Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 105143 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #90 : 16.06.04 - klo: 16.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
No jos Jukka tulee niin hänellä on kyllä kiteitä 3-4kpl tai enemmän. No niin on mielenkiintoista nähdä Mini-T ja miten se kulkee.

Laitan tähän että ostappa siihen sitten harjaton kone :D Johan oikeesti lähtee,, Ainakin jossain videossa. Meni nopeempaa kuin polttis  :mrgreen:

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #91 : 16.06.04 - klo: 16.55 »
Mulla on kiteitä 4 paria ja ne on 40 MHz. Täytyy tulla jos keli on hyvä.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #92 : 16.06.04 - klo: 17.11 »
27.095Mhz ja vain 1kpl :(

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #93 : 16.06.04 - klo: 17.22 »
Niin, siis kuten mainitsin, minulta löytyy 3 paria AM27 kiteitä. Ajattelin kävästä jo nyt Launeella Mini-T:n kanssa... Jos paikka on karmeessa kunnossa, niin voidaan harkita jotain parempaa.. Mutta kohtahan tuon näkee.
Lahti Rock City

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #94 : 16.06.04 - klo: 17.23 »
Mul on parit kiteet :)
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #95 : 16.06.04 - klo: 21.08 »
Voishan sitä tulla Superteniä ulkoiluttaan jos korimaalauksen aikataulu antaa myöten.

Jos tulen, niin minut tunnistaa Kawasaki KMX:stä ja lippiksestä jossa on nickini.

P.S. täältä löytyy 5 paria 27 kiteitä
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #96 : 16.06.04 - klo: 21.11 »
Stilo: Olikos sulla joku kaveri vielä lahdesta? Nyt saadaan varmaankin ajot pystyynkin kun on kiteitä(ehkä).

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #97 : 16.06.04 - klo: 21.19 »
Onhan meillä nelihenkinen RC-teami mutta vain kahdella meistä on pihasudittelu autot. Kattoo nyt jos sais kaverin innostuun lähtemään mukaan. Tietysti riippuen säästä ja parkkiksen kunnosta vois touringillakin siinä hieman pyörähdellä.

Edit: Mikä estää ajamasta vuorotellen jos kiteitä sattuu päällekäisiä? Eli ei päällekkäiset kiteet maailman loppu ole. :wink:
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #98 : 16.06.04 - klo: 21.35 »
Joo mä pääsen sinne ainaskin ja näyttäis ihan kivasti tulevan porukkaa... :) Toivottavasti ei satais... rc aleksi millä sä sen vetarin sait rikki??? Ja tuskinpa hiltuselta löytyy hyllystä ku aina kaikki pitää tilata ja joskus saa venata kuukaudenkin tai enemmän... Kyllä mäkin tulen pyörällä ja otan yhden kaverin mukaan(joka ei harrasta ainkaan vielä)...

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #99 : 16.06.04 - klo: 22.28 »
Elikkä kuinka moni tuo auton(RC) ja jos tuo nii minkä??? Harmi ku rc aleksin Mad Force jaos lisää olisin tahtonut nähä sen muutenkin ku paikoillaan.. :evil: Kerran sain hiltusella tutkia Mad Force tai paremminkin vois sanoa että ku viimeks kävin nii sillon(kuukaus sitte) ainakin tuntu jousitus hyvältä ku pikkasen paino perää nii johan jousti... :wink:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #100 : 16.06.04 - klo: 23.16 »
Ei se rc aleksi sitä vetarii varsinaisesti rikki saanukkaa. Tuli kuulemma vaa vähä palauttamisonkelmia ja ihmeen ihme kyllä hiltusella kuulemma on sellainen varastossa :o
Ja eihän se kiteitten puute oo mikää kauhee puute, mut hyvä, että näyttää niitä kumminki löytyvän aika montaa sorttia..
Ja mad forcessa ei sit muuten oo kovin hääppöset ne jouset/joustot vakiona. :wink:
Toivotaan todellakin hyvää keliä jos jotain.
Mäki luultavimmin saan uudet vanteet perjantaiks. Samalla tulee kolmitappinen vauhtipyörä ja pari renkaan mutterii ynnä yks jointti.
Mul onki autos "vähä" laittamista ennen ku pääsen ajaa. On meinaa hommaa irrottaa noi vanhat kumit vanhoilta vanteilta ja liimata uusille. Ja jointinkin vaihtaminen ei ole maailman pienimpiä hommia. Lisäksi pitää laittaa crc:tä yksitielaakeriin ja poistaa sieltä koneen päädyn kautta päässeet polttoaineet ja sitten voisin vielä päivittää sen kaksipalaisen kytkimen kolmipalaiseksi, kun kerran osatki tulee...
Mutta mä nautin siitä!

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #101 : 16.06.04 - klo: 23.26 »
Kyllä savagessa on varmaan paremmat joustot ku on tupla iskarit(muistaakseni) ja Mad Forcessa on yksi per rengas... Onkos siitä tietoa että tuoko aleksi Mad Forcea sinne ja tuot sinä Savagea???

