Kirjoittaja Aihe: rc-auto lehdet  (Luettu 2831 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
rc-auto lehdet
« : 02.05.04 - klo: 18.00 »
Minkä laisii suomalaisii rc auto lehtii on :?:
zaboon sen olla pitää

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
rc-auto lehdet
« Vastaus #1 : 02.05.04 - klo: 18.04 »
Tekstisi on vieläkin kamalaa sotkua, mutta suomalaisia lehtiä voisi olla vaikkapa PM eli Pienoismalli. Siellä on juttua monesta muustakin asiasta, mutta parhaiten tietoa löydät netistä. Suomalaisia pelkästään rc-autoja käsitteleviä lehtiä ei taida olla. Marginaalista touhua tämä RC-autoilu.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Aleksi

  • Vieras
rc-auto lehdet
« Vastaus #2 : 02.05.04 - klo: 18.35 »
Lainaus käyttäjältä: "HilariouS"
Tekstisi on vieläkin kamalaa sotkua, mutta suomalaisia lehtiä voisi olla vaikkapa PM eli Pienoismalli. Siellä on juttua monesta muustakin asiasta, mutta parhaiten tietoa löydät netistä. Suomalaisia pelkästään rc-autoja käsitteleviä lehtiä ei taida olla. Marginaalista touhua tämä RC-autoilu.

Jep !
yhdyssanoihin kannattaa ainakin panostaa..
Ehkä pisteet ja pilkut myös tekisi tekstistä helpomman luettavan. :)

Poissa ZaBooN tulee

  • Jäsen
    • Profiili
rc-auto lehdet
« Vastaus #3 : 02.05.04 - klo: 18.42 »
ei oo mun vika jos teiillä on nii huono luko taito et ei saa selvää  :mrgreen:
zaboon sen olla pitää

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
rc-auto lehdet
« Vastaus #4 : 02.05.04 - klo: 19.12 »
Lainaus käyttäjältä: "ZaBooN tulee"
ei oo mun vika jos teiillä on nii huono luko taito et ei saa selvää  :mrgreen:


Siis voi stana!

ZaBooN tulee-Suomi-ZaBoon tulee sanakirja

tinny=tienny
kylmä=kyllä minä
myy dää=myydään
mel kee= melkein

Huh Huh! 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Otsomaani

  • Vieras
rc-auto lehdet
« Vastaus #5 : 02.05.04 - klo: 19.17 »
Lainaus käyttäjältä: "ZaBooN tulee"
ei oo mun vika jos teiillä on nii huono luko taito et ei saa selvää  :mrgreen:


:D
Sun kirjotuksessas on aika paljon parantamisen varaa, tosin tosta tekstistä päätellen et ole vielä peruskoulua alottanutkaan joten onhan sulla vielä aikaa oppia.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
rc-auto lehdet
« Vastaus #6 : 02.05.04 - klo: 21.01 »
Miten joku voi mennä morkkaamaan toisen kirjoitus virheitä. Ainakaan minä en huomaa mitään ongelmaa tuossa kirjoituksessa. Miettikää vähän pojat jos jos jos jos tällä pojalla onkin todella vaikea luku/ kirjoitus häiriö ja te "todella häiriöt" teette tästä pojasta viellä ikävämpi tapaus. Minkä ikäisiä te ootte itse kuin lähdette jostain HEL..TIN pienestä asiasta kirjoittamaan tuomoista PAS..A täällä. Kaveri kysyi yksinkertainen kysymys ja mitä te teette. Laittakaa teidän ylimäääräinen energia vaikkapa rc auton puhdistukseen.....
HELV--TI  ETTÄ MUO TODELLA VIT....AA TÄMMÖINEN TEKSTI
Jerzi

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
rc-auto lehdet
« Vastaus #7 : 02.05.04 - klo: 21.15 »
Tuntuu, että tuo kaveri ei vaivaudu edes kirjoitukseensa panostamaan. Kauhealla innolla vain kirjoittaa menemään ja lähetystä ennen esikatselua. Mikäli hänellä on luki/kirjoitus-häiriö olisi tietysti mukava kertoa siitä, mutta taitavat nämä virheet tulla vaan ajattelemattomuudesta. Mielestäni on oikein, että tästä huomautetaan. Zaboon on ala-asteella ja siellä opetetaan jo kyseisten merkkien käyttö. Jerzi, tapauksessasi ymmärrän pienet virheet täysin, koska sanoit olevasi suomenruotsalainen. Zaboonin omankin edun mukaista on huomauttaa asiasta.

Ei tässä mitään riitaa haasteta, eikä haukuta ketään. Itsekkin sain aluksi nootin Copterilta ja paransin tapani, miksei Zaboon(kin) voisi?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Make

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcnetti.wmhost.com/
rc-auto lehdet
« Vastaus #8 : 02.05.04 - klo: 21.25 »
Onpas taas mennyt keskustelu asialinjalle...

Aloita vaikka lukemalla nämä:
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=2464
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=2864

Ja muistuttaisin vielä foorumista löytyvästä haku-toiminnosta:
http://rc10.fi/search.php

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
rc-auto lehdet
« Vastaus #9 : 02.05.04 - klo: 21.29 »
Olen asiasta keskustellut Zaboonin kanssa ja jos nyt en ihan väärin muista (sekoita toiseen), niin henkilöllä on ikää sen verran vähän, ettei vielä kielioppi ole ihan takaraivossa. Onhan se toki totta, että Zaboon voisi hieman enemmän katsoa viestejään, mutta toisaalta kun katsotaan kuukausi taikka pari taaksepäin, niin on tekstin laatu siitä parantunut. Eli siis ainakin hän yrittää kirjoittaa paremmin.