Kirjoittaja Aihe: Kyosho PureTen Alpha 2.0  (Luettu 53070 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #210 : 03.01.06 - klo: 12.11 »
Siis tarkoitatko "vaihdelaatikolla" sitä servon ratas osastoa??
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #211 : 05.01.06 - klo: 15.32 »
Lakkaaminen on toinen vaihtoehto, kuten eilen tuli turussa jonkun keusoturkumyyjän kanssa juteltua servoa ostaessa.

"Vaihdelaatikolla" tarkoitan juuri sitä servon ratashässäkkää joka on erillään kuin elektroniikat.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa karg

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #212 : 22.10.06 - klo: 11.57 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Pidempi välitys on suositeltavaa kun nyt on alavääntö kasvanut. Mahdollisesti myös kaksiportainen vaihdelaatikko olisi ihan jees, säilyttää kiihtyvyyden mutta antaa reilusti lisää vauhtia.
Miinuksena voisi mainita tuplatomaatin kohtuu kovan hinnan.


Taisi maksaa tuo vaihteisto 68e jos en ihan väärin muista. Siinä on semmonen ikävyys vaan, että vaihtajan kynsi tahtoo nakertaa rattaan sisällä olevaa muovista porrasta pikkuhiljaa sileeks ja sitten kakkonen ei enää menekään päälle. Team Infinityn .18 kone kyl toi selkeitä parannuksia alkuperäiseen GX-12-mottiin (olikohan väljä..?) verrattuna:

1. Kulkee huomattavasti paremmin
2. Ei vuoda gasoa alustaan
3. Pysyy käynnissä lämpimänäkin ilman hehkua
HPI Baja 5b | HoBao Hyper 8 | Kyosho PTA 2 | Team Losi Micro-T

Poissa ajomies

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #213 : 22.10.06 - klo: 15.26 »
Mistä olette hommanneet pukit tolle infinityn 18 koneelle?
Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

Poissa karg

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #214 : 22.10.06 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: "ajomies"
Mistä olette hommanneet pukit tolle infinityn 18 koneelle?


Tilasin sen ProHobbystä äskettäin. Tuli parissa päivässä perille.

Kannattaa muutes hakea 5x20mm prikkoja muutama, jotta saa kytkinkellon sopivalle etäisyydelle.
HPI Baja 5b | HoBao Hyper 8 | Kyosho PTA 2 | Team Losi Micro-T

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
ohjaus ja seiveri
« Vastaus #215 : 23.10.06 - klo: 22.12 »
kun mulla on ollut zaboon ja on sähkö-PureTen, niin onko teillä polttisversiossa samanlainen ohjausvivusto?
Siis kaikki palat säätymättömiä ja seiverinä muovinen C , messinkiakseleissa liukumassa. Mulla vastaavat kiertymällä hinnas vastaan ettei servo (645MG) meinannu jaksaa kääntää voideltunakaan. korvasin em.  lähikauppiaan YOKOMO-seiverillä. kuululaakerein siitä tuli mulle tarpeeksi nopea kääntymään.
Kuvia voin panna spostilla halukkaille!
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #216 : 08.05.07 - klo: 21.09 »
saako pure ten alpha 3 een 2 vaihteista vaihteistoa
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #217 : 09.05.07 - klo: 10.31 »
Aikoinaan sai, mutta nyt kun PTA3 GP on tippunut Kyoshon valikoimasta pois niin en tiedä.

Varaosa puoli on Kyosholla aina toiminut, joten eiköhän sen saa. Käy kysymässä Kyoshon liikkeestä, siellä tietävät varmasti.

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #218 : 15.05.07 - klo: 06.55 »
Kyllä saa 2 vaihdetta.Minäkin ostin pta 3 vaihteiston.Mutta nyt pta:aan tilalle on tullut fazer auto ja ei ole eroa lainkaan pureen...

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #219 : 15.05.07 - klo: 07.07 »
Niin nehän on kuin yö ja päivä eli ihan eri autoja ne ovat.
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #220 : 16.05.07 - klo: 06.57 »
Niin nehän on kuin yö ja päivä eli ihan eri autoja ne ovat.

Vai et oikein yö ja päivä. Ihan sama tekniikka siellä korin alla...

