Kirjoittaja Aihe: RC VIDEOITA  (Luettu 2018 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
RC VIDEOITA
« : 28.04.04 - klo: 20.32 »
Onko kellään kiinostusta tilata minulta rc videoita mitä olen itse kuvannut. Minulla on seuraavan laisia videoita.

1/8 krossareita vuosi mallia  SUOMEN KISOJA -91.-92.-93.-94.-95 ja sitten minulla on PM ÖREBRO -95. PM ????? RUOTSI -91. TSEKKI EM -97. RUOTSI EM-98. RANSKA -2001. ENGLANTI MM -96. EM -2001 Ranskan kisa joka on jonkun Ranskan tv tekemä.

1/10 krossi kisoja HMR klubbenilla kuvattuja yksi vanhempi vuosi mallia -88 ja loput jotain -91 ja -94 väliltä. Perinteinen Jyväskylän sisä halli kisa -93.

++++++kaikkea muuta pienti.

Jos kiinostaa enemmän porukkaa niin voisin tehdä jonkinlaisen koosteen kaikista.
Jerzi

HUOM. Ruotsin EM-98 on aika hauska koska fiinalin kuvaan ja selostan samaan aikaan ja viellä yritän haastatella minun vieressä olevia kavereita. Hitto missä tuo kasetti nyt sitten on..........
 :?:

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
RC VIDEOITA
« Vastaus #1 : 28.04.04 - klo: 20.47 »
Kyllä, kiinnostusta on kaikkiin kuvaamasi M8 videoihin. Koita saada tehtyä noista pätkä, tänne heti yksi.. ;)

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
RC VIDEOITA
« Vastaus #2 : 30.04.04 - klo: 16.00 »
onko täällä videoita ku rc-monsuilla ajetaan esterataa?
-EhtoollisWeli

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
RC VIDEOITA
« Vastaus #3 : 30.04.04 - klo: 17.37 »
Sori mutta nää on vain ja ainoastaan kisoista otettuja videoita. Monster videoita ei ole mutta niitähän olis mukava lähteä kuvamaan jos joku haluaisi ajaa niillä kameran edessä.
Jerzi

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
RC VIDEOITA
« Vastaus #4 : 01.05.04 - klo: 00.10 »
Voisipa kiinnostaakin  :wink: Paljonko on hintaa yhdellä filmillä..
Taas kehissä.. ;)

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
RC VIDEOITA
« Vastaus #5 : 01.05.04 - klo: 08.49 »
Hintaa en ole ajatellut tarkemmin, se on paljon kiinni kuinka moni on kiinostunut. Työtä täytyy tehdä ja paljon kuin kasaan sen videon mutta hinta pyörii  n.20e+posti kulut.
Jerzi

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
RC VIDEOITA
« Vastaus #6 : 01.05.04 - klo: 16.33 »
Ja sehän on 4h nauha, johon on puolinopeudella nauhoitettu 8h sitä polttiscrossia vai  :wink:
Taas kehissä.. ;)