Kirjoittaja Aihe: TeamC TC02T  (Luettu 42637 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
TeamC TC02T
« : 05.09.12 - klo: 18.39 »
Tälläisen aattelin hommata ensimmäiseksi sähköautoksi: http://www.rceet.net/110-truggy-hyde-tr02t-kit-p-1562.html
Ja siihen aattelin survasta tällasen brushless combon: http://fi.eurorc.com/product/1501/hobbywing-ezrun-b1-35a3000kv-kombo
Noilla pitäs päästä alkuun. Oisko jollain kyseistä autoa niin olisi kiva kuulla käyttö kokemuksia ja onko kestävä auto muuten.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #1 : 06.09.12 - klo: 18.34 »
Noniin tilasin nytten auton ja seuraavalla viikolla tulee varmaanin joten sillon ainakin kuvia tiedossa :D
EDIT: Tuleeko tän mukana moottorin kiinnitykseen tarvittavat ruuvit??
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo: 19.44 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #2 : 06.09.12 - klo: 20.17 »
Moottorin kiinnitykseen menee ihan normaalit 8-10mm pitkät M3 ruuvit.
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa MLA

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #3 : 06.09.12 - klo: 20.25 »
Noniin tilasin nytten auton ja seuraavalla viikolla tulee varmaanin joten sillon ainakin kuvia tiedossa :D
EDIT: Tuleeko tän mukana moottorin kiinnitykseen tarvittavat ruuvit??

Luultavasti tulee, ainakin omassa TS4:ssä oli mukana.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #4 : 10.09.12 - klo: 20.10 »
Nonii tänää tuli auto ja ihan kivahan se oli  :azn:    Tässä tän päivän saldo:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #5 : 10.09.12 - klo: 20.12 »
Et kai pistä noita liuku laakereita autoon .
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #6 : 10.09.12 - klo: 20.13 »
Jos noita kuparin värisiä rinkuloita tarkotat nii väliaikasesti kyllä.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #7 : 11.09.12 - klo: 20.02 »
Nonnii nyt on auto paketissa!! Huomenna vielä tulee akut ja moottori säädin combo nii nekin pääsee ruuvaileen.
No kuvaa en saa laitettua kun ei läpäse turva tarkastusta.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #8 : 11.09.12 - klo: 20.07 »
Semmonen vinkki, että jos ajat liukulaakereilla, niin vetareista kuluu pinta ja sitten hölskyvät kuulalaakereissa.
Joten saat ostaa niiden kuulalaakereiden kaveriksi uudet vetaritkin.

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #9 : 11.09.12 - klo: 20.18 »
Niin ja myös sellainen vinkki,että jos kuvat tuntuu tämän foorumin kautta hankalilta lisätä niin varmaan helpoin tapa on sitten lisätä vaikka www.aijaa.com

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #10 : 11.09.12 - klo: 20.19 »
Niin ja myös sellainen vinkki,että jos kuvat tuntuu tämän foorumin kautta hankalilta lisätä niin varmaan helpoin tapa on sitten lisätä vaikka www.aijaa.com

Niin meinaat tuota hemmetin hidasta ja huonosti toimivaa sivustoa? En voi kyllä suositella kellekään..

www.kuvat.fi
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #11 : 11.09.12 - klo: 20.24 »
No ei minulla kyllä ole (ikinä) hidastellut tai toiminut huonosti tuo sivusto.

