Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 104826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #60 : 15.06.04 - klo: 23.07 »
Mikä sulla on siitä vetonarusta rikki?
Mä viimeks eilen toissapäivänä tein uuden vetonarun yhen kaverin ultima st:hen. Ei se oo vaikeeta jollei oo jotain pahempaa ku jousi tai naru poikki. Jouseen voi aina muovata uuden pään, kunhan ei nyt ihan viiden sentin mittasta jousta tee ja naru löytyy useimmiten kotoa äidin ompelulaatikosta. :mrgreen:  Ainaki eilen mä löysin jonku kengän vanhan narun tai jonku sellasen. "vähän" ylipaksuhan se oli, mut sitä modailin varmaan kaks tuntii, ni toimi ku unelma ja luulisin kestävän aika pitkään. Sen verran lujaa ja paksua narua laitoin.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #61 : 15.06.04 - klo: 23.07 »
en oo Lahdessa ikävä kyllä viikkoon tai pariin mutta täytyy kattoa jos joku muu kertakin järjestetään meettinkejä niin tuun toki

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #62 : 15.06.04 - klo: 23.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Munkin pitää kysyä iskältä et pääsenkö mutta uskon että se päästää kuhan tuun 19 jälkee himaa...

Siis tuutko perjantaina yli 7 aikaa kotii? Ei kai me sielä kauheen kauaa olla, ni et kyllä sitä menoa kerkee mukaa. :?  Vai mitä tarkoitit?
Samoin mulla muuten temppuilee yksitielaakeri, pitäsköhän tilata seki?

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #63 : 15.06.04 - klo: 23.10 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Mikä sulla on siitä vetonarusta rikki?
Mä viimeks eilen toissapäivänä tein uuden vetonarun yhen kaverin ultima st:hen. Ei se oo vaikeeta jollei oo jotain pahempaa ku jousi tai naru poikki. Jouseen voi aina muovata uuden pään, kunhan ei nyt ihan viiden sentin mittasta jousta tee ja naru löytyy useimmiten kotoa äidin ompelulaatikosta. :mrgreen:  Ainaki eilen mä löysin jonku kengän vanhan narun tai jonku sellasen. "vähän" ylipaksuhan se oli, mut sitä modailin varmaan kaks tuntii, ni toimi ku unelma ja luulisin kestävän aika pitkään. Sen verran lujaa ja paksua narua laitoin.
Juu naru on poikki.. Ja se johtui että sinne oli mennyt vettä ja kaikkea muuta polttoainetta on saattanut roiskua pikkusen... Joo kengän naruja meiltä löytyy tai on löytynyt... Mutta entäs se pää siihen mistä nykästää/vedetään...

