Kirjoittaja Aihe: Team-C Racing TS4 Short course 4x4  (Luettu 91034 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #90 : 01.04.13 - klo: 21.33 »
Tässäpä meidän pieneltä sisäradalta testipätkää:

http://youtu.be/oyrI7iPGOsE
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #91 : 03.04.13 - klo: 16.36 »
Moro!
Tässä toissa päivänä päätin kokeilla miten auto kulkisi takavetoisena tai onnistuisiko ilman turhan isoja remontteja takavetoisuus.

Homma meni niin,että etukardaani pois,vetarit pois ja etummaisen diffi boksin sisällä olevat rattaat pois (kardaani ja varsinainen diffi) Ja kuoret takaisin paikoilleen,mutta ylimääräiset reiät teipattuina.

Sen jälkeen testiä ilman suurempia keskidiffin viskositetti muutoksia ja tulos,että auto ei liiku.
Sitten laitettiin vähän sinitarraa ja tulos,että ei tule kaikki voima ulos.
Sitten taas lisää sinitarraa ja alkoi tulemaan tehoja pihalle. Sinitarran laiton jälkeen diffi on hetken tosi jäykkä,mutta kun pyörittelee vaikka niin,että toinen pää diffistä pihdeillä kiinni ja toisesta ruuvarin varsi läpi ja pyörittelyä,niin vetristyy vähän. :)

Veto toimiii nyt samalla periaatteella,kuin TM2 autossakin. Sopisikohan tuo TM2 keskidiffi tähän,kun siinä ei ole sitä eteen päin menevän kardaanin paikkaa? Toisaalta ei ole kyllä välttämätöntä.

Pikaisella testillä puhtaalla marmori pinnalla. Yllättävän hyvin auto ainakin kääntyi ja näin. Uusissa renkaissakin oli hyvin pitoa. Pakkaantuneella lumella oli taas liiallisen voiman takia pieniä etenemis ongelmia (pyörähti ympäri).

Seuraavaksi menee hankintaan vähän pienempää konetta. Luulisin,että 540 8,5t olisi passeli 90A noparin kanssa.

Painoa autolla oli eilen ajokunnossa muistaakseni hiukan vajaat 2,5kg.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #92 : 03.04.13 - klo: 17.23 »
TM2 autossa ei ole keskidiffiä, vaan slipperi.. Ja se on aikasta paljon kapeampi kuin ts4 diffi, eli ei käy kyllä ihan helposti tuohon tilalle.

-Niko
EuroRC / TEK

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #93 : 03.04.13 - klo: 22.53 »
Moro!
Tässä toissa päivänä päätin kokeilla miten auto kulkisi takavetoisena tai onnistuisiko ilman turhan isoja remontteja takavetoisuus.

Homma meni niin,että etukardaani pois,vetarit pois ja etummaisen diffi boksin sisällä olevat rattaat pois (kardaani ja varsinainen diffi) Ja kuoret takaisin paikoilleen,mutta ylimääräiset reiät teipattuina.

Sen jälkeen testiä ilman suurempia keskidiffin viskositetti muutoksia ja tulos,että auto ei liiku.
Sitten laitettiin vähän sinitarraa ja tulos,että ei tule kaikki voima ulos.
Sitten taas lisää sinitarraa ja alkoi tulemaan tehoja pihalle. Sinitarran laiton jälkeen diffi on hetken tosi jäykkä,mutta kun pyörittelee vaikka niin,että toinen pää diffistä pihdeillä kiinni ja toisesta ruuvarin varsi läpi ja pyörittelyä,niin vetristyy vähän. :)

Veto toimiii nyt samalla periaatteella,kuin TM2 autossakin. Sopisikohan tuo TM2 keskidiffi tähän,kun siinä ei ole sitä eteen päin menevän kardaanin paikkaa? Toisaalta ei ole kyllä välttämätöntä.

Pikaisella testillä puhtaalla marmori pinnalla. Yllättävän hyvin auto ainakin kääntyi ja näin. Uusissa renkaissakin oli hyvin pitoa. Pakkaantuneella lumella oli taas liiallisen voiman takia pieniä etenemis ongelmia (pyörähti ympäri).

Seuraavaksi menee hankintaan vähän pienempää konetta. Luulisin,että 540 8,5t olisi passeli 90A noparin kanssa.

