Kirjoittaja Aihe: Team-C Racing TS4 Short course 4x4  (Luettu 91033 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #150 : 21.02.14 - klo: 09.50 »
Jos hommaisi HW Xerun 8.5T moottori jossa on siis 4000kv niin tarjoaako tuo saman nopeuden kuin tuo Xerun 3656SD 4000kv?

Tommonen 8,5t moottori sopii lähinnä lämmityslaitteeks nukkumatin kuumoduuliin. Laita se hw:n sct pro combo 4000kv koneella. Sit kulkee niin ettei tartte miettiä onko kaasu pohjassa vai ei!  :grin:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #151 : 21.02.14 - klo: 12.35 »

Kyllä mä olen ajanut tolla noparilla ja Xerun 3656SD 4000kv moottorilla, akullisia putkeen ilman mitään lämpö
ongelmia. En kyllä muista mikä softa mulla on siinä sisällä.
Joo en epäile, koska toi moottori ei normi käytössä lämpee melkein yhtään. Sitten kun käyttää sellaista konetta joka oikeesti voi lämmetä aika paljon(niinkun alkuperäisen kysymyksen esittäjä oli suunnitellut) niin nopareissa on eroja



Jos hommaisi HW Xerun 8.5T moottori jossa on siis 4000kv niin tarjoaako tuo saman nopeuden kuin tuo Xerun 3656SD 4000kv?

Tommonen 8,5t moottori sopii lähinnä lämmityslaitteeks nukkumatin kuumoduuliin. Laita se hw:n sct pro combo 4000kv koneella. Sit kulkee niin ettei tartte miettiä onko kaasu pohjassa vai ei!  :grin:
Kyllä esim 7.5t-6.5t:llä saa hyvällä noparilla ihan kivasti kulkua ainakin omaan autoon. 8.5t liikkuu myös aloitteljalle ihan tarpeeks jos osaa ennakoita/välitystä vähän säätää.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #152 : 21.02.14 - klo: 14.27 »
Okei! Kiitos vastauksista näistä oli paljon apua! Täytyy jättää tämä asia vielä muhimaan.  :roll:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vitalit

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #153 : 26.03.14 - klo: 14.48 »
mitä set upia porukka voi suositella Tikkurilan radalle, kun viimeksi oli ajetu kun radalla ei olut vielä mattoa.
niin ja autona oli SE versio 
...

Poissa Nyksy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #154 : 25.07.14 - klo: 20.35 »
Kertokaas nyypälle et mimmosta servoa tähän kannattaa koittaa tarjota. Oisko esmes Savöx SC-0251MG riittävä? Eli http://www.savoxtech.com.tw/_english/00_servo/02_detail.php?SID=24

Nii joo ja oiskos kellää manuaalia pdf:nä? Näköjää löytyy TeamC:n forumilta mut ei jaksais alkaa sinne kirjautumaan.
« Viimeksi muokattu: 25.07.14 - klo: 20.55 kirjoittanut Nyksy »

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #155 : 25.07.14 - klo: 21.08 »
Suosittelisin ennemmin vaikka savöxin 1258 servoa nelkkucorriin.
VD12

Poissa Nyksy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #156 : 25.07.14 - klo: 22.31 »
On vaa melkein tuplasti kalliimpi. Mut jos se o semmone oltava ni se o sit semmone laitettava. Mites kannattaako näissä käytellä tollasia servo savereita?

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #157 : 25.07.14 - klo: 22.48 »
Mjoo-ei kai semmonen pakollinen ole-nopeutta vaan reilusti enempi ja titaanirattaita vaihteistossa.
Nopeemmalla servolla vaan helpompi korjata auton suuntaa jos sattuu tulemaan tarvetta.
Kyllä tuossa linkittämässäsi servossa voimaa näyttäis piisaavan...
Ite vaan tässäkin harrastuksessa huomannu että ensin kun ostaa edullisempaa, niin pian joutuu kuitenkin nöyrtymään ja kaivamaan kuvetta enempi... :wink:
VD12