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #221 : 16.05.07 - klo: 10.50 »
Oletko edes nähnyt fazeria?
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #222 : 17.05.07 - klo: 15.48 »
Juu moi mulla on ollu kohta 2 vuotta toi pureten alpha 3 gp ja siitä on noin vuos sitten kone lakannu käymästä ja siihen koneeseen (GX15) on kohta ostettu kaikki osat uusiks mutta ei toimi. Tankki on uusittu, letkut on uusittu, säädöt on kohillaan, jokainen tiiviste on uusittu ja tiivistetty vielä ulkoa päin, tulppia on vaihdeltu ja hehkuja.  Mutta mikä noilla GX 15 koneilla oikein on kun olen lukenut erilaisia foorumeja ja niin monella on ollut sama vika autossa että moottori lakkaa toimimasta ja ei toimi vaikka mitä tekee ? No auto pitäis myydä pois eli muuten auto on kunnossa paitsi toi moottori eli mikä moottori olisi tehoiltaan melko sama ja TOIMISI eikä maksaisi hirveästi jotta jäisin myynnin aikana voitolle. Ehotelkaas jotain 12-15 koko luokan moottoreita, ei 18 ku ei noi rattaat välttämättä kestä.

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #223 : 17.05.07 - klo: 16.51 »
Team Infinityn RTR18 kone on juuri sopiva pureen taisi maksaa jotain 70 uutta rahaa. Kone on kylläkin .18 mutta rattaat kestävät mainiosti, kunhan autossa on kuulalaakerit. Infinityn koneessa on rutkasti enemmän tehoa kuin GX15 koneessa ja GX15 kytkin ja pilli käyvät Infinityyn suoraan. Moottoripukki on ainut osa mikä pitää hommata...
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #224 : 17.05.07 - klo: 17.32 »
Kiitos ja mistäs sais tilattua ton infinityn koneen ?

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #225 : 17.05.07 - klo: 17.35 »
http://www.jp-nitroracing.com/

Ei näyttänyt olevan nettisivuilla, mutta sähköpostilla kannattaa kysellä. Tuolta itse koneen ostin.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #226 : 18.05.07 - klo: 07.07 »
Juu moi mulla on ollu kohta 2 vuotta toi pureten alpha 3 gp ja siitä on noin vuos sitten kone lakannu käymästä ja siihen koneeseen (GX15) on kohta ostettu kaikki osat uusiks mutta ei toimi. Tankki on uusittu, letkut on uusittu, säädöt on kohillaan, jokainen tiiviste on uusittu ja tiivistetty vielä ulkoa päin, tulppia on vaihdeltu ja hehkuja.  Mutta mikä noilla GX 15 koneilla oikein on kun olen lukenut erilaisia foorumeja ja niin monella on ollut sama vika autossa että moottori lakkaa toimimasta ja ei toimi vaikka mitä tekee ? No auto pitäis myydä pois eli muuten auto on kunnossa paitsi toi moottori eli mikä moottori olisi tehoiltaan melko sama ja TOIMISI eikä maksaisi hirveästi jotta jäisin myynnin aikana voitolle. Ehotelkaas jotain 12-15 koko luokan moottoreita, ei 18 ku ei noi rattaat välttämättä kestä.

Minulla on tuo sama vika parhaillaan mut keksin keinon jos alkaa suututtaa.
Irrottaa jäähdytys kannen ja heittää seinään niin siinä on Gx-15 kone parhaimmillaan...

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #227 : 18.05.07 - klo: 07.08 »
Oletko edes nähnyt fazeria?
Kyllä olen ja olen ajanutkin...

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #228 : 18.05.07 - klo: 11.38 »
Vois harkita sitä seinään heittoo  :p. Sanokaahan kuka ostaa puretenin jos siihen se infinityn koneen plänttii kun koko auto on saanut vain negatiivistä palautetta ?

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #229 : 21.05.07 - klo: 14.51 »
Vois harkita sitä seinään heittoo  :p. Sanokaahan kuka ostaa puretenin jos siihen se infinityn koneen plänttii kun koko auto on saanut vain negatiivistä palautetta ?

Tuota minäkin olen miettinyt. Mutta luulen että joku hullu pitää löytää joka ostaisi. Sanoo vaan et tämä auto on paras ja toimii varmasti :grin:
Ja seinään heittäminen auttaa. Ei voi kukaan väittää että ei ottaisi stressiä noiden vehkeiden kanssa :wink:

Poissa karg

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #230 : 24.05.07 - klo: 10.44 »
Niin nehän on kuin yö ja päivä eli ihan eri autoja ne ovat.

Vai et oikein yö ja päivä. Ihan sama tekniikka siellä korin alla...

Mitä nyt räjäytyskuvaa kattelee, niin on se Fazer eri tavalla/eri osista kasattu. Molempiin saa 2 vaihdetta, PTA:han AGW2 ja Fazeriin FAW001.
HPI Baja 5b | HoBao Hyper 8 | Kyosho PTA 2 | Team Losi Micro-T

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #231 : 24.05.07 - klo: 18.49 »
Niin nehän on kuin yö ja päivä eli ihan eri autoja ne ovat.

