Kirjoittaja Aihe: Team-C Racing TS4 Short course 4x4  (Luettu 91754 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #60 : 27.01.13 - klo: 12.35 »
Jotenkin näyttää että mun kommentit puuttuu välistä.  :roll:

Eli EuroRC toimii maahantuojana ja itse toimin jälleenmyyjänä.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #62 : 02.02.13 - klo: 08.33 »
Moro!
Nyt on auto saatu lopulta kasaan ja vielä löytyy onneksi yksi akkukin millä voi ottaa tyypit.
Joitakin ruuveja olen korvannut Xray:n vastaavilla.
Oikeastaan ekat testit otettu jo paikallaan kaasutellessa ja silloin ainakin kaikki toimi niin kuin pitikin,jos tänään kokeilisi sitten ihan vauhdin kera  :grin:

Voin kyllä ainakin sen puolesta jo suositella autoa,että tämä on tosi nopea purkaa. Jo ihan,että pääsee etu/takadiffiin käsiksi,niin kestää sen pari minuuttia ja yhteensä ehkä sen 5-10min. (jos sitäkään)

Ilmeisesti itekki laitoin ne palikat mitkä on monilla menny sekasin,niin väärin päin,mutta en jaksa ainakaan vielä ruveta kattoon uudelleen niitä,kun se palikka mikä tulee sinne "tuennaksi" takapuskurin ja rungon väliin jäi pois ja yksi ruuvi rispaa,niin siksi lähinnä ei just nyt. Mutta sitten kun saa taas inspiraatiota...  :azn:

Kuvat :







Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #63 : 02.02.13 - klo: 19.45 »
Ekan ajon jälkeen olen tyytyväinen,vaikka en ajanutkaan,kuin vähän aikaa ja pakilla.

Eli nyt plussat ja miinukset ja vertailut ekan ajon ja kasauksen jäljiltä:

+Sähköt saa nopeasti irti
+Todella nopea purkaa
+Akun paikka oli alkuun aika vieras,mutta aika järkevä loppujen lopuksi ainakin pötköakuille
+Laadukkaat osat = napsahtaa helposti paikoilleen (mitään ei tarvinnut viilata)
+Akun vieressä ("peräpuolella") vielä aika paljon tilaa

 
-Ruuvien laatu (osa korvattu toisen valmistajan ruuveilla)
-Takaiskaritorni kiinnikkeineen löystynyt ajossa = perä heiluu (oma moka)

Huomioitavaa (ei kuulu plussiin eikä miinuksiin)

Etu/taka iskaritornin kanssa tarkkana,että menee oikeaan päähän.
Tarkista,että voimansiirto pyörii kokoajan sulavasti,koska diffi boksin kansi saattaa mennä nopeasti liian tiukalle tai myös keksidiffin suoja voi mennä nopeasti aika naftiksi.

Jotain taisi unohtua,mutta jätetään ne sitten tulevaisuuuteen  :grin:

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #64 : 03.02.13 - klo: 17.08 »
Mikä näissä autoissa oikeen on! Ei ongelmatonta päivää oo olemassakaan...

Sain diffit toisin päin ym.ym. ja sen mitä kerkesin kokeilla,niin vetää edelleenkin taaksepäin  :shocked:

Ja sen samantien katkas takaa vedot  :angry:

EDIT: Niin tosiaan pahinta on se,että oon ainakin neljä kertaa aukassu diffit ja en ole edes puolta akullista ajanut. Hyvä puoli on se,että ne diffit eivät ole niin hankalassa paikassa ku Assossa.
« Viimeksi muokattu: 03.02.13 - klo: 17.14 kirjoittanut Joo »

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #65 : 03.02.13 - klo: 17.27 »
Mikä näissä autoissa oikeen on! Ei ongelmatonta päivää oo olemassakaan...

Sain diffit toisin päin ym.ym. ja sen mitä kerkesin kokeilla,niin vetää edelleenkin taaksepäin  :shocked:

Ja sen samantien katkas takaa vedot  :angry:

EDIT: Niin tosiaan pahinta on se,että oon ainakin neljä kertaa aukassu diffit ja en ole edes puolta akullista ajanut. Hyvä puoli on se,että ne diffit eivät ole niin hankalassa paikassa ku Assossa.