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #102 : 16.06.04 - klo: 23.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Kyllä savagessa on varmaan paremmat joustot ku on tupla iskarit(muistaakseni) ja Mad Forcessa on yksi per rengas... Onkos siitä tietoa että tuoko aleksi Mad Forcea sinne ja tuot sinä Savagea???
Aleksi ei luultavimmin saa mad forcea sinne, mutta mä tuon savagen jos yleensäkki pääsen paikalle.. Aleksi varmaan tulee turaksin kaa. On seki ihan hyvä peli. Ja savagessa on tuplaiskarit ja paljon pidemmät ku mad forcessa.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #103 : 16.06.04 - klo: 23.35 »
Tänään käväsin perhepuistossa ~17.30. Kesti jokseenkin 23sekuntia, kun ensimmäiset vaahtosammuttimet oli vieressä ihmettelemässä. Jos tuotte niitä polttismonstereitanne, sun muita, perhepuistoon, pitäkää huolta, että ne eivät aiheuta vaaraa sivullisille. Toisekseen, kiteiden suhteen ei ainakaan siinä radalla tule ongelmia, koska usealla polttiksella siinä tuskin uskaltaa samaan aikaan ajaa. Ihmiset ovat herkkähipiäisiä ja nostavat pian älämölön. Rataa kun ei virallisesti ole olemassa ja polttiksilla ajo on siinä muutenkin kielletty.
Lahti Rock City

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #104 : 16.06.04 - klo: 23.38 »
Saaks mä kysyä että miks ne tuli heilumaan vaahtosammuttimien kanssa??? Ja jos jotain ongelmia ilmenee mennää johonkin lähelle vaikka koulun kentälle tai vastaavaa...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #105 : 16.06.04 - klo: 23.39 »
Ehkä se perhepuisto on "vähä" huonohko paikka tohon hommaa. Liikaa yleisöä--> mahdollisia vaaratilanteita ja häiritsee. Ja sit ku sielä on kumminki vissii vähä niinku kielletty se polttiksilla ajo. :(
Ku ei oo mitää hyvii paikkoi mihin mennä.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #106 : 16.06.04 - klo: 23.42 »
Vaahtosammuttimella (tunnettu käsite) viittasin katsos varsin nuorehkoihin lapsiin, yleensä poikiin.. He kun eivät käsitä, että rc-auto painaa, kulkee ja saattaa olla arvaamaton. Ja mitä perhepuistoon tulee, siellä on ainoa "rata". Viime kesänä yleisöstä ei ollut mitään haittaa, mutta tosiaan, ajoimme sähkäreillä.
Lahti Rock City

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #107 : 16.06.04 - klo: 23.43 »
Mä en tiedä mitään muutakaan paikkaa ku Laune olis aika hyvä silleesti mutta toisinaan ei... Voidaahan sitä vaikka tavata Perhepuistolla ja mennä sitte sieltä johonkin ku mä en tiedä mitää paikkaa Launeella enkä muuallakaan Lahdessa paitsi ne missä ite ajelen eli jossain Riihelä/Kasakkamäki...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #108 : 16.06.04 - klo: 23.50 »
Mä en tiiä mikä mua vaivaa, mut mua ainaki häiritsee jos sinne tulee tuhat nappulaa tiiraa ja ihmettelee, että sehän lähtee ku raketti. Onhan se kiva, että lapset näkee jotain hauskaa, mutta mä en osaa sillon nauttii ajamisesta. Ja ainaki mulla on savagessa niin kova ääni, että voi jotain kyllä häiritäkkin jos vaikka yrittää nukuttaa lastaan, eikä muut muuten kyllä kuule ajaa jos ei oo muita niin kovaäänisiä myllyjä. Me asutaan järven rannalla, ni kaikki aina tietää millon mä oon ajamassa, ku kuuluu järven kautta PITKÄLLE.
Ja mäki oon ihan varma, että jos sellanen yli 5 kg auto jysähtää 60 km/h jonkun lapsen nilkkaan tai jopa polveen, ni kyllä sattuu. Kiva siinä ruveta selittää, että kun auto läks vähä lapasesta ja sitte se vaan meni....
(ihme valittaja mustaki tullu :wink: )

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #109 : 16.06.04 - klo: 23.52 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Mä en tiiä mikä mua vaivaa, mut mua ainaki häiritsee jos sinne tulee tuhat nappulaa tiiraa ja ihmettelee, että sehän lähtee ku raketti. Onhan se kiva, että lapset näkee jotain hauskaa, mutta mä en osaa sillon nauttii ajamisesta. Ja ainaki mulla on savagessa niin kova ääni, että voi jotain kyllä häiritäkkin jos vaikka yrittää nukuttaa lastaan, eikä muut muuten kyllä kuule ajaa jos ei oo muita niin kovaäänisiä myllyjä. Me asutaan järven rannalla, ni kaikki aina tietää millon mä oon ajamassa, ku kuuluu järven kautta PITKÄLLE.
Ja mäki oon ihan varma, että jos sellanen yli 5 kg auto jysähtää 60 km/h jonkun lapsen nilkkaan tai jopa polveen, ni kyllä sattuu. Kiva siinä ruveta selittää, että kun auto läks vähä lapasesta ja sitte se vaan meni....
(ihme valittaja mustaki tullu :wink: )

Tuo ei ole valittamista. Vaan muiden huomioon ottamista ja tilanteiden ennakoimista.