Vai et oikein yö ja päivä. Ihan sama tekniikka siellä korin alla...

Mitä nyt räjäytyskuvaa kattelee, niin on se Fazer eri tavalla/eri osista kasattu. Molempiin saa 2 vaihdetta, PTA:han AGW2 ja Fazeriin FAW001.

Mutta muuten ihan sama tekniikka ja kaikki muu...

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #232 : 08.06.07 - klo: 21.55 »
No tänään tas vaihteeksi  :tongue: yritin pähkäillä mikä tossa auton koneessa on ja käynistin sen ja se hetken tyhjäkäynnillä olleessaan sitten ottikin kieroksia ja ajelin hetken sillä ja sitten se taas alko ihan yhtäkkiä käymään alhaisilla kieroksilla ja ei reagoinut kun kaasutti. Kummalisinta tässä on se kun viimeiksi ajoin ja ei ottanut kieroksia niin nyt oli samat säädöt ja ottikin yhtäkkiä kieroksia ? Eli mikä ihmeen oma tahto tolla koneella on  :undecided:

No ajateltiin nyt isäni kanssa (maksu miehen :laugh:) että ei tuhlata tohon autoon enää rahaa vaan ostetaan joku toinen auto, mut yritetään ottaa selvää mikä siinä koneessa on. Eli apuja tarvittaisiin.

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #233 : 10.06.07 - klo: 11.29 »
No tänään tas vaihteeksi  :tongue: yritin pähkäillä mikä tossa auton koneessa on ja käynistin sen ja se hetken tyhjäkäynnillä olleessaan sitten ottikin kieroksia ja ajelin hetken sillä ja sitten se taas alko ihan yhtäkkiä käymään alhaisilla kieroksilla ja ei reagoinut kun kaasutti. Kummalisinta tässä on se kun viimeiksi ajoin ja ei ottanut kieroksia niin nyt oli samat säädöt ja ottikin yhtäkkiä kieroksia ? Eli mikä ihmeen oma tahto tolla koneella on  :undecided:

No ajateltiin nyt isäni kanssa (maksu miehen :laugh:) että ei tuhlata tohon autoon enää rahaa vaan ostetaan joku toinen auto, mut yritetään ottaa selvää mikä siinä koneessa on. Eli apuja tarvittaisiin.

Minulla on saman auton kanssa ongelmana ihan sama asia mutta en ole keksinyt ratkaisua.
Silloin kun se alkaa käymään pienillä kierroksilla vaikuttaa että se ei saisi kunnolla löpöä mutta on kokeiltu rikkailla ja laihoilla säädöillä mutta ei ole ratkaisua löytynyt...

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #234 : 10.06.07 - klo: 14.03 »
Juu, mulla oli ajemin ilmakuplia bensaletkuissa ja ajtelin että on ilma vuoto letkuissa no vaihoin letkut ja ei ollu kuplia enää mut ei silti ottanu kieroksia. Mutta muuten ihan hyvin on auto mulla toiminut ei oo muuta hajonnu ku rengas ripustukset eestä parii ottee see ja nekin talvella pakkasella. Omalla kohdalla muuten oon ollu tyytyväinen autoon paitsi moottoriin  :tongue:.

Poissa pullapoika

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #235 : 10.11.08 - klo: 21.25 »
tietääkös kukaan että minkähän lämpoinen tulppa puretenin koneessa on vakiona?

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #236 : 07.01.09 - klo: 17.46 »
Terve kaikille tuli ostettua kokoelmiin ilmeisesti kyseinen auto vaikka myyjä kertoi sen olevan schumacher.

Kaipailisin pieniä tunnistus vihjeitä, että saisin tietää minkä version olen ostanut.

Tässä muutamia asioita autosta.
Motti on GS kultaisella kannella pääratas muovia korina subarun wrc ikkunassa lukee kuskeina
Burns ja Reid.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #237 : 07.01.09 - klo: 20.59 »
Laitapa kuva autosta jos mahdollista.
tuo gs moottorissa kyllä viittaa jo kyoshoon päin.
mitä servoissa lukee??
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #238 : 07.01.09 - klo: 22.05 »
juu kyllä auto on kyosho vastari kotelossakin lukee kyosho.
Pohjalevy muistuttaa paljon MP 7.5 pohjalevyä, mutta molemmista päistä muovia.
Pistelen kuvia kun kerkiän.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #239 : 08.01.09 - klo: 18.19 »
Myyjä kusetti pahan kerran.
- Tapsa