Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 2.0  (Luettu 451546 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« : 16.04.04 - klo: 11.58 »
Tämä on jatkoa jo pitkäksi venyneelle edelliselle topicille

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1 : 16.04.04 - klo: 16.08 »
Sopiiko hyperin vanteet infernoon??  :D

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #2 : 16.04.04 - klo: 16.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Sopiiko hyperin vanteet infernoon??  :D


MP 7.5 infernoon  sopii, vanhempiin ei!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #3 : 16.04.04 - klo: 16.36 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Sopiiko hyperin vanteet infernoon??  :D


MP 7.5 infernoon  sopii, vanhempiin ei!


No hyvää.. On katsos 7.5 hexit... (piti vaan hankkia uudet vetoakselit sen takia...)

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #4 : 18.04.04 - klo: 22.29 »
Ihan vaan utelisin, että onko Ofna sama merkki kuin Hobao  :oops: !?
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #5 : 18.04.04 - klo: 22.31 »
Joku on sanonut , että Ofna=hongnor=HoBao. Nuo olivat vissiinkin ne merkit mitkä on samaa.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #6 : 18.04.04 - klo: 22.32 »
Lainaus käyttäjältä: "pOINTER"
Ihan vaan utelisin, että onko Ofna sama merkki kuin Hobao  :oops: !?


Jep! Kyllä on!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #7 : 18.04.04 - klo: 22.33 »
Ei vissiin ole noin. OFNA käyttää molempia alihankkijoita, HoBaota ja Hong Nor:ia mutta ne ovat eri valmistajat. Ainakin näin minua on valistettu.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #8 : 18.04.04 - klo: 22.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Ei vissiin ole noin. OFNA käyttää molempia alihankkijoita, HoBaota ja Hong Nor:ia mutta ne ovat eri valmistajat. Ainakin näin minua on valistettu.


No kyllä se taitaa olla näin!
Taas viisastuttiin!  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #9 : 18.04.04 - klo: 22.41 »
Joo, eli se siis pitää kyllä paikkaansa että OFNA Hyper 7 = HoBao Hyper 7

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #10 : 19.04.04 - klo: 15.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"
Ja miksiköhän minun viestini poistettiin missä ilmaisin ton Ofna Hyper 7 = sama kuin Hobao Hyper 7?


Sen takia että siinä oli joitain ihme arpomista että "mä en tiedä mutta .. jne". Jos ei tiedä niin turha kirjoittaa.

Asia oli tullut jo muutenkin aiemmin selväksi, tosin sitten vielä lisäsin tarkennuksen jälkikäteen ettei asiaa jää todellakan kenellekään epäselväksi.

Jotta viestit pysyvät täällä näkyvillä, niin kirjoita/kirjoittakaa mahdollisimman selvästi eikä "tekstiviestikielellä". Kiitos.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #11 : 23.04.04 - klo: 14.01 »
(tämä on edellisestä Hyper-topicista)
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Nyt lähti Sanderssonalta tilaukseen renkaat ja vanteet Hyperiin,mallia Avenger.
Vanteiden väriksi tuli keltainen   8)
On se sen verran hyvä tarjous renkaista,tuo 8€/pari.

Tiedoksi   :mrgreen:

Hitto,vieläkään ei ole renkaat tulleet.........kuulemma kaksi viikkoa sitten torstaina pistivät tulemaan.
Sähköpostilla kyselin,mutta vastausta ei ole tullut............no,jos ei viikonloppuna vastausta kuulu,sitten alan soitella ostosteni perään.
Posti on varmaankin sählännyt jotain,joten Sanderssonassa vika tuskin on.
Odotellaan,odotellaan :wink:
(kaikkia varmaan kiinnostaa nämä minun päivittelyni :mrgreen: )

Uudessa Pienoismallissa on JQ tehnyt todella hyvän jutun M8 säätämisestä........tulee olemaan minulle suureksi avuksi!!!
Mutta koska minua alkoi nyt askarruttaa,miten tuota kick-upia(?) ja anti-squatia säädetään,eikä minulla ole kyseistä lehteä hallussani,kysyn sitä täällä.
Eli miten sitä anti-aquatia ja kick-upia säädetään?
Lehdessä kerrottiin vastaus tähän kysymykseen,mutta muistini ei ole niitä parhaita.....

