Kirjoittaja Aihe: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta  (Luettu 4123 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« : 29.08.12 - klo: 19.24 »
Tää ei millään ois sopinu esim. tähän -->http://rc10.fi/index.php?topic=5968.1440 topiciin vaan piti tehdä uus?
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #1 : 29.08.12 - klo: 19.26 »
Niin täällähän on joku limitti threadeista? Ajattelin myös herättää keskustelua Corrien sopivuudesta ja ajettavuudesta Onroad radoilla.

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #2 : 29.08.12 - klo: 19.46 »
Niin täällähän on joku limitti threadeista? Ajattelin myös herättää keskustelua Corrien sopivuudesta ja ajettavuudesta Onroad radoilla.


Jos kaikki alkaa tekemään topiceja esim.:corri saunanlauteilla, corrit iltalenkillä, corrit mukana vappumarssilla, niin meillä alkaa olemaan foorumi aika tukossa hyvin nopeasti.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #3 : 29.08.12 - klo: 19.49 »
Eikö tässä ole kuitenkin ideana herättää keskustelua SC-autojen tasamaa-ajosta? Videotopikki ei siihen ole oikea paikka, tämä sen sijaan on.

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #4 : 29.08.12 - klo: 19.50 »
Minun mielestä tämä voi olla hyvä topic jos muita alkaa kiinostamaan toi kisa

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #5 : 29.08.12 - klo: 20.01 »
tuohan näyttää menevän mallikkaasti. Pitäisiköhän kokeilla talvella sisäradalla, mihin corrit taipuu. Onko näihin saatavilla jotain matto ystävällisiä renkaita? Joku SC kisa voisi ollakin sileälläradalla ajettava?

Meneekö nuo oikeasti sun mielestä mallikkaasti? Mulla ei ole varaa arvostella, koska olen ihan keijo ajamaan mutta jotenkin ei nuo nyt ihan kovin sulavasti tuntuneet menevän. Tarkoitan siis lähinnä noita ajolinjoja ja kädetyksiä. Sinänsä sileälläkin ois kiva koittaa joten tuo idea on varmaan ihan hyvä.

Olen myös niin avarakatsainen ja suopea ihminen, ettei iltaani pilannut se että tälle avattiin uusi topicci. Keskustelu sc-laatikkojen sopivuudesta rata-ajoon tuolla video -topicissa olisi myös aiheuttanut närää. Teet siis miten vaan niin reisille menee.
Reislle menee mutta menkööt :)
Menee ne hienommin kuin olisin kuvitellut, ei tosin pärjää oikeille ratatykeillw, mutta jokkis autoksi ihan hyvin. Mahtaakohan corri rikkoa mattoja sisällä ?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #6 : 29.08.12 - klo: 20.01 »
Eikö tässä ole kuitenkin ideana herättää keskustelua SC-autojen tasamaa-ajosta? Videotopikki ei siihen ole oikea paikka, tämä sen sijaan on.


Ok. Kuitti. Minä olin väärässä. Sori. Over and out.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #7 : 29.08.12 - klo: 21.16 »
Ensin corrit matolle, sitten jonossa on ratakasikuskit, kohta meillä on sähköfemmaluokka talvella... :afro:

Kylätason RC-kuski.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #8 : 29.08.12 - klo: 21.22 »
Mä en näe mitään järkeä miksi ajaisin offroad autolla asfaltilla.
Sitähän me ollaan jo pari-kolme kautta tehty  :wink:
Siskonpojan sc:ssä kokeiltiin sliksejä asfaltilla. Oli aikalailla mahdoton ajaa vakioalustalla, aika paljon olis saanut muuttaa juttuja, että olis ollut jotenkin miellyttävää.

e: Takaveto oli siis kyseessä.
Liikaa Kyoshoja

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #9 : 29.08.12 - klo: 21.29 »
Eikö tässä ole kuitenkin ideana herättää keskustelua SC-autojen tasamaa-ajosta? Videotopikki ei siihen ole oikea paikka, tämä sen sijaan on.

no miks ei tää sovi sc autot topikkiin???

Tehdään samantien lisää topikkeja.
Corrit saviradalla.
Corrit ulkosähkökrossiradalla
corrit sisäkrossiradalla
corrit polttiskrossibaanalla
corrit takapihalla
corrit etupihalla
corrit lumella
corrit jäällä
corrit hiekkamontulla
corrit soramontulla
corrit nurmikolla
corrit missä tahansa
losi corri tasamaalla
kössö corri sekamaastossa


kummallista ettei keskustelua voida herättää jossain jo olemassa olevassa topikissa vaan tosiaan nykyään näitä tulee aivan jatkuvasti lisää.
Jokaiselle automerkille on topikkinsa ja koska se ei riitä niin jokaiselle automallille, ja jokaisen merkin eri automallille on topikkinsa.
Comoon...
On sc autot yleisesti
tämän lisäks jokaisen merkin sc autoille topikki ja nyt alkaa tulemaan erikseen vielä eri ajoalustoille eri luokkien mukaan.