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #64 : 15.06.04 - klo: 23.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Mikä sulla on siitä vetonarusta rikki?
Mä viimeks eilen toissapäivänä tein uuden vetonarun yhen kaverin ultima st:hen. Ei se oo vaikeeta jollei oo jotain pahempaa ku jousi tai naru poikki. Jouseen voi aina muovata uuden pään, kunhan ei nyt ihan viiden sentin mittasta jousta tee ja naru löytyy useimmiten kotoa äidin ompelulaatikosta. :mrgreen:  Ainaki eilen mä löysin jonku kengän vanhan narun tai jonku sellasen. "vähän" ylipaksuhan se oli, mut sitä modailin varmaan kaks tuntii, ni toimi ku unelma ja luulisin kestävän aika pitkään. Sen verran lujaa ja paksua narua laitoin.
Juu naru on poikki.. Ja se johtui että sinne oli mennyt vettä ja kaikkea muuta polttoainetta on saattanut roiskua pikkusen... Joo kengän naruja meiltä löytyy tai on löytynyt... Mutta entäs se pää siihen mistä nykästää/vedetään...
No K-raudasta tai Starkilta kannattaa käydä katsomassa jotain kestävää narua.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #65 : 15.06.04 - klo: 23.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Juu naru on poikki.. Ja se johtui että sinne oli mennyt vettä ja kaikkea muuta polttoainetta on saattanut roiskua pikkusen... Joo kengän naruja meiltä löytyy tai on löytynyt... Mutta entäs se pää siihen mistä nykästää/vedetään...[/quote]Se ei oo onkelma eikä mikään! Silmukka vaan perää. Tosi hyvä vetää. Ja jos nyt ihan väkisin haluaa jonkun pään, ni laittaa vaikka puukapulan. Ei se niin tarkkaa oo.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #66 : 15.06.04 - klo: 23.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
No K-raudasta tai Starkilta kannattaa käydä katsomassa jotain kestävää narua.
Niin, tai sit jostain kalastusliikkeestä verkkonarua tai jotain. :roll:  En tiiä, en oo tarvinnu ikinä ostaa uutta narua.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #67 : 15.06.04 - klo: 23.16 »
Kattelin että perjantaina voi sataa pikkasen ja ei ole ku max.15 astetta lämmintä mutta ei kai se haittaa jos ei tule ku pikkusen vettä??? Taidan huomenna purkaa koneen irti ja ottaa vetokäynnistimen ja tutkia asiaa... Vaikka nämä ei liity topicciin niin saako tota seosneulaa ja sitä kurkkua varaosana hiltuselta???

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #68 : 15.06.04 - klo: 23.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Kattelin että perjantaina voi sataa pikkasen ja ei ole ku max.15 astetta lämmintä mutta ei kai se haittaa jos ei tule ku pikkusen vettä??? Taidan huomenna purkaa koneen irti ja ottaa vetokäynnistimen ja tutkia asiaa... Vaikka nämä ei liity topicciin niin saako tota seosneulaa ja sitä kurkkua varaosana hiltuselta???
Ei melko varmasti saa hiltuselta varastosta, tilattua varmaan saa, mut se ei yleensä kannata. On se niin outo. Avaa pois ja laita kuntoon!
Kyl se vähä haittaa jos ihan sataa rupee, mut toivotaan parasta..

edit. Miks muuten tartteisit?

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #69 : 15.06.04 - klo: 23.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Kattelin että perjantaina voi sataa pikkasen ja ei ole ku max.15 astetta lämmintä mutta ei kai se haittaa jos ei tule ku pikkusen vettä??? Taidan huomenna purkaa koneen irti ja ottaa vetokäynnistimen ja tutkia asiaa... Vaikka nämä ei liity topicciin niin saako tota seosneulaa ja sitä kurkkua varaosana hiltuselta???
No hyvällä säkällä sillä papalla on edes tulppia varastossa. En oo koskaan laittanu mitään sieltä tilaukseen, ostan siltä jos varastosta löytyy. Muuten otan puhelun Atala RC:hen tai tietonikkariin.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #70 : 15.06.04 - klo: 23.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Kattelin että perjantaina voi sataa pikkasen ja ei ole ku max.15 astetta lämmintä mutta ei kai se haittaa jos ei tule ku pikkusen vettä??? Taidan huomenna purkaa koneen irti ja ottaa vetokäynnistimen ja tutkia asiaa... Vaikka nämä ei liity topicciin niin saako tota seosneulaa ja sitä kurkkua varaosana hiltuselta???
No hyvällä säkällä sillä papalla on edes tulppia varastossa. En oo koskaan laittanu mitään sieltä tilaukseen, ostan siltä jos varastosta löytyy. Muuten otan puhelun Atala RC:hen tai tietonikkariin.
Hobbypoint on yks vaihtoehto Helsingistä. Kaveri on muuten ostanu varmaan 3 kolme tulppaa hiltuselta ja kaikki on menny ihan saman tien rikki. :x  Ne ei varmaan kestä yli 10% gasoa tai jotain, en tiiä.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #71 : 15.06.04 - klo: 23.22 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"

edit. Miks muuten tartteisit?
Ku sain Puretenin nii tuli sählättyä sen kanssa a nyt pitäis muutenkin kattoa ku se mikä avaa kurkun jää jumiin vai olikohan se löystynyt nii sekin pitäis kattoa mutta se on niin likainen että... Pitkä juttu ja en viitti kertoa sen takia... :oops:

PS. Huomenissa Purean koneen irti ja otan vetokäynnistimen irti ja katon sitä seosruuvi juttua...

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #72 : 15.06.04 - klo: 23.52 »
Eli ketä sinne perhepuistoo olis tulossa ja klo millo?mä aineki tuun jos saan madin kuntoon....
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #73 : 15.06.04 - klo: 23.55 »
Lainaus käyttäjältä: "rc aleksi"
Eli ketä sinne perhepuistoo olis tulossa ja klo millo?mä aineki tuun jos saan madin kuntoon....
Pekka V, Antton H, kukkalapio,minä, Hellgren(ehkä) sit mä kysäisen yheltä mun kamulta jos tulisi... Kait me mennää sillon KLO. 16...

Ilmoittakaa jos ette pääse...

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #74 : 16.06.04 - klo: 00.01 »
jos mä nyt tuun ni mä tuun siinä 16.00-16.30 välillä.
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #75 : 16.06.04 - klo: 00.15 »
Mielellään tulen kurkkaamaan. Mutta kuten mainitsin, pääsen aikaisintaan klo 18.. Olisi ihan kiintoisaa kartoittaa kalustoa. Ilmeisesti kalusto on kuitenkin varsin polttispainotteista. Mini-T:n kun saan, niin demoan sitä mielelläni kaikille kiinnostuneille.
Lahti Rock City

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #76 : 16.06.04 - klo: 05.41 »
Jaa, että perjantaina alkuillasta Perhepuistossa... voishan sitä tulla ulkoiluttamaan Assoa jos ei muuta puuhaa oo.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #77 : 16.06.04 - klo: 08.50 »
Uuh.. En oo vähää aikaa ehtiny netissä roikkuu töideni puolesta, mutta taisin tulla juuri sopivaan aikaan lueskelemaan foorumia.

Olen takuulla kyllä tulossa miittiin kunhan vain ajan sanotte. Ja jos joku tarvii kyytiä niin se kyllä onnistuu lahden alueelle. Ja jos siitä tahtoo jotain hyvittää niin muutaman euron nimellinen bensaraha on tervetullut, muttei pakollinen :roll: Kiinnostuneet voi pistää yv:nä viestiä ni järkätää sitten niitä kyytejä.

Voisihan sitä raahata sinne oman puretenin mukaan, vaikkei sillä ole mitään asiaa launeen leikkipuiston "radalle". Mutta voihan sitä siinä parkkiksella suditella jos ei muuta. :)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #78 : 16.06.04 - klo: 09.18 »
Mennääkö sittenkin kello 17.00?
Sit yks mun kaveri nastolasta saattais päästä kyosho wild dodge ramillaan.

Kiva jos sinne sit joku hiippari käy valittaa, että ei täällä ajeta tollasilla pärisevillä romuilla. :|  No sit lähetää pois. Ehkä toisee paikkaa tai sit taas sovitaa uus miittauspaikka.

Ja jos mentäs tuohon aikaan, ni hellgrenki vois keretä kurkkaa meiän polttiskalustoa. Ei taia tulla sähkiksii ollenkaan?

Eiköhän laiteta sit vielä semmoset ISOT nimilaput kaikkien selkään. Mulla lukis "kukkalapio" Vois ihmiset vähän naurahtaen kattoo. :wink:  Tää ei siis ollu oikee ehdotus. Kysellää sit kaikki kaikilta: "Ainii kuka sä niinku sit oot sielä foorumilla"

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #79 : 16.06.04 - klo: 09.23 »
mut erottaa piposta niinku kukkalapio tietää :mrgreen:
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #80 : 16.06.04 - klo: 09.25 »
Tai jos tuun riippuu ihan siitä saanko madin kuntoon.
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #81 : 16.06.04 - klo: 10.06 »
On 17 ihan hyvä aika mut mä meen pyörimään sinne jo päivällä jos ei ole muuta tekemistä...

