Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Apex Modelssista  (Luettu 2519 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miizku

  • Tulokas
    • Profiili
Kokemuksia Apex Modelssista
« : 09.04.12 - klo: 10.00 »
Elikkä olisko kenelläkään kokemuksia Apexista esim. luotettavuutta ja paljon on posti kulut

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemuksia Apex Modelssista
« Vastaus #1 : 09.04.12 - klo: 11.50 »
Kato suoraan modelsport.co.uk - sivut - on niin paljon jo selkeämmät, ettei jaksa edes tutustua enempää noihin otsikon sivuihin - samasta maasta samaa kamaa samoilla hinnoilla ( n. suurinpiitein.. ).

Modelsportista postikulut itellä tilatessani kaksi sähkömoottoria oli 5 puntaa ( kvg:stä löytyy valuuttakonverttereita.. )

Apexissa ainakin Kyoshon Fazer EP oli kolmekymppiä kalliimpi kuin Jumbon K-kaupassa... ettei siellä ulkomailla kaikki lähtökohtaisesti ole halvempaa..
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa lamppu8

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemuksia Apex Modelssista
« Vastaus #2 : 19.04.12 - klo: 08.51 »
Tilatessa kannattaa huomioida, että vaikka joidenkin tuotteiden kohdalla lukeekin "Out of stock" tai "Coming soon", niin se ei tarkoita, että niitäkään tavaroita olisi välttämättä varastossa joiden kohdalla ei tuollaista merkintää ole.
Siitä pisteet, että tilauksen peruuttaminen ja rahojen palautus sujui nopeasti.

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemuksia Apex Modelssista
« Vastaus #3 : 19.04.12 - klo: 13.06 »
Tilatessa kannattaa huomioida, että vaikka joidenkin tuotteiden kohdalla lukeekin "Out of stock" tai "Coming soon", niin se ei tarkoita, että niitäkään tavaroita olisi välttämättä varastossa joiden kohdalla ei tuollaista merkintää ole.
Siitä pisteet, että tilauksen peruuttaminen ja rahojen palautus sujui nopeasti.

Samansuuntaisia kokemuksia. Varastosaldoon ei kannata luottaa, varsinkaan jos roinalla on kiire. Yhden radion tilasin, kun muualta oli loppu, mutta Apexilla tarjolla ja vielä kohtuu hintaankin. No viikko siinä meni, että saivat kamaa oikeasti hyllyyn ja mankan postiin. Vastasivat toki sähköpostikyselyyn aikailematta.

Tiedä sitten, onko kovin yleinenkin brittiläinen tapa toimia, kun mulla on Modelsportistakin  pari vastaavaa kokemusta. Sieltä tosin tilauksia useampi takana.

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Kokemuksia Apex Modelssista
« Vastaus #4 : 09.12.12 - klo: 22.54 »
Itse olen tilannut kolme kertaa Apexista, ja nyt jo toista kertaa on sama tilanne että heidän mukaansa lähetetty paketti tekee kuukauden tai yli matkaa UK:sta. Joko minulle on erittäin huonoa tuuria, tai sitten kyseisen firman toimitusvarmuudessa on oikeasti puutteita.
Wacky Stack Racing Team

Poissa FLANA64

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kokemuksia Apex Modelssista
« Vastaus #5 : 10.12.12 - klo: 12.44 »
Tilasin kerran pienen setin Hong Nor osia. Visalasku tuli, mutta osia ei näkynyt missään. Soitin sille kauppiaalle. Ei kuulemma pidä enää Hong Nor osia hyllyssä. Sanoi, että osat on tulossa. Sain osat vihdoin ja viimein noin 6-viikon odottelun jälkeen. En ole tilannut toista kertaa.