Kirjoittaja Aihe: HPI Super 5SC Flux  (Luettu 83393 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #30 : 14.02.14 - klo: 22.20 »
Ei mahdu 18t, ottaa takuuvarmasti kiinni kardaania. Mitä spurria meinasit käyttää?

Mitä kohtaa tarkalleen ottaen tarkoitat kardaniakselilla? Jos Kershaw myy 18T Mod1 8mm pinionia, kyllähän se menee moottorin akseliin kiinni.

Tarkoitatkohan kenties, että niin pieni pinioni tuo vastaavasti spurrin akselin liian liki moottoria? Eikö siihen tehoa vastaavasti isomman spurrin laittaminen?

En ole spurria vielä miettinyt. Otan selvää. Kaikki kokemus ja vinkit otetaan vastaan.
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #31 : 14.02.14 - klo: 22.24 »
Oon pahoillani että en jaksa noita sun 1038 "heittoa"...  :wink:

Vai vetarit ei kestä. Kyllähän ne alkuun vääntyy/kiertyy (voi naputtaa suoriksi eikä ne loputtomiin jaksa kiertyä) mut enpä ole koskaan nähnyt/saanut niitä poikki. Ihan normi kulumista vaan ollut havaittavissa.

Jos vääntyy ja kiertyy niin ei ne silloin kyllä kestä. Muutenkin vääntynyt teräs ei enään ole uudenveroinen suoristamisen jälkeen.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #32 : 14.02.14 - klo: 22.29 »
Ei se oikeesti oo kiva jos auto menee 160kmh.

Öö ... kyllä mulle vaan kelpaisi, jos auto kulkisi 160 km/h  :grin:

Lainaus
Ja tohon Superiin suosittelen ehdottomasti voimansiirron osalta parannuksia

Juu, varmaan pitää osia päivitellä.

Trencherit painaa edessä 35% ja takana 50% enemmän kuin vakiorenkaat. Eli ne leveämmät XL-akselit tulee hajoamaan, pitää vaan varata varaosia tilalle ja yrittää olla varovainen.

Tukivarret voisi vaihta RPMiin.

Diffit pitää shimmata hyvin. Bulletproofeihin vaihtaa diffien pinioni ja se iso ratas, mikäsennimionkaan.

Alustavasti ajatukseni on laittaa 30k silikonit diffeihin, jotta niihin kohdistuva kuorma ei olisi liian kova.

Kardaaniakselit edessä ja takana, sekä kaikki neljä vetoakselia, voinee päivittää vakiota vahvempiin, jos sellaisia saa. Olen kuullut puhuttavan mutta en tiedä onko nyt vakiona jo max vahvat vai mitä.

Ja lumi/vesisuojaus tulossa myös. Suunnittelen custom-pussia keskirungon ympärille, joka paketoi akut sekä koko rungon etudiffistä takadiffiin. Talvella jäähdytyksen pitäisi olla ok. Kesä katsotaan erikseen.

Yms, jne. Mitä muuta?

Eli onhan tuota tuunattavaa.

Suunnitelmani on, kuten muissakin autoissani, että mennään vakioilla ja katsotaan, mikä hajoa, ja päivitetään sitten.

HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #33 : 14.02.14 - klo: 22.34 »
Ei mahdu 18t, ottaa takuuvarmasti kiinni kardaania. Mitä spurria meinasit käyttää?

Dan muuten ehdotti mulle 45T pinionia 780 kV -moottoriin. Mitäköhän sellaisen pinionin kanssa kävisi? :)
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #34 : 14.02.14 - klo: 22.43 »
Juurikin noin että pieni pinjoni tuo moottoria alaspäin ja sen takia osuu keskidiffiin akseliin /kardaaniin.
Isoin spurri mitä tohon vorzan/savagen diffiin löytyy on 53 ja sekin on valmistuksesta poistuneen hellfiren optio osa.

Ja mitä noihin vetareihin tulee niin itsellä ei ole ollut mitään ongelmia.. Kiertynyt maks 45astetta ja loppunut se kiertyminen siihen.
Niinkun sanoin poikki en ole saanut ja vääntynyt ainoastaan ajovirheitten takia mut samalla on kyllä tukivarretkin hajonneet.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #35 : 14.02.14 - klo: 22.46 »
Ei mahdu 18t, ottaa takuuvarmasti kiinni kardaania. Mitä spurria meinasit käyttää?

Dan muuten ehdotti mulle 45T pinionia 780 kV -moottoriin. Mitäköhän sellaisen pinionin kanssa kävisi? :)

Unohdit varmaan ilmoittaa että sulla ei enää ole keskilaatikkoa.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #36 : 14.02.14 - klo: 22.47 »
Ok. Aattelin vain, muissa autoissa kun siirryän ylitehoisiin pannuihin on arveltu vetareiden kestävyyttä. Mm. Desert XL ja E-Maxx. Amerikan foorumeilla Maxxista siis. Joten uskoisin että tässä sama homma. Oletko jo ajanut Kenzu autoasi 8s?
EXC125

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #37 : 14.02.14 - klo: 22.57 »
Olen mä silloin ajanut sitä 8ässänä kun se Super 5sc mutta en ku se on XL Savagen mitoissa.
Enkä myöskään ole ajanut sitä tolla Alzan keskidiffillä. Mutta silloin siitä hajosi aina jotain just tuolta laatikosta.
Vaikka kuinka oli simmattu ja täynnä hipo osaa.

Tossa Superissa on jo kaikki Super HD ja bulletproof osat vakiona.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #38 : 14.02.14 - klo: 22.58 »
Ok. Aattelin vain, muissa autoissa kun siirryän ylitehoisiin pannuihin on arveltu vetareiden kestävyyttä. Mm. Desert XL ja E-Maxx. Amerikan foorumeilla Maxxista siis. Joten uskoisin että tässä sama homma. Oletko jo ajanut Kenzu autoasi 8s?
Ei ole ajanut eikä varmaan tänä viikonloppunakaan aja..  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #39 : 14.02.14 - klo: 23.02 »
Mcly  :police: On mulla kaapissa lisää tassuja ja hexejä  :grin:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #40 : 14.02.14 - klo: 23.31 »
Unohdit varmaan ilmoittaa että sulla ei enää ole keskilaatikkoa.

Siis tilasin siltä sen Direct Driven, ja sillä oli yksi Beast kans hyllyllä minkä möi sopivaan hintaan. Siihen se sitten esitteli sitä pinionia.

Ajattelin että lisäksi hankkisi Alzalta pukin, jos siltä moisen saisi, ja sitten katsotaan että mikä on parempi taikka mistä itse pidän enemmän.
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #41 : 14.02.14 - klo: 23.32 »
Ajatus on minulla se, että meren jäällä on paljon tasaista tilaa ajaa kovaa.

Tietenkin nyt on ongelmana tämä lämpö, eli ei se meri nyt olekaan jäässä. Toivottavasti tuossa rannikon edustalla jäätyy vielä kivasti tänä talvena.

Kesällä epäilen että en aja 8S, koska hiekkamontussa tai yleensä "ei-lumella" tuolta hajoo varmaan akselit koko ajan. We'll see.
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #42 : 14.02.14 - klo: 23.38 »
Okei. Se beasti on varmaan se mikä mulle olis pitänyt tulla :grin: eli se on 910kV??
Siinä kershawin pukissa on sit ilmeisesti jotkut välitykset itsessään. Ainakin mitä kuvista katselin.
Luulen että toi vois tässä projektissa olla helpompi vaihtoehto. Toi Alza on aika hankala tohon autoon ja sit viel 8ässä ja toi moottori hankaloittaa tilannetta entisestään.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #43 : 14.02.14 - klo: 23.59 »
Okei. Se beasti on varmaan se mikä mulle olis pitänyt tulla :grin: eli se on 910kV??

Jotenkin pääsi käymään niin että sekä 780 kV että 910 kV ovat matkalla. 910 saapuu kyllä ensin.

Lainaus
Luulen että toi vois tässä projektissa olla helpompi vaihtoehto. Toi Alza on aika hankala tohon autoon ja sit viel 8ässä ja toi moottori hankaloittaa tilannetta entisestään.

Mitä tule mieleen, jolla saisi Super 5SC:hen tuon 200A ESCin ja Beast-moottorin ... ?
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #44 : 15.02.14 - klo: 00.19 »
Ihan identtinen ratkaisu kuin mulla.
Eli välit 20/53. Pinjoni sielt kershawilta. Spurrista ei tietoa mistä löytyy.
Alzalta se keskidiffikitti missä 30mm moottorinkiinnitys väli. (pitää sanoa erikseen eli ei voi tilata suoraan sivuilta)
Sit ne pukin sivupalat ilman runkoon kiinnitystä varten tehtyjä kiinnitysreikiä. Ne pitää sit tehdä siihen itse.
Sit se itse diffi pitää tilata.. Itseasiassa sulla on sellainen jo siellä alkuperäisessä "vaihde"laatikossa.

Tosta se spurri http://m.ebay.com/itm/390765690207?nav=VI
Toivottavasti toi vaan kestää. On kyll aika rimpulan näköinen. Enkä ole itse viel päässyt itse testaamaan.
« Viimeksi muokattu: 15.02.14 - klo: 00.25 kirjoittanut kenzu »
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #45 : 15.02.14 - klo: 00.24 »
Ihan identtinen ratkaisu kuin mulla.
Eli välit 20/53. Pinjoni sielt kershawilta. Spurrista ei tietoa mistä löytyy.
Alzalta se keskidiffikitti missä 30mm moottorinkiinnitys väli. (pitää sanoa erikseen eli ei voi tilata suoraan sivuilta)
Sit ne pukin sivupalat ilman runkoon kiinnitystä varten tehtyjä kiinnitysreikiä. Ne pitää sit tehdä siihen itse.
Sit se itse diffi pitää tilata.. Itseasiassa sulla on sellainen jo siellä alkuperäisessä "vaihde"laatikossa.

Kuulostaa hyvältä. Jospa avaan keskustelun Alzan kanssa tuosta. Jos ja kun tuo sun ratkaisu toimii niin kaikki hyvin :)

Ja meinaat siis että 5SC:ssä nyt oleva keskidiffi pelittää tuossa? Ei tartte siis sen tähden ostoksille mennä?
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #46 : 15.02.14 - klo: 00.29 »
Ei tartte mennä.
Eli otat siitä sen rattaan pois mikä siinä nyt on ja laitat tilalle spurrin.
Tiiviste olis tietenki hyvä vaihtaa uuteen.

Lisäsin tohon edelliseen viestiini linkin...
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #47 : 15.02.14 - klo: 00.50 »
Ei tartte mennä.
Eli otat siitä sen rattaan pois mikä siinä nyt on ja laitat tilalle spurrin.
Tiiviste olis tietenki hyvä vaihtaa uuteen.

Lisäsin tohon edelliseen viestiini linkin...

Kiitos!

Olisi tosi kiinnostavaa selvittää, miten tuollaisen spurrin ehkä teetättäisi. Silloinhan voisi ehkä vielä isompaakin teetättää.
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #48 : 15.02.14 - klo: 08.18 »
Ajatus on minulla se, että meren jäällä on paljon tasaista tilaa ajaa kovaa.

Tietenkin nyt on ongelmana tämä lämpö, eli ei se meri nyt olekaan jäässä. Toivottavasti tuossa rannikon edustalla jäätyy vielä kivasti tänä talvena.

Kesällä epäilen että en aja 8S, koska hiekkamontussa tai yleensä "ei-lumella" tuolta hajoo varmaan akselit koko ajan. We'll see.
Mä luulen, että vetarit siinä mielessä kestää mutta kieroon ne kyl menee ja sit voi alkaa vatkaa. Näin ainakin tapahtuu osaksi jo normi Savassa. Ei välttämättä mikää ongelma kuitenkaan..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #49 : 15.02.14 - klo: 10.55 »
Dual Motor - MGM Brushless Losi 5ive-T - Most Powerful Brushless RC in the World!

Tuosta vähän tavoitetta kun lähdetään tehoja hakemaan :)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #50 : 15.02.14 - klo: 11.08 »
Ajattelin jos toteuttaisi ton vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan niin että laittais joka kulmaan oman moottorin ja noparia.
 :wink:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #51 : 15.02.14 - klo: 12.54 »
Tuosta vähän tavoitetta kun lähdetään tehoja hakemaan :)

Itse pidän enemmän tästä MGM:n Lehner-konversiota. Voi olla että tämä on itse asiassa tehokkaampi.

Most Powerful Brushless Losi 5IVE-T
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #52 : 15.02.14 - klo: 12.55 »
Tässä on taas mielestäni parhaimpia ajovideoita Losi-konversiosta. Näkyy tuo teho hyvin.

moggi-samulin DBXL-konversiosta on tulosa tämän tasoinen monsteri.

RC Driver magazine takes few laps with the RC Madness BL5 Conversion for the Losi 5ive-T
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #53 : 15.02.14 - klo: 17.13 »
Dejan sanoi että 30mm pukkia voisi saada.

Lainaus
Mount with 30mm bolt pattern is currently not a probles as we do have them in stock again. But for S5SC FLUX you need extended 5SC dogbone or you have to use different CD sideplates with modified Vorza Center Diff.

Mitä toi pidennetty dogbone tarkoittaa? Onko kyseessä joku osa, jonka saa hankittua/ostettua, vai pitääkö ihan teetättää joku extrapitkä tms?

Ja vastaavasti, millaiset erilaiset pukin sivulevyt on kyseessä? Mistä niitä voi saada vai pitääkö itse tehdä? Ja tartteeko tosiaan hankkia Vorzan diffi ja miten se pitää modifioida?

Ilman muuta kaikki selviää aikanaan kun tilaan tuon pukin ja alan laittamaan sitä paikalleen.

Mutta jos joku pystyy näitä asioita vielä enemmän valaisemaan näin etukäteen, niin pääsee sitä nopeammin ehkä ajamaan :)

thanks
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #54 : 15.02.14 - klo: 20.13 »
Dejani puhuu nyt tossa siitä mun autosta. Eli sä tarvitset ne erillaiset sivupalat mitkä on mulle tehnyt  ja se on nyt ymmärtänyt väärin ton diffi asian.
Tilaa vaan se niillä erilaisilla sivupaloilla ja 30mm kiinnityksellä. Et tarvitse sieltä mitä kardaania (dogbone) koska voit käyttää niitä omia.

« Viimeksi muokattu: 15.02.14 - klo: 20.43 kirjoittanut kenzu »
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #55 : 15.02.14 - klo: 21.15 »
Dejani puhuu nyt tossa siitä mun autosta. Eli sä tarvitset ne erillaiset sivupalat mitkä on mulle tehnyt  ja se on nyt ymmärtänyt väärin ton diffi asian. Tilaa vaan se niillä erilaisilla sivupaloilla ja 30mm kiinnityksellä. Et tarvitse sieltä mitä kardaania (dogbone) koska voit käyttää niitä omia.

Ok.

Eli tilaan siltä sen perus-kitin sekä sen mainitsemat "S5SC specific CD plates".

HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #56 : 17.02.14 - klo: 10.51 »
Olisi varmaan syytä tutkia, käykö tämä spurri tuohon Vorzan tasauspyörästöön tai voisiko tätä diffi pakettia asentaa Savagen TVP:eiden väliin? vinkki vinkki.
http://www.dollarhobbyz.com/cen/gst-e-brushless/cen-1-8-gst-e-brushless-center-differential-pinion-gear.html
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #57 : 17.02.14 - klo: 11.10 »
Laakereitten puolesta toi käy varmasti ja tossahan on pieni säätövara tossa Alzan pukissa.
Savagessa toi vois toimia alzan pidennetyn kardaanin kanssa. Skidplate ei enää mahdu ton kanssa koska ottaa jo ton 53 spurrin kanssa kiinni. Voishan sitä vaan tilata ton spurrin ja toivoa että sen sais toimimaan vakio diffin kanssa.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #58 : 17.02.14 - klo: 11.37 »
Mielenkiintoinen tuo CEN 1/8 GST-E mutta melkoisen kallis.

Mutta eikö se ole ihan riittävä, jos pistää 20T pinionin ja 52T/53T spurrin?
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« Vastaus #59 : 17.02.14 - klo: 11.44 »
53 menee silleen että diffin kuppi ottaa hieman kiinni moottorin jäähdytys ripoihin. Mutta kyllä se siihen itseleen tilan tekee... :grin:
52 voi ehkä olla jo liian pieni..
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16