Kirjoittaja Aihe: Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset  (Luettu 2022 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« : 24.04.04 - klo: 22.46 »
1  2  3 YHT Alkuerätulos
1  Vesa Yli                           1  1  1  2  32k 5.01,41
2  Arto Viitalähde                3  5  2  5  32k 5.09,35
3  Mika Mänty                     2  3  3  5  31k 5.01,00
4  Simo Tammela                4  2  5   6  32k 5.02,97
5  Oskari Vähäkangas        5  4  4  9   31k 5.04,53

6  Joni Mielonen                  1  1  3  2  31k 5.05,81
7  Risto Bloigu                     2  3  1  3  31k 5.05,54
8  Antti Pollari                     3  2  2  4  31k 5.06,35
9  Ville-Pekka Karhu            4  4  4  8  29k 5.09,44

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #1 : 24.04.04 - klo: 22.52 »
Uusi Schumin Mission 2 pelitti heti alusta asti. Alkuerissä pystyi lähes haastamaan Vesaa mutta pidon kasvaessa en oikein pysynyt setupeissa mukana. Vesa karkasi ja muut pääsi vauhtiin. Tein finaaleihin vähän väärän setupin ja auto oli hieman hankala. Ekassa finaalissa oli turvallinen  2 sija, mutta menin kaatamaan ja nosto hieman kesti. Viimeisessä finaalissa auto oli aivan hirveässä tweakissä ja ajosta ei tullut mitään...

Laskeskelen sarjapisteet ja laitan ne näkyville kohtapuolin.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #2 : 26.04.04 - klo: 14.25 »
Mainittakoon vielä, että heti viimeisen finaalin jälkeen ajettu rata ennätys on 33 kierrosta 5:06:06, nopeimman kierroksen ollessa 8,97s. Tuloksen parannuksen sai aikaan parempi konesetuppi uudelle koneelle.  Pito ei enää oleeellisesti muuttunut kisan jälkeen, muut ajoivat samaa vauhtia kuin kisassa.

Auto "lensi" eka kertaa tänä talvena. :wink: Kierroksen ero kakkoseen finaaleissa olkoon siitä osoitus, sekä uusi rataennätys. Onneksi tehot löyty vihdoin kesäkautta varten!

Kilpailun nopeimmat kierrokset tais olla siis:

Vesa 8.97s
Mika 9.16s
Simo 9.22s
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #3 : 26.04.04 - klo: 15.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Mainittakoon vielä, että heti viimeisen finaalin jälkeen ajettu rata ennätys on 33 kierrosta 5:06:06, nopeimman kierroksen ollessa 8,97s. Tuloksen parannuksen sai aikaan parempi konesetuppi uudelle koneelle.  Pito ei enää oleeellisesti muuttunut kisan jälkeen, muut ajoivat samaa vauhtia kuin kisassa.

Auto "lensi" eka kertaa tänä talvena. :wink: Kierroksen ero kakkoseen finaaleissa olkoon siitä osoitus, sekä uusi rataennätys. Onneksi tehot löyty vihdoin kesäkautta varten!

Kilpailun nopeimmat kierrokset tais olla siis:

Vesa 8.97s
Mika 9.16s
Simo 9.22s


Kisassa sulla oli nopein 9,14s. Mietin eilen tuota että miksi radan olosuhteet muuttuu noin paljon päivän aikana. Aika normaaliahan meillä on ollut että jossain vaiheessa päivää rata hidastuu ja illan viimeiset akut taas ovat nopeita. Tuuletuksen päällemenon/pois päältämenon mahdollisuuttahan on mietitty. Lauantaina Arska paistoi ikkunoista hetken radalle ja taisi osua juuri siihen toisen ja kolmannen alkuerän väliin ja kolmas erähän oli kärkikaksikolla hitaampi kuin edelliset vaikka ei siltä tuntunut. Kisan jälkeen ajajamäärä väheni selvästi mikä saattoi jälleen nopeuttaa rataolosuhteita joten noita tuloksia on aika turha verrata.

Finaaleissa pääsit ajelemaan aika rauhassa kun me muut taistelimme tiukasti sijoituksista jolloin ero pääsi venähtämään...

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #4 : 26.04.04 - klo: 15.11 »
Selittelyn makua....:)

Rata on sillon nopeempi kun sillä on käyttäjiä.

Mulla tuloksen parantamiseen riittää piikin lisääminen välitykseen.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #5 : 26.04.04 - klo: 19.53 »
Yks hailee, mä olin nopein... :)

Poissa Jani S

  • Veteraani
    • Profiili
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #6 : 26.04.04 - klo: 20.25 »
Älkääs nyt poijat, mä olin nopein kun en ajanut koko kisassa 8)  Totta se kyl on ollut et rata on nopeutunut illasta lähes joka kerta, sitä ollaan varmaan joka kertsi kerralla mietitty. No väliäkö sillä, poijat nää on vain hupi hupi kisat.

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #7 : 26.04.04 - klo: 20.35 »
Totta se on että ei Vesalle voinu meistä ihan kukaan... , joka finaalin voitto lähes kiekalla.

Poissa matti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Blue Carpet Cup TS-10 3/3 Tulokset
« Vastaus #8 : 26.04.04 - klo: 21.57 »
Eiku mä olin nopein, ku en ajanu ollenkaa... Taiski Janin kans tulla tasapeli.
Yipolla alkaa olla selittelyn makua, sitäkö se auton vaihto teettää ;) ?
Lainaus käyttäjältä: "Jani S"
Älkääs nyt poijat, mä olin nopein kun en ajanut koko kisassa 8)  Totta se kyl on ollut et rata on nopeutunut illasta lähes joka kerta, sitä ollaan varmaan joka kertsi kerralla mietitty. No väliäkö sillä, poijat nää on vain hupi hupi kisat.
Masami is back