Mut tunnistaa Kone Komeetan lippiksestä jos otan lippiksen mukaan...
rc aleksi otatko Mad Forcen mukaan jos saat sen kuntoon???

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #82 : 16.06.04 - klo: 10.48 »
Mä voisin mainita että mut kyllä tunnistaa mun jokseenkin omalaatuisesta ulkonäöstä.. Tälläkertaa ei oo kirkkaan vihreitä hiuksia mutta vähän punkahtava tyyppi olen  :twisted:

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #83 : 16.06.04 - klo: 12.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
On 17 ihan hyvä aika mut mä meen pyörimään sinne jo päivällä jos ei ole muuta tekemistä...

Mut tunnistaa Kone Komeetan lippiksestä jos otan lippiksen mukaan...
rc aleksi otatko Mad Forcen mukaan jos saat sen kuntoon???
Mä varmaan joudun ottaa duratraxin mukaan ku madii en saa kuntoo ku hajos vetarikin :cry: .
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #84 : 16.06.04 - klo: 13.06 »
Löytyykö teiltä kiteitä? Pitää kattoo noi kide jutut. ilmotelkaas omia kiteitänne. Minulla on 26.845

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #85 : 16.06.04 - klo: 13.17 »
Mini-T tuli tänään.. Joten tulen perjantaina demoamaan autoa, jos keli on kuiva. Kiteitä on 3 paria. Olettaen siis, että olen täällä Lahdessa. Pääsen klo 17.30 - 18 välillä Launeelle.
Lahti Rock City

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #86 : 16.06.04 - klo: 13.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Löytyykö teiltä kiteitä? Pitää kattoo noi kide jutut. ilmotelkaas omia kiteitänne. Minulla on 26.845
Ääh, tosiaan unohdettiin koko kidejuttu, ja mulla ei ainakaan oo ku yhet kiteet, että kiva jos sattuu samat. Mulla on vihreen väriset 27.195. Eli mulla ja pekalla kait ainaki pystyy ajaa samaa aikaa.
Mä oon tällänen pikkusen vajaa 170 cm. Normaali kaveri. Saattaa olla, että otan sinisen raikkonen-lippiksen mukaan.
Mut parhaiten mut tunnistaa siitä, ku raahaan savagee mukanani. :mrgreen:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #87 : 16.06.04 - klo: 13.22 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Mini-T tuli tänään.. Joten tulen perjantaina demoamaan autoa, jos keli on kuiva. Kiteitä on 3 paria. Olettaen siis, että olen täällä Lahdessa. Pääsen klo 17.30 - 18 välillä Launeelle.
Selvä, toivottavasti nähää sielä!
Ja sä oot vissii ihan aikuinen?

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #88 : 16.06.04 - klo: 15.26 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Ja sä oot vissii ihan aikuinen?


Tosta voidaan olla montaa mieltä.. :wink: Mutta iältäni taidan kuitenkin kuulua sinne osanottajajoukon kärkipäähän. Jos Jukka saadaan mukaan, jään kakkoseksi. Fillarilla saavun paikalle, jos niikseen tulee. Tottelen nimeä Antti. Parempi kuitenkin niin, ettei vielä liiemmin käydä töhöttämään, ennen perjantai-iltapäivää ehtii tapahtua paljon (kuten kaatosade).
Lahti Rock City

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #89 : 16.06.04 - klo: 15.54 »
No jos Jukka tulee niin hänellä on kyllä kiteitä 3-4kpl tai enemmän. No niin on mielenkiintoista nähdä Mini-T ja miten se kulkee.