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #12 : 11.09.12 - klo: 20.24 »
Niin ja myös sellainen vinkki,että jos kuvat tuntuu tämän foorumin kautta hankalilta lisätä niin varmaan helpoin tapa on sitten lisätä vaikka www.aijaa.com

Niin meinaat tuota hemmetin hidasta ja huonosti toimivaa sivustoa? En voi kyllä suositella kellekään..

www.kuvat.fi
Esim imageshack on muuten nopea

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #13 : 13.09.12 - klo: 20.27 »
Tänää tuli ajettua kolme akullista ja yhdellä akulla ajoi semmosen puoli tuntia. Auto kulkee vakio välityksillä minusta aika lujaa. Silti voisin laittaa vähän pidemmät välitykset. Toi kyllä ei tee oikeestaan muuta kun sudi :cheesy:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #14 : 14.09.12 - klo: 21.19 »
Tänää tuli taas huristeltua vähäse ja tossa pieni ajo video: TeamC TR02T KIT Brushless - Test Run
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #15 : 14.09.12 - klo: 21.32 »
Olikos tämä kuuladiffillä? Jos oli niin kannattaa pistää harkintaan ratasdiffin hankinta. http://www.eurorc.com/product/2254/teamc-gear-diff-set-for-2wd  On huomattavasti vähemmän huoltoa tarvitseva pihasudittelussa...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #16 : 15.09.12 - klo: 08.54 »
Juu kyllä tossa kuuladiffi oli. Tommosen vois ostaa nyt kun se on vielä aleessakin, mutta kyllä toi kuuladiffikin on ihan hyvin toiminu.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #17 : 15.09.12 - klo: 09.18 »
Toimiihan se kuuladiffikin todella hyvin, kunnes kerran pääsee suttaamaan, sen jälkeen levyjen kääntö ja hionta jonka jälkeen toimii taas hetken aikaa. Jotta kuuladiffi toimii hyvin ja pitkään, se tarttee puhdistusta ja rasvojen vaihtoa kohtuu tiheään. Ne orginaali diffilevyt ovat hitusen liian pehmeitä...

Sitä painelaakeria kannattaa seurailla tarkkaan että toimii hyvin. Niitä on menny jumiin ja hajoillu meleko paljo. Siinä on pikkasen turhan pienet kuulat. ja aina ku diffin käyttää auki, niin uus painelaakeri paikalleen.

Omaan pirssiini laitoin BFast:in diffi kitin joka oli todella hyvin toimiva, ei vaatinut kovinkaan tiheään huoltoa, mutta sitten menin ja hukkasin yhen kuulan ja sen diffin tarina oli siinä... Sitten tuli markkinoille tämä ratasdiffi ja sellanen on ny paikallaan.

Oman autoni elo alkoi Ansmann Macnumina, jonka kuulalaakeroin heti uutena. Sitten iskareiden päivitys alumiinisiin. Sitte TS2 konversiokitti. Sitten tuli BigBore iskarit joilla ajettavuus muuttui aivan mahtavaksi.

Ja nyt muuan viikko taapäin auto muuttui 1:8 Rally Gameksi. On muuten pikkasen vaikia ajettava tuommonen sikatehokas takaveto asfaltti autona...







« Viimeksi muokattu: 15.09.12 - klo: 09.22 kirjoittanut mascot »
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #18 : 15.09.12 - klo: 09.34 »
No sikku toi kuuladiffi ''lahoo'' nii si pistetään tilaukseen toi ratasdiffi hommeli. Tässä olis vielä vähän halvemmalla :grin:: http://www.rceet.net/gear-differential-set-2wd-not-for-center-motor-p-1487.html
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #19 : 15.09.12 - klo: 10.50 »
Juu sama vehjes...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #20 : 15.09.12 - klo: 11.23 »
Toimiihan se kuuladiffikin todella hyvin, kunnes kerran pääsee suttaamaan, sen jälkeen levyjen kääntö ja hionta jonka jälkeen toimii taas hetken aikaa. Jotta kuuladiffi toimii hyvin ja pitkään, se tarttee puhdistusta ja rasvojen vaihtoa kohtuu tiheään. Ne orginaali diffilevyt ovat hitusen liian pehmeitä...

Sitä painelaakeria kannattaa seurailla tarkkaan että toimii hyvin. Niitä on menny jumiin ja hajoillu meleko paljo. Siinä on pikkasen turhan pienet kuulat. ja aina ku diffin käyttää auki, niin uus painelaakeri paikalleen.

