Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 104834 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« : 05.05.04 - klo: 12.08 »
löysin vanhan topicin lahden autoharrastajista mutta se oli jo melkein vuoden takainen joten ajattelin aloittaa uuden.

itselläni on kyoshon pureten polttis ja kovasti kaipailen ajoseuraa niin löytyykö ihmisiä joita kiinnostaisi ottaa leikkimielistä kisaa jossain radalla (missä) tai muuten vaan sudittelemaan. vai onko jotain perusmiittipaikkaa ja aikaa joissa lahtelaiset käy ajamassa?

yksin ajaminen alkaa käymään jo tylsäksi eikä oikein tuo lahden ua:n sisäautoilu oikein kiinnosta :)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #1 : 05.05.04 - klo: 13.22 »
Minä olen lahdesta ja itelläni on kanssa tuo PureTenin polttis ja tiedän yhen toisen joka on kans lahesta ja jolla on puren polttis...

Voishan sitä joskus kokeilla kisailla mut mun auto on hajalla et en voi ajaa vähän aikaa muuta ku mini-zetalla...

Mä en tiedä ainakaan et onks tääl miittingii ja ois kiva jos sellai tulis jos ei ole...

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #2 : 05.05.04 - klo: 13.50 »
Lahden UA:n kotisivuilla on tietoa RC-autojaostosta mutta kesärataa ei vielä ilmeisesti ole: http://www.lahdenua.com/index.php?rc

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #3 : 05.05.04 - klo: 13.56 »
joo onhan tuol lahden ua:lla mutta kun se ei keskity kuin mattoautoihin  :?  lähinnä tässä juuri etsiskelen porukkaa ajokaveriksi.. missä kunnossa tuo launeen leikkipuiston vieressä oleva rata on? pääseekös siellä puretenillä eteenpäin  :D

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jeps
« Vastaus #4 : 05.05.04 - klo: 14.09 »
Niin, sun täytyy käydä varmaan ihan itse kattoon, pääsetkö puretenilla siellä. Penskojen fillarointijäljet on vähän ikäviä 1/10-koon katuautolle. Polttis vetää puoleensa varmasti paljon vaahtosammuttimen kokoisia ihailijoita, joten heidät täytyy ottaa huomioon. Mihinkään vastariakusta johtuviin karkailuihin ei esim ole varaa... :wink:
Lahti Rock City

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #5 : 05.05.04 - klo: 15.57 »
Noh ajokavereita löytyy täältä herralastakin päin. Yhdellä kaverilla pureten, aneboyllä sähkö tamiya, yksi zaboon ja yksi wild dodge ram.

Poissa Juhani

  • Tulokas
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #6 : 05.05.04 - klo: 16.12 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
missä kunnossa tuo launeen leikkipuiston vieressä oleva rata on? pääseekös siellä puretenillä eteenpäin  :D

En tiedä onko Launeella useampaa kenttää, mutta on siellä ainakin yksi 1/10 krossirata (parkkialueen vieressä), joka oli pari viikkoa sitten aika huonossa kunnossa. Saattaa siellä rata-autollakin(?) päästä, muttei luultavasti kovin hyvin (paitsi vaihtoehtoisella takasuoralla, joka on asfalttia).
Toisaalta siinä radan vieressä olevalla parkkipaikalla voi luultasti hyvinkin ajella kun se harvoin on kovinkaan täynnä ja ajajakorokkeena voi käyttää vaikka skeittirampin lähtötasoa, jos ei ole skeittareita skeittaamassa...

Lainaus käyttäjältä: "Hellgren"
Penskojen fillarointijäljet on vähän ikäviä 1/10-koon katuautolle. Polttis vetää puoleensa varmasti paljon vaahtosammuttimen kokoisia ihailijoita, joten heidät täytyy ottaa huomioon. Mihinkään vastariakusta johtuviin karkailuihin ei esim ole varaa...  


Tuolla saa tosiaan paljon uusia kavereita, joiden veljen, naapurin, koiran taluttajan auto menee paljon kovempaa ...  :roll:
Ja tietenkin pitää varmistaa, ettei kenellekään käy kuinkaan!