Laita diffit niinkuin manuaali ohjeistaa, sit ne on oikein. :) Jos on epävarma voi vielä tarkistaa suunnan kun ne on auki että pyörii oikein :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #66 : 03.02.13 - klo: 20.07 »
Siis eikö Joo:lla ollut ongelmana, että auto kulki pakilla täysiä ja eteen vajaateholla. Nyt kun diffit kääntää ympäri eikä tee muita muutoksia, kulkee auto kaasulla taaksepäin hiljaa ja pakilla eteenpäin täysiä.  Nyt ohjaimesta throttle reverse päälle ja kaikki on nunnossa? Näin siis loogisesti päätellen ja muistelen itse myös näin korjanneeni vastaavan ongelman omasta TS4:ni...

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #67 : 04.02.13 - klo: 19.32 »
MLA:lle kiitokset! Meinaan nyt se toimii,niinku pitääkin,eli sain tuolla diffien kääntämisellä ja throttle reversillä kulkemaan kaasulla eteen ja pakilla taaksepäin.

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #68 : 06.02.13 - klo: 13.48 »
Ajoin itse viimekesänä TS4:lla ja autosta jäi sen verran hyvä vaikutelma, että päädyin ostamaan uuden vastaavan vanhan auton päädyttyä harrastajakollegalle käyttöön.

Positiivisesti olen yllättynyt siitä, että materiaaleissa on havaittavissa materiaaliparannuksia, sekä aikasemmin tässäkin aiheessa mainitut parannetut ruuvit ovat positiivinen yllätys verrattuna vuoden vanhaan autosarjaan.

Tähän uuteen autoon on tarkoitus jo rakennusvaiheessa päivittää muutamat osat joita vuoden aikana autoon on tullut.
Uudet järeämmät tukivarret eteen ja taakse
http://fi.eurorc.com/product/3382/teamc-front-lower-arm---heavy-duty--
http://fi.eurorc.com/product/3383/teamc-rear-lower-arm---heavy-duty--
Tukivarsiin on selkeästi lisätty materiaalia ja samoin sormituntumalla muoviseos on eroavaa. Kuvassa vasemmalla HD tukivarsi ja verrokkina vakio.



Samoin on tarkoitus kasata auto  5,8mm palloilla ja linkeillä. Näitä kasatessa on hyvä huomioida, palloja varten tarvitaan ylimääräisiä ruuveja jokaista palloa kohden. Samoin myös linkki on hieman lyhyempi, kuin alkuperäinen pallokuppi joten ohjeen linkkien pituuksien kanssa täytyy olla tarkkana. Kiusallista myös että osat tulevat 10kpl pusseissa eli yhdet pussit eivät riitä koko auton päivittämiseen vaan niitä tarvitsee ostaa kaksi pussia molempia, mutta kaippa niitä varaosia saa pakissa olla.
http://fi.eurorc.com/product/3384/teamc-58mm-ball-stud-10pcs
http://fi.eurorc.com/product/3385/teamc-58mm-ball-end-10pcs

Edellisessä autossa huomasi, että kivituhkalla ajo söi nopeasti accermantangon väljäksi, joten alkuperäinen väistyy alumiinisen tieltä heti alkuun.
http://fi.eurorc.com/product/1283/teamc-steering-plate

Näistä lähtökohdista on hyvä lähteä autoa kasaamaan ja suhteellisen nopeasti kasaus eteneekin iltaisin, kun pari tuntia kerrallaan autoa ehtii tehdä.


Tästä kasaus lähtee. Pienoinen pettymys oli ettei spurrin alle ole pohjalevyyn päivitetty reikää, josta pääsee ei toivotut ainekset pois vaan se täytyy tehdä itse.


Nopeasti ensimmäisen pussin osat kiinni ja pohjalevyn puukottamisen kimppuun.


Reikä näiverretty. Eihän siitä siisti tullut, mutta ajaa asiansa.


Seuraavaksi diffien kasailu. Näistä on paljon puhuttu ja niiden kestävyydestä, mutta itsellä ei mennyt viimekesänä yksiäkään rattaita radalla ajaessa, joten siihen en ota kummemmin kantaa. Itse en niin perusta diffien kasaamisesta, koska ihan selkeesti on liian isot sormet näiden näpertämiseen. Onneksi ei tarvitse useasti tehdä. Huomioitavaa oli että spurri oli saanut myös päivitystä materiaaliin ainakin hypistelyn pohjalta.


Ja sama kasa nipussa. Diffit täytin ohjeiden mukaan eli 30k eteen&keskelle ja taakse 10k öljyt.