Huoh...

Ilmeisesti seuraavaks voisin herätellä keskustelun aiheesta:
sähköturisti sisällä
sähköturisri ulkona
sähkökrossi sisällä
sähkökrossi ulkona
blaa blaaaaaa

aivan samahan tää mulle on, mutta vierestä kattelen ja ihmettelen kuinka kaikelle pitää erikseen tehdä jotain.
Eri autoluokillekin alkaa ilmestymään omat foorumit jne
ziiiiish.


Sisäradat on sama asia kuin rata ajo, sillä erolla että välilla ilmestyy patti vastaan mistä pitää loikata.
Jos ei ne möykyt pysy krossiradoilla nimenomaan niissä mutkissa ja edes suoralla räpylässä, vaan just ne mutkat ja suorat näyttäis olevan ne fataaleimmat kohdat radassa niin en tajua miten ihmeessä yhtäkkikä kiinnostaa ihmetellä miten näillä möykyilla pystyis ajaa tasarataa... No ihan samalla tavalla kuin krossiradan tasakohdissakin... Eli seinään
ei siihen tarvita turistiradan tuhoamista panssarivaunuilla, kun ajaa krossiradalla ja katsoo miten se siinä tasasella menee.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #10 : 29.08.12 - klo: 21.36 »
Eikö tässä ole kuitenkin ideana herättää keskustelua SC-autojen tasamaa-ajosta? Videotopikki ei siihen ole oikea paikka, tämä sen sijaan on.

no miks ei tää sovi sc autot topikkiin???

Tehdään samantien lisää topikkeja.
Corrit saviradalla.
Corrit ulkosähkökrossiradalla
corrit sisäkrossiradalla
corrit polttiskrossibaanalla
corrit takapihalla
corrit etupihalla
corrit lumella
corrit jäällä
corrit hiekkamontulla
corrit soramontulla
corrit nurmikolla
corrit missä tahansa
losi corri tasamaalla
kössö corri sekamaastossa


kummallista ettei keskustelua voida herättää jossain jo olemassa olevassa topikissa vaan tosiaan nykyään näitä tulee aivan jatkuvasti lisää.
Jokaiselle automerkille on topikkinsa ja koska se ei riitä niin jokaiselle automallille, ja jokaisen merkin eri automallille on topikkinsa.
Comoon...
On sc autot yleisesti
tämän lisäks jokaisen merkin sc autoille topikki ja nyt alkaa tulemaan erikseen vielä eri ajoalustoille eri luokkien mukaan.

Huoh...

Ilmeisesti seuraavaks voisin herätellä keskustelun aiheesta:
sähköturisti sisällä
sähköturisri ulkona
sähkökrossi sisällä
sähkökrossi ulkona
blaa blaaaaaa

aivan samahan tää mulle on, mutta vierestä kattelen ja ihmettelen kuinka kaikelle pitää erikseen tehdä jotain.
Eri autoluokillekin alkaa ilmestymään omat foorumit jne
ziiiiish.


Sisäradat on sama asia kuin rata ajo, sillä erolla että välilla ilmestyy patti vastaan mistä pitää loikata.
Jos ei ne möykyt pysy krossiradoilla nimenomaan niissä mutkissa ja edes suoralla räpylässä, vaan just ne mutkat ja suorat näyttäis olevan ne fataaleimmat kohdat radassa niin en tajua miten ihmeessä yhtäkkikä kiinnostaa ihmetellä miten näillä möykyilla pystyis ajaa tasarataa... No ihan samalla tavalla kuin krossiradan tasakohdissakin... Eli seinään
ei siihen tarvita turistiradan tuhoamista panssarivaunuilla, kun ajaa krossiradalla ja katsoo miten se siinä tasasella menee.

Hei hei.. Jos tää threadi ei kiinnosta, niin sehän häviää pian pos silmistä. Nyt sä pidät sitä ylhäällä. Kaiketi tämäkin foorumi on vapaa ja sana on myös vapaa?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #11 : 29.08.12 - klo: 21.38 »
Tuskimpa corrri rikkoo mattoa enempää kuin muutkaan kunhan ajaa slicsillä ettei millään minipinnillä raavi matttoja nukalle.
Viimetalvena kysyin mahdollisuutta kokeilla Tiksissä mattoradalla SC:n taipumista. Lupaa ei tullut ja perustelutkin olivat hyvät. Autoissa on puskurit jotka repivät mattoa kaadoissa.