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #7 : 05.05.04 - klo: 16.17 »
Jep, enpä tiedä kuinka moneen vuoteen tuo perhepuiston "rata" ei ole virallisesti ollut käytössä. Veikkaanpa kuitenkin, että aika monta vuotta on edellisestä kunnostuksesta. Jos kaupunki keksisi hyvän keinon pitää fillaristit poissa ja kärräisi lastin sopivaa radanrakennusainesta paikalle, niin kyllä tuosta ihan hyvän radan vielä saisi. Ei se kunnon krossibaanoille pärjäisi, mutta sähkärillä siinä olisi ihan mukava ajaa. Sähkärillehän se on alunperin tarkoitettukin kait.

Ja tosiaan, aina löytyy autoasi nopeampi nikko kyllä jonkun katsojan tuttavapiiristä.. :wink:
Lahti Rock City

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #8 : 05.05.04 - klo: 16.53 »
Perhepuiston radalla on ihan turha edes kokeilla Pureteniä. Itse kävin vappupäivänä krossarilla siellä eikä tarvinnut ajaa. Niin hirveässä kunnossa se on fillareiden jäljiltä. Virallisestihan rataa ei enää ole eli UA:lla ei ole mitään tekemistä sen kunnossapidon kanssa.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #9 : 05.05.04 - klo: 17.02 »
Heh, jaha. Eli sille "radalle" on asiaa vain monstereilla, jos niilläkään. Ikävää sinänsä, olishan siellä ihan hauskaa leikkimielisesti suttailla.
Lahti Rock City

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #10 : 05.05.04 - klo: 18.25 »
OU :shock:
Meithän näkyy asuvan aika paljon täällä päin, että voisi käydä tos launeen "radalla" ajaa :mrgreen:  8)

Mäki oon kerran meinannu lähtee savagel testaa sitä, mut en arvannu jostain syystä.

Täälä päin asuu ainaki viel se rc aleksi, jolla on kaks turataks maximumia.

Ja se on kyl vissii alunperin tehty sähköautoille, mut kai sielä nyt jo voi ajaa polttiksillakin :lol:

Poissa Juhani

  • Tulokas
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #11 : 05.05.04 - klo: 18.26 »
Tulevana viikkonloppuna olisi tarkoituksena kolmen tr-15:n voimin käydä tuolla Launeen "radalla" ajelemassa. Pitää siis varata lapio ja kymmen numeroa liian suuret kengät radan tamppaamiseen ...
Pienestä kunnostuksesta ei varmaan kukaan pahastu?

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Lahden rc autoilijat
« Vastaus #12 : 05.05.04 - klo: 18.26 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
löysin vanhan topicin lahden autoharrastajista mutta se oli jo melkein vuoden takainen joten ajattelin aloittaa uuden.

itselläni on kyoshon pureten polttis ja kovasti kaipailen ajoseuraa niin löytyykö ihmisiä joita kiinnostaisi ottaa leikkimielistä kisaa jossain radalla (missä) tai muuten vaan sudittelemaan. vai onko jotain perusmiittipaikkaa ja aikaa joissa lahtelaiset käy ajamassa?

yksin ajaminen alkaa käymään jo tylsäksi eikä oikein tuo lahden ua:n sisäautoilu oikein kiinnosta :)
mä oon lahesta ja mul on truckki polttis
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #13 : 05.05.04 - klo: 18.41 »
Kerroin jo aleksi :wink:

Monelta aiotte mennä ajaa?
Voisin tulla huviksee kurkkaa :mrgreen:  vaikkei savageni toimikkaa, ku ei oo kytkintä :cry:

edit: ja tietenkin minä päivänä meinaatte mennä? :)

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #14 : 05.05.04 - klo: 18.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Juhani"
Tulevana viikkonloppuna olisi tarkoituksena kolmen tr-15:n voimin käydä tuolla Launeen "radalla" ajelemassa. Pitää siis varata lapio ja kymmen numeroa liian suuret kengät radan tamppaamiseen ...
Pienestä kunnostuksesta ei varmaan kukaan pahastu?


ilmoita ihmeessä mihin aikaan ja minä päivänä mikäli kaipaatte ylimääräistä yleisöä :)

tulen mielelläni tutustumaan uusiin harrastajiin. tosin tarvinee ostaa erilaisia kiteitä lisää  :?

btw ircistä minut löytänee nikillä C-Art

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #15 : 05.05.04 - klo: 19.11 »
Hyvä kun otit asian esille. Nyt jos tulisi paljon ajajia niin pitäisi noi kiteet saada järjestykseen.