Diffit paikalleen ja kotelot kiinni. Positiivinen seikka tässäkin, diffikoteloiden valu on selkeästi tarkempi ja laakerit napsahtivat tarkasti paikalleen ja ohjeiden mukaan tehty shimmaus tuntui sormituntumalta hyvältä, kun aikaisemman sarjan kanssa joutui shimmausta hieromaan jonkin aikaa.


Sitten ohjausvivut ja ylädekit paikalleen. Tämä vaihe on lähinnä vain ruuvaamista. Iskaritornien kiinnikkeiden kanssa täytyy olla tarkkana, jotta menevät oikein päin.


Katsotaan taas parin päivän päästä jos olisi autoa saatu eteenpäin. Mielenkiinnolla odotan, uusien tukivarsien ja pallolinkkien tarkkuutta kun ovat kiinni autossa.

-Virtanen
« Viimeksi muokattu: 08.02.13 - klo: 17.34 kirjoittanut moti »
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #69 : 08.02.13 - klo: 18.18 »
Pääsin jatkamaan auton kasausta taas ja sain sen nippuunkin jo. Tässä vielä muutama kuva ja vähän löpinöitä.

Innostuksissani jäi ottamatta kuvia tukivarsien asentamisesta, mutta sanotaan näin että uudet tukivarret olivat erittäin vakuuttavat asennettuna. Tukevuus ja tarkkuus on paremmat kuin alkuperäisissä.
  Samaan syssyyn ruuvailin sitten nuo uudet linkit vantteihin. Mittailin ja tulin siihen tulokseen, että nuo 5,8mm linkit ovat 2,5mm lyhemmät kuin alkuperäiset. Eli ohjeen antamiin vanttien pituuksiin, kun lisäsi yhteensä 5mm päästiin lähelle samaa pituutta mitä orginaalivanteilla.

Hubien ja vetoakseleiden kasaamisesta ei paljoa ole kerrottavaa, koska vetoakselit tulevat valmiiksi koottuina. Laakerit paikalleen. Ei sen kummemmin mainittavaa..


Etu ja takapuskurit ainakin itsellä kesti käyttöä viime kesänä joten en nähnyt mitään tarvetta keittää osia tai modata sen kummemmin. Kääntely ja vääntely jopa antoi kuvan, että ovat jopa tässä uudessa hieman enemmän flexaavammat, kuin viime vuotisessa versiossa.

Lopputuloksena auto alkaa näyttämään jo tunnistettavalta.


Seuraavaksi oli vuorossa iskunvaimentimien kasaus. Ei myöskään meikäläisen suurinta herkkua, mutta TeamC:n alumiinivaimentimet ovat olleet positiivinen yllätys. Vaimentimet ovat helpot kasata ja omien kokemuksieni mukaan myös pitävät öljyt sisällään, joka on harrastajan näkökulmasta erittäin positiivista.

Kuva kasasta osia:


Monta osaa jalostettu neljäksi kokonaisuudeksi:


Sitten vielä vaimentimet kiinni autoon. Tässä kohtaa varmaan joku huomaakin, että olen jättäny sähkölaitteiden asennuslevyn pois ja servokiinnikkeiksi olen vaihtanut 2wd autosta osan http://fi.eurorc.com/product/42/teamc-servo-plate-2.



Loppuun vielä pari kuvaa:





Näillä eväillä jäämme odottelemaan kesää ja Klubin radan lumien sulamista... Kyllä se kesä sieltä tulee uskokaa pois...

-Virtanen
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #70 : 08.02.13 - klo: 18.33 »
Tosiaan pitää nuo iskarit hyvin öljyt sisällä. Ekaa kertaa ite ilmasin iskarit ja ovat pitäneet sen jälkeen litkut sisällä :)

PS : Hyvät ja selvät kuvat "moti":lla  :azn:

Vinkkinä nille,jotka tulevat joskus autoa kasaamaan,niin kannattaa olla tarkkana iskarin mäntien kanssa,että menee eteen ja taakse oikeat. Huolimattomasti kasatessa saattaa mennä etu- ja takaiskarin osat sekasin melko helposti  :wink:

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #71 : 09.02.13 - klo: 09.10 »
Moro!
Ihmettelin,että miksi "vedot" katoavat ihmeellisesti,kun välillä vetää ja välillä ei,mutta kun purin tuon diffi boksin auki,niin siellähän tuo kardaanin päässä oleva ruuvi pyöri tyhjää. Eli laittakaa ihmeessä lukitetetta sinne,niin kuin ohjeissakin kerrotaan.

