Kirjoittaja Aihe: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy  (Luettu 90954 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #150 : 23.01.13 - klo: 13.19 »
vedenkestävä nitro
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #151 : 01.02.13 - klo: 22.11 »
The right tool for the right job.

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #152 : 28.02.13 - klo: 09.17 »
ramppi tälle autolle valmistui just. Kuvan lisään joskus
The right tool for the right job.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #153 : 05.04.13 - klo: 18.40 »
Tein kyseisen auton buggy versiolla äsken kevään ekan startin. En ollu ladannu hehkua enkä vastariakkua kesän jälkeen ja ihmettelin miten kaikki toimi niin hyvin. Ja ihme kyllä auto lähti ensimmäisellä vedolla käyntiin sitten siinä ajelin vähän ja kaasu jumittui päälle hetkellisesti failsafeni toimi ja jarrutti. Aion ajaa auton kuistille, kun kaasu jumittui kunnolla pohjaan. onneksi failsafe toimi ja auto sammui. Sen jälkeen huomasin että vastariakku on tyhjä. Laitoin hehkun sekä vastariakun lataukseen. Semmosia eka startti fiiliksiä :azn:.

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #154 : 22.04.13 - klo: 22.33 »
Joo, tein just tänään vuoden ensimmäisen käynnistyksen. Ennen käynnistystä puhdistin tankin ja putket, koska epäilin tukosta. Ryyppääminen oli hakusessa, mutta kyllä se moottori sitten lopulta käynnistyi.

Harmi ton akun laturin kanssa, kun ei toiminu ollenkaan (ladattu vain 1-2 kertaa).
Katottiin laturin sisälle ja siellä oli sulake palanut. Otettiin se pois ja laitettiin pistokkeeseen, sitten sulake palo koko huoneest, eli oikosulku laturissa ongelma -> aiheuttanut palannut komponentti.

Mikä olisi hyvä laatu laturi. (Kyseessä ajo-akun laturi Ni-Mh)
The right tool for the right job.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #155 : 10.07.13 - klo: 16.52 »
Oon tässä hankkimassa kaasuservoa (luultavasti savöxin) inferno neo rs:ään enkä nyt oikein tiiä mikä niistä pitäs hankkia. Voisko joku vähän neuvoa että mikä noista oikein ois semmonen järkevä? Mitä eroa on digital servolla ja tavallisella?

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #156 : 10.07.13 - klo: 17.06 »
Oon tässä hankkimassa kaasuservoa (luultavasti savöxin) inferno neo rs:ään enkä nyt oikein tiiä mikä niistä pitäs hankkia. Voisko joku vähän neuvoa että mikä noista oikein ois semmonen järkevä? Mitä eroa on digital servolla ja tavallisella?
Okei, mulla on kokemusta servoista koodaus mielessä  :azn:.
   Digitaallinen servo ottaa vastaan numeroita 0 ja 1.
Tavallinen servo taitaa ottaa vastaan analogisesti... Digitaallinen on parempi mun mielestä.

Mä olen ainakin hankkimassa Altrunin digitaallista servoo. Sinulle käy digitaallinen myös   :cool:.
The right tool for the right job.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #157 : 10.07.13 - klo: 17.12 »
Thx selvennyksestä :grin:


Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #159 : 10.07.13 - klo: 17.23 »
Suosittelen kyll titaanirattaita, kestää kauemmin ja ovat kevyempiä. Maksaa vain tuplasti enemmän.
The right tool for the right job.

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #160 : 10.07.13 - klo: 17.28 »
Tuli ajeltua ensimmäistä kertaa hiekalla ja kunnolla.
Starttasin kotona ja lähti käyntiin hyvin  :cheesy:.
Ajoin vähän ja odotin että moottorin lämpö nousee. Lämpötila oli 110C, joka on tarpeeksi hyvä.
Menin kävelemään hiekkakenttää kohti auton kanssa (käynnissä), jonne on aika lyhyt matka.
Oli kosteeta hiekkaa, mutta kyllä se lenti (Siis se hiekka ei auto).
Ja olin ajamassa vakio renkailla ja yksi eturengas räjähti. Laitettiin parempi rengas sen tilalle, ei jaksanut vaihtaa toisia renkaita.
Driftiä kyll tuli  :laugh:.
Ja nyt siivoomaan  :cool:.
The right tool for the right job.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #161 : 10.07.13 - klo: 17.41 »
Mikähän mun autossa muuten on vikana kun montulla vaan sammu eikä lähteny enää käyntiin. Mäntä pyörii, nitroo saa, ilmaa saa ja tulppa hehkuu. :shocked:

Poissa teemupatrik

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #162 : 10.07.13 - klo: 19.41 »
hep!
paljonko teillä on kaasarin pääneula se ylhäällä oleva auki?
itte jos yritän laittaa neulaa vähänkin kiinnipäin lähemmäksi ohjekirjan arvoja, palaa aina tulppa.
jotta tulppa ei menisi joudun pitämään kaasaria todella rikkaalla. muilla samoja ongelmia?

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #163 : 11.07.13 - klo: 09.02 »
Ite ainakin säädöin ohjekirjan mukaan, sisäänajoin ja aloin säätää moottoria vähäsen.
Onhan sulla alaneulakin säädetty oikein?