Painelevyjen kaveriksi kannattaa laittaa keraamiset kuulat, toimii herkemmin pitkään.
Painelaakerista saa pitkäikäisen ja huolettoman oikealla painelaakerirasvalla. Esim diffirasva ei kuulu painelaakeriin. Omassa krossarissa on ollut sama painelaakeri pitkin kesää, huollon yhteydessä silmämääräinen tarkastus ja uudet painelaakerirasvat sisään. Toki painellakeria kannattaa uusia silloin tällöin, kun se kuitenkin on halpa. Ihan kokeeksi itse ajoin koko kesän samalla painelaakerilla ja hyvällä rasvalla --> ei ongelmia.

E. ennekuin itse laitoin kunnon painelaakerirasvan painelaakerille, painelaakereita meni kuin leipää, eli rasvalla on suuri merkitys.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #21 : 15.09.12 - klo: 11.53 »
Onhan nuita menny vaikka oon käyttäny BFast RC:n rasvoja kokoajan. Mustaa rasvaa painelaakerille ja valkoista/kirkasta diffille. BFast:in painelaakerissa oli n. 2,5x isommat kuulat ilman sitä spaceri peltiä, eli irtokuulilla oli painelaakeri. Se toimi ERITTÄIN hyvin... Mutta nykyään mennään ratasdiffillä, enkä tuohon nykyseen olomuotoon edes ajatellut kokeilla kuuladiffiä (1:8 GT renkailla ja muutenkin lisääntyneellä painolla ja pidolla diffi on todella lujilla..) vaikka niitäkin olis 2 kpl hyllyssä sisäänajettuina.
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #22 : 15.09.12 - klo: 11.58 »
Semmonen lisäys vielä että Stadium trukkina ku oli tuo auto nii diffit kesti paremmin ku sen jälkeen ku konvertoin SC trukiksi tuon. Ja nyt ku se on "GT8 Lite" niin ei varmasti montaa akullista kuuladiffi kestäis...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #23 : 15.09.12 - klo: 12.10 »
Niin, muodossa missä ajat autoa nykyään, taitaa olla ratasdiffi ainoa vaihtoehto :roll:

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #24 : 15.09.12 - klo: 15.59 »
Entisessä autossa oli se ratasdiffi ja sen kanssa ei ollu kosaan mitään ongelmaa. No täytyy vaan ny ootella että toi kuuladiffi lahois niin olis si hyvä syy hankkia se ratasdiffi. Mut ny ei pysty hommaan ku pitäs uus laturi hommata.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #25 : 15.09.12 - klo: 16.57 »
Kyllä käy tää nopari kylmänä ku ei oo edes lämmin!! Moottorin lämmötkään ei päätä huimaa saa pitää aika kauan sormee päällä että alkaa polttamaan.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #26 : 18.09.12 - klo: 16.16 »
Tänää olin ajamassa soramontulla ja auto lenteli vähä miten sattu ja enkä mitään saanu rikki. Todella kestävä auto!! Kori on kyllä ehkä vähän huonosti suunniteltu kun hyppää katolleen niin taka iskarintorni tekee reijän koriin. Oisko tohon mitään kikkaa jolla vois sen estää meinaa ei oo kovin hyvän näkönen ulos päin???
 PS. Illalla saatta tulla jonkun näkönen video.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #27 : 18.09.12 - klo: 17.23 »
Ai siis kori tolpat tulee korista läpi. Leikkaa vaikka lexanista läpyskät korin päälle.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #28 : 18.09.12 - klo: 17.28 »
Ai siis kori tolpat tulee korista läpi. Leikkaa vaikka lexanista läpyskät korin päälle.
Ei vaan siis ne iskaritornit tulee lävitte siitä korista!!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02T
« Vastaus #29 : 18.09.12 - klo: 17.31 »
Ei ku joo siinä luki iskari torni. :embarrassed:
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst