Kirjoittaja Aihe: RC Formula 1 Autot  (Luettu 180544 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #120 : 05.05.12 - klo: 14.40 »
Onko näissä aina kumi renkaat vai onko vaara että solukumisiakin käytetään.
Esim näistä en löydä mainintaa kumpia ovat ja kuva ei tuo ainakaan minulle selvyyttä.
Saitilla on muuten mielenkiintoisia F1:siä
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #121 : 05.05.12 - klo: 17.49 »
Keltainen pääväritys löytyy myös hieman tuoreempana edesmenneestä Jordan F1 -teamin autojen värityksestä


Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #122 : 05.05.12 - klo: 19.20 »
Noniin, värityskin päätetty kun aikani tutkailin nykyautoja niin löytyi aika passeli :)
Oranssimusta toimii aina...
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #123 : 05.05.12 - klo: 20.18 »
Sanookaahan viisaammat saako F104:seen tai F109:ään saddle packit asennettua? Olis niitä pakissa eikä viitsisi lähteä akkukauppaan.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #124 : 05.05.12 - klo: 21.09 »
Onko näissä aina kumi renkaat vai onko vaara että solukumisiakin käytetään.
Esim näistä en löydä mainintaa kumpia ovat ja kuva ei tuo ainakaan minulle selvyyttä.
Saitilla on muuten mielenkiintoisia F1:siä

Mielestäni nuo on foameja.

Sanookaahan viisaammat saako F104:seen tai F109:ään saddle packit asennettua? Olis niitä pakissa eikä viitsisi lähteä akkukauppaan.

sopii, amerikoissa ainakin  :cheesy:

rctech foorumilta : I think saddle pack lipos is the way to go - neater wiring and better protection for the electronics on the chassis plate. I'm not sure if it has any affects on the handling but I really don't like the asymmetric position of the posts for the upper plate . It makes the right side of the chassis softer than the left. When using saddle packs you can mount the posts parallel instead.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #125 : 05.05.12 - klo: 21.34 »
Olisko täs tarpeeks Pinkkiä Hokelle?
Brabham Judd BT60


Jos ei niin löytyyhän maailmalta tällänen Jordanki, vaikka ei olekkaan tehdas väreissä  :wink:


Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #126 : 05.05.12 - klo: 22.21 »
Jatketaampa vielä hieman renkaista. 
Tuolla on tamiyan malleja joissa osassa on kumi renkaat,
osassa solukumi. Onko tietoa käykö vanteet ristiin akseleille pinoiteesta
riippumatta eli onko kiinnitys tapa kaikissa sama vai onko edessä sovittamis ruljanssi?



Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #127 : 05.05.12 - klo: 22.26 »
F104 vanteet sopii kaikki f104 malliin. on sitten foamit taikka kumit päällä. 103 vanteet ei muistaakseni sovi(f104 pidemmällä kingpinnillä joka hankaa 103:sen vanteeseen)

Tästä poikkeuksena f104w mallit jotka taitaa olla 103 mallin keulalla ja syönee siis 103 kumeja.-ehkä

Näin siis muistaisin, älä ota varmana vaan luultavana tietona.

Varmaa on se, että kumirenkaat sopii vain kumirenkaille tarkoitetuille vanteille, pois lukien pit shimzun kumit. -ne on tehty tamiyan foamivanteille jostakin prkl syystä.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #128 : 07.05.12 - klo: 08.06 »
Tässä Californialaisen UF1 kerhon säännöt. (www.uf1series.com) Samaa linjaa noudattavat kaikki netistä löytämi säännöt.

Motor:       21.5
ESC   :       non boost setting... ROAR list
Tires   :       Rubber only, F1 scale
Body   :       F1 scale front & rear wing
Width:       190mm maximum
Battery:       2 cell lipo
Drive:       2 wheel Rear

Rajaavat vain olellisimman.  Auton tulee näyttää F1 autolta: kumirenkaat ja F1 kori. Kaikki merkit käyvät. Tai vaikka ihan oma tekemä. Eri keskuteluforumumeista esille nousee selkeästi yksi luokan suosion syy: autot ovat kaikkien tunnistettavissa 1:1 F1 kilpa-autoiksi. Sama syy kuin VTA luokassa.