Voittehan te sanoa että "hus hus saakutin ipanat" tää on crossi rata eikä mikään hiekka laatikko :D

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #110 : 16.06.04 - klo: 23.53 »
En minäkään tykkää jos sellasia pieniä lapsia tulee kattoo ku minä ajelen... Mutta ku mä en keksi sellasta hyvää paikka minkä kaikki tietäis...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #111 : 16.06.04 - klo: 23.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"

Tuo ei ole valittamista. Vaan muiden huomioon ottamista ja tilanteiden ennakoimista.

Voittehan te sanoa että "hus hus saakutin ipanat" tää on crossi rata eikä mikään hiekka laatikko :D
Ei oo sydäntä. Ja katos poju 12, ku ei tääl kukaa muukaa keksi hyviä ajopaikkoja täällä päin. Täytyyki näköjää ruveta aina tiirailee sillä silmällä ku liikkuu jossain sellaisessa paikassa..

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #112 : 17.06.04 - klo: 00.03 »
No tehäänkö silleen että mennää sinne Perhepuistoon ja ollaan siellä jos ei tule ipanoita kauheesti etten ja eikä ajet läheltä (vaikka aina voi tulla radio vika tai joku) ollaan siellä jos ei saada valituksia???

Kattelen tossa ku ajelen kaupungissa et oisko hyvää miittingi paikkaa.... :wink:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #113 : 17.06.04 - klo: 00.13 »
Juu mennään vaa jos ei valituksia tuu. Onneton jos mä tuun kipeeks, ku vähän tuntuu vaikuttavan flunssaiselta ololta. Ja tänää piti vielä palelluttaa itteni uimassa.. Oli eka vaan tarkotus käydä saunasta pulahtaa virkistykseks, mut sit jäätiin sinne "lorkkii" jokski aikaa ja OLI KYLMÄ.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #114 : 17.06.04 - klo: 00.17 »
Mullakin on vähän nuhainen olo ollut pari päivää... Vesi on vielä vähän kylmää...

off topic: Taidanpa lähtee nukkumaan et jaksaa nousta... Tänää mua ketuttu ku menin tähän aikoihin nukkumaan ja heräsin 10...

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #115 : 17.06.04 - klo: 11.17 »
MITÄS OLETTE MIELTÄ ETTÄ MENTÄISIIN JOKIMAAN RAVIRADAN LÄHEELLE AJAMAAN SIEL ON TOSI ISOT PAIKAT AJAA SUORASTAAN VALTAVAT EIKÄ OO OLLENKAAN YLEISÖÄ LÖYTYY HIEKKAA YKS HIEKKA KASA SIIT ON SIISTI HYPPII MONSTEREILLA JA MUILLA AUTOILLA JOS PÄÄSEE :mrgreen: SIELT LÖYTYY KAIKILLE AUTOILLE 100% AJOPAIKKA SIEL PYSTYY AJAA KAIKILLA AUTOILLA EIKÄ HÄIRITSE KETÄÄN!!!!!!MUITA IHMISIÄ JA TOSIAAN SIEL ON VALTAVAT MESTAT JA ON TOSI PIENI MAHOLLISUUS AJAA KOLARI KU ESIM PERHEPUISTOSSA MITÄS OOTTE MIELTÄ :o  :o  :o KIRJOTIN KAIKKI ISOLLA ET KAIKKI KIINNITTÄIS HUOMIOTA :shock:  :shock: .
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #116 : 17.06.04 - klo: 11.28 »
Mä taidan mennä tonne ajamaan oon ollu tuolla ennenki monta kertaa ajamassa.
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #117 : 17.06.04 - klo: 11.31 »
...........

Oma autoni ei tarvitse ravirataa tilan puolesta, sillä köröttelee mainiosti perhepuistossakin. Jos Jukalle ja minulle autokyyditys jokimaalle löytyy, niin mikäs siinä (puhuin nyt Jukankin puolesta, koska veikkaan, että muutoin ainakin jää häneltä reissu tekemtättä).
Lahti Rock City

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #118 : 17.06.04 - klo: 11.35 »
Eli kumpaa me mennää :? ??? Äänestetääkö??? Mulle se on ihan sama et kumpaa mennää koska en tuo omaa autoa!!!

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #119 : 17.06.04 - klo: 11.38 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
...........

Oma autoni ei tarvitse ravirataa tilan puolesta, sillä köröttelee mainiosti perhepuistossakin. Jos Jukalle ja minulle autokyyditys jokimaalle löytyy, niin mikäs siinä (puhuin nyt Jukankin puolesta, koska veikkaan, että muutoin ainakin jää häneltä reissu tekemtättä).
No mun madi aineki tarvii ton kokosen alueen vähintään :mrgreen: ja muuten siel perhepuistos tulis tosi ahasta ku se on pieni paikka :!:  :? .
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........