Kirjoittaja Aihe: Hobbylinnasta  (Luettu 5870 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hobbylinnasta
« : 29.04.04 - klo: 19.17 »
Moi,

Mitä mieltä olette HL:n palvelusta, toiminnasta ja ynnä muista jutuista?
RC-harrastuksen sivuilla Haukuttiin HL:n toimintaa. http://www.rc-harrastus.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=731
Tuolla on siitä juttua.
Olen "moderaattori/Pekka" siellä HL:n keskusteluissa.
Kertokaa jos on niin hyviä sekä huonoja kommentteja.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #1 : 29.04.04 - klo: 19.22 »
Vuosi sitten tilasin Hobbylinnan kautta HPI:n kohtalaisen hankalasti löytyvän korin. Sain erittäin hyvää palvelua ja haluamani korin. Eli pelkästään positiivisia kokemuksia.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hobbylinnasta
« Vastaus #2 : 29.04.04 - klo: 19.24 »
Siis ja mikkohan vastaa sähköposteihin nopeasti ja asiantuntevaa palvelua saa. Kun olen lukenut tätä foorumia niin HL:stä on tullut vain hyvää palautetta.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #3 : 29.04.04 - klo: 19.38 »
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Siis ja mikkohan vastaa sähköposteihin nopeasti ja asiantuntevaa palvelua saa.

Tässä viikon alussa lähetin sähköpostia Hobbylinnaan,eikä vastausta ole kuulunut :wink:
No eihän tuo mitenkään hidas suoritus ole,mutta en nyt kyllä sanoisi mitenkään nopeaksikaan :mrgreen:
Kai se osoite on edelleen se info@hobbylinna.fi?

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hobbylinnasta
« Vastaus #4 : 29.04.04 - klo: 19.41 »
Lähetin sille pari viikkoa sitten sunnuntaina ja vastaus tuli samana päivänä.
Kyllä se yleensä vastaa samana päivänä tai sitten seuraavana päivänä.

Jos se on katsonut vaan nopeesti sen sun viestin ja unohtanut vastata. Lähetä sille uudelleen se sama viesti niin kyllä vastaa. Tai soita.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #5 : 29.04.04 - klo: 19.44 »
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Jos se on katsonut vaan nopeesti sen sun viestin ja unohtanut vastata. Lähetä sille uudelleen se sama viesti niin kyllä vastaa. Tai soita.

Ei se asia nyt niin tärkeä ollut,että lähettäisin viestin uudestaan,saati sitten soittaisin.
Tiedustelin vain,olisiko RC10GT Factory Teamia saatavilla heiltä............oli suuret suunnitelmat mielessä,mutta nyt ne on kutakuinkin kuopattu :mrgreen:

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #6 : 29.04.04 - klo: 19.57 »
Olen mailaillut lähiaikoina paljon Hobbylinnan Mikon kanssa, palvelu on erittäin hyvää, mutta mailit ei aina mene jostain syystä perille, en sitten tiedä kummassa päässä vika on..
Vastaus tulee samana päivänä mikäli viesti on perille mennyt. (näin minulla ainakin)

Poissa aatu

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #7 : 29.04.04 - klo: 20.04 »
Mailailin kas just eilen hobbylinnaan ja mikko kerto että se ei voi jostakin syystä lähettää sähköpostia @luukku.com päätteisiin osoitteisiin. Palvelu on aina ollut erinomaista.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hobbylinnasta
« Vastaus #8 : 29.04.04 - klo: 20.06 »
Vähän ihmettelinkin noitten muitten kommentteja...
Jos niillä olisi perustelut ja sähköposti osote näkyvillä niin tulisi enemmän uskottavuuttaa...

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #9 : 29.04.04 - klo: 20.09 »
Minulla on vähän samanlaisia kokemuksia....joko viestit ei mene perille tai.....no jostain syystä ei vastauksia aina tule ja vastaukset on "vaillinaisia"....vähän jää epämääräinen tunne.. ?
Kokonaisuutena olen kyllä tyytyväinen palveluun, täydellistä kauppaa ei ole!

