Kirjoittaja Aihe: Kuvia omista Rc-autoista  (Luettu 3158552 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3000 : 19.01.08 - klo: 23.07 »
Olen kanssa järkyttyneenä katsellut noita turistisiipiä kirpuissa....

Ei siitä 1/10 turisti siivestä niinkään mitään, mutta voi elämä niitä 1/10 krossi siipiä...

Jälleen tänään yksi autonkokoisella siivellä kiertelijä...
Vihreä kori... järkyttävä läpinäkyvä siipi...

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3001 : 19.01.08 - klo: 23.14 »
Ilmottautukoon  :grin:
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3002 : 19.01.08 - klo: 23.27 »
Olen kanssa järkyttyneenä katsellut noita turistisiipiä kirpuissa....

Ei siitä 1/10 turisti siivestä niinkään mitään, mutta voi elämä niitä 1/10 krossi siipiä...

Jälleen tänään yksi autonkokoisella siivellä kiertelijä...
Vihreä kori... järkyttävä läpinäkyvä siipi...


Nojuu, mie tuun tuolla joskus sinne omppuun liitelemään....  :mrgreen:

Ja joo, sekoitin turisti- ja crossisiivet....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa MME

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3003 : 19.01.08 - klo: 23.29 »
Hyvin sä -PM- vedät :cool: Tosi hienoa jälkeä!
Ei sponsoreita.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3004 : 20.01.08 - klo: 10.15 »
Joo hienosti rajattu ja maalattu!

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3005 : 20.01.08 - klo: 10.20 »
Aika vanha juttu jo  :p   :police:   :p
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3006 : 20.01.08 - klo: 10.52 »
Olen kanssa järkyttyneenä katsellut noita turistisiipiä kirpuissa....

Ei siitä 1/10 turisti siivestä niinkään mitään, mutta voi elämä niitä 1/10 krossi siipiä...

Jälleen tänään yksi autonkokoisella siivellä kiertelijä...
Vihreä kori... järkyttävä läpinäkyvä siipi...


Joku viellä jaksaa noista siivistä :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3007 : 20.01.08 - klo: 10.55 »
Ei jaksa, mullon kylän suurin!

 :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3008 : 20.01.08 - klo: 11.01 »
Meillä melkein kaikilla on nuo HB 1.10 krossarin siivet koska ne ovat yksikertaisesti niin toimivia. Ne on meillä kaikilla läpinäkyvät koska ne olis muuten niin rumat kuin auto on liikkeessä, ei sen kokoa nää kuin auto liikkuu.
Valitan hieman OT mutta kuin tuo siipi juttu vaan menee hieman liian ÖVERIKSI. Minä taas vihaan noita kromblingbling vanteita mutta en minä niistä tänne mitään laita negatiivista palautettu koska jotkut voivat jopa niistä tykätä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa riku_92

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3009 : 20.01.08 - klo: 11.43 »

twini,melkein vakio...

eestä 23cm,takaa 25cm

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3010 : 20.01.08 - klo: 16.14 »
Tässä high-lift semi-scale crawleri nykykuoseissaan 4-linkit rakennettuna ja ohjausservo muutettu vaihdeservon viereen, parempi ois akselin päällä vai onko muita ehdotuksia? Niin ja nyt koppa leikattu paremmaksi :grin: :grin:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa usa-1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3011 : 20.01.08 - klo: 16.23 »
Pistetään nyt siipi kun muillakin on  :wink: Mutta tälläkertaa suurinpiirtein ees oikeen kokoinen.  :cheesy:


Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3012 : 20.01.08 - klo: 17.12 »
Minä taas vihaan noita kromblingbling vanteita mutta en minä niistä tänne mitään laita negatiivista palautettu koska jotkut voivat jopa niistä tykätä.
Jerzi

Kromiblingbling vanteet on ainakin mun autossa skaalan mukaiset ja siitähän näissä siipiasioissa on kyse, ei mistään muusta.

Blue, tervetuloa Omppuun ajamaan, pistä varmuuden vuoksi vielä toinen siipi keulalle ettei lähde lentoon pääsuoralla :wink:

usa-1:llä asiallisen näköinen krossari :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3013 : 20.01.08 - klo: 17.23 »
Meillä melkein kaikilla on nuo HB 1.10 krossarin siivet koska ne ovat yksikertaisesti niin toimivia.

No kai ne nyt toimii kun autossa on siipeä lähes koko auton verran.
Jokainen auto toimii paremmin kun siihen laitetaan älyttömän kokoinen siipi.
Mitä isompi, sitä enemmän downforssia...
Tämä vaan on onneksi lähes kaikissa luokissa rajoitette tiettyihin mittoihin ettei autot muutu pelkiksi siipihirviöiksi.
Vaikka se siipi on läpinäkyvä niin se näkyy silti... Ja on aivan järkyttävän näköinen, koska on aivan liian iso kyseiseen autoon.

Minä asennan autooni aivan yhtä ison siiven, ja asennan toisen myös eteen.
Se kun vaan toimii niin hyvin.
Katsotaan millon alkaa homma lyömään yli ja keksitään jollain säännöllä rajoittaa siipien määrää ja kokoa.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3014 : 20.01.08 - klo: 17.26 »
Jos Hoke haluat tuon mun siiven, niin voin postittaa sen sulle.  :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3015 : 20.01.08 - klo: 17.41 »
Menee tämäkin ot:n puolelle. Mutta miksi hemmetissä pitää siivistä vauhkota ja jostain säännöistä??? Mitään sääntöjä ei ole siipien koon suhteen jos ajat omaksi iloksesi Ompussa tai Myyrissä, tai sitten omassa pihassa. Ja se että se ei joidenkin silmään istu on tullut jo hyvin selväksi.
Ei vaan jaksa ymmärtää mikä siitä tekee niin suuren jutun kun ei kumminkaan ole kysymys mistään MM, PM tai edes SM tason auto luokasta jossa olisi säännöt.... Jokainen ajakoon sillä millä halajaa, mutta turha on toisten autoja siitä näin suureen ääneen arvostella. Mielipiteet on tulleet jo selväksi, eikä se oma itsetunto siitä enää nouse vaikka kuinka toitotetaan samaa värssyä uudestaan ja uudestaan.

-Boltsi-
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3016 : 20.01.08 - klo: 17.52 »
Muahahahah...

Eipä tarvii miettiä millä siivellä tämä kaveri ajelee. :roll:

Koska on luotu jopa kilpaluokka jonka tavoite on mahdollisimman rento meno ja helppo luokka aloittelijankin mukaan hypätä...
Mutta tehdäänpäs tiukat säännöt millä saa ajaa ja millä ei.
Rajoitetaan moottori vakioksi, mutta sallitaan hervoton siipi...

Aivan sama jos huvikseen ajeleva tuollaista duunaa, mutta kyllä pitäis kisaa ajavan kuskin edes sen verran itseään kunnioittaa että ei lähde tuollaiseen siipeen turvautumaan.

Mutta kuten sanottua... Offiahan tämä on joo...

Ja kohta alkaa näkymään autoja joissa on 2 kpl 1/10 krossarin siipiä...
No ilmeisesti näillä ei saa taaskaan osallisua tähän rentoon kisaluokkaan, koska kyseinen auto etenee jälleen kerran kovempaa kuin pienellä siivellä oleva...Tai saa osallisua jos sääntöjen ruuvaaja itse vaan pysyy perässä.

Aivan sama... Jatkakaa niinkuin haluatte...
Minä jatkan mielipiteideni jakamista... Siihen kun tuppaa olemaan oikeus.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3017 : 20.01.08 - klo: 18.17 »
Missä kukaan on nähnyt 1/1 Sharkin? Oikeissakin autoissa käytetään isoja siipiä. Esim.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3018 : 20.01.08 - klo: 18.18 »
olikse teidän 1:18 meno mitä luokkaa? Tämä varmaan sopii aiheeseen.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3019 : 20.01.08 - klo: 18.38 »
Juu juu... eli siis kaikki siivet on sallittu...
Eikä niiden määrääkään rajoiteta... Onhan tuossa suizassakin edessä siipiä...

Järjestyy

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3020 : 20.01.08 - klo: 18.39 »
juu pipo sopii meitin ajoihin todella hyvin.

Meikäläinen löysi kanssa sharkkiin todella hyvin toimivan siiven aivan sama mikä rata on niin aivan tautisen hyvä ajaa.




Huomatkaa myös sharkkiin integroitu vuoka jossa lasagnea jos nälkä iskee :P
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3021 : 20.01.08 - klo: 19.36 »
Tälläisella mennään ens kaudelle
« Viimeksi muokattu: 20.01.08 - klo: 19.49 kirjoittanut Loafer »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3022 : 20.01.08 - klo: 19.37 »
Muahahahah...


Ja kohta alkaa näkymään autoja joissa on 2 kpl 1/10 krossarin siipiä...
No ilmeisesti näillä ei saa taaskaan osallisua tähän rentoon kisaluokkaan, koska kyseinen auto etenee jälleen kerran kovempaa kuin pienellä siivellä oleva...Tai saa osallisua jos sääntöjen ruuvaaja itse vaan pysyy perässä.

Aivan sama... Jatkakaa niinkuin haluatte...
Minä jatkan mielipiteideni jakamista... Siihen kun tuppaa olemaan oikeus.

Joo sharkki cuppiin ei saa osallistua assolla sen takia että se on 1 autotyyppi luokka ja säännöt me ollaan rukattu että kaikilla olis kiva jotka omistavat sharkin. Saa tulla 4 siivellä jos halua.
Ei ole kieletty tuo etusiipi, ollaan jopa suuntiltu semmoistakin ja on jo pieni aavistus miten sen toteuttaa varsin kivasti.
Sinähän voit Hoke laittaa tuomoinen yksityyppi luokka assoille pystyyn, voin suositella koska onhan niitä jokunen jo olemassakin. Fränzi tulee varmasti hoitamaan laskennan teille. Joka lauantai ajetaan kisaa tuolla iso myyrissä jossa ei pipo kiristä kuten joku varmasti uskoo että siellä on kireitä pipoja.
Ja huom Hoke, voin melko varmasti sanoa että tuo asso jää aika paljon tuolle sharkille, niin se vaan on.
Jerzi

PS Olikos OT :huh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3023 : 20.01.08 - klo: 19.40 »
juu pipo sopii meitin ajoihin todella hyvin.

Meikäläinen löysi kanssa sharkkiin todella hyvin toimivan siiven aivan sama mikä rata on niin aivan tautisen hyvä ajaa.

Huomatkaa myös sharkkiin integroitu vuoka jossa lasagnea jos nälkä iskee :P


Hahahahaaahaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :p

Eiköhän julisteta voittaja löydetyks.
Tosta nyt ei taida enää järjettömämpää löytyä.  :laugh:
Tuu kokeilee miten toimii ompussa. (varo tolppia saattaa olla hieman ahdasta)

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3024 : 20.01.08 - klo: 20.28 »
Muahahahah...

...tekstiä...

Ja huom Hoke, voin melko varmasti sanoa että tuo asso jää aika paljon tuolle sharkille, niin se vaan on.
Jerzi

PS Olikos OT :huh:
Voit melko varmasti sanoa juu, mutta entä todistaa väitteen todeksi? En sano että asso on aina nopeampi vaihtoehto, mutta viimeksi kun minä olin paikalla matinkylässä, kun aikoja mittailtiin, niin silloin oli kyllä asso selvästi nopein. Ei vain yhdellä kierroksella, eikä ajajana edes ollut hoke :p
| Academy | Axial |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3025 : 20.01.08 - klo: 20.48 »
No miten tuon nyt lähdetään mittalilemaan, meillä kävi SM mestari 1.10 krossiluokasta ja no ei hän kylläkään kovin hyvin meille pärjännyt (sori Jani).Kävihän Hoke meidänkin kanssa ajamassa ja voinhan minä näyttää tulokset jos kiinnostaa että missä silloin mentiin.
Ja huom, hän ajoi silloin mamballa ja me muut ajettiin vakiokoneella ja isoilla siivillä.
Jerzi

PS Minun ohi ei ole kylläkään viellä yhtään assoa mennyt sitten missään radalla viellä. :p
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3026 : 20.01.08 - klo: 21.02 »
No miten tuon nyt lähdetään mittalilemaan, meillä kävi SM mestari 1.10 krossiluokasta ja no ei hän kylläkään kovin hyvin meille pärjännyt (sori Jani).Kävihän Hoke meidänkin kanssa ajamassa ja voinhan minä näyttää tulokset jos kiinnostaa että missä silloin mentiin.
Ja huom, hän ajoi silloin mamballa ja me muut ajettiin vakiokoneella ja isoilla siivillä.
Jerzi

PS Minun ohi ei ole kylläkään viellä yhtään assoa mennyt sitten missään radalla viellä. :p
Ehh ? Lesoleso. Nosiis mitä väliä vaika olisi turisti luokan SM mestari, ei se tarkota että kaikkia autoja osais ajaa ? Ei se oo vehkeistä kiinni, hyvä kuski ajaa esim asso TC3:lla reiskojen ohi, niin se vain on.
- Tapsa

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3027 : 20.01.08 - klo: 21.03 »


PS Minun ohi ei ole kylläkään viellä yhtään assoa mennyt sitten missään radalla viellä. :p
Sitten olet varmaan jäänyt toiseksi jo lähdössä, kun monesti myös assolla voitettu noita muutaman kierroksen sprinttejä mitä sillon matinkylässä ajeltiin  :laugh:

Nojoo, turha tätä väittelyä on varmaan enää jatkaa, joten jatketaan vaikka kuvalla :P

Ensimmäinen kokeilu nestemaskilla, tulen varmasti jatkossakin kyseistä tököttiä käyttämään, oli sen verran helppoa teippailuun verrattuna. Paljon en jaksanut panostaa kyseiseen koppaan, kuten siitä varmaan huomaakin.

| Academy | Axial |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3028 : 20.01.08 - klo: 21.10 »
No miten tuon nyt lähdetään mittalilemaan, meillä kävi SM mestari 1.10 krossiluokasta ja no ei hän kylläkään kovin hyvin meille pärjännyt (sori Jani).Kävihän Hoke meidänkin kanssa ajamassa ja voinhan minä näyttää tulokset jos kiinnostaa että missä silloin mentiin.
Ja huom, hän ajoi silloin mamballa ja me muut ajettiin vakiokoneella ja isoilla siivillä.
Jerzi

PS Minun ohi ei ole kylläkään viellä yhtään assoa mennyt sitten missään radalla viellä. :p
Ehh ? Lesoleso. Nosiis mitä väliä vaika olisi turisti luokan SM mestari, ei se tarkota että kaikkia autoja osais ajaa ? Ei se oo vehkeistä kiinni, hyvä kuski ajaa esim asso TC3:lla reiskojen ohi, niin se vain on.

Sori Jani oli SM-1 sähkökrossi luokassa.
No keskiviikkonahan meillä on tuo kieroksenlaskenta vehe mukana niin sinne sitten ja ponderi kiinni ja katsotaan että missä mennään. Voihan se olla että asso varustettuna hirveäällä harjattomalla vastaan vakio shrkki saisi jotain aikaiseksi.
Mutta joo tää loppuu tähän ja kaikki mukaan keskiviikkona vai mitä klo 15 jälkeen ja isot siivet kiinni niin on tasapuolista tuo ajo silloin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #3029 : 20.01.08 - klo: 21.13 »
No miten tuon nyt lähdetään mittalilemaan, meillä kävi SM mestari 1.10 krossiluokasta ja no ei hän kylläkään kovin hyvin meille pärjännyt (sori Jani).Kävihän Hoke meidänkin kanssa ajamassa ja voinhan minä näyttää tulokset jos kiinnostaa että missä silloin mentiin.
Ja huom, hän ajoi silloin mamballa ja me muut ajettiin vakiokoneella ja isoilla siivillä.
Jerzi

PS Minun ohi ei ole kylläkään viellä yhtään assoa mennyt sitten missään radalla viellä. :p

Älä nyt herranjumala viitsi olla hölmö.

Sinulla ei ole mitään käryäkään mitä nopeutta etenen lauantaisin iso omenassa.
Asso etenee jopa nopeammilla kierrosajoilla kuin sinä olet ajanut ompussa isolla siivellä yms.

Ja tästähän ei ole hetkeäkään ollut taaskaan kyse.
Tulen jatkamaan siipi vääntöä tasan niin kauan kun se teitä noin kauheasti sydänalasta ottaa... varsinkin kun aletaan vääntämään autojen nopeuksista vielä juttua.
Anteeksi että suoraan sanon, mutta tuo on jo kyllä todella paksua kuraa ja mikä pahinta... Oma kehu käryää lähes tänne asti.
Anteeksi ja näkemiin.

Ja mitä tulee tuohon vakio sharkkiin... Älä nyt iso mies viitsi väittää autoasi vakioksi... Tiedät itsekin että siinä ei ole mitään muuta vakiota kuin moottori... sitäkin ruokitaan lipolla... + se helvatan ylisuuri siipi.