Painoa autolla oli eilen ajokunnossa muistaakseni hiukan vajaat 2,5kg.
Epäilen vahvasti että 90A nopari toimisi hyvin nelkkuSC:ssä, laita mielummin 120a
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #94 : 05.04.13 - klo: 22.59 »
Tuli ajettua sisäradalla muutama sata läppiä. Keskidiffi 30000 -> 100000 ja hyvin kulkee. Mitään ei hajonnut.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #95 : 01.05.13 - klo: 21.11 »
Ajettiin ekat reenit ulkoradalla. Sama setuppi kun sisällä. Kääntyy todella hyvin ja pysyi nopean tuubbirossin kyydissä helposti. Lupaa hyvää kulkua, omasta mielestäni todella hyvä ajaa, varsinkin kun ei ole liikaa tehoa.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #96 : 04.05.13 - klo: 23.03 »
Eteen vaihdoin laitteen omat jouset, takana losin punaiset. Nyt on hyvä ajaa ja nopea. Pirun kevyt auto, hypystä voi tulla ylipitkäksi ja ei edes pomppaa ilmaan.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #97 : 08.05.13 - klo: 22.34 »
Tänään sain autosta ensimmäiset osat rikki, kun auto tippui suoraan nokalleen pari metrin korkeudesta. Hinge pin ja iskarin alakiinnike edestä. Kokonaisuudessaan olen yllättynyt miten hyvä auto on ajaa lähes vakiosetupissaan, kääntyvyyttä riittää todella hyvin. Alkuun epäilin ettei auto kestäisi koska se on kevyt ja enemmän nelivetocrossarin oloinen kuin sc-auton. Mutta kestää ja hyvin!
Vastaheitolla voittoon.

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #98 : 12.05.13 - klo: 19.41 »
Tänään pääsin ulkoiluttamaan ensimmäisen kerran TS4:ta ja kyllähän se hienosti kulkee.

Tällaiseen kokoonpanoon päädyttiin


Ja tällaisen korin auto sai päällensä


Sen verran tuossa tein huomiota noiden järeiden pallolinkkien kanssa, että täytyy tutkia rajoittaako isompi linkki ohjausvarren liikettä sisäpäästä vai ei ja jos vaikuttaa niin tarvitseeko asialle tehdä jotain. Aika kertoo tähän vastauksen kun saa enemmän akkuja ajettuja ja pääsee tuntumalle.

-Virtanen
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #99 : 18.05.13 - klo: 20.46 »
Testasin tänään Louise Maglev softeja. Hyvä rengas savibaanalle, hieman sutii suoraan kiihdyttäessä, mutta mutkissa todella hyvä. Supersoft samaisesta kumista lienee erittäin hyvä kisarengas. TS4TE autoon kannattaa laittaa perään hieman lisää painoa. TeamC 60g lisäpaino on passeli.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #100 : 20.05.13 - klo: 07.09 »
Varaosat näihin laitteisiin Jyväskylän SC kisoista ensiviikonloppuna löytyy multa!
Vastaheitolla voittoon.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #101 : 08.06.13 - klo: 13.18 »
Moro,

riittääkö tähän autoon tehoiltaan 540 moottori? Tulisi piharossailuun ja satunnaisesti tulisi käytyä radalla. Vai olisiko jollakin suositella jotain comboa?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #102 : 08.06.13 - klo: 21.00 »
540-kokoinen moottori riittää. Auto on verrattain kevyt.
Hyväksi hinta/laatusuhteeltaan on havaittu Hobbywing Xerun SCT Pro-combo. Moottorin kv:n valitsemisessa fiksummat voisi auttaa?

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #103 : 08.06.13 - klo: 21.31 »
540-kokoinen moottori riittää. Auto on verrattain kevyt.
Hyväksi hinta/laatusuhteeltaan on havaittu Hobbywing Xerun SCT Pro-combo. Moottorin kv:n valitsemisessa fiksummat voisi auttaa?
4000kv on suosituin mutta kaikki 3 eri vaihtoehtoa ovat valiideja riippuen kayttotarkoituksesta.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #104 : 09.06.13 - klo: 09.25 »
Mites tämä combo: http://fi.eurorc.com/product/1153/hobbywing-ezrun-sc-8-combo-120a-4000kv
Onko liian tehokas 3s lipolla? Auto tulisi näin alkuun piha rossailuun, mutta voiko tuota comboa käyttää tulevaisuudessa kisoissa?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #105 : 09.06.13 - klo: 14.04 »
Mulla on tuo Hobbywing 4-pole 3400kv kone kilvanajossa. Se riittää kyllä siinä, mutta piha-ajelussa 2S käytössä 4000kv malli lienee hyvä. 3S ja tuo 4000kv kyllä kulkee varmasti riittävästi.