Maksimi leveys ei juurikaan sulje mitään merkkejä/malleja pois. Tamiyan on omisssa malleissaan seurannut 1:1 F1 autojen kehitystä. Taka-akselien leveys on kaventunut 190=>180 mm.  Tämä ei auton suorituskykyä välttämättä paranna. Keskuteluforumien perusteella näyttää hyvin suositulta rakentaa oma auto eri versioita yhdistämällä. Rakennetaan auto takaa maksimi leveyteen ja otetaan muut osta uusimmasta mallista.

Luokkaa hallitsee melko suvereenisti automerkki Tamiya. Muutama muu autovalmistaja on markkinoilla. Tuning osia löytyy netistä usealla tuotemerkillä. Kaikki muut ovat suunnitelleet omat autonsa Tamiyan luomiin epävirallisiin standardeihin ja mittoihin. Korit, renkaat, vanteet ovat vaihtokelpoisia eri valmistajien välillä. Jopa koko eturipustus sellaisenaan voidaan ottaa toisesta automerkistä.   

Viime talvena 3racing julkaisi uuden yleisestä normistosta poikkeavan F1 auton Sakura FGX. Erillisripustus takana. Ei enää mattoautosta tuttua kiinteää taka-akselia. Taka-akselin leveys sääntöjen mukainen maks. 190 mm. Takavanteissa muista poikkeava offsetti. Ei niinkään keljuuttaan kuin puhtaasti saadakseen tilaa uudelle takaripustukselle. Omat etuvanteet. Turisteista tuttu rakenne. Laakerit ohjauspaloissa eikä enää vanteilla. Akselilla hexi. Kaikilla muilla mattoautoista tuttu etupään rakenne. Laakerit vanteessa. 

UF1:n säännöt eivät rajaa autoa pois kisoista. Hyvä näin. Antaa kehityksen kehittyä.

Lähtökohtaiseti FGX häviää kiihdytyksessä perinteiselle autolle ja huippunopeus on hieman alempi. Energiaa kuuluu kolmiportaisen vaihteiston kitkaan.  Samaa kertovat julkaistut testit. Toisaalta kaarteesssa autosta on mahdollista saada nopeampi. Tämä kaikki edellyttää, että harrastaja osaa ja viitsii kokeilla eri säätöjä.

Tässä muutamia hajatelmia maailmalta.

2012 muutokset sääntöihin eivät myöskään kuullosta ainakaan leikkimielistä kerhokisailua ajatellen pöllömmiltä:

Lainaus käyttäjältä: UF1
2012 Rule changes

Points System based on laps... Race 1 you complete 44 laps, race 2 you complete 45 laps and race 3 you finish with 45 laps… your score for the day is 134.

It doesn't matter if someone finished with a 44 lap 12:02.342 or a 44 lap 12:10.575, they both receive 44 points.

We are doing away with DNF … EVERY single lap of the entire series will count… If you break on lap 4 then you will be credited with 4 points…

...eli suomennettuna, ainoastaan kierrokset ratkaisee pisteytyksen kuskien välillä, jos ajat 1. lähdössä 44 kierrosta, toisessa 45 ja kolmannessa 45 niin pisteesi ovat 134

Jos keskeytät neljän kierroksen jälkeen, saat neljä pistettä..

Simple, häh?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #129 : 07.05.12 - klo: 22.41 »
Sauber C12 kypärää vaille valmis radalle.

