Kirjoittaja Aihe: Sanwa rx-462  (Luettu 2696 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zappo

  • Tulokas
    • Profiili
Sanwa rx-462
« : 05.07.12 - klo: 03.31 »
Minulla on savage fluxissa RX-462 vastari ja radiona käytän Sanwan MT-4. Tässä vastarissahan on erikseen ajoakun jännitteen näyttö telemetrian kautta radioon. Ongelmahan on että voltti lukema ei pidä paikkaansa. Radio väittää että 6 lipo kennoilla jännitettä olisi 18.35v vaikka pitäisi olla 25.2v. Yleismittarilla kun mittaa noparin johdoista niin siellä on se 25.2v. Vastarista lähtevän punaisen mittaus johdon olen tinannut noparin deanssin plussaan. Vastarin ohjekirja sanoo että joissain HARVINAISISSA tapauksissa vastari ei kerro oikeaa jännitettä. Olen kokeillut kahdella eri noparilla Hobbykingin 150A ja kaverin Hobbywing Xerun 150A sama juttu molemmilla. Onko kukaan paininut tämän saman ongelman kanssa?

http://www.lrp.cc/en/products/sanwa/receiver-rc-car/produkt/rx-462-empfaenger-24ghz-fh-4t-ssr-technik-4-kanal/details/

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sanwa rx-462
« Vastaus #1 : 11.07.12 - klo: 22.59 »
Tuossahan lukee selvästi että vain 1s ja 2s akuilla.

 now also the voltage of the drive battery can be recorded and supervised (1S and 2S packs only)!
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa Zappo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Sanwa rx-462
« Vastaus #2 : 12.07.12 - klo: 01.24 »
Voi juma. Toi 1s 2s rajaus on lisätty tohon tekstiin ihan nyt parin päivän sisällä, ei meinaan tasan varmaan silloin noin lukenut kun tuon linkin laitoin. Vastarin ohjekirjassa ei kerrota max jännitteestä mitään. Rctech foorumilla joku kirjoitteli että hyvin pelaa 6s:llä. No eihän tolla mitään tee sitten kun 4s ja 6s käytän. Kyselin Sanwalta viikko sitten sähköpostilla apuja, ei ole vieläkään kuulunut mitään.

Poissa Zappo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Sanwa rx-462
« Vastaus #3 : 15.07.12 - klo: 16.15 »
Tein Savage fluxissa nyt niin että seuraan vain toisen akun jännitettä, koska radio ei suostu näyttämään yli 18,5v jännittettä. 2s näyttää 0,1v ja 3s 0,2v vähemmän kuin yleismittarilla. Ihme juttu tuo 2s rajoitus kun jälkeen päin lisäillään :angry:, kyllä se tuon 3s kestää jos kesti 6s:kin  :cheesy: