Kirjoittaja Aihe: Lajiryhmän kokoonpano 2013-14 ja siitä eteenpäin  (Luettu 1185 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Lajiryhmän kokoonpano kaudelle 2013-14 tulee pysymään pääosin samana kuin vuonna 2012:

Matti Korvenmaa (pj, polttisluokat)
Vesa Yli (sähköluokat)
Matti Fyhr (ura-autoilu)
Jussi Luopajärvi (kehitys & tulevaisuus)

Lisäksi ura-autopuoli käy AKK:n kanssa keskusteluja heidän lajin muuttamisesta suuntaan, jossa ura-autoilua palvelee erillinen yhteyshenkilö lajiryhmän sijasta ja näin ollen voi olla mahdollista että ura-autoilu eroaa PA lajiryhmästä (pysyy toki kuitenkin AKK alaisena lajina, mutta toimintamalli muuttuu). Tällöin siis lajiryhmästä tulee täysin ROA -painotteinen.

Tulevaisuudesta sen verran, että olen itse nyt palvellut lajiryhmää 6 vuotta ja 4 kausi lajiryhmässä sekä 3 kausi puheenjohtajana on alkamassa. Tämän kauden jälkeen siis tulee täyteen 8 vuotta lajiryhmässä ja 6 vuotta sen puheenjohtajana. Olen päättänyt jo tässä vaiheessa, että tuleva kausi tulee olemaan viimeinen lajiryhmän puheenjohtajana, eli lajiryhmän puheenjohtajan paikka tulee vaihtumaan vuodelle 2015. Voi olla että jatkan muissa tehtävissä, mutta sen näkee sitten myöhemmin.

Haluan ilmoittaa tästä näin hyvissä ajoin, jotta tulevan 2 vuoden kauden aikana voimme etsiä jatkajaa kaikessa rauhassa ilman "paniikkia". Tämä siis kannattaa laittaa korvan taakse mikäli toiminta lajiryhmässä kiinnostaa. Asiasta tulee sitten jossain vaiheessa myöhemmin toki virallisempaa juttua AKK toimesta,mutta tämä näin tietona tässä välissä.