Kirjoittaja Aihe: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?  (Luettu 6066 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Eli löytyykö Mänttä-Vilppula-Ruovesi-Keuruu-Jämsä alueelta tai lähiseudulta harrastajia? Missä käytte ajelemassa ja milloin ja silleen. Yksin ei oo niin kauheen kiva pärräillä pitemmän päälle... Hallissa on kai rata ja siellä jotkut käy ajelemassa, mutta rata ei kai ole mikään huippu ja mitään vakituisia ajoaikoja ei kai ole?

Ilmoittakaa itsestänne! Sovitellaan ajoaikoja yksiin ja suunnitellaan vaikka rataa johonkin!

Itselläni on Kyosho Ultima ST GP, eli polttis stadium trucki, mutta hauskanpitomielessä ei varmaan ole väliä mitä autoja muilla on, kunhan nyt buggyjä, truckeja tai monstereita että sopii samantyyppinen maasto kaikille;)
Traxxas Slash 4x4

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #1 : 14.04.04 - klo: 14.42 »
oon virroilta mistä päi ite oot oon aatallu samaa et pitää saaho kunno crossi rata jonnekki mul on sähkis zaboon
zaboon sen olla pitää

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #2 : 14.04.04 - klo: 14.54 »
Pälkäneen soramontulle  tehään kai ens kesänä talkoovoimin joku pikkurata. Mää oon Kangasalta. Onko muita Kangasalalaisia

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #3 : 14.04.04 - klo: 15.03 »
Vilppulasta olen siis itse. Pienten matkojen ajelu silloin tällöin ei ole ongelma, mutta Virrat alkaa jo olla vähän kaukana. Kun ei tuu ees alkukodissa lähettyä käymään kovin usein, niin mitenkähän sitten ajelemaan... ;)
Traxxas Slash 4x4

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #4 : 14.04.04 - klo: 15.30 »
mietin et jonnekki molempien lähellä olevaan hiekka monttuun voitas tehä rata jos vaikka 50km pästä molemmista nii ei oo iha kauheeta ajaa nii pitkä matka vaimitä oot mieltä ku meil on jotai 100km matkaa toisist nii puol välii sitä vois tehä rada ja käytäs kerra viikos ajaa siel kyl jon ku maa omistaja an taa meille luva tehä hiekka monttuu rada
 :mrgreen:
zaboon sen olla pitää

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #5 : 14.04.04 - klo: 15.36 »
joo unohda tuo eskö nen meilt onki 30km jyväskylää :oops:  et ei kauhee kaukana kui vanha oot
zaboon sen olla pitää

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #6 : 14.04.04 - klo: 15.40 »
oho noloo :oops:  siis meiltä on vilppulaan n.30km :oops:
zaboon sen olla pitää

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #7 : 14.04.04 - klo: 15.46 »
Zaboon! Olisiko mitään mahdollisuutta, että panostaisit tuohon viestisi asuun, sekä voisit käyttää edit-ominaisuutta? Rasittavaa lukea rivin juttuja, joista puuttuu kaikki mahdollinen ja täyttä virhettä, jota paikkaillaan sitten seuraavassa viestissä. Esikatselu-painike on tuossa lähetyksen vieressä.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #8 : 14.04.04 - klo: 15.47 »
Eli sä olet tosta jostain Kotalan-Pohjaslahden paikkeilta?

No mä olen jo vähän "yli-ikänen" leikkimään pikkuautoilla, 25v ;)
Traxxas Slash 4x4

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #9 : 14.04.04 - klo: 15.49 »
ZaBooN tulee: Koska et näytä huomioivan millään tavoin minun lähettämiäni yksityisviestejä koskien viestiesi ulkoasua, niin kehoitan sinua nyt tässä viestiketjussa julkisesti panostamaan viestiesi oikeinkirjoitukseen. Forumin säännöt löytyvät täältä ja toivon että jatkossa kirjoitat viestisi näiden sääntöjen mukaisesti, eli käyttäen välimerkkejä ja isoja alkukirjaimia lauseissa.

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #10 : 14.04.04 - klo: 15.52 »
No joo. mä oon 12w et vähä ikä eroo
zaboon sen olla pitää

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #11 : 14.04.04 - klo: 16.13 »
Mitäköhän se copter äsken sanoi...

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #12 : 14.04.04 - klo: 16.41 »
Mitä väliä iällä o?? :?  Vaikka oisit 8v voisit lukee sääntöjä ja toimia niitten mukaan. En määkään mikään pro oo vaikka oon sua muutaman vuoden vanhempi, joten vaikka ikäsi olisi mikä nii kaikki uudet käyttäjät on samalla viivalla. Se on taas eri asia kuunteleeko vai sooloileeko.

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #13 : 12.01.10 - klo: 20.31 »
Nostetaas wanha aihe takas pintaan, kun tuli laitettua taas rc-auto tilaukseen (Traxxas Slash 4x4). Eli missäs tässä Mänttä-Vilppulan lähistöllä ois tollaselle sopivia ratoja (sekä sisä, että ulko)? Tai onko tässä lähialueella ylipäätään muita harrastajia, vois porukalla käydä sudittelemassa jossain...
Traxxas Slash 4x4

Poissa hallipatsui

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #14 : 12.01.10 - klo: 22.32 »
Itse olen Virroilta ja olen myös miettinyt samaa asiaa kun katsoo tuota suomen kaikki rc radat sillä yhellä kartalla, niin tällä kohtaa suomea on iso aukko.
Eli Virroilta on N. 100km Lapuan radalle, 120km Tampereen radalle, 130km Jyväskylän radalle.
Kaikki ovat yli 100km etäisyydellä.
PRCA eli Pirkanmaan RC Autoilijathan meinasivat tehdä radan Virtain jokkisradan läheisyyteen, mutta eivät saaneet savea paikalle, että rata olisi edennyt.
Itse toivoisin juuri jonkin näköistä rataa tähän pohjois pirkanmaan aluellee, ettei tarvitsisi aina lähteä 100km päähän jos haluaa radalla ajella, ettei yksin pihassa tarvitse suditella.
Ja sitten vasta päähän ottaakin jos ensimmäisellä akulla hajoaa joku osa jota ei ole sattumoisin mukana tai ei ole edes hankittu, ajot loppuu siihen ja tuli sitten ajettu parisataa kilometriä turhaa, (mukavaa nyky bensan hinnoilla).
Hobao Hyper 8,5 Pro
Team Academy SBV2 Pro Carbon Team Academy GV2 Pro

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #15 : 12.01.10 - klo: 23.02 »
Mäntästä löytyy muutama enemmän tai vähemmän aktiivinen harrastaja. Itseni ja poikieni lisäksi tutuistani neljällä on kalustoa. Ikähaarukka on ala-aste ikäisistä yli 40v. asti.

Haapamäellä oli viime talvena sisärata 1/16-1/18 autoille, tosin ei ole tietoa onko enää. Hallissa olevaa rataa joku porukka ilmeisesti yrittää kunnostaa.

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #16 : 13.01.10 - klo: 05.28 »
Itse olen Virroilta ja olen myös miettinyt samaa asiaa kun katsoo tuota suomen kaikki rc radat sillä yhellä kartalla, niin tällä kohtaa suomea on iso aukko.
Eli Virroilta on N. 100km Lapuan radalle, 120km Tampereen radalle, 130km Jyväskylän radalle.
Kaikki ovat yli 100km etäisyydellä.
PRCA eli Pirkanmaan RC Autoilijathan meinasivat tehdä radan Virtain jokkisradan läheisyyteen, mutta eivät saaneet savea paikalle, että rata olisi edennyt.
Itse toivoisin juuri jonkin näköistä rataa tähän pohjois pirkanmaan aluellee, ettei tarvitsisi aina lähteä 100km päähän jos haluaa radalla ajella, ettei yksin pihassa tarvitse suditella.
Ja sitten vasta päähän ottaakin jos ensimmäisellä akulla hajoaa joku osa jota ei ole sattumoisin mukana tai ei ole edes hankittu, ajot loppuu siihen ja tuli sitten ajettu parisataa kilometriä turhaa, (mukavaa nyky bensan hinnoilla).

No, niin, no, mua se ei kauheesti jeesais nykytilanteeseen nähden, jos Virroille tulis rata. Virroille 70km, Tampereelle 90km, että ei niin kauheesti eroa. Toki sitten ois vaihtelua.
Traxxas Slash 4x4

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #17 : 13.01.10 - klo: 05.29 »
Mäntästä löytyy muutama enemmän tai vähemmän aktiivinen harrastaja. Itseni ja poikieni lisäksi tutuistani neljällä on kalustoa. Ikähaarukka on ala-aste ikäisistä yli 40v. asti.

Haapamäellä oli viime talvena sisärata 1/16-1/18 autoille, tosin ei ole tietoa onko enää. Hallissa olevaa rataa joku porukka ilmeisesti yrittää kunnostaa.

No tuosta haapamäen radasta ei juuri tuollaisen 1/10 SC-auton kanssa ole iloa;) Onkos Mänttäläisillä minkä luokan autoja? Monstereita, krossareita, turisteja? Polttis vaiko sähkö?
Traxxas Slash 4x4

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #18 : 13.01.10 - klo: 12.39 »
Niin ja tuosta Hallin radasta piti kysyä, että koskahan siellä on viimeksi ajettu? -04 kesällä, kun kävin siellä katsomassa, rata oli ainakin aika heikossa hapessa. Mopopojat rällänneet radan p*skaksi yms. kivaa... Mä voisin olla valmis lähtemään tuonne Halliin talkoisiin, kun ei lähempänäkään taida rataa olla.
Traxxas Slash 4x4

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #19 : 13.01.10 - klo: 19.34 »
Autoja taitaa olla joka lähtöön ja kokoluokissa 1/18-1/5. Meiltä löytyy 1/5 baja 5b SS, HongNorin SCrt10 ja Crt.5e, pari crawleria, 1/18 Asso ja jne...

Nitroautoja löytyy ainakin yhdeltä tutultani, ..itse myin pois kaikki pari vuotta sit.

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #20 : 15.01.10 - klo: 20.23 »
Pälkäneen soramontulle  tehään kai ens kesänä talkoovoimin joku pikkurata. Mää oon Kangasalta. Onko muita Kangasalalaisia
jos tuo on totta niin olen mukana tai sitten en jos saadaan täältä valkeakoskelita ratapaikka mikä on hyvin toden näköistä.
Ny muuten hajos joku :D

Poissa hallipatsui

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #21 : 15.01.10 - klo: 21.06 »
Veikkaan, että tuo rata on jo tehty jos oli tekeille.
Sillä viesti on vuodelta 2004. :wink:
Hobao Hyper 8,5 Pro
Team Academy SBV2 Pro Carbon Team Academy GV2 Pro

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pohjoisen pirkanmaan ja läntisen keskisuomen harrastajat?
« Vastaus #22 : 15.01.10 - klo: 21.53 »
Veikkaan, että tuo rata on jo tehty jos oli tekeille.
Sillä viesti on vuodelta 2004. :wink:
:grin: :grin: enpäs huomannut
Ny muuten hajos joku :D