Huomenna olis Suomenpelit joten illalla ei olla menossa ajelemaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #130 : 08.05.12 - klo: 07.54 »
Joutunee suomen pelin ohessa vähän ruuvaamaan :)

Eli postipate toi muutama minuutti sitten paketin, melkolailla ennätysajassa jopa:

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #131 : 08.05.12 - klo: 18.54 »
Joutunee suomen pelin ohessa vähän ruuvaamaan :)

Eli postipate toi muutama minuutti sitten paketin, melkolailla ennätysajassa jopa:

Kannattaa sitten varovasti kiristää ne 2 alumiinista m4x30 ruuvia, pyöristyy naurettavan helposti. (ja kyseiset ruuvit pitääkin kiristää vain löysät pois tyyliin, muuten voi mennä tweakkiin runko)

Lisäksi se valualumiininen palikka diffissä (osa # BA30) kannattaa oikeasti varovasti kiristää,katkeaa myös helposti.

Muuten pitäisi olla helppo kasaus ja tamiyamaiseen malliin yhtä juhlaa rakennus.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #132 : 08.05.12 - klo: 19.17 »
veikkaan että bb tietää nää hommat.ei siitä ole kauaa kuin hän möi pois f1 autonsa.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #133 : 08.05.12 - klo: 21.56 »
onko noi tamiyan vakio taka kumit liukkaat kun kävin tänään kokeilees niin perä irtos niinku tosi helposti. tai sitten toi on tosi herkkä tosta taka diffistä toi auto kun se kyllä pikkasen krohisee et sen joutuu tehdä uusiks.
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #134 : 08.05.12 - klo: 22.19 »
onko noi tamiyan vakio taka kumit liukkaat kun kävin tänään kokeilees niin perä irtos niinku tosi helposti. tai sitten toi on tosi herkkä tosta taka diffistä toi auto kun se kyllä pikkasen krohisee et sen joutuu tehdä uusiks.

Diffi pitää olla tosi löysä, omassa täysin luistavasta täysin lukkoon oli 1/3 mutterin kierrosta.(käsin pitäis pystyä spurria kääntämän )

Ja juu, vakiot takaset(ferrari/mclaren) on kovaa seosta, kuulemma yli 30 asteen lämmössä saattaa jotenkin toimia.

Koska sulla on soft etufillarit niin tilaa hardit eteen ja softit taakse niin voit testata kaikkia.

Mitä olen testannut niin hard edessä ja soft takana toimii, mutta soft edessä toimisi varmaankin hieman paremmin(nyt puskee)

-ootko testannu pitoaineen kanssa, mitenköhän toimisi jos takarenkaita vähä marinoisit?

tuossa vähän tehdaskuskin ajatuksia renkaista: http://www.tamiyausa.com/articles/feature.php?article-id=581

nii ja on muutakin mitä saa tehtyä takapidolle, löysää se t-palan ruuvi pohjassa(missä on se o rengas) , kun pidät autoa  pystyssä ilmassa niin puoli milliä saisi kantaa näkyvissä olla , mitä löysempi sen vähempi kääntyy ja perässä parempi pito.  -pehmeä jousi iskariin ja kovat eteen toimii myös.
« Viimeksi muokattu: 08.05.12 - klo: 22.24 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #135 : 08.05.12 - klo: 23.31 »
tota oili iskaria minkä tänään posteljooni toi pitäis alkaa huomenna väsäämään ton linkin mukaan ur20-30 olis vissiin sellasia mitä kannattais kokeilla... toivottavasti huomenna ei sada päivällä niin pääsisi kokeilemaan.
ja nyt on renkaat sekä etu jouset tilauksessa et ei muutakun odottelemaan.
sitten noista comppi minin sähköistä(hobbykingin 35a nopari ja sp 2500kv sensoriton) vielä sen verran ettei siitä ainakaan vauhti lopu kesken joten toi 21,5 lankanen voi olla kyllä ihan oikee kone tähän luokkaan. toki toi oli niin hirvee ajaa tänään että ei siinä mitään tuntumaa saanut.
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #136 : 08.05.12 - klo: 23.54 »
Joutunee suomen pelin ohessa vähän ruuvaamaan :)

Eli postipate toi muutama minuutti sitten paketin, melkolailla ennätysajassa jopa:

Kannattaa sitten varovasti kiristää ne 2 alumiinista m4x30 ruuvia, pyöristyy naurettavan helposti. (ja kyseiset ruuvit pitääkin kiristää vain löysät pois tyyliin, muuten voi mennä tweakkiin runko)

Lisäksi se valualumiininen palikka diffissä (osa # BA30) kannattaa oikeasti varovasti kiristää,katkeaa myös helposti.

