Sulla on liian löysällä se. Jos kone huutaa ja ei vaihda, niin sillon se luistaa(kun kerta vaihteistossa ei vikaa ole), mistä se kuumiaa ja se ruuvi alkaa pyörimään auki. Itse väännän aina niin tiukkaan kuin uskaltaa katkaisematta sitä akselia.
Morjens!
Ensinnäkin kiitos vastauksesta.
Ongelma ei kuitenkaan oo siinä, olen kokeillu eri slipperin asetuksia, siitä et se on ihan kiinni siihen et se on tosi löysällä, eikä se oo vaikuttanu mitenkään.
Tarkista spurrin akselin rakenne, tarkoitan että onko kaikki osat siinä akselilla.
Mulla oli aikoinaan omassa savagessa sama vika ja silloin vikana oli että
siitä akselilta puutui yksi erikois prikka, oisko ollut 87042 tjsp.
Jos tuo puuttuu pääsee jousi pyörähtämään joka kerta kun spurri luistaa ja näin
myös muteri löystyy.
Ja muista allekirjoitus
Tervehdys!
Kiitos sinullekin vastauksesta.
Spurri ja akselin osat on kunnossa, tota prikkaa mihin viittasit en tarvi ku on teräksinen ratas. Purin auton tänään ja katoin hajotuskuvista et kaikki meni oikein päin jne. Vaihdoin vaihteiston kotelon sellaiseen ettei tarvi purkaa aina koko autoa et pääsee trannyyn käsiks. Nyt se aukeaa kivasti kolmella ruuvilla.
Kuten mua on neuvottu, laitoin ruuvilukitetta ja uuden Nylokin, saa nähdä miten mun käy, pysyykö se siinä vai ei. Jätän sen nyt yöksi kuivamaan vaik hiukan kuumottaiskin mennä kokeileen...
Laitan infoo tänne sit kun olen testannut.
Kiitos tuhannesti neuvoista ja avusta, se oli tarpeen!
Hyvää kevättä kaikille!
-=RogueSavageR=-