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #12 : 23.04.04 - klo: 22.40 »
Kick-upia ja anti-squadia säädetään alumiinisilla alaripustuksen kiinnityspaloilla.
Paloja on saatavana eri asteisina.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
PM lehti
« Vastaus #13 : 24.04.04 - klo: 12.08 »
Kiitos, hyvä että siitä oli hyötyä. Seuraavassa lehdessä tulee enemmän/parempia vinkkejä.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #14 : 24.04.04 - klo: 17.59 »
Kysyisin ihan vaan mielen kiinnosta, että onko hobao hyperin runko kestävämpi, kuin Thunder Tigerin EB-4 runko? :? Tai edes kulutusta kestävämmät liikkuvat osat?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #15 : 24.04.04 - klo: 18.09 »
Samoissa jäykkyyksissa liikkuu. Eikohän kaikki autot, jotka hyväksytään M8 -luokkaan, ole melko samanlaisia ainakin alustaltaan.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #16 : 24.04.04 - klo: 20.27 »
Mihin väliin mahtuu PIRATE tuossa teidän HOBAO,HONGNOR,OFNA jutussa.
Jerzi

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #17 : 24.04.04 - klo: 20.38 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Mihin väliin mahtuu PIRATE tuossa teidän HOBAO,HONGNOR,OFNA jutussa.
Jerzi


Ei kai sitä niin pitkälle mietittykään.. OFNAlla tuntuu olevan näköjään aika monta toimittajaa.. vähän niinkuin Team Orionilla ja monella muullakin..

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #18 : 25.04.04 - klo: 14.41 »
Tein tänään iskareihin uudet männät 2*1.2mm rei'ítyksellä. Auton kärsii nyt tiputtaa n. 50cm korkeudelta eikä pohjaa vieläkään. Painellessa autoa iskarit tuntuu kummiski tosi hyvältä. No formuloiden jälkeen tarttee lähtee lavankoon kokeilemaan. 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #19 : 27.04.04 - klo: 09.51 »
Jerry, HoBao on Ranskassa Pirate.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #20 : 27.04.04 - klo: 16.08 »
Laittaakaa nyt T2M kans johonkin väliin!  :mrgreen:
Eikös Hobaota ole myyty Ranskassa nimella T2M! Korjatkaa jos ole väärässä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #21 : 27.04.04 - klo: 17.27 »
T2M Pirate
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #22 : 30.04.04 - klo: 21.00 »
Onko kenelläkään tietoa,mistä saisi Hyperiin alumiinisia servosarvia?
Ohjauksessa on hieman ongelmia tuon muovisen kanssa...........
Hinta?

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #23 : 30.04.04 - klo: 22.16 »
Itse olen aina saanut kyllä servon ruuvin pysymään, ilman mitään konsteja.. Se tuskin on sarvesta kiinni. Mutta jos et saa sitä millään pysymään, niin mikset laita siihen vähän ruuvilukitetta?

Ofnalta saa CNC servonsarven, mutta jos ongelmana on ruuvin irtoileminen, niin enpä kyllä alkais kallista alusarvea tilaamaan.

Edit: Ja Miksutin90:n linkittämät ohjauspalat ja vanttiruuvit eivät sitten liity tähän asiaan millään tavalla.

Edit2: Ofnan CNC sarvi on siis tämä jos sitä jostain syystä tarvitset: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGBU9&P=7

Poissa tommilk

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #24 : 01.05.04 - klo: 02.05 »
Kyllä pahoin pelkään, että syy noihin toimitushäiriöihin ei löydy postista. Meillä on tilaus Hobaon kamoista ollut sisällä viisi viikkoa (Sanderssonalla), olen koittanut soittaa kaikkiin numeroihin, mitä sivuilta löytyy - kukaan ei vastaa, lisäksi olen lähettänyt Nikolle tekstiviestin (tiedän että on intissä), jonka hän on eilen saanut, ei ole vastannut. Ei toimi tuo nyt, niin kuin olisin toivonut.
Lisäksi olen yrittänyt soittaa ISO-HEPAN numeroon, jossa kerrotaan numeron vaihtuneen kännykkänumeroon, josta ei vastata 18,00-20,00, niin kuin sivuilla toivotaan tilausten tapahtuvan.
Tietääkö joku, mistä muualta noita Hobaon osia Suomesta voisi löytyä, kun täytyisi saada tuo auto liikenteeseen. Vai onko ainut vaihtoehto hävittää tuo auto ja etsiä toinen merkki, johon saa myös varaosia Suomesta ?

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #25 : 01.05.04 - klo: 08.59 »
Lainaus käyttäjältä: "tommilk"
Kyllä pahoin pelkään, että syy noihin toimitushäiriöihin ei löydy postista. Meillä on tilaus Hobaon kamoista ollut sisällä viisi viikkoa (Sanderssonalla), olen koittanut soittaa kaikkiin numeroihin, mitä sivuilta löytyy - kukaan ei vastaa, lisäksi olen lähettänyt Nikolle tekstiviestin (tiedän että on intissä), jonka hän on eilen saanut, ei ole vastannut. Ei toimi tuo nyt, niin kuin olisin toivonut.
Lisäksi olen yrittänyt soittaa ISO-HEPAN numeroon, jossa kerrotaan numeron vaihtuneen kännykkänumeroon, josta ei vastata 18,00-20,00, niin kuin sivuilla toivotaan tilausten tapahtuvan.
Tietääkö joku, mistä muualta noita Hobaon osia Suomesta voisi löytyä, kun täytyisi saada tuo auto liikenteeseen. Vai onko ainut vaihtoehto hävittää tuo auto ja etsiä toinen merkki, johon saa myös varaosia Suomesta ?

Joo,meikäläisen tilaus on ollut tulossa jo päälle kolme (vai peräti neljä?) viikkoa...............viime viikolla soitin Ulmaselle,joka on näissä tilausasioissa täysin voimaton,koska kuulemma Niko on tilaukset itse pistänyt menemään,ja kaikki "aineisto" koskien tilauksia on Nikon kotona.
Ulmanen sanoi myös,että Niko olisi päässyt lomille tässä pari päivää sitten torstaina,mutta saatoin kuulla väärinkin.
Älä nyt ihmeessä HoBaota myy,kyllä se Iso-Hepa nämä asiat hoitaa,ja sitten kun Niko palaa niin Sanderssonankin homma tod.näk. toimii taas.
Niin ja muita liikkeitä,jotka myyvät Hobaota suomessa,ei ole.

Jani: Pitänee kokeilla sitä ruuvilukitetta.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #26 : 01.05.04 - klo: 09.37 »
Nikolla varmaan paljon muuta tekemistä armeijassa, ei pahemmin ehdi noita tilauksia laitella menemään. Ainakin näin luulisin. Ja lomilla käydään naisissa ;)!
Anteeksi ot...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa tommilk

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #27 : 01.05.04 - klo: 10.47 »
No kylläpä kiirettä pitää, jos viiteen viikkon ei kerkeä tilauksia käsittelemään. Yrittäjän elämä vaan on sitä, että sitä aikaa pitäisi repiä jostain noiden asioiden hoitamiseen, tai uskoa sitten ne hommat jonkun muun hoidettavaksi.

Poissa tommilk

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #28 : 01.05.04 - klo: 10.48 »
Lainaus käyttäjältä: "tommilk"
No kylläpä kiirettä pitää, jos viiteen viikkon ei kerkeä tilauksia käsittelemään. Yrittäjän elämä vaan on sitä, että sitä aikaa pitäisi repiä jostain noiden asioiden hoitamiseen, tai uskoa sitten ne hommat jonkun muun hoidettavaksi.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #29 : 01.05.04 - klo: 16.28 »
Mä oon nyt tehnyt 2kk sisälle monta tilausta Iso hepalle. Vastaa mailiin 1 päivän sisällä viimeistään, ja tavara tulee tosi nopeasti ja on halpoja  :wink: Tästä osoitteesta sen saa helposti ainakin kiinni:
iso.hepa@pp.inet.fi
Taas kehissä.. ;)