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #164 : 11.07.13 - klo: 23.16 »
tuli tänää käytyä tampereen kyosho kaupassa. Paljon malleja oli esillä. Ostin ilmansuodattimia, suodatinöljyä, skyrc e6650, team orion starttiboxi ja 25% bigbagia. Viel pitäis löytää titaaniservot...
The right tool for the right job.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #165 : 11.07.13 - klo: 23.25 »
Kuulostaa hyvältä.

(sori muuten väärä topikki!)
« Viimeksi muokattu: 11.07.13 - klo: 23.28 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tonza81

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #166 : 11.07.13 - klo: 23.28 »
ei näy kuvat...!

JQ Products-Alpha-Sanwa-Savöx                            Team Durango Dex410-Team Orion-Sanwa-Savöx                            Dex210-HW-Robitronics-Sanwa

Poissa tonza81

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #167 : 11.07.13 - klo: 23.30 »
 :azn:näkyy
JQ Products-Alpha-Sanwa-Savöx                            Team Durango Dex410-Team Orion-Sanwa-Savöx                            Dex210-HW-Robitronics-Sanwa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #168 : 11.07.13 - klo: 23.32 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #169 : 12.07.13 - klo: 21.23 »
ei näy kuvat...!
Kuvaan sitte kun kerkeen.
The right tool for the right job.

Poissa sokka

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #170 : 14.07.13 - klo: 12.07 »
eikun huomenta, tuli tuossa pariviikkoa sitten hommattua  ST ja ilmeni outo vika syö tulppia ihan pirusti,
kaasarin säädöt oli niin pielessä kun hommasin auton mutta nyt omasta mielestä ok
koneen lämmöt pitäisi olla kurissa.
polttaa tulpan käynnistys vaiheessa ?
ryypytetty sopivasti ja napattu käyntiin käyn tovin ja tulpalla voi heittää naapuria.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #171 : 14.07.13 - klo: 12.19 »
eikun huomenta, tuli tuossa pariviikkoa sitten hommattua  ST ja ilmeni outo vika syö tulppia ihan pirusti,
kaasarin säädöt oli niin pielessä kun hommasin auton mutta nyt omasta mielestä ok
koneen lämmöt pitäisi olla kurissa.
polttaa tulpan käynnistys vaiheessa ?
ryypytetty sopivasti ja napattu käyntiin käyn tovin ja tulpalla voi heittää naapuria.
Mitä tulppaa käytät?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa sokka

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #172 : 14.07.13 - klo: 18.56 »
ihan normi hehku tulppaa, merkkejä en muista 4-7 arvojen tulppia kokeiltu ja jokaisella sama lopputulos.

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #173 : 14.07.13 - klo: 22.24 »
Firepower F6 toiminut mulla yli 6 tankkia.
The right tool for the right job.

Poissa sokka

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #174 : 16.07.13 - klo: 09.35 »
olisihan se pitänyt arvata :) tulpat olijo joka ikinen muutaman kerran käytettyjä mutta hyvin hehkui mutta silti langat paukku eli käyttö ikä tullut päähänsä.
uusillä tulpilla meno jatkuin vallan hyvin.
eikun montulle infernoa hakkuuttamaan.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #175 : 16.07.13 - klo: 10.34 »
Nuo LRP tulpat on todella kestäviä! Ajelin vanhalla moottorilla (ei tämän auton) noin kuukauden yhdellä tulpalla. Voin suositella!!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Rally-VXL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #176 : 23.07.13 - klo: 13.10 »
O.S. R5  25% nitron kanssa on toiminut hyvin.
Laitonta on se mitä ei älytty hyväksyä. digitaalinen biolooginen älyn ohjelmointi.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #177 : 29.07.13 - klo: 19.02 »
Tuli tuossa ostettua nyt se kaasuservo ja tommonenhan se sitten lopulta tuli tingittyä. http://www.servodatabase.com/servo/team-orion/vds-1007

 Kun menin asentamaan servoa huomasin että se on liian leveä ja liian pitkä. No, eihän siinä sitten muu auttanut hiekkapaperi käteen ja hiomaan. Sain sen sitten lopulta sopimaan ja toimi ihan hyvin, mutta heti kun olin lähtemässä ajamaan huomasin ettei se reagoi millään tavalla.

Siinä sitten soitin liikkeeseen ja nyt on matkalla uusi (rikkinäinen meni onneksi takuuseen).

PS. Tämä ei ole kysymys

Poissa metsämies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #178 : 08.08.13 - klo: 14.57 »
Sinne meni naru  :grin:.
The right tool for the right job.

Poissa Tuuks-

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« Vastaus #179 : 02.10.13 - klo: 09.22 »
Noniin, kertokaahan nyt mikä vetonarussa onkelma. Autolla ajettu reilut puoli gallonaa ja vetonaru antautui jo nyt... Nappasin pätkän pois päästä mutta eipä kestä vieläkään. Oon avannut koko perhanan vetomekanismin neljään otteeseen ja kaikki on niinkuin pitää :angry: Onko tuo sälekaihdin naru oikeasti muka niin kestävää että kannattaisi kokeilla? Btw. hermot menettäny ainakin ton kössin vakionarun kanssa...