattaa tulla kerhoiltoina tutustumaan jyrkkälän rataan ja porukkaan. Kesällä vedetään SC autoilla leikkimielistä kisaakin tiistaisin. Eli siis kerhokisat tiistaisin ainakin 8.5 alkaen. Seuraan liittyminen maksaa muutaman kympin ja saa ajaa niin paljon kuin sielu sietää radalla. Lisäksi talvella ajellaan sitten LRP-Areenalla.
Hyvä tietää että tuolla radalla on vielä toimintaa, ettei ole jäämässä suikkilantien laajennuksen alle? kävin siellä pari päivää sitten katsastamassa ja aika hylätyltä vielä näytti. Seinässä oli pari nettiosoitetta, mutta toinen ei ollut enää käytössä ja TUA:n rc sivut muuten vain toimimattomia.

Olisiko jotain karttalinkkiä tuohon Kupittaan Dirt-rataan? hiukan sielläpäin kuitenkin liikkunut eikä ole koskaan pistänyt silmään.

Niin täällä kaksi hyvin innokasta harrastajaa 7 ja 33v :) hpi Blitz hankittu tällä viikolla.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #13 : 01.04.12 - klo: 09.21 »
Jyrkkälän rata on juuri jyrätty ja on kyllä ajokunnossa kunhan on kuiva. Jos pääsiäisenä on hyvät kelit, niin olen aika varma että siellä on säpinää. Tosiaan viralliset kerhokisapäivät on joka toinen tiistai, ja lauantaisin siellä on hyvillä keleillä melko varmasti porukkaa. Itsellä on avain myös korokkeeseen. Kannattaa myös liittyä Turun alueen rata-asioita yms käsittelevään foorumiin jossa tiedotetaan asioista ja on myös nimenhuuto koska ollaan menossa radalle.

http://area57.lehtojarvi.net/index.php

Tosiaan kesällä varmasti ajetaan leikkimielistä kerhokisaa johon ensikertalaiset ovat enemmän kuin tervetulleita ja järjestämme myös muutaman isomman kisan joihin rohkeasti vaan. Se on hauskaa. Osaavissa käsissä vakio Slashkin voi olla voittava auto, se nähtiin talvella  :wink:
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #14 : 01.04.12 - klo: 09.58 »
Tommonen löyty googlella riippuen Jyrkkälän PA-rataan:

"– Pienoisautoradalle, joka on ollut Aunelan kentän vieressä vuokralla, on kaavassa osoitettu oma alue. Muuten noudatetaan pääasiassa voimassa olevaa kaavaa, Hovi kertoo."

Onko siis "osoitettu alue" sama kuin nykyinen paikka?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #15 : 01.04.12 - klo: 21.58 »
Ei pitäisi haitata hirveästi radan toimintaa tuo tien levennys. Onhan siinä radan ja nykyisen tien välissä ihan hyvä väli. Näin minulle kerrottiin.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #16 : 01.04.12 - klo: 22.37 »
Eli siitä voisi tulkita että osoitettu alue tarkoittaa nykyistä paikka? Hyvä niin!
Radan siirtäminen ei ole pikkuprojekti kuten vantaalaiset varmastikin tietävät
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Savager

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ajokavereita Turusta tai lähimaastosta :)
« Vastaus #17 : 08.04.12 - klo: 12.53 »
Tervehdys vaan kaikille!

Eksyttiin vähän alkuperäisestä aiheesta, eli ajokavereiden etsinnästä. Kaikki jotka haluaa mukaan joukkoon voi laittaa messua joko tänne tai sit rahmansapala@gmail.com. Olis kiva saada joku pieni (tai miksei isompikin) porukka kasaan. :) Joten viestejä vaan tulemaan!

Btw. tuli hommattua ton Savagen lisäksi 1/10 LRP:n Short Course Truck:i, nyt pitäis vaan saada se muunnettua harjattomaks, osat on jo ostettu. Saan varmaan huomenna sen kasaan. :)

Ei mulla muuta tällä kertaa, hyvää kevättä vaan kaikille!
[HPI Savage X Nosram RS.30 motilla] [LRP S10 Blast SC harjattomalla tekniikalla] [Spektrum DX3S radio]