Sitten "moti":lle kysymys eli onko tuosta 2wd auton servokiinnikkeestä jotain hyötyä?

Taas olisi tosin yksi rispaava ruuvi irroitettavana :( Pitää tosissaan ruveta tilaamaan Xrayn ruuveja varastoon,vaikka ovatkin kyllä melko kalliita,mutta yksikään ei ole rispannut :)

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #72 : 09.02.13 - klo: 09.21 »
Taas olisi tosin yksi rispaava ruuvi irroitettavana :( Pitää tosissaan ruveta tilaamaan Xrayn ruuveja varastoon,vaikka ovatkin kyllä melko kalliita,mutta yksikään ei ole rispannut :)
Seppomikaelin ja EuroRC:n ruuvit on myös todettu hyviksi. Olen itse käyttänyt kumpaakin vuosien varrella ja niitä saa harvemmin rikki.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #73 : 09.02.13 - klo: 09.33 »
Crossin servokiinnikkeiden käytön syy on täysin ulkonäkö kysymys. Jätin pois sähköjen asennuslevyn ja ts4:n omiin servokiinnikkeisiin on lovettu kolo sille levylle, joka ei omaan silmään näyttänyt hyvältä niin ostin nuo tuupin kiinnikkeet tilalle.

Se mitä ruuveihin tulee niin ostamalla vain kovempia ruuveja tilalle niin pärjäät hyvin. Ja säästät rahaakin todennäköisesti. Itse olen ostanut paikallisesta ruuvikaupasta ja esim. Eurorc:n myymiä ruuveja. Tärkeää on että ruuveilla on paremmat lujuuslukemat, kuin alkuperäisillä. Omassakin TS4:ssa tuli vielä joissain pusseissa vanhoja ruuveja, jotka vaihtelin pois kasatessa. Oman sarjan ruuveista kumminkin 85% oli jo uusia kunnollisia eli tehtaallakin on tajuttu orginaali ruuvien olevan ihan kuraa.

-virtanen
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #74 : 09.02.13 - klo: 12.10 »
Taas olisi tosin yksi rispaava ruuvi irroitettavana :( Pitää tosissaan ruveta tilaamaan Xrayn ruuveja varastoon,vaikka ovatkin kyllä melko kalliita,mutta yksikään ei ole rispannut :)
Seppomikaelin ja EuroRC:n ruuvit on myös todettu hyviksi. Olen itse käyttänyt kumpaakin vuosien varrella ja niitä saa harvemmin rikki.
Oma ruuvipakki koostuu lähinnä Seppomikaelin, JQ, HongNor ja Durangon ruuveista ja niitä kaikkia voi suositella. Seppomikaelin ruuvit ovat todella hyvät ja halvat kunhan tietää mitä kokoja tarvitsee
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #75 : 09.02.13 - klo: 12.16 »
Juu,oikeen paljon kiitoksia vinkeistä. Tilaan tässä tänä iltana EuroRC:n ruuveja sopivasti varastoon ja samalla tilaan ehkä jotain muutakin,mutta pitää kattoa.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #76 : 10.02.13 - klo: 12.16 »
Eilisen ja tämän päivän ajamiselta huomasin sen,että auto kulkee suunnattoman kovaa pakilla,mutta eteenpäin hitaasti verrattuna pakkiin. Eilisen jäljeltä käännin diffitkin toisin päin ja tänään kokeilin uudelleen sama juttu.

Pakilla renkaan kumi venyy niin paljon,että olisi vain ajan kysymys,milloin repeäisivät vanteelta.
Huippunopeus ei myöskään nouse kovin kummoisesti verrattuna pakkiin ja voin jopa sanoa,että tuuppari firestormikin kulkee kovempaa auratulla lumella,kuin tämä.

Epat 100%,mutta miten niiden pitäisi oikeasti olla.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #77 : 10.02.13 - klo: 13.33 »
Sulla on radiossa kaasu väärinpäin. Luet nyt vaan manuaalin tai pyydät jotain osaavampaa kaveria säätämään paikan päälle.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #78 : 24.02.13 - klo: 13.37 »
Piti ottaa oikein aikaa kauanko kestää kääntää diffit toisinpäin.

Raihallisesti purkaillen ja kasaillen : 35min 49s

Nyt auto toimii niin kuin pitääkin!