Muuten pitäisi olla helppo kasaus ja tamiyamaiseen malliin yhtä juhlaa rakennus.

Heh joo, kiitti vinkeistä... Alumiiniruuvien kannan nylppäämisen olen oppinut jo 80-luvun lopulla RC10L:ää rakentaessa ja mekatessa, ja edelleen se näyttää onnistuvan :)

Avain onneen on - kuten monessa muussakin - oikea kärki meisselissä, eli PH2. Ja mieluiten ehjä... Ne kestää kyllä kiristää hienosti, ääliövoima on tietysti eri asia.

Mun sarjassa - ja manuaalissa - BA30 on kyllä moottorin kiinnityslevy kuitenkin...???
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #137 : 09.05.12 - klo: 15.30 »
Itse asiassa mä vedin liian tiukalle toisen niistä ruuveista ja nylppäänty .Toisen ruuvin kohdalla olin jo selvittänyt oikean "momentin" voorumeilta. Vain löysät pois. No nyt on  kuusiokannalla happoset pultit niissä(ja jonnilla ja kaitsulla).

hassuinta oli 0.1g tarkkuudella olevalle vaaálle kun vakiopultin laitoin niin näytti 0g. happonen taisi olla 4.6g Tosi outoa seosta on tamiyan alupultit ,mutta toki niillä pärjää, ihme vaan että vielä pitää ristipäitä käyttää kun täysin kuusiokannalla muut pultit on.

Ja mulla on BA30 tollasen näköinen
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #138 : 09.05.12 - klo: 17.28 »
Ja mulla on BA30 tollasen näköinen

Juu, mulla tää 104w gp-edition, BA30 on tosiaan osa johon motti tulee kiinni:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #139 : 09.05.12 - klo: 22.07 »
Tässä alkua sääntökeskustelulle. Pidetään hommat siistinä kuitenkin, eikös.

http://rc10.fi/index.php?topic=66527.0

-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #140 : 09.05.12 - klo: 22.38 »
Säännöt näyttää hyvältä. Täällä on harkinnassa FGX:n hankinta, ihan vain siksi ettei kaikilla olisi Tamiya.  :grin:

FGX:n leveys on 190mm, toivottavasti tulevaisuudessakin se mahtuu sääntöihin.

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #141 : 09.05.12 - klo: 22.47 »
Mielenkiintoista on nähdä miten FGX vs. F104 kamppailussa käy.

***MUTUA***
Suoraan paketista F104 pesee FGX:llä lattiaa(rctech foorumilta luettua), ja FGX voimansiirto kun menee useammalla rattaalla ja välityksiä ei saa yhtä pitkiksi kuin tamiyassa. -osa osista on heikkoja(tukivarret/ylädekki/iskarit(taas vaan "luettua "tietoa), niin pikkasen laitettavaa ilmeisesti on ennenkuin on kilpailukykyinen.

***mutua***

Lukemani perusteella FGX on asfaltilla kilpailukykyinen pienillä parannuksilla, mutta matolla en ole kuullut miten toimii erillisjousitus vs. jäykkä perä.



Mitä ollaan porukalla juteltu niin Tamiya on suositus, ei toki vaatimus. Tavoite olisi että autot olisivat jollakin tavalla vertailukelpoisia. Toki FGX voi olla ihan hyväkin, ehkä parempikin kuin F104.

Leveydet päästään testaamaan ensikisoissa(kesäcupin näytösajo), ehkä selviää onko leveydellä merkitystä kovastikin.