Tattikselle en lähtisi, pidotettu rata on ihan terveestä näille. Likainen asvaltti taas on kiva vetää kovaa isoa sladia :tongue: Rata olisi helppo merkata johonkin parkkikselle samaan tapaan mitä rallikasit vuosi takaperin tekivät.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #12 : 29.08.12 - klo: 21.40 »
Tuskimpa corrri rikkoo mattoa enempää kuin muutkaan kunhan ajaa slicsillä ettei millään minipinnillä raavi matttoja nukalle.
Viimetalvena kysyin mahdollisuutta kokeilla Tiksissä mattoradalla SC:n taipumista. Lupaa ei tullut ja perustelutkin olivat hyvät. Autoissa on puskurit jotka repivät mattoa kaadoissa.

Tattikselle en lähtisi, pidotettu rata on ihan terveestä näille. Likainen asvaltti taas on kiva vetää kovaa isoa sladia :tongue: Rata olisi helppo merkata johonkin parkkikselle samaan tapaan mitä rallikasit vuosi takaperin tekivät.
Tuota täytyy ehdottomasti kokeilla. Slashin vakio nakit alle ja isoa kovaa. Minne mennään ajamaan? :)
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #13 : 29.08.12 - klo: 21.41 »

Sisäradat on sama asia kuin rata ajo, sillä erolla että välilla ilmestyy patti vastaan mistä pitää loikata.
Jos ei ne möykyt pysy krossiradoilla nimenomaan niissä mutkissa ja edes suoralla räpylässä, vaan just ne mutkat ja suorat näyttäis olevan ne fataaleimmat kohdat radassa niin en tajua miten ihmeessä yhtäkkikä kiinnostaa ihmetellä miten näillä möykyilla pystyis ajaa tasarataa... No ihan samalla tavalla kuin krossiradan tasakohdissakin... Eli seinään
ei siihen tarvita turistiradan tuhoamista panssarivaunuilla, kun ajaa krossiradalla ja katsoo miten se siinä tasasella menee.

_o/ Samaa mieltä..
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #14 : 29.08.12 - klo: 21.44 »
Hei hei.. Jos tää threadi ei kiinnosta, niin sehän häviää pian pos silmistä. Nyt sä pidät sitä ylhäällä. Kaiketi tämäkin foorumi on vapaa ja sana on myös vapaa?

Niin on... eiks se sana oo sillon vapaa mullakin ?

Sanoinhan yllä että ihan sama mulle tän triidin tarpeellisuus... en mä silti tajua miks tästä pitää oikein oma topikki alottaa kun saman keskustelun voi käydä myös jo olemassa olevassa topikissa, eikä kaikille alustoille tartte tehdä omaa topikkiaan...
Ei oo kyllä tehtykään, mutta en ihmettelis vaikka kohta tehtäis.

Sinäänsä mielenkiintosta että mä kirjotin yhden viestin ja MÄ oon nyt pitämässä tätä ylhäällä.
Enemmänhän muut tätä näyttäis ylhäällä pitävän  :tongue:
Ja tämänkin viestin kirjotuksen aikana tuli näköjään kaks uutta viestiä.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #15 : 29.08.12 - klo: 22.02 »
no miks ei tää sovi sc autot topikkiin???

Kyllähän tämä sopisi tuonne corritopikkiin. Ei kaikkea kuitenkaan kannata yhteen aiheeseen väkisin tunkea (autokohtaiset keskustelut sitten asia erikseen) varsinkin nyt kun kysellään kiinnostusta SC onroad -ajamisesta. Onhan kesäkisa- ja talvikisasarjoistakin omat aiheet, miksi ei siis tästäkin?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #16 : 29.08.12 - klo: 22.06 »
No eikö se ole vähän eri asia kun puhutaan jostain kisasarjoista jotka ovat kuitenkin eri sarjat???

WJ ja maastosarjahan on eri sarjat... Eikö?

Aika eri asia kun puhutaan vaan eri alustalla ajamisesta kuin eri kilpasarjoista.

Täähän on kuitenkin verrattavissa ihan vaikkapa formulalla ajamisesta sora radalla... Eikö esim se kuuluis sitten formula topikkiin????

Ps: niin ja onhan SC luokastakin sekä kesä että talvi sarjoille omat topikkinsa ja toki ihan aiheesta... eri sarjoja kun ovat.
« Viimeksi muokattu: 29.08.12 - klo: 22.10 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #17 : 29.08.12 - klo: 22.09 »
Tämä oma threadi ainakin herättää keskustelua. Sc threadissa keskustelulle ei välttämättä tulisi yhtä laajaa katsantoa kuin nyt on jo tapahtunut. Eiköhän näitä threadeja tänne foorumille mahdu?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #18 : 29.08.12 - klo: 22.13 »
Bigbear: Olet aivan oikeassa, foorumi ei kaadu siihen että täällä keskustellaan uudesta asiasta omassa aiheessaan.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #19 : 29.08.12 - klo: 22.14 »
Tämä oma threadi ainakin herättää keskustelua. Sc threadissa keskustelulle ei välttämättä tulisi yhtä laajaa katsantoa kuin nyt on jo tapahtunut. Eiköhän näitä threadeja tänne foorumille mahdu?
Miks ei tulis.

Montako kertaa Heuli muistaa irtauttaneensa jonkin keskustelun jostain aiheesta omaan aiheeseensa?

Niinhän tähänkin mennessä on aina tehty että asioista keskustellaan niiden omissa aiheissaan, ja jos huomataan että keskustelu on kuitenkin niin suurta ja eroaa jo olemassa olevan topikin sisällöstä sen verran että sille vois olla tarve laittaa oma topikki niin sitten se laitetaan.


Miks tekisin esim uuden topikin korin maalaamisesta ulkona, kun on jo olemassa korin maalaus topikki???

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #20 : 29.08.12 - klo: 22.15 »
Missäs se virallinen sc topikki on niin mä voin kysyä siellä yhen jutun?
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #21 : 29.08.12 - klo: 22.18 »
Missäs se virallinen sc topikki on niin mä voin kysyä siellä yhen jutun?
Kysy Hokelta
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #22 : 29.08.12 - klo: 22.19 »
*HOKE*: Onhan noita monta kertaa jaettu, yleensä silloin kun keskustelu aiheen sisällä siirtyy johonkin toiseen aiheeseen. Tässäkin aiheessa on nyt monta turhaa viestiä mitkä eivät kuulu aiheeseen ja yv:llä minulta pyydettiin tämä jo siivoamaan, sen teen huomenna.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #23 : 29.08.12 - klo: 22.20 »
Missäs se virallinen sc topikki on niin mä voin kysyä siellä yhen jutun?

Ei aavistustakaan, enkä jaksa käyttää sekuntiakaan hakuun, joten tein sen.
Eihän foorumi aiheisiin kaadu.  :wink:

http://rc10.fi/index.php?topic=69424.0

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #24 : 29.08.12 - klo: 22.23 »
*HOKE*: Onhan noita monta kertaa jaettu, yleensä silloin kun keskustelu aiheen sisällä siirtyy johonkin toiseen aiheeseen. Tässäkin aiheessa on nyt monta turhaa viestiä mitkä eivät kuulu aiheeseen ja yv:llä minulta pyydettiin tämä jo siivoamaan, sen teen huomenna.

Anteeksi, mutta sehän on sananvapauden rajoittamista.
Tästä minua ainakin aikanaan syytettiin ja sain sontaa niskaan, vaikka juuri aivan samalla tavalla tapahtui ja pahimmillaan touhu meni puhtaaksi sonnan heittämiseksi... sain paljon yksityisviestejä ja putsasin aiheen...
Jonka jälkeen esim sinä pistit minulle yksityisviestin kuinka mun toiminnasta on valitettu jne jne jne.

Mä en saanu putsailla, vaan sain julkisen loanheittotopikin jopa niskaan, mutta nyt sitten tää voidaan putsata.

Ei vaan mee jakeluun

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #25 : 29.08.12 - klo: 22.24 »
Ja nyt se mun tekemä yleinen SC topikki myös sitten poistui.

Siis tää foorumiko sittenkin kaatuu uusiin aiheisiin... ja jopa aiheeseen jossa vois kaikista SC autoihin liittyvistä asioista höpistä.

Uskomatonta.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #26 : 30.08.12 - klo: 08.50 »
Ensin corrit matolle, sitten jonossa on ratakasikuskit, kohta meillä on sähköfemmaluokka talvella... :afro:
Se olisi komeeta katseltavaa! LS-5E :cool:

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Keskustelua uusien aiheiden perustamisesta
« Vastaus #27 : 30.08.12 - klo: 11.33 »
Tämähän on aivan loistava keskustelunaihe.

Nyt kaikki ne, jotka lukiessaan uutta keskustelunavausta ajattelevat mielessään "Käytä hakua - lue säännöt - ei tarvii uusia topikkeja joka päivä perustaa - tms.", voivat avautua tänne, niin ei tarvii kenenkään aloitteljan mieltä pahoittaa. Saadaan samaan ketjuun kaikki samanlaiset avautumiset, niin ei tartte haku-toiminnolla niitä etsiä kaikista miljoonasta topikista erikseen.

Kerrassaan loistavaa, miksen minä tätä keskinyt. :police:
Flying Calacucco