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #10 : 29.04.04 - klo: 20.11 »
Lainaus käyttäjältä: "aatu"
Mailailin kas just eilen hobbylinnaan ja mikko kerto että se ei voi jostakin syystä lähettää sähköpostia @luukku.com päätteisiin osoitteisiin. Palvelu on aina ollut erinomaista.

No meikäläisellä on @jippii.fi päätteinen osoite,että siitä ei ole kyse..........viimeaikoina on mullakin ollut mahdollisesti  jotain häikkää sähköpostissa,joten lähetin kaikki viestit,johon ei ole vastattu,uudestaan.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #11 : 29.04.04 - klo: 21.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Astris"
Olen mailaillut lähiaikoina paljon Hobbylinnan Mikon kanssa, palvelu on erittäin hyvää, mutta mailit ei aina mene jostain syystä perille, en sitten tiedä kummassa päässä vika on..
Vastaus tulee samana päivänä mikäli viesti on perille mennyt. (näin minulla ainakin)


Itellä vähän samaa ongelmaa. Ja se ei pysty mailaaman mun ascona-88@luukku.com osoitteeseen  :?
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
Hobbylinnasta
« Vastaus #12 : 29.04.04 - klo: 21.56 »
NO ONKO SE IHME jos jätkät laittaa samaan tahtiin viestiä sinne kuin floodaatte tätä forumia...  LÄHETTÄKÄÄ VÄHEMMÄN POSTIA JA ENEMMÄN ASIAA.

JOS mä olisin Mikko en luultavasti jaksais lukea teidän posteja ollenkaan.. "vaihdetaan sitä ja tätä ja paljon maksaa se ja se" ... plääh.

TEIDÄN TAKIA ei varmaan muutkaan saa enää palvelua sieltä emaililla kun jätkät tukkii sen laatikon TURHILLA maileilla.

SORRY mutta näin se vaan taitaa olla!

OOTKSÄ fiesta oikeesti miettinyt miksei Mikko pysty mailaa sun osoitteeseen, ehkä se on TEKOSYY... (tämä ei siis tullut Mikolta vaan on pelkkää spekulaatiota)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #13 : 29.04.04 - klo: 22.01 »
On se oikeesti noin. Se mailaa mulle nykyään toiseen osoitteeseen. Enkä mä sinne huvikseen mailaa. Melkein joka kerta oon tilannut jotain..
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
Hobbylinnasta
« Vastaus #14 : 29.04.04 - klo: 22.03 »
Ai melkeen... no oothan sä varmaan tilannut joo, mutta paljonkohan oot laittanu postia.. en viitsi edes ajatella.. kauhistuttaa ajatuskin.

MUTTA sä et ole varmasti ainoa.. teitä on monta.. Pegi, Sinä, Mike jne.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #15 : 29.04.04 - klo: 22.04 »
Elä sä ole aina mua syyttämässä. Ota asioista eka selvää.
Ja hobbylinnan sivuilla lukee vähän joka paikassa että jos tarvitset jotain infoa jostain kyseisestä tuotteesta, lähetä sähköpostia info@hobbylinna.fi
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
Hobbylinnasta
« Vastaus #16 : 29.04.04 - klo: 22.06 »
Just just. No ei tästä sen enempää mutta älä sitten ihmettele MIKSET SAA PALVELUA .. minä ainakin saan :-)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #17 : 29.04.04 - klo: 22.08 »
Ennen oli enemmän tuota miksei tuu vastausta, kun käytin luukku.com palvelinta. Ei nykyään...
Taas kehissä.. ;)

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #18 : 29.04.04 - klo: 22.11 »
Juu, eiköhän se ole parempi lähetellä sinne mailiin vain ne TODELLISET tilaukset...  
Kaikki tommoset ei niin tärkeet asiat, kantsii varmaan kysyä puhelimen välityksellä!
Sillain voisi helpottaa Mikon elämää, koska silloin kun ei jaksa vastata voi,
 vain laittaa puhelimen yksinkertaisesti kiinni.
No joka tapauksessa, mä ainakin lähetän vain tilaukset tonne mailiin... :wink:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hobbylinnasta
« Vastaus #19 : 29.04.04 - klo: 22.15 »
No, minä lähetän muutakin kuin tilauksia ja Mikko lähettää minulle muuta juttua kuin tilauksia. Ne sähköpostit liittyy keskusteluihin ja niistä ei tarvi puhua enempää.

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #20 : 29.04.04 - klo: 22.33 »
Kerropa, että mitä tilauksia se Mikko sulle sitte lähettelis? :roll: :twisted:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #21 : 29.04.04 - klo: 22.36 »
Tuoss lukee että muita juttuja kuin tilauksia  :roll:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Hobbylinnasta
« Vastaus #22 : 30.04.04 - klo: 00.00 »
Minä olen TÄYSIN samaa mieltä Mikan kanssa. Tämä ylenpalttinen "floodaus" alkaa vähitellen kyrsiä vähän muitakin kuin moderaattoreita. :?
Xray

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #23 : 30.04.04 - klo: 16.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Ai melkeen... no oothan sä varmaan tilannut joo, mutta paljonkohan oot laittanu postia.. en viitsi edes ajatella.. kauhistuttaa ajatuskin.

MUTTA sä et ole varmasti ainoa.. teitä on monta.. Pegi, Sinä, Mike jne.
No mikä se MIKALLA nyt ON? Mistä sinä sen tiedät millon joku laittaa postia Hobbylinnaan. ei s*****a mikä jätkä. mene muualle vittuilemaan.  "minäpä saan palvelua, tepä ette saa" ISO mies ja tuollaset jutut.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #24 : 30.04.04 - klo: 16.26 »
Täällä taitaa vähän kumpikin "osapuoli" käydä kuumana, mutta yksi asia on varmaa: Hobbylinna otsikon alla  tälläinen kinastelu ei luo positiivista mainetta liikkeelle!!
Ja mikäli olen nyt ymmärtänyt oikein, yleismielipide liikkestä on  positiivinen, olkoonkin, että sähköpostiliikenteessä on teknisiä ongelmia (Hobbylinnasta saatu varma tieto tänään).

Mika R

  • Vieras
Hobbylinnasta
« Vastaus #25 : 30.04.04 - klo: 17.32 »
No Sorry Mike, ehkä vähän turhaan mainitsin sinut tuossa yhteydessä mutta kyllähän te kaksi fiesta ja sinä muodostatte sellaisen "ostaa, myy, vaihtaa" kaksikon. No ei siinä mitään, kukin tavallaan. Sä olet ainakin rahoittanut RC liikkeiden toimintaa kiitettävästi joten nöyrimmät anteeksipyyntöni täältä suunnalta.

Nyt vietetään Wappua ja jätetään nämä Wappua edeltävään elämään!

Tänks,
-Mika

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #26 : 30.04.04 - klo: 17.46 »
No joo, se pitää vielä mainita että nelja autoa olen linnasta ostanut. Kylläkait se mikko mut pikkuhiljaa alkaa tuntemaan.

Mika R

  • Vieras
Hobbylinnasta
« Vastaus #27 : 30.04.04 - klo: 17.51 »
Kiva!  :D

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinnasta
« Vastaus #28 : 01.05.04 - klo: 00.07 »
Mäkin oon 4 autoa sieltä ostanut... ym. muut toweritilaukset... viimeinenkin towertilaus oli 139€...
Taas kehissä.. ;)

Serpent

  • Vieras
Hobbylinnasta
« Vastaus #29 : 01.05.04 - klo: 06.39 »
Hyvä palvelu siellä on, tilasin gm noparin sieltä maanantaina, ja sain sen heti tiistaina :)