Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 2.0  (Luettu 451797 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #30 : 01.05.04 - klo: 16.54 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Mä oon nyt tehnyt 2kk sisälle monta tilausta Iso hepalle. Vastaa mailiin 1 päivän sisällä viimeistään, ja tavara tulee tosi nopeasti ja on halpoja  :wink: Tästä osoitteesta sen saa helposti ainakin kiinni:
iso.hepa@pp.inet.fi

Toi on vissiin vanha osoite,uudet on:

info@iso-hepa.com
ja
myynti@iso-hepa.com

En ole ihan varma,mutta nuo osoitteet on nykyään Iso-hepan etusivulla :?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #31 : 01.05.04 - klo: 19.30 »
En tiedä onko vanha, mutta pari päivää sitten se mailasi mulle tuosta osoitteesta.
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #32 : 01.05.04 - klo: 22.47 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
En tiedä onko vanha, mutta pari päivää sitten se mailasi mulle tuosta osoitteesta.

Ahaa.......no sitten ei taida olla vanha.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #33 : 04.05.04 - klo: 20.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Lainaus käyttäjältä: "tommilk"
Kyllä pahoin pelkään, että syy noihin toimitushäiriöihin ei löydy postista. Meillä on tilaus Hobaon kamoista ollut sisällä viisi viikkoa (Sanderssonalla), olen koittanut soittaa kaikkiin numeroihin, mitä sivuilta löytyy - kukaan ei vastaa, lisäksi olen lähettänyt Nikolle tekstiviestin (tiedän että on intissä), jonka hän on eilen saanut, ei ole vastannut. Ei toimi tuo nyt, niin kuin olisin toivonut.
Lisäksi olen yrittänyt soittaa ISO-HEPAN numeroon, jossa kerrotaan numeron vaihtuneen kännykkänumeroon, josta ei vastata 18,00-20,00, niin kuin sivuilla toivotaan tilausten tapahtuvan.
Tietääkö joku, mistä muualta noita Hobaon osia Suomesta voisi löytyä, kun täytyisi saada tuo auto liikenteeseen. Vai onko ainut vaihtoehto hävittää tuo auto ja etsiä toinen merkki, johon saa myös varaosia Suomesta ?

Joo,meikäläisen tilaus on ollut tulossa jo päälle kolme (vai peräti neljä?) viikkoa...............viime viikolla soitin Ulmaselle,joka on näissä tilausasioissa täysin voimaton,koska kuulemma Niko on tilaukset itse pistänyt menemään,ja kaikki "aineisto" koskien tilauksia on Nikon kotona.
Ulmanen sanoi myös,että Niko olisi päässyt lomille tässä pari päivää sitten torstaina,mutta saatoin kuulla väärinkin.

Onkos tommilk:n (tai muiden) tilausasiat edistyneet mihinkään?
En tiedä pääsikö Niko viime viikolla lomille niinkuin Ulmanen sanoi,mutta sähköpostiini ei tullut ainakaan vastausta.......alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys loppumaan,onhan noita jo saanut odottaa melkein puolitoista kuukautta.
No eihän sille voi mitään,pitää vaan odotelle että Niko pääsee lomille,ja että saan renkaani :mrgreen:
Tässä vaiheessa Ulmaselle on varmaankin turha soitella,koska kuten edellisessä viestissä kerroin,"when it comes to this case,he has no power".......

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #34 : 04.05.04 - klo: 20.47 »
Itse laitoin renkaita, vanteita ja jousia tilaukseen n. kuukausi taaksepäin tilaukseen. Mitään ei ole kuulunu. En ole kyllä edes soitellu perään. Jospa ne joskus tulis... 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #35 : 04.05.04 - klo: 20.51 »
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Itse laitoin renkaita, vanteita ja jousia tilaukseen n. kuukausi taaksepäin tilaukseen. Mitään ei ole kuulunu. En ole kyllä edes soitellu perään. Jospa ne joskus tulis... 8)

Toivossa on hyvä elää,eikös se niin mene :mrgreen: ?
Mm. monkijaisella on kuulemma myös ollut jotain ongelmia tilauksiensa kanssa...........sain häneltä jokin aika sitten YV:tä.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #36 : 04.05.04 - klo: 20.53 »
Tilatkaa ihmeessä iso-hepalta ennen kuin Niko vakiintuu sinne kaupalle taas töihin. Toki senkin jälkeen saa Timolta osia tilailla..  :wink:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #37 : 04.05.04 - klo: 20.55 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Tilatkaa ihmeessä iso-hepalta ennen kuin Niko vakiintuu sinne kaupalle taas töihin. Toki senkin jälkeen saa Timolta osia tilailla..  :wink:

Mutta kun renkaita ei saa sieltä yhtä halvalla :mrgreen:
Tilaus kasasta viri/varaosia on tässä lähiaikoina lähdössä Iso-Hepalle,kunhan saan ensin velkani perityksi.......
Tässä kun on nämä kaksi Hobao-liikettä,niin olen suunnitellut tilaavani kaikki isommat ostokset (kuten motit,kun joskus tulee uuden tilaus eteen) Sanderssonalta,koska silmämääräisesti katsottuna Sanderssona on minun havaintonieni mukaan hieman Iso-Hepaa halvempi.........kaikki osat ja vastaavat pikkuhilut aion tilata Iso-Hepasta,koska sivut ovat jotenkin valmiimman oloiset,hinnasto on suomenkielinen ja hinnastossa on enemmän osia.

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #38 : 04.05.04 - klo: 20.58 »
http://www.iso-hepa.com/ toimii ainankin tavaran myynti.. ja uusi puhelinnumerokin vastaa ;)

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #39 : 06.05.04 - klo: 13.04 »
Kuulin tänään, että Suomeen ei enää toimitettaisi tehtaalta HoBaon varaosia, koska tilaukset ovat olleet niin pieniä. Kuulin tämän luotettavalta Kyoshon jälleenmyyjältä... Siis pitääkö tämä väite paikkansa??? Vai onko silkkaa palturia :roll: !?
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #40 : 06.05.04 - klo: 13.08 »
No se on KYOSHO myyjä. Voisin uskoa jos saisin kuulla saman HoBaon jällenmyyjältä esim Iso-Hepalta tai sanderssonnalta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #41 : 06.05.04 - klo: 14.03 »
Kyoshon myyjät ovat karkeasti sanottuna täys verisiä kusettajia. :shock:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #42 : 06.05.04 - klo: 15.01 »
Enpä nyt menisi noin karkeasti arvioimaan asiaa. Kaikki Kyosho myyjät joiden kanssa olen asioinut ovat rehtejä ja hyviä tyyppejä. Totta kai ne kehuvat omia tuotteitaan ja katselevat muita tuotteita kuin halpaa makkaraa. Niin tekisit sinäkin makke, usko pois.

Kyllä toimitetaan ja se on varmaa sillä niitä menee. Ainakin mitä joidenkin kanssa on tullut juteltua...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #43 : 06.05.04 - klo: 15.06 »
Lainaus käyttäjältä: "_makke_"
Kyoshon myyjät ovat karkeasti sanottuna täys verisiä kusettajia. :shock:

Kiitos _makke_ tuosta erittäin laadukkaasta ja kaikkia hyödyttävästä vastauksesta!!! Mutta ihmettelen, kun porukoilla on ollut tilaukset "sisällä" jo 5vk niin eikö juttulla voi olla jotain perää!?

ps. Ja tiedetään, että Niko on palveluksessa, joka syö aikaa...
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #44 : 06.05.04 - klo: 15.17 »
Lainaus käyttäjältä: "pOINTER"
Kuulin tänään, että Suomeen ei enää toimitettaisi tehtaalta HoBaon varaosia, koska tilaukset ovat olleet niin pieniä. Kuulin tämän luotettavalta Kyoshon jälleenmyyjältä... Siis pitääkö tämä väite paikkansa??? Vai onko silkkaa palturia :roll: !?

HoBao myyntiin :mrgreen:
Jos asialinjalle palataan,niin sanonpa vaan,että en oikein usko tähän......mutta eihän sitä koskaan tiedä!

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
..
« Vastaus #45 : 06.05.04 - klo: 22.44 »
Kyllä osia saa, edellinen iso hepa tilaus saapui pari viikkoa sitten. Ei HoBao osia kannata kysyä Kyosho myyjiltä. Ei ne tiedä niistä mitään
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa tommilk

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #46 : 07.05.04 - klo: 00.05 »
Sanderssonalta noiden osien saanti tuntuu olevan mahdotonta, ainakin nyt. Torstaina kyselin Nikolta tekstiviestillä tilaustani, enkä saanut mitään vastausta sunnuntai-iltaan mennessä, joten laitoin viestin, että tilauksen voi unohtaa. Kyllä viiteen-kuuteen viikkoon täytyy perusosat ennättää tilaajalle, tai sitten asiat eivät ole oikein hoidossa. Auttaisi paljon asiaa, jos edes laittaisi aikataulua, milloin ne mahdollisesti tulisi, mutta kun ei vastata viesteihin mitään, niin on edessä hankintapaikan vaihto. Nuo kaikkein kipeimmin tarvittavat kamat löytyi tuttavan pakista, että toistaiseksi homma kunnossa.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #47 : 07.05.04 - klo: 07.34 »
Sama juttu, tarvitssi vanteita ja renkaita sekä polttoainetta mutta ei ole vastausta kuulunut... Ja olisi ne tolloin 15.5 tarvinnut mutta en nyt kuitenkaan sinne pääse kun on tärkeämpää menoa... Pitänee varmaan tilata muualta

Poissa topemu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #48 : 07.05.04 - klo: 10.05 »
Lainaus käyttäjältä: "tommilk"
Sanderssonalta noiden osien saanti tuntuu olevan mahdotonta, ainakin nyt. Torstaina kyselin Nikolta tekstiviestillä tilaustani, enkä saanut mitään vastausta sunnuntai-iltaan mennessä, joten laitoin viestin, että tilauksen voi unohtaa. Kyllä viiteen-kuuteen viikkoon täytyy perusosat ennättää tilaajalle, tai sitten asiat eivät ole oikein hoidossa. Auttaisi paljon asiaa, jos edes laittaisi aikataulua, milloin ne mahdollisesti tulisi, mutta kun ei vastata viesteihin mitään, niin on edessä hankintapaikan vaihto. Nuo kaikkein kipeimmin tarvittavat kamat löytyi tuttavan pakista, että toistaiseksi homma kunnossa.

Niko taitaa olla vielä Harmaissa, mutta tuolla Sanderssonan kotisivuilla on uudet yhteyshenkilöt. Joskin vasteaika heilläkin on hiukan pitkä.
Lainaus
Uudet yhteyshenkilöt:

Jari Ulmanen (Turun alue)
Puh: 040-8421447
E-mail: jari.ulmanen@sanderssona.com


Jari Heinonen (Salon alue)
Puh: 050-0530361

Tilauksia koskevat sähköpostit: tilaus@sanderssona.com
>--> Chaos is order understood only a few <--<

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #49 : 07.05.04 - klo: 10.21 »
Olisi varmaan fiksua informoida sanderssonan kotisivuilla asiakkaita mahdollisista toimitusvaikeuksista, ei tulisi tällaista ehkä hieman negatiivista kuvaa firmasta.
- Tamiya solar car -

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #50 : 07.05.04 - klo: 22.52 »
Hobao ei ole lopettamassa osien ja autojen myyntiä Suomeen!
Kysyin asiaa tehtaalta ja sanoivat, että ei ole olemassa syytä miksi he tekisivät niin.

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #51 : 07.05.04 - klo: 23.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Timo"
Hobao ei ole lopettamassa osien ja autojen myyntiä Suomeen!

Asia nyt siis täysin selvä :!:  Kiitos epävarmuuden lopettavasta informaatiosta...
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #52 : 07.05.04 - klo: 23.25 »
Lainaus käyttäjältä: "pOINTER"
Lainaus käyttäjältä: "Timo"
Hobao ei ole lopettamassa osien ja autojen myyntiä Suomeen!

Asia nyt siis täysin selvä :!:  Kiitos epävarmuuden lopettavasta informaatiosta...


Miksi Hobao lopettaisi varaosien myymisen Suomeen? Täällähän menee varaosia. Jose ja Nappe tuossa tuumaili kun juteltiin Hobaosta. Niin molemmat tuli siihen tulokseen, että kun minä pääsen autolla baanalle, niin varaosamyynti tulee melkein jopa tuplaantumaan.

"Se kuitenkin onnistuu ajaa auton keskelle hyppyriä väärään suuntaan rungon keskikohta edellä ja kaasu pohjassa. Runko mutkalle ja kaikki planeettarattaat ja kaikki sileeks."
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #53 : 09.05.04 - klo: 22.49 »
Tervehdys kaikki!

Olen todella pahoillani, että en ole pystynyt toimittamaan läheskään kaikkia tilauksiani. Ensinnäkin kotonani tietokoneeni on virusten valtaama ja sekottanut netin. Tarvitsisi ehtiä formatoimaan. Lisäksi olen ollut melkein joka viikonlopun kiinni armeijassa. Nyt homman pitäisi tasaantua ja lomia pitäisi alkaa tippumaan. En voi syyttää Ulmastakaan siitä, että hänkään ei ole kyennyt toimituksia toimittamaan, sillä tämä ei ole hänen työnsä vaan hän vain auttaa minua sen minkä kykenee sinä aika kun olen poissa.

Pyytäisinkin teitä nyt tekemään tilaukset uudelleen puhelimitse minulle 040-9008019. Jos en vastaa niin soitan takaisin, kunhan armeijan palveluksesta pääsen. Yleensä joka ilta on hetki aikaa. Lisäksi olen ensi viikonloppuna Lavangon kisoissa mikäli loma-anomukseni ei mene puihin. Sieltä siis on mahdollista ostaa kamaa.

Terv,
Niko Andersson
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #54 : 10.05.04 - klo: 12.36 »
"Hataraa.."

Jos tämä nyt todella vaatii selittämistä niin tarkennetaan:

Minusta on jokseenkin outoa että niinkin "suuri" nimi kuin Hobao on suomessa tai ainakin sitä kovasti "Kyoshon tappajana" markkinoitu mm. täällä forumissa ei pysty toimittamaan jätkille osia. Okei, osia paikan päällä kisoissa, täh? Milläs treenaat jos auto on rikki... Onneksi en ole hobao omistaja. Ymmärrän että Niko on intissä, mutta ei kai toi nyt ihan hyväntekeväisyys periaatteella toimikaan...
eli:

HATARAA

Tässä kohtaa Kyöstimiehet varmaan naureskelevat partaansa, osia tulee viikon toimituksella aika monesta firmasta...

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #55 : 10.05.04 - klo: 20.10 »
Et ole varmaan itse koskaan edes kysellyt varaosia iso-hepalta, eli et voi tietää miten hyvä/huono tilanne on.
Jos Niko on armeijassa niin hänen on aika vaikea kiikuttaa osia postiin
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #56 : 10.05.04 - klo: 20.25 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Et ole varmaan itse koskaan edes kysellyt varaosia iso-hepalta, eli et voi tietää miten hyvä/huono tilanne on.
Jos Niko on armeijassa niin hänen on aika vaikea kiikuttaa osia postiin


En ole. Enkä tiedä. Olen vain seurannut forumia. Hyvä jos osia saa iso-hepalta, toivon hobao/OFNA kuskien puolesta niin, todellakin.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #57 : 10.05.04 - klo: 20.35 »
ISO-HEPA ------> Hyvä, luotettava, nopea, kattava, edullinen, laadukas.

Mitäs muuta sinä haluat firmalta. Yksi huono puoli löytyy tuosta firmasta, TIMO poika on sen verran nopea kuski että se vie aina parhaat palkinnot. Kenties pitäisi harrastaa jonkin sortin vilppiä niin saadaan tuo TIMO pois palkinto pallilta, joten TIMO seuraavan kerran kuin sinulta irtoa moottori autosta niin en ole irrottanut ruuveja :wink:  :wink:  :wink:

Jerzi

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #58 : 10.05.04 - klo: 20.42 »
Täyttää ehdottomasti kaikki kriteerit  :D !!

Sittenhän ei ole ongelmia (mitä ne oikein valittaa ....)

Eli Sanderssonan sijaan soittamaan nyt pika pikaa ISO-HEPALLE

Yksinkertaista.

Hei Jerzi, mä luuli että sä ajat Mugenilla  :wink: Sehän on sulle vaan hyvä jos Hobaot pysyy pitillä radan sijaan ....

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #59 : 10.05.04 - klo: 20.55 »
Joo tilasin Timolta servoille linkki sarjan ja kytkimen osat ja oli semmoinen palvelu että muut vapiskoon. Joo MUGENI on ja pysyy toistaiseksi ainakin, kohta pääsen ajamaan sisään uudet sisä kalutkin sitten on pieni odotus loppu.... Tää on ihan kuin pikku pojan odotus ennen joulua....
Jerzi