Hegetuksen kanssa samaa mieltä, se vaihtaa melko varmasti 1 -> 3. Kakkonen tuppaa jäämään noissa helposti väliin ja sen kanssa voi joutua kikkailemaan aikansa.
Tuntuu että on itelläkin vähän samaa vikaa uusimman viritelmän lodjussa...ainakin se kuulostaa siltä että välillä ei ota kakkosta tai sitten ne menee ihan peräjälkeen.
Erittäin useinhan näissä vaihteellisissa autoissa käy niin että se ykkösvaihde jää välistä.
Varsinkin kun kyse on monsterista jossa välitys on muutenkin senverran lyhyt että ykkönen ei pitkälle mene.
Suurin osa vaihteellisista autoista, varsinkin maastokelpoisista autoista on omassa testissä vaihtanut kakkoselle niin nopeasti pyörien sutimisen takia että vaihtoa ei ole edes kuullut.
Myös GT8 autossa olen vakiovälityksillä ajanut siten että ykkönen ei ole ollut päällä kuin hyvin lyhyen ajan, jolloin paikaltaan täydellä kaasulla lähtiessä on kuulostanut siltä kuin auto ei vaihtaisi ollenkaan, koska kakkonen on mennyt silmään välittömästi.
Losi LST teki mun ajossa aivan samaa, eli suurimman osan kuulosti siltä että vaihteisto ei vaihda ollenkaan, koska se oli lähes kokoajan kakkosella.
Eli väittäisin melkeinpä että tässäkin tapauksessa tapahtuu samaa.
Vaihteisto vaihtaa hyvin nopeasti kakkoselle jolloin ainoa kuultava vaihteenvaihto on kakkoselta kolmoselle ja siis koska kuullaan vain yksi vaihteenvaihto niin tulee fiilis että ei vaihda kolmoselle.