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #79 : 29.03.13 - klo: 20.55 »
Moro!
Tuli tuossa punnittua auto ajokuntoisena eli akku,motti,nopari,vastari,kori ja renkaat : 2684g

Sanoisin,että on melko kevyt auto ja tulin miettineeksi,että jos hommaisi 1:10 sähköt eli 120a nopari ja joku 4,5t - 5,5t kone.
Meinaa tuo Viperi olla omiin tarkoituksiin aika tehokas.

Kysymys siis kuuluukin,että löytyykö jotain adapteria,jolla saisi tuon 5mm Mod1 pinionin tuommoiselle 540 koneen akselille?

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #80 : 29.03.13 - klo: 21.15 »
Tässä esimerkiksi
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #81 : 29.03.13 - klo: 21.24 »
Sain oman juuri valmiiksi ja paino minipinneillä karvan yli 2400 kaikki rensselit kiinni. Kevyt on!
Vastaheitolla voittoon.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #82 : 30.03.13 - klo: 15.48 »
Seuraavana kokeilussa viritellä shock ja driveshaft bootit paikalleen.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #83 : 30.03.13 - klo: 17.24 »
Mistäs uijui on hommannut/tehnyt/hankkimassa shock ja driveshaft bootit?

Mikäs kone ja nopari sulla on kiinni tuossa?

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #84 : 31.03.13 - klo: 09.39 »
Käsittääkseni näihin ei ole olemassa omia, joten käyttänen tuosta durangon osaläjästä. Meidän rata on pölyinen ja kuluttaa äkkiä iskarinvarret ja cvd:t. Sähköinä mulla on Hobbywing Xerun SctPro ja Xerun 3656SD 3400kv SCT.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #85 : 31.03.13 - klo: 18.29 »
Joop!
Näin olen itsekkin ymmärtänyt ettei vielä ainakaan ole tainnut tulla omia suojia.

Oma kone tällä hetkellä 4500kv,niin on pariin kertaan tullut mieleen vaihtaa "pienempi" kone tilalle. Mutta eipä se juurikaan ajankohtaista ole :)

Tuossa tämän päivän ajeluista video materiaalia :
TeamC TS4 - Snowy day

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #86 : 31.03.13 - klo: 18.33 »
Eiköhän nuo passaa vetareihin: http://www.tsrproducts.com/index.php/team-c-1/tsr-pro-shield-team-c-t4-v2-cv-dust-boot-set-db0100132-v2.html


EDITTIÄ..

Näyttääpi olevan TS4:n oma setti vasta tulossa... Mutta onko TS:n vetarinivelet sitte erikokoset ku nelkku buggissa?

Omaan TM2:een laitoin tuon T4:n setin ja jäi yks varallekki...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #87 : 31.03.13 - klo: 20.04 »
Pidetäämpä mielessä. Nivelten erilaisuudesta en tiedä, täytyy selvittää.

Kävin kuitenkin äsken ajamassa autolla ensimmäistä kertaa. Ajoin neljä akkua putkeen cutoffiin ja välissä samantien uusi akku kiinni. Sähköt pysyivät kädenlämpöisinä ja voimanpuutteesta ei tuo 3400 4 pole kone kyllä kärsinyt. Auto oli ns. pakettisetupissa pois lukien jouset ja iskariöljyt, ja oli yllättävän nopea! Huomenna lisää testausta, täytyy vähän muuttaa keskidiffin öljyä alkuun. Ja säätimestä hieman äkäisempi kaasukäyrä.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #88 : 31.03.13 - klo: 23.49 »
Laittelin autoa huomista reeniä varten, ja tajusin, miksi auto pyörähti pari kertaa rajussa kallistuksessa pääsuoranpäässä. Jos takaiskarit ovat sisemmässä reiässä alatukivaressa, vetarit ottavat kiinni diffin ulostuloihin iskarien ollessa kokoonpuristetut (melko reilusti ottaa kiinni). Kaksi iskarinvarren tiiviste o-rengasta rajoittamassa liikettä poisti ongelman.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #89 : 01.04.13 - klo: 16.49 »
Tänään päätin testata miten kauan tuolla ajellaan ulkona yhdellä akullisella.

Alustana oli siis lumi eli aika sutimista oli. Piikki- tai laparenkaita ei ollut.

Motti : 4500kv
Akku : Gens Ace 5000mAh 50c

Ajoaika edestakaisin ajellen välillä kovaa ja välillä hitaammin : 12min ja risat päälle.