Tuosta näät miten TS4TE kulkee 2S / 3400kv. Musta valko punanen auto joka kaatuu kohdassa 3.50 pääsuoran päässä  :cool:

SC Summer cup II 2013 Vantaa SC4-10 A4

Vastaheitolla voittoon.

Poissa vitalit

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #106 : 03.09.13 - klo: 18.05 »
onko kukan yrittänyt vaihtaa cvd veto akseleiden tapit (jotka tulevat diffin ulostulon vastan), ja kenen valmistajan tapeilla ne voi korvata. Kun se olisi halvempi vaihto ehto kun osta kierros uusia akseleita.
...

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Re: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #107 : 11.09.13 - klo: 16.43 »
Onkohan tähän jollain jotain hyvää setuppia tiksiin? Ja jotain hyviä mittoja raidetankojen (vai miksi näissä nyt niitä sanotaan?) väliin?
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Poissa EikkaRC

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #108 : 26.09.13 - klo: 19.03 »
Tänään hain paketin postista ja liekkö joku maanantaiversio mulla ainakin pikkuosien puolesta. Ruuveista pyörähtänyt pari kantaa sileäksi, e-clip paukkuneet poikki ja keskidiffin kotelossa oli sen verran isot ruuvin reiät ettei yksikään ruuvi ottanut kiinni. Eipä ole aikaisemmissa autoissa ollut vastaavia ongelmia ainakaan samassa mittakaavassa.

Kasaus jatkuu kunhan saa tuon dremelin akun ladattua. Yllättävän paljon on pikkuvikoja sattunut samaan pakettiin. Epäilijöille tiedoksi että ihan kunnon kuusiomeisselillä on ruuveja kiristetty eikä tosiaankaan liian tiukalle vaan kevyesti sormenpäillä kiinni.

Toivotaan että sitten radalla ottaa nämäkin vastoinkäymiset takaisin.

Miten onko muilla ollut samanlaisia ongelmia, poislukien nuo ruuvinkanta ongelmat joista jo aikaisemmin viesteissä mainittu?

Poissa eurorc.com

  • Veteraani
    • Profiili
    • EuroRC
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #109 : 26.09.13 - klo: 19.37 »
Tänään hain paketin postista ja liekkö joku maanantaiversio mulla ainakin pikkuosien puolesta. Ruuveista pyörähtänyt pari kantaa sileäksi, e-clip paukkuneet poikki ja keskidiffin kotelossa oli sen verran isot ruuvin reiät ettei yksikään ruuvi ottanut kiinni. Eipä ole aikaisemmissa autoissa ollut vastaavia ongelmia ainakaan samassa mittakaavassa.

Kasaus jatkuu kunhan saa tuon dremelin akun ladattua. Yllättävän paljon on pikkuvikoja sattunut samaan pakettiin. Epäilijöille tiedoksi että ihan kunnon kuusiomeisselillä on ruuveja kiristetty eikä tosiaankaan liian tiukalle vaan kevyesti sormenpäillä kiinni.

Toivotaan että sitten radalla ottaa nämäkin vastoinkäymiset takaisin.

Miten onko muilla ollut samanlaisia ongelmia, poislukien nuo ruuvinkanta ongelmat joista jo aikaisemmin viesteissä mainittu?
Jos kitti on meiltä ostettu laita sähköpostia info@eurorc.com ja lähetämme korvaavat osat. Lähtökohta on että kitit ovat täydellisia ja toimivia. E-clipsejä saattaa joskus mennä jos liian rajusti niitä käsittelee mutta yleensä niitä on extraa mukana.

t. Axel
HobbyWing | Xray| Gens Ace | Pro-Line | Corally | Hudy | Yokomo | FTX | HPI
EuroRc.com - Facebook

Poissa EikkaRC

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #110 : 27.09.13 - klo: 00.28 »
No niin nyt on viimein auto kasassa. Alku vastoinkäymisten jälkeen auto kasaantui loppuun yllättävän hyvin. Huomenna vielä kori ja renkaat kiinni, viikonloppuna sitten radalle testaamaan.

[/quote]
Jos kitti on meiltä ostettu laita sähköpostia info@eurorc.com ja lähetämme korvaavat osat. Lähtökohta on että kitit ovat täydellisia ja toimivia. E-clipsejä saattaa joskus mennä jos liian rajusti niitä käsittelee mutta yleensä niitä on extraa mukana.

t. Axel
[/quote]

Minäpä laitan viestiä. Parit e-clipsit tosiaan halkesivat paikalleen laittaessa ilman suurempaa voiman käyttöä, muut toimivat ongelmitta.

Poissa EikkaRC

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #111 : 27.09.13 - klo: 09.56 »
Pitänee antaa tässä samantien tunnustus EuroRC:lle. Asiakaspalvelu toimi esimerkillisesti ja nuo maanantaiversion osat menivät takuun piiriin.

Hieman meinaa jo koeajo poltella kun auto odottelee pöydällä.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #112 : 18.10.13 - klo: 16.40 »
Osaisiko joku sanoa hobbykingin nopari/moottori valikoimista tähän sopivat sähköt?
Tulee piha ajoon ja kavereiden kanssa kisaamiseen.

Tieten se Turnigyn sct 550 kokoa oleva olisi hyvä, mutta sille säädin?


Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #113 : 18.10.13 - klo: 19.39 »
Osaisiko joku sanoa hobbykingin nopari/moottori valikoimista tähän sopivat sähköt?
Tulee piha ajoon ja kavereiden kanssa kisaamiseen.

Tieten se Turnigyn sct 550 kokoa oleva olisi hyvä, mutta sille säädin?

Mulla on corrissa em. sct 5.5 ja turnigyn 120A x-car, joka on HW xerun 120A 2.1 kopio. 4.5 koneelle jää em. säädin virtojen puolesta vähän vajaaksi. HW usb-link toimiin sen kanssa.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #114 : 22.10.13 - klo: 19.57 »
Kiitos vinkistä, tilasin sitten tuon 120a x-carin ja 5.5 sct koneen.

Mutta tälläistä rakentelin tänään omaan ts4, eli 2kpl 2s 4200mah shortyjä rinnankytkettynä.
Lyhensin tuon t8e akkukoteloita ja kiinni tuohon ts4 alustaan.

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #115 : 03.11.13 - klo: 17.17 »
No niin Turun SC WJ ajettu ja tulos TQ ja A-finaalin 2. Eli kyllä autolla kerkeää....
-Henry Mort

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #116 : 04.11.13 - klo: 08.44 »
No niin Turun SC WJ ajettu ja tulos TQ ja A-finaalin 2. Eli kyllä autolla kerkeää....
JA on kestävä.

T. liki 100 kiloinen päälle astuja :)
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa EikkaRC

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #117 : 08.11.13 - klo: 22.06 »
Onkohan kellekään muulla kadonnut diffirattaasta yhtä hammasta? Tuossa syksyllä vajaan kuukauden ulkoradoilla ajon jälkeen ja pienen tauon jälkeen tuli innostus laittaa auto sisäradoille sopivaksi. Diffiöljyjen vaihdon yhteydessä pisti silmään takadiffin toisesta lautaspyörästä (diffin veto rattaan puoleisesta) irronnut hammas. Onneksi ei ollut päätynyt hampaiden väliin vaan oli siististi kotelon sivustalla, joten muut hampaat olivat täysin ehjät.

Autossa mulla on ollut maltillinen 540 8.5 lankanen 4000kV kone, joten en usko ylimääräisten tehojenkaan rikkoneen hammasta. Meneekö noita usein SC vehkeissä? Itsellä tämä ensimmäinen SC ja muissa vehkeissä ei oo vastaavaa tullut nähtyä. Niin ja auto tosiaan kasattu kitissä olleilla öljyillä.

Poissa veltsu1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #118 : 08.12.13 - klo: 20.03 »
Mikä on tässä autossa tuo internal gear ratio?? Ohjeista ei löytynyt.
Traxxas maxx v2- Traxxas Unlimited desert racer
Tamiya m06 Alfa romeo giulia gta

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #119 : 08.12.13 - klo: 20.07 »
Diffin lautasratas 40T ja pinion 16T, joten diffien välitys (sisäinen välitys) on 40/16=2,5.