Aika näyttää mihin säännöt muodostuvat, mutta ei taatusti pipoa pidetä kireällä .


-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #142 : 09.05.12 - klo: 23.05 »
Säännöissä on tosiaan koetettu pitää pipo löysällä, ja niin koetetaan jatkossakin..

Kuusankosken näytöskisassa ei kenenkään ajo jää moottorista tai nopeudensäätimestä kiinni, siellä on tärkeintä saada autoja viivalle jotta nähdään vähän kaluston eroja.

Pari iltaa on askarreltu - eilen tosin katsottiin enimmäkseen lätkää - ja oma ajokki alkaa muistuttamaan rc-autoa pikkuhiljaa....

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #143 : 09.05.12 - klo: 23.11 »
No jos tuo FGX tulee hankittua niin voin hyvin toimia "testilaboratoriona", itsellä kun ei tavoitteet ole missään muualla kuin hauskan pidossa.

Eiköhän nuo molemmat merkit ole yhtä nopeita osaavan kuskin käsissä, vauhdit ovat sen verran maltilliset että kuskin roolin uskoisi kasvavan isommaksi kuin auton suorituskyvyn.

Joka tapauksessa, seuraan vielä hetken sivusta ennen kuin mahdollisen hankinnan teen. Hyvä luokka tästä tulee, siitä ei ole epäilystäkään!

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #144 : 09.05.12 - klo: 23.12 »


Pari iltaa on askarreltu - eilen tosin katsottiin enimmäkseen lätkää - ja oma ajokki alkaa muistuttamaan rc-autoa pikkuhiljaa....

Hieno peli bb!

Itselle saapunee huomenna X1 mallinen F104 ja koria aloittelin jo.

Lotus/rellu tulossa siis.

(on muuten osia korissa, tuossa kuvassa ei ole kaikki läheskään)
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #145 : 09.05.12 - klo: 23.18 »
No jos tuo FGX tulee hankittua niin voin hyvin toimia "testilaboratoriona", itsellä kun ei tavoitteet ole missään muualla kuin hauskan pidossa.

Samat tavoitteet.

Yksi on jo FGX:n hankkinut, sitä päässee testaamaan jossakin välissä
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #146 : 09.05.12 - klo: 23.25 »
BB:llä on näköjään pyöreäreunanen lipo autossa...
Sopiiko autoon perus kantikkaat lipot, vai pitääkö olla pyöreäreunainen?

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #147 : 09.05.12 - klo: 23.27 »
Hoi mestarit, mitäs käytännön eroa on 103 ja 104 vanteissa, etu/taka?

Tää 104w gp kun tuli tilattua, ja tulee ilman vanteita niin otin tietty pöljä 104 mallin vanteet messiin.. Kitin mukana tulleet laakerit (850) oli ainakin aivan liian pienet, mutta onko offsetissa esim. eroja?

BB:llä on näköjään pyöreäreunanen lipo autossa...
Sopiiko autoon perus kantikkaat lipot, vai pitääkö olla pyöreäreunainen?

Sopii kantikkaatkin, laitoin keveyden takia tuon ensialkuun...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #148 : 09.05.12 - klo: 23.29 »
Loistavaa

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC FORMULA 1 Autot
« Vastaus #149 : 09.05.12 - klo: 23.53 »
Hoi mestarit, mitäs käytännön eroa on 103 ja 104 vanteissa, etu/taka?

104 on isompihalkaisijaiset ainakin. Ja kaposemmat ainakin takana.
offsetistä en tiedä

Jos sulla on ne satanelosen vanteet niin sopiiko ne paikalleen?  -normi 10/5/4 laakerit menee niihin(tamiya 1050)  en tiedä onko akseli 5mm vai joku muu mutta testaa, jos sopii niin 104 renkaat on helpommin saatavilla kuin 103 mallin.

Kokeile 104 vanteita  ja laita koppa päälle, miltä näyttää?  - raideleveys?
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate