Kirjoittaja Aihe: Kuvia omista Rc-autoista  (Luettu 3159622 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6180 : 21.10.09 - klo: 22.11 »
Tamiya M05 Yaris
« Viimeksi muokattu: 21.10.09 - klo: 22.14 kirjoittanut pOINTER »
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6181 : 21.10.09 - klo: 22.31 »
Sul on pointteri komia mini eiku tojota eiku morris jaris  :laugh: Taitaa jossain vaiheessa tulla ostettua tonilta se toinen suzukin kori.

Lisätään vielä oma perhepotretti autoista tänne.



BJ40 vielä vähän kesken ja muihin odotetaan osia.
« Viimeksi muokattu: 23.10.09 - klo: 12.59 kirjoittanut Hyrsleri »
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa artsi777

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6182 : 22.10.09 - klo: 21.08 »
Tamiya M05 Yaris

  Jaahas ja eikun sunnuntaina koeponnistamaan varista  :wink: Komee on :azn:                                                                                     

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6183 : 23.10.09 - klo: 11.03 »
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6184 : 23.10.09 - klo: 11.46 »
Hysleri voi kyl opetella pienentään noita kuviaan ennenkuin niitä liittää.

... Esim. Win XP:n ja Vistaan on softa nimeltä imageresizer joka integroituu käyttikseen täysin. On helppo ja nopea käyttää.

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6185 : 23.10.09 - klo: 12.05 »
Kyllä toi kuva mun silmaan ainaki aikalailla saman kokonen on,kun esim. Mika R:n
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6186 : 23.10.09 - klo: 12.06 »
Kyllähän se sit kun foorumi sen pakottaa tohon kokoon , kun ensin on sivu hyppiny ylös alas ennenku foorumi saa skaalailtua sen :P
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6187 : 23.10.09 - klo: 12.07 »
No joo,mutta ei oo mun elämää hankaloittanu....
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6188 : 23.10.09 - klo: 12.54 »
Hysleri voi kyl opetella pienentään noita kuviaan ennenkuin niitä liittää.

... Esim. Win XP:n ja Vistaan on softa nimeltä imageresizer joka integroituu käyttikseen täysin. On helppo ja nopea käyttää.

Ei se taidoista ole kiinni vaan tiedon puutteesta. Olen pienessä ahtaassa mielessäni luullut, että ei tarvitse pienentää kun kone tekee sen forumilla mun puolesta. Esim rc-offin puolella ei kuvat pienene automaattisesti ja kyllä, olen itse kuvat siellä pienentänyt.

Miksiköhän mun parista kuvasta nousee meteli kun ylempänä oli sen tuhannen kuvaa yhdessä postauksessa aivan samalla tavalla kuin  minulla?
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6189 : 23.10.09 - klo: 13.00 »
Hysleri voi kyl opetella pienentään noita kuviaan ennenkuin niitä liittää.

... Esim. Win XP:n ja Vistaan on softa nimeltä imageresizer joka integroituu käyttikseen täysin. On helppo ja nopea käyttää.

Ei se taidoista ole kiinni vaan tiedon puutteesta. Olen pienessä ahtaassa mielessäni luullut, että ei tarvitse pienentää kun kone tekee sen forumilla mun puolesta. Esim rc-offin puolella ei kuvat pienene automaattisesti ja kyllä, olen itse kuvat siellä pienentänyt.

Miksiköhän mun parista kuvasta nousee meteli kun ylempänä oli sen tuhannen kuvaa yhdessä postauksessa aivan samalla tavalla kuin  minulla?

Muut kuvat latautuu suoraan pieniks ,sun kuvat jumittaa foorumia. Aineki mulla , tosin ei aiheuta mulle kovinkaan kovaa ressiä..muille ehkä :D
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6190 : 23.10.09 - klo: 14.58 »
Ei se taidoista ole kiinni vaan tiedon puutteesta. Olen pienessä ahtaassa mielessäni luullut, että ei tarvitse pienentää kun kone tekee sen forumilla mun puolesta. Esim rc-offin puolella ei kuvat pienene automaattisesti ja kyllä, olen itse kuvat siellä pienentänyt.

Miksiköhän mun parista kuvasta nousee meteli kun ylempänä oli sen tuhannen kuvaa yhdessä postauksessa aivan samalla tavalla kuin  minulla?

Aiheesta on turinointia tuolla vapaa-keskustelu puolella... Kai se sitten on niin että aihistaa niitä kutka on hitaan connun päässä tai kone on hidas. Himassa tai töissä ole kumpaakaan ongelmaa niin ei mua ainakaan haittaa vaikka ladottais niitä 2560x1600 kuvia. Jotenkin ite olen tykännyt tämän foorumin ominaisuudesta pienentää kuvia autom. niin on ollut kiva käyttää sitä.

Mutta joo kai se sitten pitää alistua massan tahtoon ja laittaa niitä pieniä kuvia kun laittaa. Lataapahan sitten 56,6kbs modemistienkin 486 koneet ne kuvat joskus näyttöön niin ei tule turhia nurinoita.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6191 : 23.10.09 - klo: 15.17 »
Itselläni on keskiverto laajakaistayhteys eli 8/1, joka on täällä maaseudulla jo suht nopea. Noi hyrslerin kuvat kyl tökkii pahasti ja sit kun kelailet sivun alalaitaan niin sit se pomppii ylös kun noi kuvat latautuu viiveellä. Mielestäni foorumi on vain miellyttävämpi käyttä jos kuvat latautuvat nopeasti ja eivät ole turhan suuria. Isoihin kuviin voi sit laittaa vaikka pelkän linkin jos niitä haluaa esitellä.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6192 : 23.10.09 - klo: 15.26 »
Pointti meni perille. Itselläkin hyppii sivut mutta ei häiritsevän paljon. No niinkuin osa huomasi niin poistin kuvat ja pienennän ne kunhan ehdin. Nyt ainakin itsella pelaa hyvin paitsi ne vatasen kuvat tökkivät. Sitä jo aiemmin ihmettelin, että miksi vain minun kuvista nousi haloo. No enää ei ole minun kuvista kiinni.

Itse jätän asian tähän ja yritän jatkossa muistaa pienentää kuvat ennen lähettämistä. Kiitos ja anteeksi :grin:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6193 : 23.10.09 - klo: 15.31 »
Itselläni on keskiverto laajakaistayhteys eli 8/1, joka on täällä maaseudulla jo suht nopea. Noi hyrslerin kuvat kyl tökkii pahasti ja sit kun kelailet sivun alalaitaan niin sit se pomppii ylös kun noi kuvat latautuu viiveellä. Mielestäni foorumi on vain miellyttävämpi käyttä jos kuvat latautuvat nopeasti ja eivät ole turhan suuria. Isoihin kuviin voi sit laittaa vaikka pelkän linkin jos niitä haluaa esitellä.

Juu no tuo 55,6kbs ja 486 oli lähinnä vitsin poikanen. Tulee vaan nykyään oleskeltua niin nopeiden yhteyksien perässä, että ei ole omaan silmään pistänyt millään muotoa. Mitäs täälläkin on 66/28 megaa näyttää speedtestillä menevän ja himassa 19/0,9.

Mutta juu se siitä ja täältäkin tulee sitten jatkossa pienempiä kuvia.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6194 : 23.10.09 - klo: 19.40 »
Itselläni on keskiverto laajakaistayhteys eli 8/1, joka on täällä maaseudulla jo suht nopea. Noi hyrslerin kuvat kyl tökkii pahasti ja sit kun kelailet sivun alalaitaan niin sit se pomppii ylös kun noi kuvat latautuu viiveellä. Mielestäni foorumi on vain miellyttävämpi käyttä jos kuvat latautuvat nopeasti ja eivät ole turhan suuria. Isoihin kuviin voi sit laittaa vaikka pelkän linkin jos niitä haluaa esitellä.

Samaa mieltä, 12M yhteydellä tökki pahasti myös.

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6195 : 23.10.09 - klo: 23.28 »
jännää 4/1 eikä mitään ongelmia :o
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6196 : 23.10.09 - klo: 23.42 »
Ei enää olekaan ongelmia kun poistin ne übersuuret kuvat  :grin:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6197 : 24.10.09 - klo: 20.14 »
Ilta-ajelulta:



Ihan mukava tuo ledi nokalla on, näkee missä auto menee. Uuteen koriin tuleekin sitten kaksinkertaset valot eteen ja taakse, tuo on vaan tollanen patentti.

Huomatkaa kynäkamera teipattuna nätisti jesarilla koriin, m@sse kokoilee parhaillaan pientä videopätkää. Saa nähdä millasta mössöä tuo kiinanvehje tarjoaa, varsinkin kun pimeässä kuvattu.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6198 : 24.10.09 - klo: 20.45 »



Tamiya TA-05

Kyosho Zaboon

Axial AX10  Kuva: Olli

Gambler AXV
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6199 : 24.10.09 - klo: 22.44 »
Scumacher Mi3.5 Race laatikosta otettuna:





Mmmm, drifting.... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6200 : 25.10.09 - klo: 00.10 »
Perhepotretti: Tamiya DB01, Tamiya 501x, Tamiya M05, Tamiya M03 & HPI Micro
« Viimeksi muokattu: 25.10.09 - klo: 00.14 kirjoittanut pOINTER »
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6201 : 25.10.09 - klo: 01.20 »
^ hieno mini. Me like it. Eipä noi muutkaan huonoja ole...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6202 : 25.10.09 - klo: 19.18 »
Axial AX10 artr:

Poissa markkinn

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6203 : 25.10.09 - klo: 19.19 »
Tsubaru
Rc-autoja nolla, sillon on ihmisen hyvä olla

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6204 : 27.10.09 - klo: 23.04 »
TC5 valmiina matolle
« Viimeksi muokattu: 27.10.09 - klo: 23.08 kirjoittanut snakepoison »
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6205 : 27.10.09 - klo: 23.07 »
Noni ompa pätevän näkönen pirssi!Tuuhan ajaan Ouluunpäin BCR kisoihin harrasteluokkaan TSB10 kunnon radalle. Ei tartte jännittää, säännöt on että ajetaan kumirenkailla ja sähköautoilla. 12-13.12.2009, tervetuloa! Niijoo, iteasiassa 7.11 on kans kerhokisat, eli reilun viikon päästä, sinnekki mahtuu!



Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6206 : 27.10.09 - klo: 23.16 »
Noni ompa pätevän näkönen pirssi!Tuuhan ajaan Ouluunpäin BCR kisoihin harrasteluokkaan TSB10 kunnon radalle. Ei tartte jännittää, säännöt on että ajetaan kumirenkailla ja sähköautoilla. 12-13.12.2009, tervetuloa! Niijoo, iteasiassa 7.11 on kans kerhokisat, eli reilun viikon päästä, sinnekki mahtuu!
Tarkoititko minulle tuota viestiä ? Siis teilläpäinkö on lisenssivapaa kisa tulossa? Rakensin tuon TC-vitosen stanu-luokkaa ajatellen. Olen kuullut että stanuluokasta poistuisi ikäraja joka on mielestäni hyvä systeemi meille vanhemille keltanokille. CS 17.5 kone on autossa kiinni, ihan mukava ajettava vaikkakaan tehoja ei kovasti löydy, tarkoituksena olisi käydä joku stanukisa ajamassa.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6207 : 27.10.09 - klo: 23.18 »
Jepjep, ei tartte ko tulla vaan! Luokka on tarkotettu just normitallaajille, jotka haluaa kattoa miten se auto pysyy kaiteissa.


Tsekkaa tuolta ja tuu mukaan http://rc10.fi/index.php?topic=38747.0

Ajelen itekki 17.5 koneella, muutamat ajelee 13.5 moteilla jne. Viimevuonna ajelin 5.5 koneella, vauhtiin se ei kyllä vaikuttanu yhtään  :mrgreen:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6208 : 28.10.09 - klo: 00.09 »
Onko tuo tsubaru NIKKO merkkinen auto :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa markkinn

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« Vastaus #6209 : 28.10.09 - klo: 08.04 »
Onko tuo tsubaru NIKKO merkkinen auto :lol:
Jerzi


Ei :)

Ihan aito Auldeyhän se. Googlatkoon ketä kiinnostaa..
Rc-autoja nolla, sillon on ihmisen hyvä olla