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #158 : 05.10.14 - klo: 21.56 »
Onkos joku muu onnistunut tuhoamaan molemmat etu- sekä takadiffit ? Tää tyyli on kyllä mun mielestä upea, eli:
Ostin ko. kipon käytettynä ja alusta saakka "vihelsi" veto päällä. Noh mä olen noviisi näissä hommissa, mutta terve lähes 40-vuotiaan Espoolaisen järjellä tää kuulosti huonolta, mutta kelasin, että mä kuvittelen ton sivuäänen tms... Noh tokaan akkuun se leikki loppui (kirjaimellisesti auto huusi, kuin eläin ja kulku hiljeni)

Ystävälliset Euro RC:n sedät neuvoi oikeat osat, eli diffit vaihtoon. Ostin molemmat (samanlaisiahan nämä ovat) ja siitä sitten takapää auki ja uutta kamaa sisään ja auto toimikin, mutta jäi hieman (siis oikeasti vähän) ääntä tuohon kippoon. Tässä kohdassa mä tein virheen, eli annoin, mun kollegan leikkiä autolla yhden akun asfaltilla VAIKKA etupäästä kuului vielä ääntä (ja mulla oli tähän kaikki uudet osat kassissa) Noh nyt tänään mentiin pojan kanssa ajelee ja kasasin viime yönä uudestaan etupään ja sieltä puuttui riittävästi hampaita (molemmista diffeistä on minulla puuttunut siis iso LÄJÄ hampaita) heti, kun alettiin ajelee niin tää ihana TS4 pitää tuttua diffit sileenä ääntä ja tälläkertaa lopetin ajamisen heti.

Onkos siis joku muu onnistunut saamaan tälläisen läjän diffejä rikki vain kolmella 2s25c 4000mah akulla ? Pannuna autossa on tämä: http://fi.eurorc.com/product/2303/hobbywing-xerun-3656sd-4700kv-sct
En oikein jaksa uskoa, että teho sitä olisi rikkonut ja osat mitä sisään laitoin oli siis ihan oikeat osat, eli missä mulla on se vika:
*Diffien öljyt (10k, 10k, 10k)
*Voikos rikkinäinen diffi rikkoa toisen pään siihen perään ?
*p*ska kasaus ?
*Minä ?

Saan toki vastauksen EuroRC:ltä, mutta haluaisin välillä olla heitä vaivaamatta.

Isona plussana on, että kiitos tämän auton olen saanut arvokasta oppia auton kasaamiseen, sillä ei tämän kanssa nyt tule ainakaan ajamaan oppimaan, mutta onneksi on tuo TR2

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #159 : 05.10.14 - klo: 22.21 »
Voi se kyllä toi konekkin olla kun on aika tehokas.. itellä meni 3400kv koneella parit etupään diffit talvessa.. oliko sulla ne jotkut vahemmat diffin rattaat? Ite en kyllä enään tätä autoa harrasta vaan siirryin losiin.. eipä oo sillä hajonnu paikat :) radalla piti ts4:lla olla aina mukana parit alatukivarret ja hingepinnit ne kun lahos jos jarrutti liian kovaa.. on mulla se auto tossa vielä tallessa jos joku sellasen haluu ostaa.. oppii ainakin korjaamaan noita autoja :D
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #160 : 05.10.14 - klo: 22.53 »
Jep. Noi perus roippeet. Tosin laittaisin riemusta kiljuen nuo Steel Gearit ja CVD kardaanit mikäli ne kestää ? vai lähteekös seuraavaksi porsimaan nuo vetarit ?

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #161 : 06.10.14 - klo: 07.03 »
Jep. Noi perus roippeet. Tosin laittaisin riemusta kiljuen nuo Steel Gearit ja CVD kardaanit mikäli ne kestää ? vai lähteekös seuraavaksi porsimaan nuo vetarit ?

Steel gearit kestää varmasti, cvd kardaanien pidätinruuvit pitää laittaa vahvalla lukittetteella kiinni aukeaa muuten
helposti. Mulla aukesi yksissä kisoissa TS4TE etupään kardaanin pidätinruuvi, kardaani löystyi ja diffiboksiin menevä ratas pääsi heilumaan. Autosta meni rattaanvarressa olevat laakerit murskaksi ja diffiboksi kärsi, mutta teräsrattaissa
ei ollut jälkeäkään.
Mulla on nyt samanlaiset rattaat ja kardaanit käytössä T4V3 buggyssa.
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« Vastaus #162 : 06.10.14 - klo: 08.10 »
Kiitos. Pakko se on vain noi siihen laittaa, mutta hyvä puoli on, että sitten ainakin pitäisi kestää.