Kirjoittaja Aihe: Apua valinnassa  (Luettu 5745 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« : 24.04.04 - klo: 20.53 »
Päätin että en ostakkaan polttista vaan sähköauton, innostuin kun olin messuilla. :)
Oisko tässä hyvä auto..
http://www.power-racing.net/modules.php?op=modload&name=webshop&file=index¤t_op=showp&pid=MRTC-SD1

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #1 : 24.04.04 - klo: 21.19 »
On se hyvä! Ei tosin oo kokemusta mutta ammatti vehje se on. (mun mittakaavassa)
Muuten millä messuilla olit?

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #2 : 24.04.04 - klo: 21.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
On se hyvä! Ei tosin oo kokemusta mutta ammatti vehje se on. (mun mittakaavassa)
Muuten millä messuilla olit?

Joo, mä taidan ostaakin tän auton. :)
Olin öö, pienoismallimessuilla.. Siellääh.. Helsingissä.. Jäähallilla. :D
Tehtiin kaveruutta sen kutvosen kanssa, siis se myyjä siellä, lupas niinkun alennusta.  :wink:  Otan siihen yhteyden maanantaina.. Tai en tiedä alennuksesta, mutta yhteistyöstä. :)

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #3 : 24.04.04 - klo: 21.33 »
Noi iskarit tuntu aika jäykiltä, jos kuvittelette että mä ajelisin tolla jossain asfaltilla niin morjens. :)
Ostan tuon mattoradoille.. kun me ollaan hankkimassa sellasia tonne koulun salille.. Meillä on semmonen porukka keuruulla, johon kuuluu mun lisäks 40 ihmistä. :)

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #4 : 24.04.04 - klo: 21.54 »
Oisko tässä hyvä paketti..
Team Yokomo MR-4TC SD SSG Special [kit]
Ja moottoriksi..
http://www.team-orion.ch/products/images/29020_touring.gif
Noparia en vielä tiedä.. Mutta voitte pistää ehotuksia, ja kertoka samalla onko toi hyvä ostos ?

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Apua valinnassa
« Vastaus #5 : 24.04.04 - klo: 22.01 »
Varmasti tuo moottori lienee ihan parhaita kisamoottoreita. Varmasti hyvä. Tosin itellä ei oo kokemusta.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #6 : 24.04.04 - klo: 22.20 »
Itselläni on auto ja vain positiivista sanottavaa.

Tuon auton mukaan kannattaa tinkiä LRP:n fusioni!
¨
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #7 : 24.04.04 - klo: 22.35 »
Jos tämä on ensimmäinen (edes touring) autosi, ei todellakaan kannata ostaa Orionin V2 moottoria siksi ensimmäiseksi. Moottori on huippuluokan kisavirimoottori ja ei takuulla pysy aloittelian kädessä.  Ensimmäiseksi koneeksi kannattaa ostaa jokin vakiomoottori kuten Peak Hellfire, Reedy MVP, Trinityn Monsteri, Matrix tai jokin muu.

Serpent

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #8 : 25.04.04 - klo: 09.10 »
Ainahan kerholaiset voi neuvoa moottorin kanssa...

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Apua valinnassa
« Vastaus #9 : 25.04.04 - klo: 09.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Aleksi"
Noparia en vielä tiedä.. Mutta voitte pistää ehotuksia

Ensimmäiseks nopariks kannattasi ostaa joku LRP:n - Quantum Pro Sport. Tai jos oot iha tosi jätkä ja rahaa on nii LRP:n - Quantum Competition2. :wink:

Serpent

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #10 : 25.04.04 - klo: 09.41 »
Eikö Gm v12 xc ole sitten hyvä ?

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Apua valinnassa
« Vastaus #11 : 25.04.04 - klo: 09.47 »
On on, mutta saako niitä suomesta ?!

Serpent

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #12 : 25.04.04 - klo: 10.12 »
Niitä saa hobbylinnasta...

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Apua valinnassa
« Vastaus #13 : 25.04.04 - klo: 10.13 »
Ok.

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #14 : 25.04.04 - klo: 11.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
Itselläni on auto ja vain positiivista sanottavaa.

Tuon auton mukaan kannattaa tinkiä LRP:n fusioni!
¨

Hm, en usko että saisi. :)

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #15 : 25.04.04 - klo: 11.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Teemu L"
Jos tämä on ensimmäinen (edes touring) autosi, ei todellakaan kannata ostaa Orionin V2 moottoria siksi ensimmäiseksi. Moottori on huippuluokan kisavirimoottori ja ei takuulla pysy aloittelian kädessä.  Ensimmäiseksi koneeksi kannattaa ostaa jokin vakiomoottori kuten Peak Hellfire, Reedy MVP, Trinityn Monsteri, Matrix tai jokin muu.

Olen mä ajanut tämmösillä ennenkin, pakkohan se on jotenkin aloittaa nopeammat autot ?
Ajattelin rehellisesti ostaa tämmösen, ja ajella hissukseen parikertaa mattoradoilla, sitten kun totun siihen niin mikäs siinä ?

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #16 : 25.04.04 - klo: 12.32 »

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #17 : 25.04.04 - klo: 12.38 »
Aloitat aivan väärin tuon harrastukse. Osta käytetty hyvä auto, hyvä nopari ja hyvät akut niin säästyy pitkä penni. Vaikka olisit kuinka rikas niin näin se harrastus lähtee liikenteeseen ja hyvin. Tuomoinen turisti auto ei juurikaan kulu kovassakaan ajossa ja sitä paitsi yleensä kisa kuskit pitää ne hyvässä kunnossa. Moottorin puolella ne unohda ne muutamat kierokset viri moottorilla osta vain tuo vakio kone, se on sinullekin parempi vaihto ehto.
Jerzi

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #18 : 25.04.04 - klo: 12.41 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Aloitat aivan väärin tuon harrastukse. Osta käytetty hyvä auto, hyvä nopari ja hyvät akut niin säästyy pitkä penni. Vaikka olisit kuinka rikas niin näin se harrastus lähtee liikenteeseen ja hyvin. Tuomoinen turisti auto ei juurikaan kulu kovassakaan ajossa ja sitä paitsi yleensä kisa kuskit pitää ne hyvässä kunnossa. Moottorin puolella ne unohda ne muutamat kierokset viri moottorilla osta vain tuo vakio kone, se on sinullekin parempi vaihto ehto.
Jerzi

Olen mä ennenkin tämmösillä ajellut, vaan en tällä moottorilla.
Kai silti ne käytetytkin on hyviä, mutta ostaisin tälläkertaa ihan uuden.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #19 : 25.04.04 - klo: 12.48 »
Vau sittenhän sinä olet jo todella hyvä kuljettaja. Osta sitten sen 450euron auto se on takuu varmasti valinta, onnittelen jo etu käteen hyvästä valinnasta. Käytetty auto ei ainoa ole huono ostos.
Jerzi

Serpent

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #20 : 25.04.04 - klo: 13.59 »
Olen itse sitä mieltä että kannattaa ostaa heti kunnon auto eikä montaa huonoa!  :P

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #21 : 25.04.04 - klo: 14.10 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Vau sittenhän sinä olet jo todella hyvä kuljettaja. Osta sitten sen 450euron auto se on takuu varmasti valinta, onnittelen jo etu käteen hyvästä valinnasta. Käytetty auto ei ainoa ole huono ostos.
Jerzi

kyllä se käytettykin auto voi olla hyvä, mutta saan alennusta yokomolta.

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #22 : 25.04.04 - klo: 14.30 »
Hei viestintää kehiin, kertokaa kumman otan, xray vai yokomo, yosta saisin alennusta ainakin.. ja tuntuu ehkä sopivalta. Ehdotuksia ?

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #23 : 25.04.04 - klo: 17.22 »
Mikäs nyt noissa turisti autoissa hajoilee, kulunee kuin erään kaverin mielestä käytetty on täysi pa..ka. Olisin ymmärtänyt jos oltaisi puhuttu MARUI merkkisestä autosta ne eivät ole kovin pitkäikäisiä, kuin taas erittäin hyvä laatuiset turisti autot ovat. Ei muuta kuin käytetty ostamaan niin säästyy selvää rahaa. Oletkos ALEKSI minkä ikäinen :wink: .
Jerzi

Poissa Lusikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #24 : 25.04.04 - klo: 17.52 »
OT:
Jerzille... Tuntuu, että sä olisit koko ajan v####ilemassa kaikille. Se on kiva, kun sulla tietoa ja kokemusta riittää, mutta ei sun tarvitse koko ajan aloittelioita mollata.

Itse topicciin mulla ei ole mitään lisättävää :(
XXX-4 / XXX-CR

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Apua valinnassa
« Vastaus #25 : 25.04.04 - klo: 18.10 »
Aleksi: Lyhyeen kysymykseen lyhyt vastaus - Xray. Perustelut löytyvät foorumin Xray-topiceista.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #26 : 25.04.04 - klo: 18.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Aleksi"
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
Itselläni on auto ja vain positiivista sanottavaa.

Tuon auton mukaan kannattaa tinkiä LRP:n fusioni!
¨

Hm, en usko että saisi. :)


Miks ei sais? Ainakin hyvän alennuksen varmaan sais, jos samalla tilais...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #27 : 25.04.04 - klo: 18.54 »
Lainaus käyttäjältä: "HinJambo"
OT:
Jerzille... Tuntuu, että sä olisit koko ajan v####ilemassa kaikille. Se on kiva, kun sulla tietoa ja kokemusta riittää, mutta ei sun tarvitse koko ajan aloittelioita mollata.


Niimpä, miksi pitää heti mollata aloitteliat, kysyin apua valinnassa, enkä ostotarjouksia teiltä, tai ainakaan että rupeette neuvomaan heti jotain käytettyä.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #28 : 25.04.04 - klo: 21.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Aleksi"
Lainaus käyttäjältä: "HinJambo"
OT:
Jerzille... Tuntuu, että sä olisit koko ajan v####ilemassa kaikille. Se on kiva, kun sulla tietoa ja kokemusta riittää, mutta ei sun tarvitse koko ajan aloittelioita mollata.


Niimpä, miksi pitää heti mollata aloitteliat, kysyin apua valinnassa, enkä ostotarjouksia teiltä, tai ainakaan että rupeette neuvomaan heti jotain käytettyä.

1.Missä kohti Jerzi on jotakuta mollannut?
2.Jerzi ei ole tarjonnut mitään!
3.Jos kysytään neuvoa auton valitsemisessa,ja jos käytetty on yksi hyvä vaihtoehto,niin miksei sitä saisi ehdottaa?
4.Minun mielestäni Jerzi on kirjoittanut eniten asiaa tässä topicissa........itseasiassa hän taitaa olla lähes ainoa joka on kirjoittanut asiaa tässä topicissa,mutta se asia tämän viestin myötä korjaannu mihinkään.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jeps
« Vastaus #29 : 25.04.04 - klo: 22.07 »
Jos sinulla Aleksi on ylimääräistä rahaa yltiöpäin, kuten auto-ostossuunnitelmistasi voisi päätellä, niin sittenhän voit osta minkä auton tahansa. Muista myös panostaa olennaiseen, eli akkuihin sekä laturiin.. Noh, tottakai servo, säädin ja radiot ovat tärkeitä myös, mutta akut ja laturi ovat iso kertaluonteinen hankinta joissa huonot hankinnat kostautuvat nopeasti ja se tulee yleensä kalliiksi..
Lahti Rock City