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #16 : 05.05.04 - klo: 19.59 »
jos lähdetään siitä että ketä tämmöinen ko miitti kiinnostaisi? ilmoittautukaa.

ja sitten paikkaehdoituksia.. paikka missä mahdollisimman monen auto pääsisi eteenpäin, muttei kumminkaan mikään asfalttiflätti.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Tjoo
« Vastaus #17 : 05.05.04 - klo: 20.03 »
Niin, tosiaan, siellä ei virallisesti ole mitään rataa. Maapläntti on osa launeen perhepuistoa näemmä. Ainakin viime kesänä se ratapohja oli sen verta kovaa, että aikamoinen lapio sulla saa olla, jos siihen meinaat sillä pystyä.. :wink: Mielestäni siihen kyllä tarvis vähän lisää maa-ainesta, jotta siellä lapion kanssa kantsis heilua. Olis kyllä kiva tulla kurkkaan, mutta voipi olla, että ei pääse. Älkää kuitenkaan niitä hyppyrin tynkiä matalaksi laittako, jos tosiaan käytte siellä kaiveleen. En tiedä, onko Lahden kaupungilla asiaan jotain sanomista, jos siellä käydään hommiin, mutta eipä juu luulisi.. Mutta, jos joku tulee kysymään:

Niin rataa fiksaillaan korkeintaan omissa nimissä, eli tällä LahdenUA:llahan ei ole mitään yhteyksiä enää tähän "rataan" :wink:

Ja jos auton sattusin ostamaan, ni se tulis oleen mini-t. Taitaa vaan olla niin, että mini-t:llä ei juuri ole radalle nykyisellään asiaa, jos rata tosiaa niin huonossa kunnossa on.. :|
Lahti Rock City

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #18 : 05.05.04 - klo: 20.44 »
Mini-T hukkuu niihin fillariin jälkiin  :mrgreen:
Radan kunnostaminen ilman lisämaan tuomista on kyllä aika mahdoton homma. Mielessä on kyllä käynyt kysyä kaupungilta radan takaisin saamista kerta alueelle ei kai sittenkään ole tulossa mitään. Sähkökrossaajia on vaan turhan vähän Lahdessa, jotta rataa kannattaisi alkaa virallisesti pitäämään yllä. Polttiksilla ajo on tietääkseni kielletty siellä. Varma en ole asiasta.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Make

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcnetti.wmhost.com/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #19 : 05.05.04 - klo: 20.52 »
Launeen pienoisautorata on virallisesti poissa käytöstä, koska Lahden kaupunki tarvitsi sitä johonkin tulevaan projektiin (!?), jonka tarkoitusta en nyt juuri muista. (Kaupunki on muuten vienytkin radan alta vasta kaksi kertaa  :wink: ) Tämän takia esim. ajajakoroke piti siirtää muualle. Polttiksilla ei saisi radalla ajaa läheisen pohjavesialueen takia. Tämäkin on aikoinaan ilmoitettu Lahden kaupungin toimesta.

Tällä hetkellä Lahdessa ei valitettavasti ole mitään rataa kesäkautta varten. Lahden puolelta valitettavasti ei ole kovin kummoista kiinnostusta ole osoitettu ratapaikan osalta. Yritystä kyllä on ollut ja tälläkin hetkellä yritämme saada erästä maa-aluetta Nastolasta krossirataa varten, mahdollisesti ensi kaudeksi. Haussa on myös mattoradalle uusi sijoituspaikka ensi talvikaudelle. Jos jollakin on hyviä paikkoja tiedossa saa siis ilmoittaa..

