Kirjoittaja Aihe: Team Powers nopeudensäätimet ja moottorit  (Luettu 1530 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Team Powers nopeudensäätimet ja moottorit
« : 01.06.12 - klo: 16.04 »


Uusi merkki suomen markkinoilla, rceet.net edustaa.

Itselläni oli aiemmin Lyhyessä testissä XPS sport - sensorillinen combo 6.5t moottorilla ja 70A säätimellä. Ulkokuoreltaan erittäin laadukkaan oloisia laitteita. Kaikkien sensorillisten säädinten mukana tulee ohjelmointikortti jolla oli helppoa myöskin laittaa asetukset halutunlaiseksi ja säätämään esim dynaamista ennakkoa tai "turboa".

parin päivän "rasitustestissä" kerkesin lähinnä saada säädöt suurinpiirtein kohilleen, en edes moottoria tai säädintä saanut oikeen edes lämpenemään kun takapotkulla ajoin. Kaasutuntuma oli erittäin hyvä ja sitäkin myös pystyi säätämään.

Tilasin nyt omakseni vastaavan mutta 7.5T plutonium moottorilla.

Laitan tänne kokemuksia sitä mukaa kun tulee, laittakaa muutkin laitteiden omistajat kokemuksianne ja kiinnostuneet kysymyksiä.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Powers nopeudensäätimet ja moottorit
« Vastaus #1 : 10.06.12 - klo: 00.10 »
Noniin tulihan se viimeinkin otettua käyttöön tämäkin.
Kaasutuntuma on kyllä erinomainen tällä 7.5t moottorilla. Lämmöt nousi koneessa ja säätimessä jonkun verran kun vedin pari akullista putkeen, mutta johtuu auton huonosti rullaavista pyöränlaakereista tällä kertaa.. prkl kun nämä 1:10 autot eivät hiekkaa kestä.
Säätimen pieni koko on kyllä plussaa ainakin losin kakskakkosessa:

TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Luttura

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • OSPA
Vs: Team Powers nopeudensäätimet ja moottorit
« Vastaus #2 : 04.07.12 - klo: 20.25 »
Tappelin Joensuussa perjantaina treeneissä LRP-Lipotech combolla lämpöongelmien kanssa ja vaihdoin ensin Team Powers 7.5T koneen ja sillä pääsin eroon lämpöongelmista. Lauantaina ensimmäisen treenierän alkaessa tupsautin LRP:stä savut pihalle kytkemällä piuhat väärin päin ja siinäpä oli sitten hyvä syy vaihtaa Team Powersin säätimeenkin. Asensin säätimen ihan perusasetuksilla ja ajelin koko päivän ilman minkäänlaisia ongelmia tuloksena minulle erinomainen 16. sija nelkussa.

Kunhan pääsee taas radalle, niin pitää testata säätimen ennakko- ja turbo-ominaisuuksia, vaikka ei tuolla oletuksena säätimessä olevalla 0-ennakkomoodillakaan ihan jalkoihin Joensuun pää'suoralla' jäänyt.

Kaiken kaikkiaan erittäin positiiviset fiilikset jäi tästä 70A - 7.5t combosta

« Viimeksi muokattu: 04.07.12 - klo: 21.27 kirjoittanut Luttura »