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #20 : 06.05.04 - klo: 08.49 »
senkös takia ei siis polttiksil saa ajaa.. no sitten ei voi mitään.. tuossa viikonloppuna lähden auto kainalossa etsimään ajopaikkaa isommalle porukalle kun saan 1:1 auton käyttööni.. ilmoittelen sitten tänne pe illalla tai lauantaina tuottiko etsimiseni tulosta

kai täällä ihmisillä on senverran talkoohenkeä että voisimme kyhää radantynkää jos paikka löytyy?  :wink:

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #21 : 06.05.04 - klo: 11.44 »
Itse olen viikonloppuna menossa Kuusankosken radalle ajamaan, sinne ei myöskään ole Lahdesta kovinkaan pitkä matka, joten siis siellä varmasti ainakin pitäisi päästä tuolla autollasi ajamaan. Jos omaat ajokortin ja auton, niin sinne vain mukaan kokeilemaan. ;)

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #22 : 06.05.04 - klo: 11.48 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Itse olen viikonloppuna menossa Kuusankosken radalle ajamaan, sinne ei myöskään ole Lahdesta kovinkaan pitkä matka, joten siis siellä varmasti ainakin pitäisi päästä tuolla autollasi ajamaan. Jos omaat ajokortin ja auton, niin sinne vain mukaan kokeilemaan. ;)

auto ja kortti on mutta eipä taida ajelusta mitään tulla kun en saa autoani kunnolla toimimaan eikä kukaan tunnu olevan irc:ssä eikä foorumeissa auttamisen tahtoinen.. jos kumminkin poikkeus löytyis jostakusta joka haluis neuvoa niin ongelma löytyy täältä

http://rc10.fi/viewtopic.php?t=6614&postdays=0&postorder=asc&start=30

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #23 : 07.05.04 - klo: 17.49 »
Hieman väliaikainfoa että en kerennyt suttauspaikkaa katsella.

Offtopic: Syynä siihen on että klassinen "nainen ratissa" kiilasi mutkassa eteeni -> väistö -> rengas katukiveen -> rengas auton alla tilanne sattui niin eipä 1:1 auto enään liiku.. Ja luonnollisesti nainen poistui uudenkarhealla borallaan kylmän rauhallisesti paikalta vaikka näki tapahtuneen varsin hyvin.

Ehkä sitten jatkan paikan etsimistä kun turbosierra taas liikkuu vahinkojen korjaamisen jälkeen.. Että näin tälläkertaa  :(

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #24 : 07.05.04 - klo: 19.44 »
Kävin katsomassa tuota launeen leikkipuiston rataa ja täytyy sanoa että saa olla aika fakiiri jos meinaa saada siitä ajokuntoisen muille kuin monstereille..

Mutta ehdotukseni on että siinä vieressähän on parkkipaikka.. Jos ei ole liikaa autoja niin siinähän voi vetää esim ovaalia tai kasikkoa ja ajajakorokkeena toimisi nuo skeittirampit siinä vieressä..

Kiinnostusta?  8)

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jeps
« Vastaus #25 : 08.05.04 - klo: 09.38 »
Näillä keleillä vaan taitaa olla vaikea löytää hetkeä, jolloin skeittirampeilla ei olisi toimintaa. Mutta perhepuisto yleensä olisi kyllä hyvä paikka, koska siellä tosiaan olisi sekä asfalttia, että off-roadia. Kuitenkin, etenkin jos polttiksilla ajetaan, olisi ehdotonta, että parkkiksella ei ole autoja tai muutakaan, mille voitaisiin tahattomasti aiheuttaa vahinkoja.
Lahti Rock City

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #26 : 08.05.04 - klo: 12.40 »
No mut onko joku menossa tänää sinne ajamaan :?:

Mä ainaki voisin ehkä tulla mopella pyörähtää :mrgreen:

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #27 : 08.05.04 - klo: 13.52 »
lahden ravirata ois hyva paikka mä oon käyny siel pari kertaa ajaa siel on isot alueet  on asfalttii hiekkaa ja kaikkee muuta kivaa :mrgreen:
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #28 : 08.05.04 - klo: 15.12 »
Lainaus käyttäjältä: "rc aleksi"
lahden ravirata ois hyva paikka mä oon käyny siel pari kertaa ajaa siel on isot alueet  on asfalttii hiekkaa ja kaikkee muuta kivaa :mrgreen:


Tarkoitatko Jokimaan ravirataa :lol:

Jos niin, ni siel on kyl ihan hyvä ajaa ainaki savagella. Ja tosin en oo kesällä käyny, ku vaa kerran käytiin talvella ville vainion kaa.

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #29 : 08.05.04 - klo: 15.24 »
kyllä tarkotan jokimaan ravirataa :P
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........